abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96063985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef Xylon het volgende:

[..]

Lekker 's avonds achter de tv wat oefeningen doen ^O^ . Hoewel dat nu ook niet bepaald sportief klinkt.
Concentreer je liever op het maken van een volmaakte gecontroleerde beweging, en als ik zo vrij mag zijn , koop liever kettlebells :)
pi_96064021
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:03 schreef Xylon het volgende:

[..]

Lekker 's avonds achter de tv wat oefeningen doen ^O^ . Hoewel dat nu ook niet bepaald sportief klinkt.
Ja dat inderdaad, na het douchen van het hardlopen enzo :P

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:08 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Als je de mogelijkheid/ruimte hebt kun je voor thuis denk ik het beste voor een pull-up bar gaan, yoga mat/bal (crunches). En dan een goede body weight exercise erbij zoeken.

Ik ga zelf gewoon naar de sportschool geregeld vanuit werk, een achmea health center, ¤12,50 per maand onbeperkt wat normaal iets van ¤55,- kost.
Nog nooit van zo'n pull-up bar gehoord, wat train je daar precies mee?

12,50 per maand is inderdaad niks voor onbeperkt!
Dat is dan icm je verzekering die prijs?
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96064582
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:34 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ja dat inderdaad, na het douchen van het hardlopen enzo :P

[..]

Nog nooit van zo'n pull-up bar gehoord, wat train je daar precies mee?

12,50 per maand is inderdaad niks voor onbeperkt!
Dat is dan icm je verzekering die prijs?
pull up is niks meer dan jezelf optrekken , je traint er je torso , armen en je schouders mee.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:00:41 #204
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_96065802
Het is heerlijk afgekoeld, gisteravond heel rustig hardgelopen samen met een vriend van me maar dat zal ook 1 van de laatste keren zijn - ik had zelf de behoefte om sneller te gaan. Voorheen had ik altijd het idee dat ik alleen lopen niks zou vinden maar muziek in en alleen lopen is erg rustgevend. :)

Hopelijk wordt het morgen weer niet al te warm. :)
  donderdag 28 april 2011 @ 08:27:06 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96078578
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben vanmiddag even naar Runners World geweest, ik heb bij het rennen vaak last van de zijkant (buitenkant) van mijn voeten. Ze konden niets vinden maar er komt donderdagavond een podoloog daar en ik heb een afspraak. Goede service!

Ik heb ook gelijk voor zo'n telefoon armband gekeken maar ik vind 19,95 toch wat veel. Ik vind nog wel een goedkopere.
Op Deal Extreme en Buy in Coins kun je hele goedkope armbanden vinden (3 euro ongeveer, geen verzendkosten).
Niet meer actief op Fok!
pi_96079032
Pffoe gisteravond weer lekker een stuk gelopen, op google maps even nagemeten en het bleek 6 km te zijn! Ik ben met een paar collegas van de brandweer geweest en we hebben het allemaal volgehouden, in ongeveer 34 minuten dus we waren wel trots op onszelf.
We gaan ons ook inschrijven voor een hardloopwedstrijd op 18 juni, en we hebben onze lat gelegd op 10 km! Dus als dat geen doel is voor me weet ik het ook niet :P
Gisteravond gelijk Evy 5 tot 10 km gedownload dus vanaf vandaag geen Couch to 5k gebruiker meer, maar ook een Evy-loper :P
Heb alleen uit zitten rekenen, ik heb nog 7 weken de tijd om te trainen, en als ik 3 lessen kan lopen per week zit ik op 21 lessen van de 30 die Evy beschikbaar stelt voor de 10km. Misschien dat ik wat lessen moet skippen of de wedstrijd straks op mn tandvlees uit zal moeten rennen :P

En nu toch maar eens kijken voor echte hardloopschoenen en kleren in plaats van mn asics en standaard kleding :P
pi_96083986
Ik heb Evy ingeruild voor Nike+, erg handig dat je onderweg kunt zien hoe lang je bezig bent en hoe ver je al gelopen hebt ^O^
pi_96085691
Voor de geďnteresseerden: http://www.ikkeda.nl/Evy/loopschema.pdf

Het Evy-hardloopschema van 5k - 10k :)
  donderdag 28 april 2011 @ 13:02:02 #209
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_96086063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:54 schreef Horchata het volgende:
Ik heb Evy ingeruild voor Nike+, erg handig dat je onderweg kunt zien hoe lang je bezig bent en hoe ver je al gelopen hebt ^O^
Nike+ en Evy zijn toch twee totaal verschillende dingen?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_96086115
je kan evy én je nike + tegelijk gebruiken natuurlijk :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 28 april 2011 @ 13:42:34 #211
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_96087664
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

tja ligt eraan hoe en waarop het wordt gebruikt natuurlijk. ikzelf ben meer van de runkeeper op mijn iphone :)
pi_96089258
quote:
7s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat klopt, ik zeg ook niet dat ze hetzelfde zijn ;)
Maar je zou ze volgens mij prima samen kunnen gebruiken. Ik vind het nu fijner om met m'n eigen muziek te rennen, alleen het inschatten van de rustmomenten is wat lastiger.
pi_96091140
Woohoo, ik heb les 13 achter de rug met 3x5 minuten rennen.
Spoilers!
  donderdag 28 april 2011 @ 15:41:18 #214
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_96091988
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef Horchata het volgende:

[..]

Maar je zou ze volgens mij prima samen kunnen gebruiken. Ik vind het nu fijner om met m'n eigen muziek te rennen, alleen het inschatten van de rustmomenten is wat lastiger.
Zoals je zin nu overkomt gebruik je in plaats van Evy, Nike+. Je kunt ze ook naast elkaar gebruiken als je wil. Ik gebruik Evy en Runkeeper, dan kan ik zien hoe hard en waar ik loop en doe ik ondertussen toch het Evy schema.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 28 april 2011 @ 16:09:05 #215
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96093052
Vanavond 2de les met Evy, ik ben benieuwd. En dan mag ik daarna ook nog anderhalf uur zaalvoetballen. Heb zin in vanavond :P
Live life to the Ender :D
  donderdag 28 april 2011 @ 19:05:44 #216
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_96100223
Ik heb net les 6 van Evy gelopen. Het ging wel goed, maar ik heb zo'n duf hoofd van de nachtdienst. En van het lopen voelde ik me niet veel fitter worden. Maar ik ben blij dat ik gegaan ben en het schema volg.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:01:20 #217
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_96103378
Dat wordt zaterdag geen looptraining :(
6 dagen rust en geen last van m'n kuit.. 1 dag rust (gewoon schema weer oppikken dus) en ik kan halverwege strompelend naar huis :{ ;(
Nu donderdag.. maandag maar weer proberen of les 17 lukt.

Baal wel als een stekker.. hoop wel dat ik de ladiesrun ga halen, dat is over een week of 6 ofzo al
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 april 2011 @ 20:19:38 #218
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_96104564
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:24 schreef Horchata het volgende:

[..]

Je kunt bij Runkeeper zelf instellen wanneer die aan moet geven hoe lang je hebt gelopen, instellen dat het om de zoveel minuten of om de zoveel kilometer moet. Zijn nog wel meer opties maar dit is er sowieso 1 van. Dus, schema ven tevoren instellen, muziek aan, Runkeeper aan en gaan. :)
  Moderator donderdag 28 april 2011 @ 20:47:46 #219
5428 crew  miss_sly
pi_96106329
Evy les 1 zit erop :o *O*

Ik weet dat het maar een begin is enzo, maar ik ben best trots op mezelf. Ik had trouwens geen idee dat Evy al meteen de eerste les naar 3 minuten opbouwt, dus ik schrok wel even toen ze daarmee aankwam, maar ik heb het wel gehaald!

Zaterdag les twee, maar of dat gaat lukken is de vraag, want dan is het hier in de buurt gruwelijk druk. Zou zondagochtend ook goed zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96109212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Evy les 1 zit erop :o *O*

Ik weet dat het maar een begin is enzo, maar ik ben best trots op mezelf. Ik had trouwens geen idee dat Evy al meteen de eerste les naar 3 minuten opbouwt, dus ik schrok wel even toen ze daarmee aankwam, maar ik heb het wel gehaald!

Zaterdag les twee, maar of dat gaat lukken is de vraag, want dan is het hier in de buurt gruwelijk druk. Zou zondagochtend ook goed zijn?
Zolang je maar een beetje op de rustdagen let, dus niet maandag ook gelijk weer gaan lopen :).

Ik heb een paar dagen rust genomen vanwege een verzwikte enkel + aanhoudende kuitpijn tijdens het lopen, ben vorige week vrijdag voor het laatst een hele les wezen lopen. Hoop dat het morgen weer een beetje gaat :).
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:09:24 #221
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96124829
Gisteravond de 2de les gelopen. Dit keer alleen, vriendinlief had hem 's middags al gedaan omdat ze 's avonds moest werken. Ging weer best lekker en hebben de spullen alweer klaarliggen voor zaterdagochtend.
pi_96125927
Ik weet niet of hier veel mannen posten maar wat kost nou een beetje fatsoenlijke hardloopkleding? Gewoon een korte broek en shirt heb ik het dan over. Of is dat niet echt de moeite en is normale kleding niet veel slechter? Wat is het verschil tussen echte hardloopkleding en een normale outfit?

Voor schoenen moet ik sowieso een keer wat opzij leggen :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:04:14 #223
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96127215
Wat je ervoor uit wilt geven. Ik loop meestal gewoon in een voetbal-/scheidsrechtersbroekje en een "sportshirt" (Adidas of Nike, met van de ademende materialen) gewoon omdat ik dat persoonlijk het prettigste vind. Kosten ervan: short was volgens mij een 15 a 20 euro en de shirts rond de 30 euro.

Schoenen waren wel iets duurder ja, daar heb ik toendertijd zo'n ¤ 140 voor betaald. Maar ze gaan best lang mee, dus het is het ook waard.
  vrijdag 29 april 2011 @ 10:08:47 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96127374
Ze hebben ook vaak hardloopkleding te koop bij bijvoorbeeld AH (de damesshirts zitten prima) of Aldi/Lidl.
Spoilers!
pi_96127620
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 09:19 schreef Thrilled het volgende:
Ik weet niet of hier veel mannen posten maar wat kost nou een beetje fatsoenlijke hardloopkleding? Gewoon een korte broek en shirt heb ik het dan over. Of is dat niet echt de moeite en is normale kleding niet veel slechter? Wat is het verschil tussen echte hardloopkleding en een normale outfit?

Voor schoenen moet ik sowieso een keer wat opzij leggen :P
Ik ben in totaal 90 euro kwijt geweest voor hardloopschoenen en een broek (gewone korte sportbroek), ik had destijds geluk dat de schoenen in de aanbieding waren. Speciale shirts heb ik tot nu toe niet, maar nu met dit warme weer word ik gek van het gezweet in m'n katoenen shirts dus ik ga daar binnenkort maar eens naar kijken.

Schoenen zou ik wel wat geld aan uitgeven, de rest is denk ik erg van voorkeur afhankelijk. En er zijn zoals al gezegd best budget dingen te vinden als je een beetje zoekt :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')