abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95479746
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:33 schreef Modus het volgende:
Geweldige berichtgeving op Radio 1 net: "Ja ik stond te koken en toen zag ik 4 agenten met getrokken pistolen DIE kant op rennen!"

En nu kunnen al die arme luisteraars het niet plaatsen in hun beeld van Baflo?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_95481664
Hier het betreffende huis waar het begon trouwens :)

KLIK
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_95482026
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef PeeJay1980 het volgende:

KLIK
En terug naar de studio van Hart van Nederland....
pi_95482036
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef PeeJay1980 het volgende:

KLIK
Enige huis in heel Baflo :')
pi_95482155
Enfin, 10 jaartjes zitten en dan mag hij het weer proberen.
  donderdag 14 april 2011 @ 10:57:42 #231
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95482415
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef ondeugend het volgende:
WTF in Baflo?
Daar wonen 6 mensen en 3 kippen
en ik heb in dat huis gewoond, hoe toevallig is dat

Ff verder lezen of bekend is in welk appartement die vrouw is doodgeslagen.
pi_95482665
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Na 65 jaar heeft de Tweede Wereldoorlog een waardig opvolger gevonden als lijdend voorwerp voor de wet van Godwin. ^O^
Inderdaad, de meneer die de Koran notabene zelf een Mein Kampf noemt. Hoe ironisch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_95482669
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:47 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Enige huis in heel Baflo :')
Dat meen je niet!! Dan heb ik al die jaren kerstkaartjes naar het verkeerde adres gestuurd dus.
Wonen ze gewoon allemaal op hetzelfde adres! :')
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_95482797
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 03:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

je draait de hele boel om, Wilders' opkomst is juist een gevolg van de verloedering van de maatschappij. Als het hier niet zo'n teringzooi aan het worden zou zijn, zou een schreeuwlelijk als Wilders hier geen poot aan de grond krijgen. Alleen begrijp ik niet helemaal waarom we over Wilders praten in een topic over neergeschoten agenten. Oh wacht...dat is natuurlijk ook de schuld van Wilders.....hoe kan ik dat nou vergeten.
Het is inderdaad een teringzooi. We staan bovenaan elk lijstje als het gaat om gezondheid, veiligheid, welvaart etc. Maar het is een teringzooi. Dat gezeik over de "verloedering van de maatschappij" en dat "held Wilders het wel even gaat oplossen" door de "tsunami van islamisering" gaat aanpakken. Inderdaad, daar voorkom je de Volkert van der G's, de Tristan's, de Karsten's en dit soort incidenten mee. De fantasieverhalen over dat Geert's opkomst het gevolg is van de "verloedering van de maatschappij".. nee, zijn opkomst is eerder te danken aan de toename van SBS volk in NL. Ach wellicht is dat inderdaad ook wel verloedering.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 14 april 2011 @ 11:14:58 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95482994
quote:
11s.gif Op donderdag 14 april 2011 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Aww Baflo.
Ik weet niet anders dan dat Baflo een vredig hippiedorpje is. O+
-O-
In dat huis hebben wel vage types gewoond hoor, verbaasd me niks dat dat nog steeds zo is.
  Moderator donderdag 14 april 2011 @ 11:18:15 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_95483096
quote:
13s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Wat de neuk, waarom gaat dit topic opeens over Wilders :') tyf ff op met dat offtopic gelul.
pi_95483122
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een teringzooi. We staan bovenaan elk lijstje als het gaat om gezondheid, veiligheid, welvaart etc. Maar het is een teringzooi. Dat gezeik over de "verloedering van de maatschappij" en dat "held Wilders het wel even gaat oplossen" door de "tsunami van islamisering" gaat aanpakken. Inderdaad, daar voorkom je de Volkert van der G's, de Tristan's, de Karsten's en dit soort incidenten mee. De fantasieverhalen over dat Geert's opkomst het gevolg is van de "verloedering van de maatschappij".. nee, zijn opkomst is eerder te danken aan de toename van SBS volk in NL. Ach wellicht is dat inderdaad ook wel verloedering.
Dat we het goed doen op de terreinen die jij noemt betekend niet dat bepaalde andere terreinen niet meer belangrijk zijn!
Daarbij wil ik ook opmerken dat gezondheidszorg, huizenprijzen, welvaart en veiligheid nogal veranderen de laatste tijd en dan niet al te vaak positief.
Het probleem is dat veel hardwerkende mensen de broekriem moeten aantrekken maar wel zien dat er met geld gesmeten word naar kansloze projecten waar een deel van de bevolking achteloos mee omgaat, haast ondankbaar.

Als een jan modaal over straat loopt merkt hij dan direct dat er problemen zijn in de zorg?
of dat we een huizencrisis hebben?
nee, hij heeft last van vervelende mensen op straat en dat zijn vaak dezelfden.

de pvv is behoorlijk achterlijk (geworden) maar dat betekend niet dat er geen problemen zijn.
pi_95483141
ontopic:

heel veel sterkte aan de nabestaanden en de politie.
pi_95483546
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is inderdaad een teringzooi. We staan bovenaan elk lijstje als het gaat om gezondheid, veiligheid, welvaart etc. .
Laat eens zien dan...
pi_95483659
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef gkokkelman het volgende:
ontopic:

heel veel sterkte aan de nabestaanden en de politie.
Dit vooral. Ik kan het gedeelte over de regering niet modereren, maar zal proberen de OP wat aan te vullen met extra info zodat die info niet verdrinkt in de zoveelste discussie over een politieke partij :)

De dode was een maatje van mijn vriendin. Iemand in haar team. Het is echt een enorm rustig plaatsje, dus zoiets verwacht je gewoon niet daar. Wat ik mij afvraag is; dat meisje die dood is geslagen, stond die buiten?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_95483804
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee, de vrouw is eerder dood aangetroffen in een woning, daarop is de politie achter dat rasta-figuur afgegaan.
Ow, dus in de woning. Kon me al niet voorstellen dat mensen daar niet meteen naar buiten zouden schieten om te helpen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Forum Admin donderdag 14 april 2011 @ 11:39:39 #242
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_95483839
OT:
Dit is toch te ziek voor woorden, een agent doodschieten met zijn eigen dienstwapen, ik ben helemaal niet voor eigen rechtertje spelen maar in dit soort gevallen zou ik bijna een oogje toeknijpen..

[ Bericht 41% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:03:03 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_95483853
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef paddy het volgende:

De dode was een maatje van mijn vriendin. Iemand in haar team. Het is echt een enorm rustig plaatsje, dus zoiets verwacht je gewoon niet daar. Wat ik mij afvraag is; dat meisje die dood is geslagen, stond die buiten?
In het complex. Ze is doodgeslagen met een brandblusser. Zal wel een brandblusser van het appartementencomplex zijn.
pi_95483861
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef paddy het volgende:

[..]

Dit vooral. Ik kan het gedeelte over de regering niet modereren, maar zal proberen de OP wat aan te vullen met extra info zodat die info niet verdrinkt in de zoveelste discussie over een politieke partij :)

ernstig is dat ja, hier in enschede had je toen die duitse drugscrimineel die een agent dood schoot.
een collega die er direct bij was heeft ook ontzettend veel problemen nadien gehad.
zelfs in enschede verwacht je zoiets niet, eerder de de randstad.

waar ik heel benieuwd naar ben is hoe die agent zijn wapen kon kwijt raken.
De politie mag van mij wel eerder schieten op dat tuig.
pi_95483901
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

In het complex. Ze is doodgeslagen met een brandblusser. Zal wel een brandblusser van het appartementencomplex zijn.
tja, iemands hoofd inslaan en daarna iemand drie maal door het hoofd schieten.
ik mag hopen dat die een "speciale" behandeling van de politie krijgt en daarna nooit meer vrij komt of een ongelukje krijgt :r
pi_95483953
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:41 schreef gkokkelman het volgende:

[..]

tja, iemands hoofd inslaan en daarna iemand drie maal door het hoofd schieten.
ik mag hopen dat die een "speciale" behandeling van de politie krijgt en daarna nooit meer vrij komt of een ongelukje krijgt :r
In dit soort gevallen is de doodstraf de enige juiste oplossing.
pi_95483979
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:03:22 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_95484074
=edit= niet op de persoon

[ Bericht 94% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:03:58 ]
pi_95484130
=edit= niet doen

[ Bericht 51% gewijzigd door paddy op 14-04-2011 12:04:28 ]
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo