abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95485233
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doen ze veels te weinig, en dan nog, we doen er erg makkelijk over. Maar een kogel door je knieschijf kan wellicht blijvend injury veroorzaken. Zo'n iemand kan nooit meer zaalvoetballen om maar wat te noemen. :{

:{²
Who cares? Voor mijn part kan zo iemand nooit meer lopen.
De politie hier is zo passief dat je het wel erg bont moet maken wil je
dat er op je geschoten wordt.

Eigen schuld, dikke kapotte knieschijf.
pi_95485265
Taser is voor korte afstand toch? Die kan een pistool dan toch nooit vervangen, en voor korte afstand hebben we pepperspray in Nederland.
Aanhoudingstechnieken en training heeft een agent veel meer aan, dan nog een item aan z'n koppel.
pi_95485290
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik las dat die ook dodelijk konden zijn? Ga even zoeken
Joh. Er zijn vele doden gevallen door machtsgeile politieagentjes met een taser.
pi_95485298
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef Specularium het volgende:

[..]

Who cares? Voor mijn part kan zo iemand nooit meer lopen.
De politie hier is zo passief dat je het wel erg bont moet maken wil je
dat er op je geschoten wordt.

Eigen schuld, dikke kapotte knieschijf.
Daar is Jerry Landveld het waarschijnlijk niet mee eens.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_95485326
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Piles het volgende:
Taser is voor korte afstand toch? Die kan een pistool dan toch nooit vervangen, en voor korte afstand hebben we pepperspray in Nederland.
Aanhoudingstechnieken en training heeft een agent veel meer aan, dan nog een item aan z'n koppel.
Taser kan toch wel aardig wat meters ver schieten. Pepperspray moet je vrij dichtbij staan hoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_95485352
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef Messina het volgende:

[..]

Daar is Jerry Landveld het waarschijnlijk niet mee eens.
Die heeft dronken amok gemaakt en zorgde voor een bedreigende situatie. Logisch dat een agent dan schiet.
pi_95485377
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef Piles het volgende:
4 tot 7 meter.
Pepperspray werkt niet altijd en moet gericht in de ogen gespoten worden.
Taser zou een prima wapen zijn, de vraag is alleen waarom het na de proef in 2008 niet is ingevoerd.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 april 2011 @ 12:19:08 #283
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95485379
quote:
De gedode vrouw woonde in een appartementencomplex bestaande uit acht woningen.
nu.nl

Als zij echt 15 is dan woonde ze daar dus niet alleen.
pi_95485407
Baflo soldier, dreadlock rasta!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_95485436
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

4 tot 7 meter.
Taser zou een prima wapen zijn, de vraag is alleen waarom het na de proef in 2008 niet is ingevoerd.
Vast een prima wapen, maar ik zie de meerwaarde niet echt hoor. En een agent sjouwt al genoeg spullen mee, kan me voorstellen dat het een keer genoeg is :')
pi_95485439
quote:

[..]

4 tot 7 meter.
Iemand met pepperspray in de ogen kan natuurlijk nog wel schieten of steken.
pi_95485489
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die heeft dronken amok gemaakt en zorgde voor een bedreigende situatie. Logisch dat een agent dan schiet.
Zo zijn er elk weekend wel gasten die dronken amok maken. ;)

Maar goed, ik was er natuurlijk niet bij :@
pi_95485506
quote:

[..]

4 tot 7 meter.
Ik ben blij dat het niet is ingevoerd. Een taser is echt vrijwel de definitie van een fascistenwapen. Het moedigt geweld aan en uit de praktijk blijkt dat dit ook gebeurt, bijvoorbeeld mensen taseren die niet naar je luisteren. Schieten doe je niet, maar taseren wel, Overigens geldt dit ook in bepaalde mate voor pepperspray.
pi_95485532
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef Messina het volgende:

[..]

Zo zijn er elk weekend wel gasten die dronken amok maken. ;)

Maar goed, ik was er natuurlijk niet bij :@
En als je dan doorgaat tegen de politie en/of een bedreiging vormt voor de omgeving loop je (terecht) het risico dat je wat extra luchtgaten krijgt.
pi_95485583
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

En als je dan doorgaat tegen de politie en/of een bedreiging vormt voor de omgeving loop je (terecht) het risico dat je wat extra luchtgaten krijgt.
Als leek zeg ik: Schiet dat knietje aan gort. Maar nogmaals, ik was er niet bij. Kan lekker makkelijk praten zo veilig vanachter mijn pc. :)
  donderdag 14 april 2011 @ 12:24:14 #291
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95485620
taser is idd wel een goed wapen, is iemand gelijk uitgeschakeld, zo niet nog een paar keer extra taseren
pi_95485621
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben blij dat het niet is ingevoerd. Een taser is echt vrijwel de definitie van een fascistenwapen. Het moedigt geweld aan en uit de praktijk blijkt dat dit ook gebeurt, bijvoorbeeld mensen taseren die niet naar je luisteren. Schieten doe je niet, maar taseren wel, Overigens geldt dit ook in bepaalde mate voor pepperspray.
Mwah, ik ben er wel van overtuigd dat Nederlandse agenten een stuk nuchterder zijn dan de Amerikaanse collega's. Die al bij voorbaat rekening moeten houden met de mogelijkheid dat iemand een wapen heeft. Er is nu geen gulden middenweg, het is of wapen (vaak dodelijk) of pepperspray (waarvoor je dicht op de dader moet zitten en je het risico loopt dat je zelf gewond raakt).
Allah Al Watan Al Malik
pi_95485627
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:23 schreef Messina het volgende:

[..]

Als leek zeg ik: Schiet dat knietje aan gort. Maar nogmaals, ik was er niet bij. Kan lekker makkelijk praten zo veilig vanachter mijn pc. :)
Dat mag ook, maar in de heat of the moment kan er weleens wat misgaan. C'est la vie.
pi_95485642
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is effectiever dan pepperspray en minder dodelijk dan een vuurwapen.
Waarschijnlijk kun je door gebruik van de taser ook het aantal gevallen waar in de benen geschoten wordt sterk reduceren.

Die fascisten reputatie komt grotendeels door filmpjes uit de VS, daar is de politie in sommige staten net zo gestoord als de dader :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 april 2011 @ 12:27:11 #295
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_95485748
Naar een agent moet je gewoon luisteren, en niet moeilijk lopen doen
pi_95485755
Hier trouwens een filmpje van RTV Noord ( :') ) over het gebruik van de Taser:

Groetjes, Ezio.
  donderdag 14 april 2011 @ 12:28:01 #297
215628 woid
let's get Friendly
pi_95485774
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darklight het volgende:
:Y
pi_95485814
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef Darklight het volgende:
Er is tegenwoordig weinig respect meer voor agenten heb ik het idee.
pi_95485822
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het kan dodelijk zijn inderdaad. Indien diegene die geraakt wordt een vrij slechte gezondheid heeft. De kans is echter vrij klein volgens mij,
Zijn stroomstootwapens dodelijk?
Heb een topic gevonden op FOK! uit maart 2010
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95485828
Precies, je moet gewoon luisteren. Je bent een deel van het collectief, maar haal je de arrogantie vandaan om jezelf als individu te zien. Luisteren moet je, luisteren zul je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')