Idd, die democraten maken er maar een zooitje van.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Volgend jaar weer verkiezingen in Amerika. Ik zou echt zo graag mee willen stemmen. Nu hebben we er last van en moeten we het maar slikken.
De Heideroosjes hebben daar een nummer over...All your government does.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Volgend jaar weer verkiezingen in Amerika. Ik zou echt zo graag mee willen stemmen. Nu hebben we er last van en moeten we het maar slikken.
"... does belong to us?"quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Heideroosjes hebben daar een nummer over...All your government does.
affects the rest of the world...blablablaquote:
I knowquote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Heideroosjes hebben daar een nummer over...All your government does.
ohquote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know
(ben pas bij ~30 optredens geweest)
Ik vind het een beetje een zeikerig nummer, niet qua tekst, wel qua zang en muziek. Zeer zeker niet een favorietquote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
affects the rest of the world...blablabla
ken de teksten niet helemaal uit mijn hoofd. Zo vaak luister ik niet naar HR
Ik ook. In Ede, tijdens de Heideweekquote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh
geloof dat ik ze 2x live gezien heb...12 jaar geleden ofzo
Het is niet echt een punica oase neequote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een zeikerig nummer, niet qua tekst, wel qua zang en muziek. Zeer zeker niet een favoriet
Eerste keer was bijna 15 jaar geleden. Laatste keer eind 2009. Dat was een heerlijke show, met een medley van de echt oude nummers. Zalig om TTT weer eens te horenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh
geloof dat ik ze 2x live gezien heb...12 jaar geleden ofzo
Ik keer of 10 geloof ik. Eens 3x in 1 week, was beetje overkill.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know
(ben pas bij ~30 optredens geweest)
Mijn overkill was door op een vrijdag te besluiten dat ik met een maat er heen ging en we in de auto sprongen en naar Keulen zijn geredenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik keer of 10 geloof ik. Eens 3x in 1 week, was beetje overkill.
400x naar de OP was geen overkill?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik keer of 10 geloof ik. Eens 3x in 1 week, was beetje overkill.
En de bar is NU open!!quote:
quote:
En dat ook natuurlijk, voor iedereen!quote:
Ah welnee.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
MissB moet eerst nog ff wat kleren aantrekken
supersnelle en superpositieve feedback kreeg ik gisteravond op mijn stoere fotoquote:Op woensdag 13 april 2011 09:52 schreef El_Matador het volgende:
Heerlijk weer, supersnelle en superpositive mail terug op mijn sollicitatie en goed werken vandaag.
Vanavond Schalke kijken.
Show us!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
supersnelle en superpositieve feedback kreeg ik gisteravond op mijn stoere foto
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
Waarom worden bananen zo snel zwart in de tas, verdorie
Dat lijkt mequote:Op woensdag 13 april 2011 09:58 schreef El_Matador het volgende:
Moehahaha, ik zit te soppen achter mijn bureau!
De meeste zijn geel en welke kleur laat CL weer zien?quote:
Die banaan is gewoon geel hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste zijn geel en welke kleur laat CL weer zien?![]()
Het was even zoeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meeste zijn geel en welke kleur laat CL weer zien?![]()
Ik heb roze/gele teva'squote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, Scapino heeft Birkenstocks in de aanbiedingIk wil de Madrid in roze
Dat dacht ik alquote:
Ik wil dat alle Scapino's tot de grond afbranden, inclusief alle Birkenstosckkopers.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
doodsverwensing!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil dat alle Scapino's tot de grond afbranden, inclusief alle Birkenstosckkopers.
Oh, ik mag dus afbranden van je?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil dat alle Scapino's tot de grond afbranden, inclusief alle Birkenstosckkopers.
+1quote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je maar normaal schoeisel kopenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik mag dus afbranden van je?
Aardig
Jij weet best dat ik geweldige schoenen hebquote:Op woensdag 13 april 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet je maar normaal schoeisel kopen
Ook al lieten ze een goudklompje vallen bij elke stap, het blijven verschrikkelijk lelijke dingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik geweldige schoenen hebMaar ik heb ook Birkies, ze lopen fijn.
Is dat net zoiets als crocs?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb superlelijke skechersmaar ze zitten heeeeerlijk
Maar jij hoeft er toch niet op te lopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook al lieten ze een goudklompje vallen bij elke stap, het blijven verschrikkelijk lelijke dingen.
Het risico, oh, the humanity *flauw val*quote:Op woensdag 13 april 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar jij hoeft er toch niet op te lopen?Hell, je hoeft ze niet eens te zien, draag ze bijna alleen thuis.
Nou, inderdaad. Koop dan gewoon éckte sneakers.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1030&bih=514
Ik word er niet echt vrolijk van.
Aanstellerquote:Op woensdag 13 april 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het risico, oh, the humanity *flauw val*
Thanks, zwarte Madrid's besteldquote:Op woensdag 13 april 2011 10:10 schreef Samzz het volgende:
Deze heb ik, maar dan roze/grijs en bruin/groenquote:
Graag gedaanquote:
Uit de kleren dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
ugh, allemaal toffe schoenen op zalando.
Alleen om die reclame weiger ik al om daar wat te bestellenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef CherryLips het volgende:
ugh, allemaal toffe schoenen op zalando.
ik ken de reclame nietquote:Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen om die reclame weiger ik al om daar wat te bestellen
Lijkt op je avatar, maar dan een hele dikke vent die erbij schreeuwt.quote:
Das toch normaal?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Quantum vreemdgaan.
Ik ben de enige die OT post en niemand reageert op mij
Ik had wel zonder gekundquote:
Kennelijk worden jouw reacties niet zo keitof bevonden.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Quantum vreemdgaan.
Mensen snappen het gewoon niet, er zitten dus vrijwel alleen maar domme mensen in dat topicquote:Op woensdag 13 april 2011 10:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Kennelijk worden jouw reacties niet zo keitof bevonden.
Doe niet zo engquote:
Klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen snappen het gewoon niet, er zitten dus vrijwel alleen maar domme mensen in dat topic
True true, da's ook weer zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Mensen snappen het gewoon niet, er zitten dus vrijwel alleen maar domme mensen in dat topic
Scherpe postquote:Op woensdag 13 april 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Quantum vreemdgaan.
Ik zoek statistieken op een Engelse site, maar het enige wat ik ervoor krijg is een CN code, die ik vervolgens nergens kan invoeren om de statistieken te bekijkenquote:
Niets in het bijzonder, je kende Maanvis nog niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
Scherpe post
Gelukkig wordt er hier wel gereageerd, kan je je eigenwaarde weer een beetje oppoetsen.
EDIT: Overigens, wat bedoelt die TS eigenlijk met quantum in het verband van zijn topic?
Geen flauw idee. Hij begint wel met een what if, misschien is dat het.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Scherpe post
Gelukkig wordt er hier wel gereageerd, kan je je eigenwaarde weer een beetje oppoetsen.
EDIT: Overigens, wat bedoelt die TS eigenlijk met quantum in het verband van zijn topic?
En zijn waardeloze topicdiarree? Ja, die ken ik wel.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets in het bijzonder, je kende Maanvis nog niet?
Lekker handig geregeld dan.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
Ik zoek statistieken op een Engelse site, maar het enige wat ik ervoor krijg is een CN code, die ik vervolgens nergens kan invoeren om de statistieken te bekijken
ligt aan jou want mijn hotmail werkt.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
Hotmail doet stomnou kan ik mijn fanmail niet lezen...
Heb je een account aangemaakt? Misschien dat je dan meer opties hebt?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
Misschien zie jij iets wat ik niet zie
https://www.uktradeinfo.c(...)0101&strmatch=horses
Gebruik dan ook een fatsoenlijke client: gmailquote:Op woensdag 13 april 2011 10:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng
Hotmail doet stomnou kan ik mijn fanmail niet lezen...
Ik gebruik Gmail alleen maar voor spamquote:Op woensdag 13 april 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gebruik dan ook een fatsoenlijke client: gmail
Hotmail is niet fatsoenlijk?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
je bedoelt die dienst die gewoon 140000 accounts kwijtraakt?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Totaal geen last van gehad.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bedoelt die dienst die gewoon 140000 accounts kwijtraakt?.
idd, het is weer zo'n meeloopmening, het werkt prima, geen spam te zien, opslag zat, uptime is prima, integratie met mijn Messenger.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
het product doet verder wat het zou moeten doen, gratis. al tientallen jaren...
Qua gebruiksgemak doet het het prima. Maar ik ben nog van de generatie waar je niet professioneel overkwam met je hotmail adres.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, het is weer zo'n meeloopmening, het werkt prima, geen spam te zien, opslag zat, uptime is prima, integratie met mijn Messenger.
Gmail is opzich ook prima hoor, maar ik vind het niets handiger dan hotmail voor wat ik ermee doe.
Eerder een tiental, je kan ook overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
het product doet verder wat het zou moeten doen, gratis. al tientallen jaren...
Tuurlijk, maar daar gebruik ik het dan ook niet voorquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Qua gebruiksgemak doet het het prima. Maar ik ben nog van de generatie waar je niet professioneel overkwam met je hotmail adres.
Dat is niet veranderd hoor. Gmail doet het in mijn optiek ook niet heel veel beter wat betreft professionaliteit, maar kan er nog wel mee door.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Qua gebruiksgemak doet het het prima. Maar ik ben nog van de generatie waar je niet professioneel overkwam met je hotmail adres.
de tering. en dan vind ik Pip-tassen al duurquote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Sammz! Buitenkansje! [TK] Authentieke Christian Louboutin pumps
Geen geld!.
En die zolen zijn nu al kaal.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Geen geld!.
het zijn natuurlijk ook baggerdingen, puur om de naamquote:
Ik vind voor mijzelf Gmail makkelijk vanwege de integratie met Android.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond Hotmail niet handig meer, al dat gedoe eromheen, gemekker met MSN-contacten en wie-wat-waars en weet ik veel wat. Ik wil gewoon mail, folders, klaar.
Ik had ook ooit een paar Skechers, en het lipje (dat ding wat op je wreef zit, hoe het dat eigenlijk) scheurde na een keer of 20 dragen al af. Ik heb nog nooit kapotte schoenen gehad, dus ik kan er wel degelijk mee omgaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hebben mijn goedkope Skechers dan weer niet
Ik heb een account ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je een account aangemaakt? Misschien dat je dan meer opties hebt?
Dat is waar, daar heb ik een nieuw adresje voor aangemaakt omdat ik niet mijn spam- en baggeradres voor mijn telefoon wilde gebruiken. Doe er verder niets mee en mis daarom volgens mij de helft van de functionaliteit op een Android.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind voor mijzelf Gmail makkelijk vanwege de integratie met Android.
Vaag, ik heb nu 6 paar (gehad) en ze gingen allemaal wel een tijdje mee, lang genoeg voor die prijs. Heb ze helemaal versleten.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had ook ooit een paar Skechers, en het lipje (dat ding wat op je wreef zit, hoe het dat eigenlijk) scheurde na een keer of 20 dragen al af. Ik heb nog nooit kapotte schoenen gehad, dus ik kan er wel degelijk mee omgaan.
Gmail, G-talk, Calender, Gdocs, heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar, daar heb ik een nieuw adresje voor aangemaakt omdat ik niet mijn spam- en baggeradres voor mijn telefoon wilde gebruiken. Doe er verder niets mee en mis daarom volgens mij de helft van de functionaliteit op een Android.
Ze zijn niet mooi.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Geen geld!.
Dat gebeurt al na een keer lopen, dus dat zegt niks.quote:
Weet ik veel, ik koop nooit dergelijke schoenen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
Dat gebeurt al na een keer lopen, dus dat zegt niks.
Ik vertrouw mijn gegevens liever niet aan Google toe.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Gmail, G-talk, Calender, Gdocs, heerlijk
Dat is vast niet serieusquote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Vraagje, als een homo in zijn jeugd een keer (nadat hij uit de kast is gekomen) een vrouw heeft geneukt, is hij dan hetero?
geexperimenteerd![]()
Echt, sommige onzekere zielige jongetjes ook
Nou, het is een leren zool en dat rode is een laagje verf. You do the mathquote:Op woensdag 13 april 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik koop nooit dergelijke schoenen.
Ik heb er geen problemen mee en ik leef ook nog en er zijn geen vertrouwelijke dingen uitgelektquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn gegevens liever niet aan Google toe.
Ik heb het niet over de TS, ik heb het over de onzekere kneuzen die reageren dat hij dan wel homo moet zijn.quote:
Ik PM je wel even belastende foto's en een vraagprijs waarvoor ik ze niet publiceer.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee en ik leef ook nog en er zijn geen vertrouwelijke dingen uitgelekt
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Belastende foto's zul je niet vinden, eerder een hoop onzinquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik PM je wel even belastende foto's en een vraagprijs waarvoor ik ze niet publiceer.
Volgens mij weet Google meer van ons dan we denken, ook al heb je ze nooit zelf je gegevens toevertrouwd. Maar misschien ben ik wel iets te wantrouwend wat dat betreft.
Die zouden eigenlijk ook gewoon in ONZ moeten zitten, maar een dergelijk topic vraagt erom dat de onzekere kneusjes punten willen scoren met hun niet-grappige opmerkingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de TS, ik heb het over de onzekere kneuzen die reageren dat hij dan wel homo moet zijn.
Ze hebben i.i.g. vage EULA's en met privacy nemen ze het ook niet zo nauw.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ik PM je wel even belastende foto's en een vraagprijs waarvoor ik ze niet publiceer.
Volgens mij weet Google meer van ons dan we denken, ook al heb je ze nooit zelf je gegevens toevertrouwd. Maar misschien ben ik wel iets te wantrouwend wat dat betreft.
Euh... Hoe is Google dan anders dan zeg, een hotmail, yahoo of noem het eens?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Niets, informatie is big business, voor iedereen..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Hoe is Google dan anders dan zeg, een hotmail, yahoo of noem het eens?
En zo wel, dan klaag je hem gewoon aanquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Belastende foto's zul je niet vinden, eerder een hoop onzin
Ja, dat dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets, informatie is big business, voor iedereen..
Ik heb m'n gmail nog spamvrij kunnen houden. M'n Hotmail daarentegenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook...
Ik krijg van hotmail allemaal spam voor schoenen, ik geloof er niks van dat zij geen info doorspelen
Geautomatiseerd wordt er van alles doorgespeeld, overal, ook hier op FOK! voor example. Maar boeien, dan krijg ik maar reclame op maat, ik ga er niet dood van. En er zit echt helemaal niemand bij Google persoonlijk door mijn documenten of mails te bladeren.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook...
Ik krijg van hotmail allemaal spam voor schoenen, ik geloof er niks van dat zij geen info doorspelen
Oh, het maakt mij ook niet uit. Maar ik denk niet dat google anders is dan hotmail of wat dan ook. Ze verzamelen allemaal info.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geautomatiseerd wordt er van alles doorgespeeld, overal, ook hier op FOK! voor example. Maar boeien, dan krijg ik maar reclame op maat, ik ga er niet dood van. En er zit echt helemaal niemand bij Google persoonlijk door mijn documenten of mails te bladeren.
Natuurlijk niet, dat is niet interessant, maar voor data-mining is het wel interessant. Ik ben echt geen BNW'er, maar ik ben er soms wel huiverig voor wat de overheid allemaal kan concluderen wanneer ze gegevens opvragen bij dat soort bedrijven in het kader van strafrechtelijk onderzoek.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geautomatiseerd wordt er van alles doorgespeeld, overal, ook hier op FOK! voor example. Maar boeien, dan krijg ik maar reclame op maat, ik ga er niet dood van. En er zit echt helemaal niemand bij Google persoonlijk door mijn documenten of mails te bladeren.
nee, tuurlijk niet. Maar ik snap deels de "angst" wel van mensen. Nu is het nog reclame voor schoenen, straks reclame voor sigaretten, daarna reclame voor een zorgverzekering voor rokers, en daarna misschien een weigering bij andere zorgverzekeraars, want je rooktquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb daar 0 last van. En zodra je wel last gaat krijgen van dat soort dingen, kun je beter je UTP er uit halen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NIMBY is geen argument.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
Nogmaals, ik heb daar 0 last van. En zodra je wel last gaat krijgen van dat soort dingen, kun je beter je UTP er uit halen.
Ja, als dat zo ver doorgaat, ja, dan zou ik het wel eng gaan vinden. Maar zover is het niet, en zal het denk ik ook niet komen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet. Maar ik snap deels de "angst" wel van mensen. Nu is het nog reclame voor schoenen, straks reclame voor sigaretten, daarna reclame voor een zorgverzekering voor rokers, en daarna misschien een weigering bij andere zorgverzekeraars, want je rookt.
Ik zie het ook allemaal niet zo'n vaart lopen, maar dit deel vind ik ook wel een beetje eng.
Ik weet dat zorgverzekeraars dit al doen. Je krijgt tegenwoordig geen ellenlange vragenlijsten meer om in te vullen. Niet omdat dit niet meer relevant is, maar omdat er andere kanalen zijn waarlangs ze deze info verkrijgen. En een kortere vragenlijst levert meer klanten opquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, tuurlijk niet. Maar ik snap deels de "angst" wel van mensen. Nu is het nog reclame voor schoenen, straks reclame voor sigaretten, daarna reclame voor een zorgverzekering voor rokers, en daarna misschien een weigering bij andere zorgverzekeraars, want je rookt.
Ik zie het ook allemaal niet zo'n vaart lopen, maar dit deel vind ik ook wel een beetje eng.
Oh Godquote:
Zeg nooit nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, als dat zo ver doorgaat, ja, dan zou ik het wel eng gaan vinden. Maar zover is het niet, en zal het denk ik ook niet komen.
Valt me een beetje van je tegen babs, je reageert als een irrationele Google fanboy.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God
Bel de politie!
Google heeft mijn mailbox gescanned en heeft kunnen zien dat ik naar sauna's ga:
Duo Behandelingen - Gezellig met z'n 2en verwend worden - uniek in Haarlem, samen genieten - www.beauty-lounge.nl
*GASP*
Mijn leven, het wordt ten gronde gebracht door de EVIL coorperations!
Flikker op naar BNW please
Nee, ik maak je belachelijk omdat je zwaar overdrijft.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen babs, je reageert als een irrationele Google fanboy.
een pm kon niet?quote:
Je bedoelt dat jij je kinderachtig gedraagt omdat de feiten niet in jouw straatje passen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Nee, ik maak je belachelijk omdat je zwaar overdrijft.
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 11:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een pm kon niet?hij kwam net wel online op msn
Monstercockquote:
Ik ontken de feiten niet. Ik zeg nergens dat Google niet info verzameld. Ik zeg alleen dat ik me er niet druk om maak, omdat het mij niet persoonlijk raakt. Het zijn allemaal geautomatiseerde processen om gerichter reclame te maken. Ik bepaal altijd nog zelf wat ik met die reclame doe.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij je kinderachtig gedraagt omdat de feiten niet in jouw straatje passen.
wat weet jij over zijn pielemuis?quote:
Je komt hier tijden niet en dan een post dat beter via tig media kon?quote:
Niksquote:
Ja ga hem maar halen danquote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je komt hier tijden niet en dan een post dat beter via tig media kon?
Tijd dat Krea je weer weg jaagt.
Ach, kom. Jij hebt ook Twitterposts.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je komt hier tijden niet en dan een post dat beter via tig media kon?
Tijd dat Krea je weer weg jaagt.
Die heeft iedereen hierquote:
Oh zeker, maar ik post hier wel vaker. Ik kom niet binnen om iets tegen iemand te zeggen (die hier op het ogenblik niet is overigens) en duik dan weer weg. Daarvoor gebruik ik een andere manierquote:
Huppel is er al een tijdje weer, hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ik post hier wel vaker. Ik kom niet binnen om iets tegen iemand te zeggen (die hier op het ogenblik niet is overigens) en duik dan weer weg. Daarvoor gebruik ik een andere manier
Ghehe ja idd onmogelijk. Maar het is al opgelost hoor.quote:
Ik ook wel vaker. En als ik hier wil posten om iets tegen iemand te zeggen dan doe ik dat gewoon. Wie ben jij dan om mij dat te verbieden?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker, maar ik post hier wel vaker. Ik kom niet binnen om iets tegen iemand te zeggen (die hier op het ogenblik niet is overigens) en duik dan weer weg. Daarvoor gebruik ik een andere manier
Al had ie geen gelijk dan nam ie wel gelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel is er al een tijdje weer, hoor.
Maar ik snap je punt en je hebt gelijk.
Ik had het ook beter via pm kunnen doen. Maar ik ga altijd de mist in met zijn nickquote:Op woensdag 13 april 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik verbied niks, geef er wel even mijn ongezouten mening over. Ik neem niet aan dat je je er ook maar iets van aantrekt.
ik heb ook een voornaam@achternaam email adres, is van mijzelfquote:Op woensdag 13 april 2011 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ligt het aan mij of is Gmail super onoverzichtelijk? Ik heb hotmail, maar dat gebruik ik amper. Ik zou nooit een sollicitatie vanaf een hotmail-adres versturen. Gelukkig heeft mijn vader een website en heb ik daarom een voornaam@achternaam.nl e-mailadres
Hij doet het de laatste tijd zodra hij de kans krijgt.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
@TT: Onder het mom van als ik mezelf niet kietel doet niemand het?
Uhuh: [Singles] stbabylon is enorm lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
Hij doet het de laatste tijd zodra hij de kans krijgt.
Prosciutto di Parma?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik begin licht verslaafd te raken aan al die buitenlandse hammetjes![]()
Jamon Serrano is veel smaakvollerquote:
quote:
quote:
Ik hou ook wel van buitenlandse hammetjesquote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef missbehavin het volgende:
Oj ik begin licht verslaafd te raken aan al die buitenlandse hammetjes![]()
The lucky bastard.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh ja hoor. Minibiggels schijnen ook niet lekker te zijn, dat scheelt
Ja is eigenlijk het enige varkensvlees waar ik gek op ben. Ja, op mijn rondwandelende hammetje na dan hequote:Op woensdag 13 april 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van buitenlandse hammetjes![]()
quote:
Er zijn er genoeg die mij willen kietellenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
@TT: Onder het mom van als ik mezelf niet kietel doet niemand het?
Heul niet elke keerquote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij doet het de laatste tijd zodra hij de kans krijgt.
quote:
Nou en, het is gewoon tofquote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
scheelt weinig, zelfbevlekkerd
En de link is . . . Eerwraak?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
Zo. Contract klaar *hoopt*
Het ging vandaag over kledders in de pauze, gelukkig lag er een krant met een artikel over halal-slachten en het mogelijke verbod
quote:
Nah, ik wilde het niet aanhoren, dus ik heb me verdiept in dat artikelquote:Op woensdag 13 april 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En de link is . . . Eerwraak?
Da's dan wel weer aardig.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ze vindt dat kinderen mét verdoving geslacht moeten worden.
Dat vind ik helemaal niet. Hoe kom je erbij.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat ze vindt dat kinderen mét verdoving geslacht moeten worden.
zonder verdoving mag ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niet. Hoe kom je erbij.
Ik maakte uit je reactie op dat je vóór een verbod op halal slachten bent. En aangezien dat onverdoofd gebeurd...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
Dat vind ik helemaal niet. Hoe kom je erbij.
Ik ben idd voor een verbod op halal/koosjer slachten.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik maakte uit je reactie op dat je vóór een verbod op halal slachten bent. En aangezien dat onverdoofd gebeurd...
Mooi, mijn stem heb je.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben idd voor een verbod op halal/koosjer slachten.
Anti semitisme!!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben idd voor een verbod op halal/koosjer slachten.
Ik ben ook tegen besnijdenis*, wat nu?quote:
Nu wordt er dus niet gesneden, en zeker niet onverdoofd!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen besnijdenis, wat nu?
Djeez bericht.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
FBI: 'Koeienmutilatie mogelijk door aliens'
Dit is dus de reden voor het vragen om het verbod op onverdoofd slachten?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Samzz het volgende:
FBI: 'Koeienmutilatie mogelijk door aliens'
Nee, want ritueel slachten is een issue in Nederland, niet in de VS. Wel opletten, Barbie.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is dus de reden voor het vragen om het verbod op onverdoofd slachten?
Ja heuj, ik zit te etenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ritueel slachten is een issue in Nederland, niet in de VS. Wel opletten, Barbie.
Lachwekkend. Echt, totaal lachwekkendquote:
Ja, so?quote:
Doet eens lief jij, met je epische tieten...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lachwekkend. Echt, totaal lachwekkend
[..]
Ja, so?
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doet eens lief jij, met je epische tieten...
Kijk, zo ben ik weer klaar voor feestjes vanavondquote:
Barbie begonquote:
Dat gaat meer van: depri vandaag #twitter?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want daar reageren mensen niet op elkaar.
There we go againquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er iets aan veranderen! Ik ga proberen op de meeste berichten in HVJNN een geïnteresseerde vraag te stellen!
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga er iets aan veranderen! Ik ga proberen op de meeste berichten in HVJNN een geïnteresseerde vraag te stellen!
Dat topic vraagt gewoon om sarcasmequote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, het is ontopic en nog lief ook! Ik bash niks!
Keep us postedquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb dan ook niks gezegd over mogelijk sarcasmequote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat topic vraagt gewoon om sarcasme
Jij doerakquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niks gezegd over mogelijk sarcasme
Dat idd en ik moet nu al lachenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat "volg topic" aanklikken in HVJJN
Haaj Barbiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, zo ben ik weer klaar voor feestjes vanavond![]()
Whutquote:
Ene miss_sly is de "gelukkige".quote:Op woensdag 13 april 2011 14:05 schreef Samzz het volgende:
Whut
Gelukkig zal ik nooit in aanmerking komen voor die award
Zo issie beter.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
He, het is ontopic en nog lief ook! Ik bash nog niks!
Gezoend wel ja, seks nog nooit.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l Ang3l Ang3l!!
Vraagje? Heb jij vroeguh wel eens gezoend of seks gehad met een vrouw?
Nou meid tochquote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg net een kranten artikel, waar een van de recruiters waar ik mee werk in staatwel grappig
ik heb krantenartikelen waar ik zelf in staquote:Op woensdag 13 april 2011 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg net een kranten artikel, waar een van de recruiters waar ik mee werk in staatwel grappig
Een oude? Een natte?quote:
Dan ben je bi!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezoend wel ja, seks nog nooit.
Zoenen nu nog wel eens trouwens.
Why?
Nonsens.quote:
Pfff, dat soort verhalen moet ik niet lezen op m'n werkquote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee echt, ze zeggen het hier: geexperimenteerd
Dat, die dingen dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
En kranten? Dat zijn toch die dingen waarin je het nieuws van gisteren kan lezen?
So BI it then!quote:
Tis vooral de groep puisterige onzekere jochies daar, die beweren dat ook al heb je maar 1x geexperimenteerd, of de gedachte hebt, en je vond het leuk/lekker, dan ben je biquote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pfff, dat soort verhalen moet ik niet lezen op m'n werk![]()
(zwak voor hetero's en experimenteren)
Wie wordt dan de top en wie de bottom?quote:
Pff, schakelt ie net wegquote:Op woensdag 13 april 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1441181/d9a66f42/kisscam.html
conservatieve kut amerikanenquote:
Waarom moeten er nou weer allerlei termen en dingen bij, wil je nou neuken of hoe zit dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie wordt dan de top en wie de bottom?
En anders wil ik wel. Maar dat telt natuurlijk niet, he?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moeten er nou weer allerlei termen en dingen bij, wil je nou neuken of hoe zit dat?.
Jij wil ook met Angel neuken?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
En anders wil ik wel. Maar dat telt natuurlijk niet, he?
Dus vrijwel iedereen wordt in z'n studententijd bi?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis vooral de groep puisterige onzekere jochies daar, die beweren dat ook al heb je maar 1x geexperimenteerd, of de gedachte hebt, en je vond het leuk/lekker, dan ben je bi
Ok, als je voorzichtig met me bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom moeten er nou weer allerlei termen en dingen bij, wil je nou neuken of hoe zit dat?.
vrijwel iedereen? jij denkt dat vrijwel alle mannen met mannen experimenteren?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus vrijwel iedereen wordt in z'n studententijd bi?
Mannen zijn eigenlijk best watjes wat dat betreft. Stelletje homo's ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
vrijwel iedereen? jij denkt dat vrijwel alle mannen met mannen expirimenteren?
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen zijn eigenlijk best watjes wat dat betreft. Stelletje homo's ook.
En op welke manier is dat mijn probleem?quote:
Als ik al die studenten verhalen moet geloen dat is er vaak wel iig eens gezoend ja. Nou, dat reken ik dan nu ff onder experimenteren (met een fok-zwart/wit mening), dus jaquote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
vrijwel iedereen? jij denkt dat vrijwel alle mannen met mannen experimenteren?
Er zijn twee groepen mannen, die experimenteren en het toegeven en de groep die het voor altijd zal blijven ontkennen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
vrijwel iedereen? jij denkt dat vrijwel alle mannen met mannen experimenteren?
ik kan het probleem ook niet vindenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En op welke manier is dat mijn probleem?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
dan zal eindhoven wel gewoon een homostad zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik al die studenten verhalen moet geloen dat is er vaak wel iig eens gezoend ja.
Maar wat is experimenteren?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn twee groepen mannen, die experimenteren en het toegeven en de groep die het voor altijd zal blijven ontkennen.
We stikken van de nerds vanwege de TUE en van de homo's vanwege de Design Academy.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
dan zal eindhoven wel gewoon een homostad zijn
Voor mij aanraken, trekken, pijpen, dat soort dingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat is experimenteren?
Voor een weddenschap gezoend hebben?
In een zatte bui gezoend hebben?
Aangeraakt hebben? Of in dat geval van het topic wat je linkte: iets meer dan dat?
Of echt een relatie?
Ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |