en ik al helemaal niet...dan kan ik eerst alle bedden gaan verstoppenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef Darakka het volgende:
Ik zou mijn kind niet toe vertrouwen aan Luira als oppas..
in haar wereldje wel , alles draait om JoJo in de Jo-showquote:Jo vindt dat als een man niet wil en een vrouw wel, dat de man dat toch 'effe z'n werk kan doen'.
Soms lach ik me echt dood om die griet.
Lau is heel vals. Gelukkig straalt ze dat ook uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef Darakka het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:21 schreef Day het volgende:
Jo vindt dat als een man niet wil en een vrouw wel, dat de man dat toch 'effe z'n werk kan doen'.
Soms lach ik me echt dood om die griet.
Echt niet. Laura ligt in bed en de kinders moeten haar een theetje brengenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef Darakka het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef liqrich het volgende:
die SL zijn niet eens verrassend meer te noemen
haha of gemeen even knijpenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt niet. Laura ligt in bed en de kinders moeten haar een theetje brengen
Verder hebben ze weinig denk ik van vandaag.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef willllll het volgende:
[..]
was te verwachten hebben ze morgen weer iets om uit te zenden op tv
Met een koekje en de kindjes mogen niks.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt niet. Laura ligt in bed en de kinders moeten haar een theetje brengen
zijn sl'squote:Op woensdag 13 april 2011 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
en het is niet eens live, want dat gele bankje staat niet zo
Zie het voor mequote:Op woensdag 13 april 2011 23:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met een koekje en de kindjes mogen niks.
Tsja ik snap echt niet hoe ze er mee weg kunnen te komen dat Maik blijft, hij stond stee-vast op 1% in de poll op de SST site van de week, en ookal is die niet helemaal te vertrouwen dan nog zou het toch wel een hele sterke indicatie moeten zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar soms is niets wat het lijkt.
Maar zonder Gerard is voor mij SST snel over. Denk dat ze daar ook wel weten dat het snel inkakt dan.
De kijkcijfers zijn de laatste dagen al flink naar beneden gedonderd.
koop dan toch een stoel voor die arme manquote:Op woensdag 13 april 2011 23:25 schreef kaatje50 het volgende:
en ineens is het doodstil in mijn huiskamer. Ziggo stil, streams stil en mijn man zit met hoofdtelefoon op zijn pc....gezelli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |