Dat kwam door een ander topic (dat Quantum ding). Ik besefte me dat ik niet eens een kop bij je naam had. Was puur nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Babs, ik vind het eng dat je over dat soort dingen post en in mijn fobo bent geweest.
Nou als het ZO moet dan pas ik hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoor het wel met wie ik ga neuken dan ok?.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn twee groepen mannen, die experimenteren en het toegeven en de groep die het voor altijd zal blijven ontkennen.
Kusje?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft behoefte om alles maar eens te proberen hoor
Waarom?!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit al aan bijna 4 maanden celibaat dus dat kan nog best ff langer!
Jij behoort dus tot die tweede groepquote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft behoefte om alles maar eens te proberen hoor
Ik vind het allemaal gezegend hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kwam door een ander topic (dat Quantum ding). Ik besefte me dat ik niet eens een kop bij je naam had. Was puur nieuwsgierigheid.
Puur uit principiele overwegingenquote:
Geen dank, roep je mijn naam als je komt?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik gvd meteen zin m'n hetero te sms-en
Je wordt bedankt StBaby!
A vampire kiss?quote:
You better believe it!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef Spirit82 het volgende:
Het is een psychologisch gegeven dat hoe vaker je met iets wordt geconfronteerd, hoe meer je het gaat geloven. Ik wil niet geloven dat Babs tof is
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM sssttttt baby!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen dank, roep je mijn naam als je komt?
Ik heb het niet op vrouwen die moeilijk doen, ik zie niet in waarom ik dat bij mannen wel zou moeten pikken danquote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als het ZO moet dan pas ik hoor!
Ik zit al aan bijna 4 maanden celibaat dus dat kan nog best ff langer!
Wat netjes!!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puur uit principiele overwegingen
Ik vond dat ik eens wat minder snel met mensen naar bed moest gaan, of minder vaak.
Dus ik was gezellig aan het daten etcZonder seks.
Jasper mag ook hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM sssttttt baby!
Dan denkt ie dat ie stil moet zijn
Besef je je dat de seks tussen ons dan fantastisch moet zijn? Dat is altijd zo in dat soort verhoudingenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wij hebben net zon fijne haat-liefde verhouding
Is dat zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besef je je dat de seks tussen ons dan fantastisch moet zijn? Dat is altijd zo in dat soort verhoudingen
Daar wil ik niet aan denkenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besef je je dat de seks tussen ons dan fantastisch moet zijn? Dat is altijd zo in dat soort verhoudingen
Zou ik toch bijna op de kast klimmen.... het is goed met jequote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij behoort dus tot die tweede groep
Het gezegde is, uit de kast komen, niet op de kast klimmenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik toch bijna op de kast klimmen.... het is goed met je
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet op vrouwen die moeilijk doen, ik zie niet in waarom ik dat bij mannen wel zou moeten pikken dan
Zeg, JIJ deed moeilijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet op vrouwen die moeilijk doen, ik zie niet in waarom ik dat bij mannen wel zou moeten pikken dan
Mja, ach. De zomer breekt aan dus dat zal wel veranderenquote:
Alleen als ik naar dat duivelse dorp van je toe gaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar wil ik niet aan denkenIk heb dezelfde conclusie getrokken als Angel en als ik aan dat soort dingen denk, gaat het mis
Idd, jij en netjes, die 2 kan ik niet rijmen met elkaarquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ach. De zomer breekt aan dus dat zal wel veranderen
Vanuit de kast op de kast?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik toch bijna op de kast klimmen.... het is goed met je
Dat zie je toch altijd in films, dikke ruzie, altijd, dan kijken ze elkaar aan, en vliegen met elkaar in bed. Om daarna weer ruzie te hebben.quote:
Hmmm... In films zie je ook altijd de prins op het witte paard, die zie ik hier ook nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie je toch altijd in films, dikke ruzie, altijd, dan kijken ze elkaar aan, en vliegen met elkaar in bed. Om daarna weer ruzie te hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd, jij en netjes, die 2 kan ik niet rijmen met elkaar
kast > jagen > bek > houwe!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Het gezegde is, uit de kast komen, niet op de kast klimmen
Angry sexquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie je toch altijd in films, dikke ruzie, altijd, dan kijken ze elkaar aan, en vliegen met elkaar in bed. Om daarna weer ruzie te hebben.
Laat maar weten als je in de buurt bentquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als ik naar dat duivelse dorp van je toe ga
Ik heb het wel eens gehad, met een meid waar ik echt een schijthekel aan had, altijd dikke ruzie. Maar die seks was meesterlijkquote:
Fuck jou! Alsof ik sowieso iemand zou willen duwen uit a'damquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat maar weten als je in de buurt bent
Ik bedoel: opbokken!! Chagrijnige ouwe zeurkous
Volgens mij gebeuren er bij mij dan alleen maar ongelukken en heeft die vent dan boterkaaseneieren-striemen op z'n rugquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad, met een meid waar ik echt een schijthekel aan had, altijd dikke ruzie. Maar die seks was meesterlijk
Ik kom niet uit Adam, maar dat terzijdequote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck jou! Alsof ik sowieso iemand zou willen duwen uit a'dam
Ik takel mannen eigenlijk sowieso altijd toequote:Op woensdag 13 april 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren er bij mij dan alleen maar ongelukken en heeft die vent dan boterkaaseneieren-striemen op z'n rug
In plaats van dat je dan even een nuttige bijdrage levert... *zucht* kneusquote:
En hoe!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik takel mannen eigenlijk sowieso altijd toe
Hoi Spiritquote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
iemand waar je een hekel aan hebt, en altijd ruzie.... en ineens lig je te wippen en het is meesterlijk....quote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad, met een meid waar ik echt een schijthekel aan had, altijd dikke ruzie. Maar die seks was meesterlijk
Eigen schuld, beestquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hoe!De korsten staan nog op mn kont
downquote:Op woensdag 13 april 2011 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Adam, maar dat terzijdeEn daarnaast moet ik er niet aan denken om geduwd te worden door wat dan ook, laat staan zon onverzorgd, harig schepsel als jij
and upquote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen; ik ben een schaamteloze aandachtshoer zonder zelfrespectquote:Op woensdag 13 april 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
down
[..]
and up
Je doet niet eens je best he? Om mij weg te jagen?
Ik weet wie het zegt. En het pleit voor je dat je over een gezonde dosis zelfkennis beschikt.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Spirit82 het volgende:
In plaats van dat je dan even een nuttige bijdrage levert... *zucht* kneus
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan er niks aan doen; ik ben een schaamteloze aandachtshoer zonder zelfrespect
Tsja, drank hequote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
iemand waar je een hekel aan hebt, en altijd ruzie.... en ineens lig je te wippen en het is meesterlijk....
euhm... ja toch
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe undersigquote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt. En het pleit voor je dat je over een gezonde dosis zelfkennis beschikt.
[..]
Dat zekerquote:
Ik wel, ik kan alleen nog nietquote:
Over 1 kwartier ook goed?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, vraag het over 5 kwartier nogmaals.
doet die scharrel van jou dat niet ffquote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, tuinhek maken sucks. Ik ben geen werkpaardje
Ik denk dat ik dat op de volgende singlesmeet ook maar eens ga proberenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, tuinhek maken sucks. Ik ben geen werkpaardje
wie gaat ge allemaal dronken voeren?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat op de volgende singlesmeet ook maar eens ga proberen
Alsof jij naar een singlesmeet komtquote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bah, meets.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, meets, dat zit er ook weer aan te komen met dit weer.
Barbussequote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie gaat ge allemaal dronken voeren?
Waarom kan taart niet? Is dat niet normaal bij jullie?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag is mn laatste dag hier op kantoor en ik twijfel of ik nog een afscheidsiets zal organiseren. Iemand tips? Alleen een email rondsturen met "doei!!" vind ik wat magertjes gezien ik hier 3 jaar heb gewerkt, maar om nou een hele koffietafel te organiseren en iedereen uit te nodigen vind ik weer wat te ver gaan.
Hoe hebben jullie dat gedaan bij een baanwisseling? Er zijn hier helaas geen kroegen in de buurt.. anders was ik daar wel heel gegaan na werktijd
Dan kan je niet meer met mij dansenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het nooi kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een facebook vraag... Ik wil een prikbordbericht plaatsen met tekst, foto, tekst, foto, tekst. Kan dat?
Ik heb een rondje gegeven in een kroeg in de buurt, scheelde dat ik in het midden van de stad werkte met genoeg kroegen in de buurt.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag is mn laatste dag hier op kantoor en ik twijfel of ik nog een afscheidsiets zal organiseren. Iemand tips? Alleen een email rondsturen met "doei!!" vind ik wat magertjes gezien ik hier 3 jaar heb gewerkt, maar om nou een hele koffietafel te organiseren en iedereen uit te nodigen vind ik weer wat te ver gaan.
Hoe hebben jullie dat gedaan bij een baanwisseling? Er zijn hier helaas geen kroegen in de buurt.. anders was ik daar wel heel gegaan na werktijd
Nee. In een note kan het volgens mij welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een facebook vraag... Ik wil een prikbordbericht plaatsen met tekst, foto, tekst, foto, tekst. Kan dat?
Ehm, ik ben toch aan het werk!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij goed bent in het bedrijven van vuige werkseks, maar nee, je ligt achterover en laat de man al het werk doen.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
De vorige keer wilde ik komen maar toen werd ie afgezegd!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij naar een singlesmeet komt
Het ligt eraan. Sommige mensen doen idd taart, anderen sturen alleen een mailtje rond of gaan met "een select groepje" (quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan taart niet? Is dat niet normaal bij jullie?
En een note kan je ook naar iedereen sturen?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. In een note kan het volgens mij wel
En het mijnequote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, en ik mag weer mn eigen drank betalen..
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vorige keer wilde ik komen maar toen werd ie afgezegd!
.... net als die minimeet met jou destijds
Lastig lastigquote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Sommige mensen doen idd taart, anderen sturen alleen een mailtje rond of gaan met "een select groepje" () lunchen. Daar heb ik allemaal geen zin in, geforceerd gedoe. Ik zit er zelfs over te denken om maar een fles drank te kopen en iedereen die wil uit te nodigen een shotje te komen halen
maarja, we rijden allemaal leasebakken hier
Ja hallooooooooo!!!! Dat moest!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij had kans om met mij wat te drinken, maar nee, meneer ging weer dansen..
Ik ben nog steeds keismoorheulverliefd op Heulmachoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stem voor een nieuwe meet incl. Heulmacho
Mijn papa helpt. En dat is een kruising tussen McGyver, de kerstman en Magnum, dus het komt goedquote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
doet die scharrel van jou dat niet ff
Ja, tuurlijk weet ik wel wie! Die heb jij lopen pijpen onder de douche terwijl ik een eiwit arm ontbijt voor ernaast aan het bereiden was. Maar ik liep met S.! Jeweetwelwie bij jou om de hoek!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallooooooooo!!!! Dat moest!
En ik ging naar Tibo! Jeweetweldie!
Je vader komt met een puntmuts in een foute ferrari met een zakmes je hekje fixxen?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn papa helpt. En dat is een kruising tussen McGyver, de kerstman en Magnum, dus het komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat kan ik me best voorstelenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds keismoorheulverliefd op Heulmacho![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je vader komt met een puntmuts in een foute ferrari met een zakmes je hekje fixxen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef PeuRac het volgende:
Je vader komt met een puntmuts in een foute ferrari met een zakmes je hekje fixxen?
Nee, haar vader zit nu met zijn baard en borstharen verstrikt in het hekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 15:56:56 ]
Hoeweetjijwatikdeed? Heb je stiekem zitten gluren?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk weet ik wel wie! Die heb jij lopen pijpen onder de douche terwijl ik een eiwit arm ontbijt voor ernaast aan het bereiden was.
Ja ik weet wel met wie je was en waar je was!quote:Maar ik liep met S.! Jeweetwelwie bij jou om de hoek!
Ik vind het stom! Maargoed, nu ga ik met haar op vakantie alstgoedis!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeweetjijwatikdeed? Heb je stiekem zitten gluren?
[..]
Ja ik weet wel met wie je was en waar je was!
Ik kwam zelfs langsgefietst maar jullie zaten vast binnen.
Hij's zo knapquote:
Dahoordeikja!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik vind het stom! Maargoed, nu ga ik met haar op vakantie alstgoedis!
quote:En uiteraard wist ik wat je deed, man, hij beukte met zn dop zo hard tegen je strot dat jij met je kop tegen de deur bonkte. Nee, we wisten allemaal wat je deed!
Naar de Docterquote:Op woensdag 13 april 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
Welke kroeg ga je heen? *wink wink nudge nudge*
O nee, fuck. Vanavond weer dansen
Zodat als de trein en de snelweg vol zijn, je toch nog weg kunt komen uit het kutste plekje van Nederland op 30-4?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef rival het volgende:
Yes, boot geregeld voor koninginnedag Amsterdam
sorry dat je niet van drukte houdt... en dat je als toerist vast stond op centraal of waar dan ook... ik heb geen last van de drukte want ik kom van hier... ik weet hoe het moet enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zodat als de trein en de snelweg vol zijn, je toch nog weg kunt komen uit het kutste plekje van Nederland op 30-4?
Ik ben er 1x geweest, en ik redde me prima, maar de tering, echt geen lol aan met zo'n enorme drukte en het daarbij behorende schuiveltempo.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
sorry dat je niet van drukte houdt... en dat je als toerist vast stond op centraal of waar dan ook... ik heb geen last van de drukte want ik kom van hier... ik weet hoe het moet enzo
maar nee, zodat we naar de drukste gracht kunnen varen en weer lekker gaan boathoppen
welke dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
Aarghh ik geef het op, paps mag het afmaken
![]()
Ik ben hier niet voor gemaakt, gelukkig heb ik andere kwaliteiten
Ja, dan loop je dus met de 538massa mee, ik heb nooit last van extreme drukte.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest, en ik redde me prima, maar de tering, echt geen lol aan met zo'n enorme drukte en het daarbij behorende schuiveltempo.
Je moet ook niet met de trein naar centraal gaan en dan over damrak wandelen met iedereen....quote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest, en ik redde me prima, maar de tering, echt geen lol aan met zo'n enorme drukte en het daarbij behorende schuiveltempo.
Ik geef toe, ik ben niet overal achterlangs gegaan en voornamelijk in het centrum gebleven (overigens, 538 bestond toen nog nietquote:Op woensdag 13 april 2011 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan loop je dus met de 538massa mee, ik heb nooit last van extreme drukte.
nooit iets van gemerktquote:
Ik sla de nacht ervoor juist over, dat is net een gewone zaterdagavond overal, alleen 100 keer drukker.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben niet overal achterlangs gegaan en voornamelijk in het centrum gebleven (overigens, 538 bestond toen nog niet). Maar dan nog, ik sla over, dan maag overdag niks bijzonders (is wel wat te doen in Zwolle overdag, maar dat is meer voor kinderen en tokkies, daarbij heb ik dan toch een kater
)
Een swingcafe? Een cafe voor swingers of een swingend cafe?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naar de Docter
Voute Verzoekjes avond
Het is een alternatief swingcafe dus normaal veel gitaar, maar ook veel elektro, vanavond Britney enzo
dat was ook mijn gedachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een swingcafe? Een cafe voor swingers of een swingend cafe?Je weet met jou maar nooit.
In Zwolle staan er overal podia op 29-4 's avonds en op 30-4 overdag en 's avonds met plaatselijk vertier ende vermaak.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sla de nacht ervoor juist over, dat is net een gewone zaterdagavond overal, alleen 100 keer drukker.
nee, gewoon beetje door de stad, dom doen.
Hoef jij ook nietquote:
Swingcafe De Docter. Een cafe met dansvloer.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een swingcafe? Een cafe voor swingers of een swingend cafe?Je weet met jou maar nooit.
Ik vond Koninginnenacht in Amsterdam anders maar behoorlijk boring vorig jaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik sla de nacht ervoor juist over, dat is net een gewone zaterdagavond overal, alleen 100 keer drukker.
ik lig in/op de herengracht 's middags....als ik het goed begrepen heb, dus als je bier wiltquote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Parenclub klinkt in mijn oren altijd als iets voor lelijke 40 plussersquote:Op woensdag 13 april 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Swingcafe De Docter. Een cafe met dansvloer.
Anders zeg ik wel gewoon parenclub
niet veel drukker? euhm waar was je dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond Koninginnenacht in Amsterdam anders maar behoorlijk boring vorig jaar.
Idd een gewone stapavond en niet eens echt veel drukker ook.
De dam, regulier dwars, Rembrandtplein.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
niet veel drukker? euhm waar was je dan?
Ik woon aan de grootste van Amsterdam met k;dagquote:
Yup.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef HeatWave het volgende:
k-nacht, dan moet je denk ik echt naar Den Haag, die maken er echt werk van.
Aaaaahquote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik woon aan de grootste van Amsterdam met k;dag.
Niet echt bijzonder te noemen naar mijn mening hoor. Behalve 30-4 's avonds in Hedon/Popfront, maar dat is een muziekstijl waar jij niks mee hebt.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:17 schreef Samzz het volgende:
Heee, best een goed idee om met koninginnenacht/dag naar Zwolle te gaan...
Er zijn er maar een paar waar ik eventueel naar toe zou gaan... O.a. Scrum.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt bijzonder te noemen naar mijn mening hoor. Behalve 30-4 's avonds in Hedon/Popfront, maar dat is een muziekstijl waar jij niks mee hebt.
5-5 is de dag
Balthazar (NL)
Koninklijke Militaire Kapel Johan Willem Friso
Aloe Blacc
Danny De Munk & Metropole Orkest
Case Mayfield
Moke
Chiwoniso
Nneka
Paceshifters
Dazzled Kid
Pien Feith
Ilse DeLange
Pop Up Animal Kids
Destine
Racoon
Dirk Scheele
Gabriel Rios
Gabby Young & The Other Animals
Rockopera Infernorama
Handsome Poets
Schradinova
Jacqueline Govaert
Scrum
Katzenjammer
The Medics
Ík ook hoor, ik ga vooral voor de sfeer, ach en als niet elke artiest super is, maak niet uit, ies graties!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar waar ik eventueel naar toe zou gaan... O.a. Scrum.
Voor mij zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
AaaaahBriljant
Misschien wordt 't Amsterdam...
Nee, dat maakt ook niet uit. De sfeer is idd wel altijd goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ík ook hoor, ik ga vooral voor de sfeer, ach en als niet elke artiest super is, maak niet uit, ies graties!
Ik dacht dat jij Den Haag aan het overwegen was?quote:
Ikke niet, ik gaf een tipquote:Op woensdag 13 april 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Den Haag aan het overwegen was?
Daar heb ik echt totaal niks meequote:Op woensdag 13 april 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Eindhoven is met K-nacht en -dag vooral veel dancefestivalletjes.
Volgens mij hebben we iets in het beursgebouw met K-nacht (maar dat is betaald).
En verder door de stad heen diverse podia met DJ's. Wel echt voornamelijk dance, trance, electro etc.
En hardcore
Oh, okequote:
Ik heb nog helemaal geen plannen voor die dag, maar denk niet dat scharrel in beeld komt die dag, das een hindernisquote:
Dit dus, al is er geen 1 leuke artiest.... als je het maar leuk kan hebben met de mensen om je heenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ík ook hoor, ik ga vooral voor de sfeer, ach en als niet elke artiest super is, maak niet uit, ies graties!
Ik vergat de band zonder banaan en de wc experience en one two trioquote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik echt totaal niks meeGeen Eindhoven dus.
Vooral drukte, ik ben niet op de hoogte van programma's eigenlijk, ik doe altijd maar wat.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is er in Amsterdam zoal 29 en 30? Nog tips?
Er is er zeker 1: Katzenjammerquote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dit dus, al is er geen 1 leuke artiest.... als je het maar leuk kan hebben met de mensen om je heen
BZBquote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergat de band zonder banaan en de wc experience en one two trioDie komen ook.
En Klok Rock Orange.
http://www.oranjedegekste.nl/
Ik denk dat ik de 29e naar het Stroomhuisje ga. Da's lekker alternatief underground design academy hip leuk.
Les 1: vrouwen nooit een keuze geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb gewoon geen flauw idee nog wat ik moet doen
Teveel keus!!
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Les 1: vrouwen nooit een keuze geven.
O die waren ook op Lowlands jaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is er zeker 1: Katzenjammer
[ afbeelding ]
Oh, Eindhoven it is, thenquote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergat de band zonder banaan en de wc experience en one two trioDie komen ook.
En Klok Rock Orange.
http://www.oranjedegekste.nl/
Ik denk dat ik de 29e naar het Stroomhuisje ga. Da's lekker alternatief underground design academy hip leuk.
BZB?quote:
Gaf ze ook licht toevallig?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:12 schreef Samzz het volgende:
Jeetje, er stapt net een vrouw in met een kleur haar alsof ze onder een straal koeienpis heeft gestaan
Japanse koeienpisquote:
Voor iemand die niet van koters houdt heb je het er wel vaak over.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
vind ik opeens een exje terug op FB, echt van 20 jaar geleden.. heeft ze echt deze week net een koter gekregen.
Zou dat niet te hoog gegrepen voor ze zijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Kolere, twee heldere lichten naast me in de trein
Ik had Da Vinci mee moeten nemen, volgens mij zijn ze gelovig
Allichquote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou dat niet te hoog gegrepen voor ze zijn?
Richard Dawkins doet het ook altijd wel goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:31 schreef Samzz het volgende:
AllichMaar je weet toch wat de DaVinci Code bij gelovigen heeft losgemaakt?
Misschien is Bernini dan beter...
Oeh, ik weet het! Oh nee, wacht, weer vergeten. Nou ja. Who cares?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en, who gives a fuck about what you think..
wat was de UHT?quote:Op woensdag 13 april 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
Ben je je kelder aan het leegpompen, vind je twee joden! Nou ja!
Jemig, doe eens aardig!quote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou en, who gives a fuck about what you think..
Ik denk het, jij zegt hetquote:
tatumquote:Op woensdag 13 april 2011 19:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Damn you, je moet reageren ná mijn edit.
misschien was ik in de war met THTquote:
tja.. ik weet dat het niet in de mode is om gewoon toe te geven dat je in de war bent.. maar ik doe toch een poging..quote:
Je hebt een cabrio en bent met opendak door de wasstraat gegaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef -Engel- het volgende:
Auto door de wasstraat doen is leukhelemaal weer fris en fruitig
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:08 schreef -Engel- het volgende:
Auto door de wasstraat doen is leukhelemaal weer fris en fruitig
Nice! Post daar ook es een foto van.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
ik heb inderdaad in mijn bikini in de auto gezeten
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nice! Post daar ook es een foto van.
Beetje jammer, van die wijsheid achteraf.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
Ik wist wel dat ik mijn cam. mee had moeten nemen
Dan ga ik toch mee de volgende keerquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik mijn cam. mee had moeten nemen
Agh de vraag is of ik net na sporten zo charmant op de foto had gestaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Beetje jammer, van die wijsheid achteraf.
Lieverd, als een man een foto van een vrouw in bikini ziet, dan zal charmant nooit één van de reacties zijn. Dat zit idealiter veel meer in de sfeer van: lekker, geil, etc.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
Agh de vraag is of ik net na sporten zo charmant op de foto had gestaan?
of van diequote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieverd, als een man een foto van een vrouw in bikini ziet, dan zal charmant nooit één van de reacties zijn. Dat zit idealiter veel meer in de sfeer van: lekker, geil, etc.
Zeker als je je oksels niet hebt geschoren.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker als je je oksels niet hebt geschoren.
Zeg mij dat je dat wel gedaan hebt alsjeblieft....quote:
Precies, je kan niet zonder mij.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg mij dat je dat wel gedaan hebt alsjeblieft....
Via je mond naar binnen, zo naar de diepste regionen in je keel en verder...quote:
Ik scheer mij elke dag braaf ja. Sowieso, lichamelijke verzorging heeft bij mij nooit geleden onder het feit dat ik geen partner had.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
Hoezo?
Ik heb 1 geen bikini aan 2. geen vent en 3. mijn huid is de afgelopen tijd weer superdroog.... (en daarbij scheer jij je elke dag braaf???)
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Vandaag werd me gezegd dat ik een goede zou zijn voor een make-over.
Want:'je bent een mooie meid, maar je zou nog veel mooier kunnen zijn.'
Wat op zich een betere reden is dan:'want je ziet er niet uit.'
Eufemismen zijn een mooi iets.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Voor je het weet meten ze je een kort pittig kapsel aanquote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Dat is dan een make-worse ipv make-overquote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor je het weet meten ze je een kort pittig kapsel aan
Ik wissel het af. Je weet wel creme, wax, epileren en dan weer scheren....quote:Op woensdag 13 april 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik scheer mij elke dag braaf ja. Sowieso, lichamelijke verzorging heeft bij mij nooit geleden onder het feit dat ik geen partner had.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor je het weet meten ze je een kort pittig kapsel aan
Duivelquote:
Niet meer neequote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij hebt geen kort en pittig kapsel
quote:
Ik ben alleen geïnteresseerd in het resultaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Ik wissel het af. Je weet wel creme, wax, epileren en dan weer scheren....
voor het een moet het iets langer staan dan het ander... maar dat weet je waarschijnlijk wel
Kort haar kan ook mooi zijn zelfs bij vrouwenquote:
Dit is het begin van het eindequote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik vond wel dat hij zich er lief uit probeerde te redden iig.
En mijn haar wordt NIET kort.
Ik ben niet onzeker trouwens, ik heb gewoon geen zin om me op te maken smorgens en geen geld voor de kleren die ik graag zou willen (ik houd van getailleerd)
Oh die staan wel in mijn fobo tochquote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kort haar kan ook mooi zijn zelfs bij vrouwendoe eens foto's
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kort haar kan ook mooi zijn zelfs bij vrouwendoe eens foto's
Glad...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben alleen geïnteresseerd in het resultaat.
ik heb dat nooit gedaan, zo zien mensen het tenminste als ik het wel doe. Als ik uitga, of soms zomaar, omdat ik er zin in heb.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die staan wel in mijn fobo toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Bingo!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga ff dingen doenIk stel me jou nu zo voor in een zee van kraanvogelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik word altijd verlegen van mooie vrouwenquote:
Picsquote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gedaan, zo zien mensen het tenminste als ik het wel doe. Als ik uitga, of soms zomaar, omdat ik er zin in heb.
Bovendien kan ik het hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga ff dingen doenOrigami?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet dan altijd aan een stukje van Bert Visscher denken
Ik heb ook zo'n periode gehad. Maar toch merk ik dat het vééél beter is als ik het wel doe. Al is het maar voor m'n eigen gevoel van vrouwelijkheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gedaan, zo zien mensen het tenminste als ik het wel doe. Als ik uitga, of soms zomaar, omdat ik er zin in heb.
Bovendien kan ik het hebben.
Dat het lastig is net zoals monogami?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Origami?
Ik heb dat bij bloemschikken.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Origami?
Nee Bert is af en toe flauw, maar niet zo flauwquote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het lastig is net zoals monogami?
Van wie is die grap dan wel? iig niet van mij want zo goeie humor heb ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee Bert is af en toe flauw, maar niet zo flauw
Het is dat ik Bert Visscher ken, en daarom weet dat het niet aan jullie ligt dat de grapjes zo flauw lijken.quote:
Het stoplicht springt op rood, het stoplicht springt op groen. In Amelo is nooit wat te doenquote:
Naja gekkerd. En je doet nu net of je mijn foto's niet eerder hebt gezien.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik word altijd verlegen van mooie vrouwen
ik voel me heel vrouwelijk en mooi, make-up is een extraatje voor mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n periode gehad. Maar toch merk ik dat het vééél beter is als ik het wel doe. Al is het maar voor m'n eigen gevoel van vrouwelijkheid.
Vandaag had ik me bijvoorbeeld verslapen en echt geen tijd om er iets aan te doen... En als ik dan in de spiegel kijk, vind ik toch iets missen. Terwijl ik het maanden, misschien wel jaren vrijwel zonder heb gedaan
Oh ik zou daar heel ongelukkig van wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik voel me heel vrouwelijk en mooi, make-up is een extraatje voor mij.
Ik heb niet maanden of jaren zonder gedaan, ik heb nooit mèt gedaan.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Je bent toch wie je bent, schijt aan mensen die daar niet mee om kunnen gaan vind ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zou daar heel ongelukkig van worden
En bij vogelspotten, en bij wielrennen, en bij de achtbaan.quote:
Jij denkt tijdens het rukken aan Theo Maassen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En bij vogelspotten, en bij wielrennen, en bij de achtbaan.
Het is dat ik bij rukken al denk aan Theo Maassen anders had ik dan ook aan Bert Visscher gedacht
Ik denk als ik ruk nu niet meteen aan Bert Visscherquote:Op woensdag 13 april 2011 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En bij vogelspotten, en bij wielrennen, en bij de achtbaan.
Het is dat ik bij rukken al denk aan Theo Maassen anders had ik dan ook aan Bert Visscher gedacht
Maar jij gaat er meteen van uit dat ik dat doe voor anderenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent toch wie je bent, schijt aan mensen die daar niet mee om kunnen gaan vind ik.
Ik voel me voor het eerst in jaren mooi. En dankzij make-up nog net even beterquote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat klopt dat ik ze eerder gezien heb.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja gekkerd. En je doet nu net of je mijn foto's niet eerder hebt gezien.
Ah da's lief, thanks.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt dat ik ze eerder gezien heb.Maar er staan wel erg veel mooie foto's in je fobo
Niet zoals je idool van vroegerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik voel me voor het eerst in jaren mooi. En dankzij make-up nog net even beter
Ik krijg ook meer complimentjes als ik me opmaak, al is het maar een beetje mascara.
Hele schilderijen vind je niet op mijn gezicht
ik vind het wel prettig.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik zou daar heel ongelukkig van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |