Dat kwam door een ander topic (dat Quantum ding). Ik besefte me dat ik niet eens een kop bij je naam had. Was puur nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Babs, ik vind het eng dat je over dat soort dingen post en in mijn fobo bent geweest.
Nou als het ZO moet dan pas ik hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoor het wel met wie ik ga neuken dan ok?.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn twee groepen mannen, die experimenteren en het toegeven en de groep die het voor altijd zal blijven ontkennen.
Kusje?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft behoefte om alles maar eens te proberen hoor
Waarom?!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit al aan bijna 4 maanden celibaat dus dat kan nog best ff langer!
Jij behoort dus tot die tweede groepquote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft behoefte om alles maar eens te proberen hoor
Ik vind het allemaal gezegend hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kwam door een ander topic (dat Quantum ding). Ik besefte me dat ik niet eens een kop bij je naam had. Was puur nieuwsgierigheid.
Puur uit principiele overwegingenquote:
Geen dank, roep je mijn naam als je komt?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik gvd meteen zin m'n hetero te sms-en
Je wordt bedankt StBaby!
A vampire kiss?quote:
You better believe it!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef Spirit82 het volgende:
Het is een psychologisch gegeven dat hoe vaker je met iets wordt geconfronteerd, hoe meer je het gaat geloven. Ik wil niet geloven dat Babs tof is
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM sssttttt baby!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen dank, roep je mijn naam als je komt?
Ik heb het niet op vrouwen die moeilijk doen, ik zie niet in waarom ik dat bij mannen wel zou moeten pikken danquote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als het ZO moet dan pas ik hoor!
Ik zit al aan bijna 4 maanden celibaat dus dat kan nog best ff langer!
Wat netjes!!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puur uit principiele overwegingen
Ik vond dat ik eens wat minder snel met mensen naar bed moest gaan, of minder vaak.
Dus ik was gezellig aan het daten etcZonder seks.
Jasper mag ook hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM sssttttt baby!
Dan denkt ie dat ie stil moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |