Uhm... Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef zarGon het volgende:
Vraag 2: Is het jouw schuld wanneer je partner vreemdgaat?
Ja zoiets dacht ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Ik dacht: dit gaat over vreemdgaan in een andere realiteit
Dat doe ik aan de lopende band.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Ik dacht: dit gaat over vreemdgaan in een andere realiteit
Oh, met van die Reptilians en zulks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Een of ander TRU-achtig topic waarbij mensen vreemdgaan met entiteiten uit een andere dimensie.
Ja bij deze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heeft TS toestemming voor deze enquête?
Ik ben blij dat ik er zelf achterkwam, meteen de deur uitgeschopt en wat Daniel zegt dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Straks heb ik nog een extra gratis soa ofzo :s.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Heeft TS toestemming voor deze enquête?
Daar heb ik laatst nog laminaat gekocht!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
Je wilde graag het woord Quantum eens een keer gebruiken?
Dus je hebt er al eenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja bij deze.
Ik ben er weleens zelf achter gekomen, een ex heeft het weleens verteld.
Beide eigenlijk. Het is nooit leuk, maar ik weet het liever wel dan niet.
Straks heb ik nog een extra gratis soa ofzo :s.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog laminaat gekocht!
Ik heb mijn vriendin gevraagd het alleen te vertellen als ze bang is dat ik het van een ander hoor; ergo als ik het van haar hoor is het bespreekbaar en kunnen we samen verder kijken. Als ik het via via hoor is het exit. Als ik helemaal niks hoor, is er ook helemaal niks aan de hand.
Zij heeft mij gevraagd het te vertellen als ik ooit eens een scheve schaats rijd, het betekend in ieder geval niet meteen exit, want dan zou ik het niet vertellen als ik met haar verder zou willen.
Situatieschets: We zijn meer dan 5 jaar bij elkaar, we zien elkaar soms lange perioden niet vanwege werk/ studie in het buitenland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |