Eens. Herfst: huu, het regent. Winter: huu, het is koud en glad. Lente/zomer: huu, het is te warm!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
komop zeg! en hoe moet dat dan in de zomer?
Ik wil de wereld mijn reflecterende melkflessen niet aandoenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Viking84 het volgende:
Capri natuurlijk. Of beter nog: korte broek. Dat er nog mensen in lange broeken lopen met temperaturen van > 10 graden!.
als je ze blijft verstoppen blijven ze zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil de wereld mijn reflecterende melkflessen niet aandoen
Alweer eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je ze blijft verstoppen blijven ze zo.
hup blote benen!
Ach, dan heb ik straks rode benenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je ze blijft verstoppen blijven ze zo.
hup blote benen!
Er zijn mensen die kauwgom kauwen daarom maar dat vind ik eng met rennen met oog op verslikken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef dynamiet het volgende:
Ik heb geen probleem om met dit warme weer te rennen, het probleem is alleen dat ik zo'n droge mond krijg. Ik probeer
genoeg te drinken van te voren maar dit lijkt niet te helpen. Iemand tips behalve water mee nemen?
Ik ben ook een bleke maar door al dat buiten rennen heb ik toch een klein kleurtje gekregenquote:
Mn benen zijn de afgelopen 23 jaar nooit bruin geweest, laat staan een ander kleurtje dan rood, maar ik heb mn capri opgetrokken (heel fijn, elastiek onderin) tot mn knieën en heb net les 15 uitgelopenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook een bleke maar door al dat buiten rennen heb ik toch een klein kleurtje gekregenen zo niet, lekker boeiend hoor.
Lange broek aan boven de 10-12 graden is veel te warm.
Ik merk nu al zoveel veranderingen, op mijn werk ben ik afgelopen week al 2x de trap opgerend (3e verdieping) zonder buiten adem te raken, dat was voorheen wel andersquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef DarkElf het volgende:
Heel goed dat je toch gegaan bent!
Hoe beter je conditie wordt des te beter kan je ook wisselende temperaturen aan
Loop je met je hond aan de riem, of los?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef winterstorm666 het volgende:
ik moet bekennen dat ik de hele week nog niet gelopen heb.
zware week qua werk met veel lopen en staan.
wel sochtends elke ochtend met de beide honden 3 kwartier gewandeld.
wat een rijkdom om half 7 op een prachtig stuk landbouwgrond te wandelen met de rode zonsopgang.
ik hoop morgen weer te gaan lopen.
een andere reden waar ik rekening mee moet houden is mijn hondje.
onder de 17 graden kan ik hardlopen met hem. daarboven is het veels te warm voor hem.
en ik moet bekennen dat ik zonder hem me er minder toe kan zetten om te lopen.
saaier en als ik er even doorheen zit kan ie me zo lekker aansporen met zijn blije harses.
zucht!!!
en ik moet wel een korte broek gaan kopen want ik plof bijna uit elkaar van de warmte.
ik ben qua sporten echt een winterkindje.
heb het snel veels te warm.
Prachtbeest!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef winterstorm666 het volgende:
ik heb een heupgordel met elastische lijn.
de route die ik normaal loop is op de heenweg aan de lijn en de terugweg grotendeels los.
als ik een bosroute doe loopt hij los of er moeten andere mensen/honden aan komen, dan gaat hij even vast.
dit is de hond en de lijn. haha!
[ afbeelding ]
quote:
Je bent vast veel aerodynamischer nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:48 schreef Thrilled het volgende:
Net terug van de kapper, weer een zomers kort koppieZal schelen met de warmte als ik straks ga rennen.. khoop dat ik weer de 5 km haal
Haha, ik heb ook een dikke bos haar op mijn kop. Doe het altijd in een staartje, scheelt een stuk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:48 schreef Thrilled het volgende:
Net terug van de kapper, weer een zomers kort koppieZal schelen met de warmte als ik straks ga rennen.. khoop dat ik weer de 5 km haal
Nou, dan koop je toch gewoon een driekwartbroek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:20 schreef E.T. het volgende:
Shit, shit, shit...:( loopbroek vergeten mee te nemen op vakantie
![]()
Wel shirt, schoenen en sport-bh enzo alleen broek vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |