abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95483804
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, de vrouw is eerder dood aangetroffen in een woning, daarop is de politie achter dat rasta-figuur afgegaan.
Ow, dus in de woning. Kon me al niet voorstellen dat mensen daar niet meteen naar buiten zouden schieten om te helpen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 11:39:39 #242
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_95483839
OT:
Dit is toch te ziek voor woorden, een agent doodschieten met zijn eigen dienstwapen, ik ben helemaal niet voor eigen rechtertje spelen maar in dit soort gevallen zou ik bijna een oogje toeknijpen..

[ Bericht 41% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:03:03 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_95483853
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef paddy het volgende:

De dode was een maatje van mijn vriendin. Iemand in haar team. Het is echt een enorm rustig plaatsje, dus zoiets verwacht je gewoon niet daar. Wat ik mij afvraag is; dat meisje die dood is geslagen, stond die buiten?
In het complex. Ze is doodgeslagen met een brandblusser. Zal wel een brandblusser van het appartementencomplex zijn.
pi_95483861
quote:

[..]

Dit vooral. Ik kan het gedeelte over de regering niet modereren, maar zal proberen de OP wat aan te vullen met extra info zodat die info niet verdrinkt in de zoveelste discussie over een politieke partij :)

De dode was een maatje van mijn vriendin. Iemand in haar team. Het is echt een enorm rustig plaatsje, dus zoiets verwacht je gewoon niet daar. Wat ik mij afvraag is; dat meisje die dood is geslagen, stond die buiten?
ernstig is dat ja, hier in enschede had je toen die duitse drugscrimineel die een agent dood schoot.
een collega die er direct bij was heeft ook ontzettend veel problemen nadien gehad.
zelfs in enschede verwacht je zoiets niet, eerder de de randstad.

waar ik heel benieuwd naar ben is hoe die agent zijn wapen kon kwijt raken.
De politie mag van mij wel eerder schieten op dat tuig.
pi_95483901
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

In het complex. Ze is doodgeslagen met een brandblusser. Zal wel een brandblusser van het appartementencomplex zijn.
tja, iemands hoofd inslaan en daarna iemand drie maal door het hoofd schieten.
ik mag hopen dat die een "speciale" behandeling van de politie krijgt en daarna nooit meer vrij komt of een ongelukje krijgt :r
pi_95483953
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

tja, iemands hoofd inslaan en daarna iemand drie maal door het hoofd schieten.
ik mag hopen dat die een "speciale" behandeling van de politie krijgt en daarna nooit meer vrij komt of een ongelukje krijgt :r
In dit soort gevallen is de doodstraf de enige juiste oplossing.
pi_95483979
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:03:22 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_95484074
=edit= niet op de persoon

[ Bericht 94% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:03:58 ]
pi_95484130
=edit= niet doen

[ Bericht 51% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:04:28 ]
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 14 april 2011 @ 11:48:05 #251
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95484143
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:46 schreef Disorder het volgende:
Hoe verandert dit in godsnaam in een Wilders topic?
Wilders beloofde veiligheid op straat en nu worden zelfs politieagenten doodgeschoten.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 14 april 2011 @ 11:50:06 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95484225
quote:

[..]

Dit vooral. Ik kan het gedeelte over de regering niet modereren, maar zal proberen de OP wat aan te vullen met extra info zodat die info niet verdrinkt in de zoveelste discussie over een politieke partij :)

Ik ben anders helemaal niet zo verbaasd, er hebben behoorlijk vage types daar gewoond hoor.
pi_95484262
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ben anders helemaal niet zo verbaasd, er hebben behoorlijk vage types daar gewoond hoor.
De tijd dat dit soort incidenten voorbehouden zijn aan grote steden is wel voorbij intussen.
pi_95484326
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

De tijd dat dit soort incidenten voorbehouden zijn aan grote steden is wel voorbij intussen.
Het is naief om te denken dat dit soort incidenten alleen maar voor zouden komen in steden. Ik kom van Neerlands platteland en daar komt ook aardig wat geks voor. Om het zo maar eens te zeggen.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 14 april 2011 @ 11:53:02 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95484338
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

inderdaad, alleen daar gebeurt het wat vaker
  donderdag 14 april 2011 @ 11:55:33 #256
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95484429
Moeten agenten trouwens met vuurwapens over straat? Kunnen ze niet iets verzinnen waarmee je iemand onschadelijk maakt without mudering him? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_95484435
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

inderdaad, alleen daar gebeurt het wat vaker
In absolute zin wel. Relatief zijn gemeenten als Hoogeveen crimineler dan bv. Rotterdam of Amsterdam.
pi_95484488
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is naief om te denken dat dit soort incidenten alleen maar voor zouden komen in steden. Ik kom van Neerlands platteland en daar komt ook aardig wat geks voor. Om het zo maar eens te zeggen.
Inderdaad.

http://www.plaats-delict.(...)eler-dan-grote-stad/
pi_95484544
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Moeten agenten trouwens met vuurwapens over straat? Kunnen ze niet iets verzinnen waarmee je iemand onschadelijk maakt without mudering him? :?

Tasers. Ik ben daar ook wel absoluut een voorstander van. Snap niet dat het in NL nog niet geintroduceerd is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_95484550
quote:

goed idee, zullen we dan ook mooie rood witte targets op hun rug schilderen?
  donderdag 14 april 2011 @ 11:58:51 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95484587
quote:

volgens mij hoort een agent ook eerst iemand in zn been te schieten om hem 'onschadelijk' te maken
  donderdag 14 april 2011 @ 12:01:34 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_95484707
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens mij hoort een agent ook eerst iemand in zn been te schieten om hem 'onschadelijk' te maken
Doen ze veels te weinig, en dan nog, we doen er erg makkelijk over. Maar een kogel door je knieschijf kan wellicht blijvend injury veroorzaken. Zo'n iemand kan nooit meer zaalvoetballen om maar wat te noemen. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_95484740
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:40 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

ernstig is dat ja, hier in enschede had je toen die duitse drugscrimineel die een agent dood schoot.
een collega die er direct bij was heeft ook ontzettend veel problemen nadien gehad.
zelfs in enschede verwacht je zoiets niet, eerder de de randstad.

waar ik heel benieuwd naar ben is hoe die agent zijn wapen kon kwijt raken.
De politie mag van mij wel eerder schieten op dat tuig.
Ik ga haar niet lastig vallen met dergelijke vragen. Ze heeft teveel verdriet (ook haar man), en zal daar denk ik ook niet over beginnen.

Ik kan mij ook een geval herinneren van Enschede. Zat het slachtoffer bij een orkest als hobby? Ik kan mij trouwens enorm goed voorstellen dat je er last van hebt wanneer een collega verliest op zo'n manier.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat is dat dan voor een complex? Bedankt voor de info. Het dorp lijkt me geen dorp zoals op sommige andere plekken een horen/zien/zwijgen dorp, vandaar dat ik het vroeg :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_95484779
quote:

[..]

Alleen als de situatie zich daarvoor leent. Als de situatie daar niet naar is en er een acute bedreiging is voor het lijf en leven van de agent of omstanders zullen ze vrij snel gericht schieten.

Worden bijna wekelijks mensen doodgeschoten door agenten.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_95484841
quote:

[..]

Het vuurwapen gebruiken om een verdachte onschadelijk te maken komt zelden voor (het mag ook alleen in extreme gevallen). Zo'n ding dragen ze ook ter zelfverdediging. Daarom zit er ook geen veiligheidspal op, je moet 'm meteen kunnen pakken en schieten als het nodig is.
pi_95484869
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:02 schreef paddy het volgende:

Wat is dat dan voor een complex? Bedankt voor de info. Het dorp lijkt me geen dorp zoals op sommige andere plekken een horen/zien/zwijgen dorp, vandaar dat ik het vroeg :)
Appartementencomplex. Horen, zien en zwijgen hangt af van de situatie. In dit soort gevallen doen mensen hun mond wel open. Gaat het om illegale handeltjes of hennepplantages, dan is het ook gewoon horen, zien en zwijgen.
pi_95485044
En weer open :)

Het persoonlijke geneuzel onder elkaar mag stoppen. En mutant is inderdaad NIET degene hier die er over begon. Misschien een topic openen in POL over het falend beleid van wilders in dit geval, maar wil het hier graag over het bericht hebben.
pi_95485088
quote:
15s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Doen ze veels te weinig, en dan nog, we doen er erg makkelijk over. Maar een kogel door je knieschijf kan wellicht blijvend injury veroorzaken. Zo'n iemand kan nooit meer zaalvoetballen om maar wat te noemen. :{

Je kan moeilijk helemaal niet schieten als een idioot net een meisje heeft neergeslagen met een brandblusser. Maar tasers ben ik ook voor.
pi_95485142
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan moeilijk helemaal niet schieten als een idioot net een meisje heeft neergeslagen met een brandblusser. Maar tasers ben ik ook voor.
Ik las dat die ook dodelijk konden zijn? Ga even zoeken
pi_95485145
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is in 2008 toch een proef geweest met tasers in Nederland? Hij is zelfs meerdere malen gebruikt bij arrestaties (o.a. van een verwarde man)

http://www.rtl.nl/%28/act(...)-taser-acht-keer.xml
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')