hoeveel mensen heb je "geschokt" ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb zo'n ding en het valt allemaal reuze mee
'quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:27 schreef Ra-z het volgende:
het voltage is niet waar je dood aan gaat maar de stroomsterkte.
5 vrienden en 2 onbekende en mezelf.quote:
wat steven dus zegtquote:
Je hebt het alweer mis. Je moet maar eens kijken wat voor een flits er vandaan vrij komt als ik het knopje druk. Luidt net als bliksem, en zoals een kortsluiting in je hele huis. Erg gevaarlijk om zelfs in de lucht af te schieten. Ik krijg altijd een spannend (quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:32 schreef donthate het volgende:
[..]
wat steven dus zegtje kan er echt niet iemand mee omleggen lijkt mij
ze zijn wel geil om te hbben
Hoe maak je een onderscheiding tussen amps en de stroomsterkte? Zijn niet amps de meeteenheden van stroomsterkte?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:33 schreef OhCrap het volgende:
Amps is het meervoud van ampère, en uit het stopcontact komen er doorgaans niet meer dan 20 tegelijk. In principe kan alles boven de 42 volt al dodelijk zijn, maar het hangt dus erg van de stroomsterkte af en hoelang en waar op het lichaam je eraan blootgesteld word. Ook je fysieke gesteldheid zal meewegen.
Zo'n ding zal sowieso niet echt fijn zijn om mee in contact te komen, maar ik zou extra oppassen bij mensen met hartklachten of epilepsie bv.
Ik ben het overigens eens met je dat het niet moet worden gebruikit tegen mensen met slechte gezondheid of hartkwalen. Maar die zijn ook niet je typicsche overvallers, en je kan ze ook makkelijk neer werken zonder enige wapen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:33 schreef OhCrap het volgende:
Amps is het meervoud van ampère, en uit het stopcontact komen er doorgaans niet meer dan 20 tegelijk. In principe kan alles boven de 42 volt al dodelijk zijn, maar het hangt dus erg van de stroomsterkte af en hoelang en waar op het lichaam je eraan blootgesteld word. Ook je fysieke gesteldheid zal meewegen.
Zo'n ding zal sowieso niet echt fijn zijn om mee in contact te komen, maar ik zou extra oppassen bij mensen met hartklachten of epilepsie bv.
ik heb het niet miss ik zij LIJKT MIJ ik had geen bewering dat ik gelijk had:P maar ik vind et geil op de een of andere manierquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:40 schreef waternet het volgende:
[..]
Je hebt het alweer mis. Je moet maar eens kijken wat voor een flits er vandaan vrij komt als ik het knopje druk. Luidt net als bliksem, en zoals een kortsluiting in je hele huis. Erg gevaarlijk om zelfs in de lucht af te schieten. Ik krijg altijd een spannend () gevoel als ik dat doe.
Je ziet een blauwe met wit afwisselende stroomflits tussen de twee elektroden. Ik ben te bang om hem tegen mezelf te testen.
Wil je even langs komen? Ik heb toevallig niets te doen vandaag en verveel me.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:45 schreef donthate het volgende:
[..]
ik heb het niet miss ik zij LIJKT MIJ ik had geen bewering dat ik gelijk had:P maar ik vind et geil op de een of andere manier
ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:41 schreef waternet het volgende:
[..]
Hoe maak je een onderscheiding tussen amps en de stroomsterkte? Zijn niet amps de meeteenheden van stroomsterkte?
Ja maar ik ben ook niet van plan om hem tegen zwakke of onschuldige mensen te gebruiken. Alleen als ik overvallen word, dan is zo'n pijnlijke schok toch verdiende loon voor de malloot die mij als slachtoffer kiest.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:48 schreef Ra-z het volgende:
[..]
ja.
maar in dit geval betekend 2.8a de maximale stroomsterkte.
je moet ook de weerstand van je lichaam weten (verschilt nat/droog dik/dun etc.) voltage en stroomsterkte dan kan je in principe berekenen hoeveel stroom door je lichaam gaat. allemaal vrij lastig.
een taser is over het algemeen een 'veilig' wapen. een gezond persoon zal niet meteen dood neervallen, nek en borstkas zijn wel gevaarlijke plekken natuurlijk en voor iemand met hartklachten is het ook risicovol je spant je spieren dus er is kans dat je omvalt als je getaserd wordt zonder dat je je kan opvangen redelijke kans dat je dus de rand van een tafel kopt of een stoeprand oid das meestal ook vrij slecht voor je
Ik ben van plan om een vergunning te zoeken. Mijn leven is bedreigd meermaals. Natuurlijk wil niemand pijn voelen maar ook niemand wil slachtoffer zijn van mishandeling of overval.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:56 schreef Extranenergy het volgende:
Maar waarom heb je er één? Is dat niet strafbaar ofzo?? En ik denk niet een ander mens het leuk vindt als jij hen hiermee pijn gaat doen. Wat gij niet wil dat u geschiedt...
Ik snap gewoon echt totaal niet dat je zoiets wil bezitten. Wil je me dat uitleggen??
Ik zou het in veel huizen op 16A houdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:33 schreef OhCrap het volgende:
Amps is het meervoud van ampère, en uit het stopcontact komen er doorgaans niet meer dan 20 tegelijk.
Maar diegene die je spuit met pepperspray heeft medische behandeling nodig, en zal zeker dus hulp inschakelen. Bij een gewone straatincident met het stroomstootwapen kan het ook zo zijn dat diegene zijn les leert en misschien weggaat met zelfs excuses.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 02:05 schreef Extranenergy het volgende:
pepperspray werkt ook trouwens. Voor erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |