Dat is niet zo best!quote:
Niet zo goed man, dit was niks. Waardeloos.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
Gefeliciteerd Klinker, hoe voelde het?
Ja lulleau ik huntte toch niet.quote:
Draaalquote:
quote:
Ik kijk géén voetbal, dan moet er wel wat zijnquote:
Ik vind het ook nooit heel bijzonderquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zo goed man, dit was niks. Waardeloos.
[..]
Ja lulleau ik huntte toch niet.
[..]
DraaalHihi.
Oh, dat is geen ziekte, dat is gewoon gezond verstandquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk géén voetbal, dan moet er wel wat zijn
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind het ook nooit heel bijzonder
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat is geen ziekte, dat is gewoon gezond verstand
Nu bespaar ik me tenminste wel 'clubvoetbalquote:
Ach, des te fijner voor de lapogeilers hier.quote:
Ben jij ook al lapogeil? Klinker met haar verkapte lapohunt ookquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, des te fijner voor de lapogeilers hier.
omdat het geen ruk voorstelde (tenminste de eerste 20 minuten die ik heb gezien)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk géén voetbal, dan moet er wel wat zijn
Och ik lees het morgen wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
omdat het geen ruk voorstelde (tenminste de eerste 20 minuten die ik heb gezien)
Nee, ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ben jij ook al lapogeil? Klinker met haar verkapte lapohunt ook
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
Hier zit ik dan. Midden tussen de papieren zakdoekjes en een mislukte muts in wording.
Forever alone, ik weet hoe het voelt.
Ahhww, meisje tochquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
Hier zit ik dan. Midden tussen de papieren zakdoekjes en een mislukte muts in wording.
Heb ik vanmiddag al gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu bespaar ik me tenminste wel 'clubvoetbal' van jou
Als jij forever alone blijft komt er een dag dat Pinksteren en Pasen op een dag valtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef mc-Piel het volgende:
Medeklinker, je ondertitel moet je even veranderen naar:
Ik mag niet meer slowchatten, ik mag niet meer slowchatten, ik mag niet meer slowchatten.. ik mag wel slowchatten[ insert dit topic ]
Ik geloof je zo ook welquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik vanmiddag al gedaanVraag maar aan Appeltje.
Qft.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
Appel blijft niet forever alone, want appel is lief en mooi![]()
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
Appel blijft niet forever alone, want appel is lief en mooi![]()
Zeg dat nou nietquote:
Zo ben ikquote:
Zie ondertitelquote:
Welke CD ?quote:
Centraal?quote:
Ken ik niet..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Indie/Pop/Rock !
[..]
Van mn buurman en zn band!!!!
vrouwquote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef mc-Piel het volgende:
Murp is een aardige vrouw dat ze dit topic zomaar even centraal zet voor ons
quote:
Transseksueelquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:08 schreef mc-Piel het volgende:
Murp is een aardige vrouw dat ze dit topic zomaar even centraal zet voor ons
Geen bloed?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Extreem hard, ja. Fijn gevoel wel, zweverig. Blauw en paars, mooie kleuren.
Nice!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Extreem hard, ja. Fijn gevoel wel, zweverig. Blauw en paars, mooie kleuren.
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef murp het volgende:
[..]
Je werkt toch niet in het spaarne he?
foutquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Transseksueel?
Als ik het fout heb moet je het zeggen
Misleidend plaatje naast je usernamequote:
quote:
kruising tussen he-bitch en een she-malequote:Op woensdag 13 april 2011 22:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misleidend plaatje naast je username..
Je bent dus geslachtsloos?
Liefde voor jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Appeltje is een heldin, ze verdient 12414 positieve notes man!
Oeh, die is nieuw voor mij!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef murp het volgende:
[..]
kruising tussen he-bitch en een she-male
leuk met oud en nieuw op de brugquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Nee Hoofddorp is een wereldstad.
Hoe vond je de krab vanavond?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Baasje
[..]
Nothing much, sup with you?
indardaadquote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Murp vertelde mij eens dat mijn notes enkel positief zijn.
Dolletjesquote:
neequote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oeh, die is nieuw voor mij!
Verklaar je nader
Succes.quote:
Succes, niet te hard stinken, straks ruik ik het hier.quote:
Ik kookte vanavond om 19:00 uur op de boot.quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je weet het hè, persen tot je paars ziet.
Geniet er vanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
You wanna do it in the butt? In the what?
Oke, het was erg lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik kookte vanavond om 19:00 uur op de boot.
Het menu bestond uit:
- Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
En...
Eigenlijk alleen dat.
Biertje erbij uiteraard.
Top, ik stond in de keuken tot laat, heb helaas niet aan kunnen schuiven. Maar het was dus lekker?quote:
Ik na 3 maandenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef dralion13 het volgende:
Na 2,5 uur ben ik ONZ radio helemaal beu
Je hebt ook nog dezequote:
HEt was voortreffelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Top, ik stond in de keuken tot laat, heb helaas niet aan kunnen schuiven. Maar het was dus lekker?
Ik na 10 secondenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef dralion13 het volgende:
Heb je die van Lamon. ook al gezien?quote:
quote:
Die rapquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je die van Lamon. ook al gezien?
Nu pas?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef dralion13 het volgende:
Wel primaquote:
Zat er nou een scheurtje in het bot of was dat toch niet het geval?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel prima. Beetje rondlopen hier, ik breng 'n drinken, eten enzo. Hij wilde a.s. maandag weer gaan werken.
Hoe is't met jou dan?
Goed van mij hequote:
Ah okequote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel prima. Beetje rondlopen hier, ik breng 'n drinken, eten enzo. Hij wilde a.s. maandag weer gaan werken.
Hoe is't met jou dan?
Hij is nog niet teruggeweest. Die dokter dacht in het ziekenhuis dat het een scheurtje was, of schaduw op de fotoquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zat er nou een scheurtje in het bot of was dat toch niet het geval?
een dolle boelquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
Oh grutjes, allemaal mensen erbij, wat leuk.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef mc-Piel het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik begin met m'n opleiding volgend jaar!!
Geen nieuwe toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Omdatappel het volgende:
Oh grutjes, allemaal mensen erbij, wat leuk.
Komt wel goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, meisjes en eventueel nog murp.
Ik ga even mijn zuster oppikken van het station!
Tot over 20 minuutjes!
Mis me niet teveel.
Dier- en veehouderijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dier- en veehouderijOh tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En al werd je boer, als jij dat leuk vindt moet je dat vooral doen toch?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ééntje dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Jongens, mag ik jullie een serieuze vraag stellen?
Laat je baard staanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Nou vooruit.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Dat magquote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Welkequote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben zo weer weg hoor, even mijn Japanse film afkijken. Beetje triestige film
Jij bent heul geen jongetje. Tochquote:
Altijd.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Michhas het volgende:
Ik voel me wel altijd als one of the guys.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij bent heul geen jongetje. Toch?
Heeft ie die niet al?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat je baard staan [ afbeelding ]
JE DOET T TOCH MAARquote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HE AANDACHTSHOERTJE,
Ik kan nauwelijks meer DURren.
quote:
Michhas ouwe schepquote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Henkie oude afgetrainde, vuilnisophalende, schobberjakkende sloeberlamp
Hallon Klinkert.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat je baard staan [ afbeelding ]
quote:
quote:
Fijn, ik zal dit onthouden. Mocht ik ooit wat willen weten, dan weet ik waar ik zijn moet.quote:
Die komt nietquote:
Geen dank.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Fijn, ik zal dit onthouden. Mocht ik ooit wat willen weten, dan weet ik waar ik zijn moet. [ afbeelding ]
Ik wilde nog even zeggen, dat mijn PMinbox altijd voor je open staatquote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Fijn, ik zal dit onthouden. Mocht ik ooit wat willen weten, dan weet ik waar ik zijn moet. [ afbeelding ]
Oh, Departures. Die is wel tofquote:Op woensdag 13 april 2011 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Okuribito, was filmkijktip van Chroestjov. Vind hem een beetje triestig.
Bob!!!quote:
Dat weet ik toch Flipsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde nog even zeggen, dat mijn PMinbox altijd voor je open staat
Ja heb wel Engelse ondertiteling, maar de titel verder niet opgezocht, klinkt wel logisch gezien de filmquote:
Doe wat je zelf leuk vindt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Henkie94 het volgende:
Een aantal mensen willen dat ik dreads neem. Wat do?
Niet doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Henkie94 het volgende:
Wat je zelf leuk vindt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Henkie94 het volgende:
Ik zeg volgende week weerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bob!!!
Hoe vond je m'n: Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab
??
Dat soort films kijk ik altijd met Japanese stemmen. Ik haat het echt als je een Aziatisch persoon perfect engels hoort pratenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heb wel Engelse ondertiteling, maar de titel verder niet opgezocht, klinkt wel logisch gezien de film
Alles oké?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik kan niks leuks verzinnen bij Appel.
Hoi.
Nelson?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Oké, hier is de vraag:
Wie was de eerste president van Zuid-Afrika?
Obama.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Oké, hier is de vraag:
JE MOEDERquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Oké, hier is de vraag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het land echt zelf?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Oké, hier is de vraag:
Mao Zedongquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Michhas het volgende:
Oké, hier is de vraag:
Mooi!quote:
Ik hoor het Japans maar met Engelse ondertiteling. En wat betreft het Japans horen ben ik met je eens, al moet ik wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik er een kijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat soort films kijk ik altijd met Japanese stemmen. Ik haat het echt als je een Aziatisch persoon perfect engels hoort pratenen Japans is fijner leuker om te horen.
Dan bakken Appel en ik elke woensdag pannenkoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mooi!
Michhas vond hem ook wel lekker, dat is een compliment gezien het feit dat hij niet van schelpdieren/vis houdt.
Ik zeg, standaard menu op woensdag?
Nee deze keer niet. Nelson Mandela was gewoon goedquote:
En wanneer is gehaktdag dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mooi!
Michhas vond hem ook wel lekker, dat is een compliment gezien het feit dat hij niet van schelpdieren/vis houdt.
Ik zeg, standaard menu op woensdag?
Jullie vinden mijn Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab niet lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan bakken Appel en ik elke woensdag pannenkoeken
Iedereen weet natuurlijk dat dit het goede antwoord is.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan bakken Appel en ik elke woensdag pannenkoeken
Soberso op dinsdag.quote:
Durr. Dat is niet echt iets voor het publiek etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohjee, wat gaat er fout?
Met mij gaat het vandaag wel redelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik hou niet van dingen uit de zeequote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jullie vinden mijn Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab niet lekker?
Aan mij doneren.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk dat dit het goede antwoord is.
Patje, je hebt een snuggie gewonnen.[ afbeelding ]
Wat ga je met je prijs doen?
En ik krijg de prijs achter deur 1!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, Google liet me weer eens in de steekquote:
Ik kijk bijna alleen maar Japanse horror, als ik al tijd neem om een dvd te kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor het Japans maar met Engelse ondertiteling. En wat betreft het Japans horen ben ik met je eens, al moet ik wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik er een kijk
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef dralion13 het volgende:
Awww schatje toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ik krijg de prijs achter deur 1!![]()
Delen met jouquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten, PM/DM box opennn.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Durr. Dat is niet echt iets voor het publiek etc.
Maar nu staat de krab dus standaard woensdag op het menuquote:
Nog bijna een week wachten op gehaktquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Soberso op dinsdag.
Maar toen was ik nog niet de Masterchef van de boot.
Horror doe ik niet aanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Google liet me weer eens in de steek.
[..]
Ik kijk bijna alleen maar Japanse horror, als ik al tijd neem om een dvd te kijken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ik krijg de prijs achter deur 1!![]()
Moet ik nog een keer dat plaatje gaan posten?quote:
Maak me gekquote:
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Moet ik nog een keer dat plaatje gaan posten?
[..]
Maak me gek
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga slapen liefjens, slaaplekker, maak het niet te laat, dat is niet goed voor mensen![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Horror doe ik niet aanNiet mijn genre, ben ik achtergekomen.
Aww, welterusten Bloempsjefloempjse!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga slapen liefjens, slaaplekker, maak het niet te laat, dat is niet goed voor mensen![]()
![]()
Slaap lekker lief Bloempsje.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Trustenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Slaap lekker Bloempjequote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Idk. Ik kan er wel over praten maar ik denk niet dat je er iets aan kunt doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten, PM/DM box opennn.
Oquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar nu staat de krab dus standaard woensdag op het menu
[..]
Nog bijna een week wachten op gehakt
Ga ik mij daar eens verder in verdiepenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh.
Films van Studio Ghibli zijn ook zeker de moeite waard.
Totoro!
NEEquote:
Trustenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
KIJK DAT BOB DANquote:
I can always try.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Idk. Ik kan er wel over praten maar ik denk niet dat je er iets aan kunt doen.
Doeiquote:
Haha hip ofnietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KIJK DAT BOB DANDAT LOOPT VAN LAAG NAAR HOOG
Jij bent echt vet lief
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Wachtend op de mannelijke kamelentenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ik denk dat wij een trendsetter in ons midden hebbenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Slaap lekker alvast mede-ruige stoppelbaardmanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Michhas het volgende:
Ja ik ga nog even in bed tv kijken
Trusten![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
WAAROM moet ik ook altijd nieuwsgierig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Stil nog voordat iedereen het opeens allemaal gaat doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat wij een trendsetter in ons midden hebben
tot de volgende keer manquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Michhas het volgende:
Trusten![]()
![]()
Jij kijkt graag naar mannen met een kamelenteenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WAAROM moet ik ook altijd nieuwsgierig zijn.
sorry niet gevondenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar mannen met een kamelenteen?
[..]
Waarom keek ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
welterustenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Michhas het volgende:
Trusten![]()
![]()
Ik zie Jezus in die vlekquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef dralion13 het volgende:
[..]
sorry niet gevonden
wel dit
[ afbeelding ]
Ik zie het ook, bel Jan snel!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie Jezus in die vlekOnze redder loopt weer op Aarde.
Ik heb die post opgeslagen. Het bewijs is daar.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stil nog voordat iedereen het opeens allemaal gaat doen
Gretojens van Patje1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
[..]
GeilllllllSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
Iemand een banaan?Waarom klikte ik ga bijna over mijn nek manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoel waarom post je een foto van een vrouw die rare dingen doet met een banaan.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
WIl je mijn bananane?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bananen vind ik juist vet lekkerhihi
DiT!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom klikte ik ga bijna over mijn nek manik bedoel waarom post je een foto van een vrouw die rare dingen doet met een banaan.
Nicenice. Je mag het hebbenquote:
Met chocoladesauusssssquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
IK LAS NOG GEEN AARDBEIEN. DUS
AARDBEIEN
jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
AARDBEIEN
Ja, van die verse. Op beschuitquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
AARDBEIEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |