Nee deze keer niet. Nelson Mandela was gewoon goedquote:
En wanneer is gehaktdag dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mooi!
Michhas vond hem ook wel lekker, dat is een compliment gezien het feit dat hij niet van schelpdieren/vis houdt.
Ik zeg, standaard menu op woensdag?
Jullie vinden mijn Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab niet lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan bakken Appel en ik elke woensdag pannenkoeken
Iedereen weet natuurlijk dat dit het goede antwoord is.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan bakken Appel en ik elke woensdag pannenkoeken
Soberso op dinsdag.quote:
Durr. Dat is niet echt iets voor het publiek etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohjee, wat gaat er fout?
Met mij gaat het vandaag wel redelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Ik hou niet van dingen uit de zeequote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jullie vinden mijn Noordzeekrab met een sabayon van tapioca, groene curry, limoenblad en luchtige bisque van krab niet lekker?
Aan mij doneren.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen weet natuurlijk dat dit het goede antwoord is.
Patje, je hebt een snuggie gewonnen.[ afbeelding ]
Wat ga je met je prijs doen?
En ik krijg de prijs achter deur 1!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, Google liet me weer eens in de steekquote:
Ik kijk bijna alleen maar Japanse horror, als ik al tijd neem om een dvd te kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoor het Japans maar met Engelse ondertiteling. En wat betreft het Japans horen ben ik met je eens, al moet ik wel zeggen dat dit de eerste keer is dat ik er een kijk
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef dralion13 het volgende:
Awww schatje toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ik krijg de prijs achter deur 1!![]()
Delen met jouquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je erover wilt praten, PM/DM box opennn.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Durr. Dat is niet echt iets voor het publiek etc.
Maar nu staat de krab dus standaard woensdag op het menuquote:
Nog bijna een week wachten op gehaktquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Soberso op dinsdag.
Maar toen was ik nog niet de Masterchef van de boot.
Horror doe ik niet aanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, Google liet me weer eens in de steek.
[..]
Ik kijk bijna alleen maar Japanse horror, als ik al tijd neem om een dvd te kijken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ik krijg de prijs achter deur 1!![]()
Moet ik nog een keer dat plaatje gaan posten?quote:
Maak me gekquote:
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Moet ik nog een keer dat plaatje gaan posten?
[..]
Maak me gek
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga slapen liefjens, slaaplekker, maak het niet te laat, dat is niet goed voor mensen![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Horror doe ik niet aanNiet mijn genre, ben ik achtergekomen.
Aww, welterusten Bloempsjefloempjse!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga slapen liefjens, slaaplekker, maak het niet te laat, dat is niet goed voor mensen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |