En nu kunnen al die arme luisteraars het niet plaatsen in hun beeld van Baflo?quote:Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef Modus het volgende:
Geweldige berichtgeving op Radio 1 net: "Ja ik stond te koken en toen zag ik 4 agenten met getrokken pistolen DIE kant op rennen!"
En terug naar de studio van Hart van Nederland....quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef PeeJay1980 het volgende:
Hier het betreffende huis waar het begon trouwens
KLIK
Enige huis in heel Bafloquote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef PeeJay1980 het volgende:
Hier het betreffende huis waar het begon trouwens
KLIK
en ik heb in dat huis gewoond, hoe toevallig is datquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef ondeugend het volgende:
WTF in Baflo?
Daar wonen 6 mensen en 3 kippen
Inderdaad, de meneer die de Koran notabene zelf een Mein Kampf noemt. Hoe ironisch.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Na 65 jaar heeft de Tweede Wereldoorlog een waardig opvolger gevonden als lijdend voorwerp voor de wet van Godwin.
Dat meen je niet!! Dan heb ik al die jaren kerstkaartjes naar het verkeerde adres gestuurd dus.quote:
Het is inderdaad een teringzooi. We staan bovenaan elk lijstje als het gaat om gezondheid, veiligheid, welvaart etc. Maar het is een teringzooi. Dat gezeik over de "verloedering van de maatschappij" en dat "held Wilders het wel even gaat oplossen" door de "tsunami van islamisering" gaat aanpakken. Inderdaad, daar voorkom je de Volkert van der G's, de Tristan's, de Karsten's en dit soort incidenten mee. De fantasieverhalen over dat Geert's opkomst het gevolg is van de "verloedering van de maatschappij".. nee, zijn opkomst is eerder te danken aan de toename van SBS volk in NL. Ach wellicht is dat inderdaad ook wel verloedering.quote:Op donderdag 14 april 2011 03:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
je draait de hele boel om, Wilders' opkomst is juist een gevolg van de verloedering van de maatschappij. Als het hier niet zo'n teringzooi aan het worden zou zijn, zou een schreeuwlelijk als Wilders hier geen poot aan de grond krijgen. Alleen begrijp ik niet helemaal waarom we over Wilders praten in een topic over neergeschoten agenten. Oh wacht...dat is natuurlijk ook de schuld van Wilders.....hoe kan ik dat nou vergeten.
In dat huis hebben wel vage types gewoond hoor, verbaasd me niks dat dat nog steeds zo is.quote:Op donderdag 14 april 2011 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Aww Baflo.
Ik weet niet anders dan dat Baflo een vredig hippiedorpje is.
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Wat de neuk, waarom gaat dit topic opeens over Wilderstyf ff op met dat offtopic gelul.
Dat we het goed doen op de terreinen die jij noemt betekend niet dat bepaalde andere terreinen niet meer belangrijk zijn!quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een teringzooi. We staan bovenaan elk lijstje als het gaat om gezondheid, veiligheid, welvaart etc. Maar het is een teringzooi. Dat gezeik over de "verloedering van de maatschappij" en dat "held Wilders het wel even gaat oplossen" door de "tsunami van islamisering" gaat aanpakken. Inderdaad, daar voorkom je de Volkert van der G's, de Tristan's, de Karsten's en dit soort incidenten mee. De fantasieverhalen over dat Geert's opkomst het gevolg is van de "verloedering van de maatschappij".. nee, zijn opkomst is eerder te danken aan de toename van SBS volk in NL. Ach wellicht is dat inderdaad ook wel verloedering.
Laat eens zien dan...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een teringzooi. We staan bovenaan elk lijstje als het gaat om gezondheid, veiligheid, welvaart etc. .
Dit vooral. Ik kan het gedeelte over de regering niet modereren, maar zal proberen de OP wat aan te vullen met extra info zodat die info niet verdrinkt in de zoveelste discussie over een politieke partijquote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef gkokkelman het volgende:
ontopic:
heel veel sterkte aan de nabestaanden en de politie.
Ow, dus in de woning. Kon me al niet voorstellen dat mensen daar niet meteen naar buiten zouden schieten om te helpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is eerder dood aangetroffen in een woning, daarop is de politie achter dat rasta-figuur afgegaan.
In het complex. Ze is doodgeslagen met een brandblusser. Zal wel een brandblusser van het appartementencomplex zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef paddy het volgende:
De dode was een maatje van mijn vriendin. Iemand in haar team. Het is echt een enorm rustig plaatsje, dus zoiets verwacht je gewoon niet daar. Wat ik mij afvraag is; dat meisje die dood is geslagen, stond die buiten?
ernstig is dat ja, hier in enschede had je toen die duitse drugscrimineel die een agent dood schoot.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit vooral. Ik kan het gedeelte over de regering niet modereren, maar zal proberen de OP wat aan te vullen met extra info zodat die info niet verdrinkt in de zoveelste discussie over een politieke partij
De dode was een maatje van mijn vriendin. Iemand in haar team. Het is echt een enorm rustig plaatsje, dus zoiets verwacht je gewoon niet daar. Wat ik mij afvraag is; dat meisje die dood is geslagen, stond die buiten?
tja, iemands hoofd inslaan en daarna iemand drie maal door het hoofd schieten.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
In het complex. Ze is doodgeslagen met een brandblusser. Zal wel een brandblusser van het appartementencomplex zijn.
In dit soort gevallen is de doodstraf de enige juiste oplossing.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef gkokkelman het volgende:
[..]
tja, iemands hoofd inslaan en daarna iemand drie maal door het hoofd schieten.
ik mag hopen dat die een "speciale" behandeling van de politie krijgt en daarna nooit meer vrij komt of een ongelukje krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |