Van klei is het best!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lamstajine met couscous, bij Smulewicz aan het Rembrandtplein.
Ik heb gas.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ookMaar heb een keramische kookplaat, geen idee of tajine daar op kan
Dat gaat altijd wel goed. Ik heb inductie, heb je meteen weer een gietijzeren nodigquote:
Couscousquote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Lamstajine met couscous, bij Smulewicz aan het Rembrandtplein.
Ah, dus we gaan bij jou me de tajine koken?quote:
Moet ik wel eerst een keer mijn keukentje schoonmaken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, dus we gaan bij jou me de tajine koken?
Nee man, mijn keuken is waarschijnlijk net zo smerigquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst een keer mijn keukentje schoonmaken.
[KoenVrouw-modus]KOEN JE BENT VERSLAAFDquote:
Okonomiyaki. Een gerecht uit Hiroshima na de oorlog. Armoeden en schaarste, dus veel sla, eier, meel en dan op een bakplaat. Okonomiyakisaus en mayo erover en klaar. tegenwoordig hebben ze veel meer varianten met garnalen en zo. Do it yourself restaurantsquote:
Maar zonder vis ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Okonomiyaki. Een gerecht uit Hiroshima na de oorlog. Armoeden en schaarste, dus veel sla, eier, meel en dan op een bakplaat. Okonomiyakisaus en mayo erover en klaar. tegenwoordig hebben ze veel meer varianten met garnalen en zo. Do it yourself restaurantsStaat nog eentje ergens in dat Japandagboek, met FOK! in mayo geschreven
Bad is bijna vol, dan gaat BB opzij. Ik ben nog net geen C_Aquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[KoenVrouw-modus]KOEN JE BENT VERSLAAFD[/]
Ja, meestal geen vis.quote:
Jaohquote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Chocolade lava met witte choco mousse toe
Heb je een recept voor me?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Okonomiyaki. Een gerecht uit Hiroshima na de oorlog. Armoeden en schaarste, dus veel sla, eier, meel en dan op een bakplaat. Okonomiyakisaus en mayo erover en klaar. tegenwoordig hebben ze veel meer varianten met garnalen en zo. Do it yourself restaurantsStaat nog eentje ergens in dat Japandagboek, met FOK! in mayo geschreven
Ik gok dat een van de foto's van mij is en de ander van RobinCookquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
RobinCook ja, die kookt een beetje jou stijl denk ik, ook altijd van die toffe dingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gok dat een van de foto's van mij is en de ander van RobinCook
Dat had je niet hoeven doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh JJH, ik heb een cadeautje voor je poezels![]()
Ik krijg er honger vanquote:
Ik ben heel soms wel een C_Aquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bad is bijna vol, dan gaat BB opzij. Ik ben nog net geen C_A
Met plaatjes: [JAP]Dagboek van een crewlid in Japan!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh JJH, ik heb een cadeautje voor je poezels![]()
Relaxze!quote:
In bad?quote:
Nee, dat is straks als hij in bed ligt en zij tegen hem wil gaan schurken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
dus ik dacht zo...quote:
ALs ik bad lig doe ik dat ook wel eens per ongeluk, om dan veel te laat wakker te worden omdat het water koud is geworden..quote:
erg genoeg welquote:
Zekers een aanrader [mits vegetarischquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb in de supermarkt turkse pizza's gekocht... ben benieuwd of dat wat is
klinkt wel goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Goddelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik haalde ze altijd vers bij Deniz in Alkmaar tegenover het stationquote:
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op hebquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
RobinCook ja, die kookt een beetje jou stijl denk ik, ook altijd van die toffe dingen.
Nog patat gegeten recentelijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op heb
Bij mijn ouders eet ik altijd gekookte aardappelsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard nadenken als ik moet herinneren wanneer ik een aardappel op heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |