abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:43:33 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95387149
Een vraag aan mensen die een partner hebben/hadden die vreemd ging.
Had je liever gehad dat je er niet achter was gekomen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:45:22 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_95387231
:')
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_95387263
Nee.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_95388117
Ik ben er niet achter gekomen, ze heeft het zelf verteld. Moet je na gaan als ze dat niet had gedaan.
Kuthoer..!
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95388300
Vraag 2: Is het jouw schuld wanneer je partner vreemdgaat?
pi_95388476
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:10 schreef zarGon het volgende:
Vraag 2: Is het jouw schuld wanneer je partner vreemdgaat?
Uhm... Wat denk je zelf?
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_95388798
TS heeft z'n vriendin betrapt tussen de tapijttegels en de Chinese kinderarbeidschilderijtjes in de lokale Kwantumhal?
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:24:08 #8
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_95388911
Je wilde graag het woord Quantum eens een keer gebruiken?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_95389224
In hoeverre is het relevant dat die bezigheid in de Kwantum plaatsvond?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 13:33:20 ]
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 13:31:07 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_95389273
Ik dacht: dit gaat over vreemdgaan in een andere realiteit :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_95389372
Heeft TS toestemming voor deze enquête?
pi_95389434
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Ja zoiets dacht ik ook.

Een of ander TRU-achtig topic waarbij mensen vreemdgaan met entiteiten uit een andere dimensie.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:34:06 #13
94676 Garisson72
pi_95389446
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:31 schreef Karina het volgende:
Dat doe ik aan de lopende band.
pi_95389560
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
Een of ander TRU-achtig topic waarbij mensen vreemdgaan met entiteiten uit een andere dimensie.
Oh, met van die Reptilians en zulks?

/alu hoedje alvast erbij pakt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:53:18 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95390460
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja bij deze.

Ik ben er weleens zelf achter gekomen, een ex heeft het weleens verteld.
Beide eigenlijk. Het is nooit leuk, maar ik weet het liever wel dan niet.
Straks heb ik nog een extra gratis soa ofzo :s.
pi_95390799
Bij mij was het (gelukkig) alleen zoenen vreemdgaan. Als ze sex met iemand anders gehad zou hebben, had ik haar tepels niet zo zachthandig verwijderd en haar een flinke trap in d'r kut gegeven.

Kan daar echt niet goed tegen..
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 14:00:15 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_95390819
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik er zelf achterkwam, meteen de deur uitgeschopt en wat Daniel zegt dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_95390821
wtf zit ik mezelf te quoten hier?!
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:07:50 #19
296468 Neurodrive
Trust me, I'm a doctor.
pi_95391196
Ik dacht dat dit over met twee mensen op twee verschillende plekken tegelijk seks hebben zou gaan.
Random fact #7281: Cool guys don't look at explosions.
pi_95391285
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
:').
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:11:18 #21
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95391373
Ik hoor het toch ook liever dan dat ze met een of andere kut smoes vertrekt of doodleuk bij me blijft terwijl ze het met een ander heeft gedaan.
Het is rot om te horen, maar het alternatief is helemaal niets.

Heb het een keer gehad dat ze maanden later alsnog vertelde dat ze was vreemdgegaan en dat de reden was dat ze maar vertrokken was, had ik toch liever wat eerder (lees: direct) gehoord of gewoon helemaal niet meer na zoveel tijd.
Dus in dergelijke gevallen hoor ik het dan liever niet meer. _O-
Heb je jezelf een tijd rot gevoelt en maar van alles afgevraagd en dan ben je er eindelijk overheen en dan krijg je dat.
  Vis een optie? dinsdag 12 april 2011 @ 14:17:12 #22
70532 loveli
N
pi_95391647
Ben ook wel benieuwd.
crap in = crap out
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:21:47 #23
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_95391873
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
Je wilde graag het woord Quantum eens een keer gebruiken?
Daar heb ik laatst nog laminaat gekocht! 8-)

Ik heb mijn vriendin gevraagd het alleen te vertellen als ze bang is dat ik het van een ander hoor; ergo als ik het van haar hoor is het bespreekbaar en kunnen we samen verder kijken. Als ik het via via hoor is het exit. Als ik helemaal niks hoor, is er ook helemaal niks aan de hand.

Zij heeft mij gevraagd het te vertellen als ik ooit eens een scheve schaats rijd, het betekend in ieder geval niet meteen exit, want dan zou ik het niet vertellen als ik met haar verder zou willen.

Situatieschets: We zijn meer dan 5 jaar bij elkaar, we zien elkaar soms lange perioden niet vanwege werk/ studie in het buitenland.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:23:00 #24
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_95391930
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja bij deze.

Ik ben er weleens zelf achter gekomen, een ex heeft het weleens verteld.
Beide eigenlijk. Het is nooit leuk, maar ik weet het liever wel dan niet.
Dus je hebt er al een :r
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_95394437
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Daar heb ik laatst nog laminaat gekocht! 8-)

Ik heb mijn vriendin gevraagd het alleen te vertellen als ze bang is dat ik het van een ander hoor; ergo als ik het van haar hoor is het bespreekbaar en kunnen we samen verder kijken. Als ik het via via hoor is het exit. Als ik helemaal niks hoor, is er ook helemaal niks aan de hand.

Zij heeft mij gevraagd het te vertellen als ik ooit eens een scheve schaats rijd, het betekend in ieder geval niet meteen exit, want dan zou ik het niet vertellen als ik met haar verder zou willen.

Situatieschets: We zijn meer dan 5 jaar bij elkaar, we zien elkaar soms lange perioden niet vanwege werk/ studie in het buitenland.
^O^

En om nog een verdwaalde vraag op deze pagina te beantwoorden: ja, soms is het je eigen schuld als je partner vreemdgaat.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:15:18 #26
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95394513
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

^O^

En om nog een verdwaalde vraag op deze pagina te beantwoorden: ja, soms is het je eigen schuld als je partner vreemdgaat.
Indirect mee eens (in de zin dat de partner er zeker debet aan kan zijn), al vind ik gewoon dat de partner in kwestie het dan maar moet uitmaken wanneer het niet meer gaat.
Vreemdgaan vind ik echt laag, dan heb je totaal geen respect voor de ander.
pi_95394630
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Indirect mee eens (in de zin dat de partner er zeker debet aan kan zijn), al vind ik gewoon dat de partner in kwestie het dan maar moet uitmaken wanneer het niet meer gaat.
Vreemdgaan vind ik echt laag, dan heb je totaal geen respect voor de ander.
Het is inderdaad mooier om het op een andere manier op te lossen, maar soms is dit gewoon een makkelijke en begrijpelijke uitweg. Zeker als je de relatie an sich niet uit wilt hebben (vreemdgaan wil niet altijd zeggen dat 'het niet meer gaat').
pi_95395258
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:17 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is inderdaad mooier om het op een andere manier op te lossen, maar soms is dit gewoon een makkelijke en begrijpelijke uitweg. Zeker als je de relatie an sich niet uit wilt hebben (vreemdgaan wil niet altijd zeggen dat 'het niet meer gaat').
Makkelijk, ja.

Begrijpelijk, nooit.
pi_95395640
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Makkelijk, ja.

Begrijpelijk, nooit.
Nooit? :? Ik ken genoeg dames die één keer per week seks meer dan voldoende en zelfs dát al vermoeiend vinden. Ik neem het hun partners niet kwalijk dat de verleiding groot is het buiten de deur op te zoeken. Veel vrouwen doen absoluut geen moeite het seksleven enigszins aantrekkelijk of spannend te houden.
Daarnaast is seks niet een puur rationeel gebeuren, in die zin vind ik een slippertje ook wel begrijpelijk. Tegelijkertijd is de relatie zelf, de band die je met je partner hebt, wellicht meer waard dan de crisis over een slippertje of seksuele affaire. Dan vertel je het dus niet. Ook dat vind ik begrijpelijk.
pi_95395922
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nooit? :? Ik ken genoeg dames die één keer per week seks meer dan voldoende en zelfs dát al vermoeiend vinden. Ik neem het hun partners niet kwalijk dat de verleiding groot is het buiten de deur op te zoeken. Veel vrouwen doen absoluut geen moeite het seksleven enigszins aantrekkelijk of spannend te houden.
Daarnaast is seks niet een puur rationeel gebeuren, in die zin vind ik een slippertje ook wel begrijpelijk. Tegelijkertijd is de relatie zelf, de band die je met je partner hebt, wellicht meer waard dan de crisis over een slippertje of seksuele affaire. Dan vertel je het dus niet. Ook dat vind ik begrijpelijk.
Nooit inderdaad, ook in je voorbeelden niet.

Daarbij is een slippertje maken en het niet vertellen omdat je de band met je partner zoveel waard vind ook heel erg sneu, maar goed, ieder zijn mening, en daar is dit topic ook niet voor.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:50:29 #31
94676 Garisson72
pi_95396289
Demmit, ik wilde nog 'inb4 Taurus' posten. :+
pi_95396328
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nooit inderdaad, ook in je voorbeelden niet.

Daarbij is een slippertje maken en het niet vertellen omdat je de band met je partner zoveel waard vind ook heel erg sneu, maar goed, ieder zijn mening, en daar is dit topic ook niet voor.
Mag je in dit topic alleen 'ja' of 'nee' zeggen en niet je mening uiten, dan? Ik vind dit altijd een erg leuk discussieonderwerp. Als we overal 'ieder zijn mening' op gaan zeggen wordt een forum voorspelbaar en dus saai.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 15:51:52 #33
236264 crew  capricia
pi_95396379
Ik was er zelf bij, toen mijn vent een andere vrouw neukte.
Vond het erg opwindend!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95396484
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mag je in dit topic alleen 'ja' of 'nee' zeggen en niet je mening uiten, dan? Ik vind dit altijd een erg leuk discussieonderwerp. Als we overal 'ieder zijn mening' op gaan zeggen wordt een forum voorspelbaar en dus saai.
Ik heb deze discussie al vaker met je gehad, heeft niet zoveel zin verder, vandaar.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef capricia het volgende:
Vond het erg opwindend!
Lekker gek.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:54:45 #35
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95396533
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan moet je jezelf niet in een monogame relatie storten denk ik dan.
Als mijn vriendin er uiteindelijk voor zou zorgen dat ik tekort kom op seksueel gebied en erover praten lost niets op, dan vertrek ik gewoon hoe goed het dan ook op andere fronten kan gaan.
Het is zeker lekker makkelijk om buiten de deur de seks te krijgen en zo op ieder front gelukkig te zijn, maar dat doe je gewoon niet in een relatie waarbij de ander denkt dat jij de enige bent voor hem/haar.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:55:24 #36
116015 SicSicSics
pi_95396566
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef capricia het volgende:
Vond het erg opwindend!
En als hij het achter je rug (haha) om zou doen? En je kwam er later via via achter? Ook geil? :D

Want wat jij noemt is geen vreemdgaan natuurlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:59:23 #37
116015 SicSicSics
pi_95396809
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Lastpost het volgende:
Als mijn vriendin er uiteindelijk voor zou zorgen dat ik tekort kom op seksueel gebied en erover praten lost niets op, dan vertrek ik gewoon hoe goed het dan ook op andere fronten kan gaan.
Het is zeker lekker makkelijk om buiten de deur de seks te krijgen en zo op ieder front gelukkig te zijn, maar dat doe je gewoon niet in een relatie waarbij de ander denkt dat jij de enige bent voor hem/haar.
Betekend spanning 'ergens anders' altijd een tekort 'hier'? Kun je de Efteling alleen maar leuk vinden als je Six Flags niet leuk meer vindt? Ik denk het niet.

Dat laatste ben ik dan weer wel met je eens, maar soms... Ik heb liever een relatie waar geheimen niet nodig zijn, als mijn vriendin ooit eens de mist in gaat dan hoop ik ook dat ik een situatie heb gecreerd waarin ze eerlijk kan/ wil zijn naar mij toe. Als ze ervoor kiest dat niet te doen en met haar gehiem wil leven... Iedereen heeft recht op geheimen en zij weet ook niet alles van mijn leven.

Volgens mij is het niet zo zwart wit.
Fine, fuck you then!
pi_95396833
Yeah, Taurus is terug! Goed-beargumenteerde-vreemdgaan-mag-posts! *O*
Ja, ik generaliseer.
pi_95396966
Als mijn vriend er zeker van is dat het een eenmalig iets was en absoluut met mij verder wilt dan hoef ik het liever niet te weten.
pi_95397389
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb deze discussie al vaker met je gehad, heeft niet zoveel zin verder, vandaar.

[..]

Lekker gek.
Dan ben jij niet voor dit topic bedoelt, denk ik.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:13:28 #41
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95397562
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Betekend spanning 'ergens anders' altijd een tekort 'hier'? Kun je de Efteling alleen maar leuk vinden als je Six Flags niet leuk meer vindt? Ik denk het niet.
Die bekende spanning heb ik natuurlijk ook weleens ervaren terwijl ik een relatie zat, maar dat betekend nog niet dat je daaraan moet toegeven.
Ik begrijp ook wel dat het spannend is om dingen te doen die eigenlijk niet mogen/kunnen en het hebben van seks buiten de deur valt daar zeker onder, maar dat zorgt er toch niet voor dat het dus maar goed is?

En dat stukje over geheimen vind ik iets te makkelijk, ik heb ook zo van die dingen die mijn vriendin niet weet en dat zal ook niet veranderen, maar bij een dergelijke fout (vreemdgaan dus) heb je ook nog te maken met de partner in kwestie en die is bewust met jou een relatie aangegaan met de gedachten dat de seks iets is tussen beiden en dus dien je dat te bespreken wanneer het voorkomt zodat de ander er een waardeoordeel over kan geven.
Om van jouw fout in de relatie maar een geheim te maken is niet alleen te simpel, maar geeft ook aan dat je weinig geeft om je partner, zelfs wanneer je het juist doet om je partner/relatie te 'beschermen' aangezien je bij dit soort situaties gewoon open kaart moet spelen en dan maar moet zien in hoeverre het consequenties heeft.

Maar zo sta ik er in ieder geval in, prima als anderen er anders over denken.
pi_95397608
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

De situatie kan ontstaan tijdens een monogame relatie, en dan? En je oplossing bij een seksueel tekort is heel persoonlijk, ik acht het goed mogelijk dat de seks naderhand achteruit gaat en er dan dus veel te veel is opgebouwd om 'gewoon te vertrekken' uit de relatie. Bovendien is een polygame relatie van een heel andere orde dan een monogame relatie waarin een 'vergissing is begaan' of 'waarin zich een sekstekort voordoet'. Het is niet of het een, of het ander. Aan polygame relaties zitten ook weer een hoop nadelen.
pi_95397688
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Northside het volgende:
Yeah, Taurus is terug! Goed-beargumenteerde-vreemdgaan-mag-posts! *O*
Ik vind het begrijpelijk.. Het mág van mij niet.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:20:04 #44
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_95397927
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef Mc.Chicken het volgende:
Bij mij was het (gelukkig) alleen zoenen vreemdgaan. Als ze sex met iemand anders gehad zou hebben, had ik haar tepels niet zo zachthandig verwijderd en haar een flinke trap in d'r kut gegeven.

Kan daar echt niet goed tegen..
Dankzij dit soort posts krijg ik altijd het gevoel dat het misschien maar beter is als we bepaalde personen preventief zouden onderbrengen in een gesloten inrichting.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_95398089
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan ben jij niet voor dit topic bedoelt, denk ik.
Nou nog een keertje dan, speciaal voor jou.

-Sextekort : Onbegrijpelijk, praat erover, doe zelf wat meer je best etc. Geen verbetering ? Dan overwegen of je er zo zwaar aan tilt dat je je relatie ervoor beëindigt.

- Vreemdgaan niet vertellen om de band die je hebt met je partner : Wat voor band heb je in vredesnaam met je partner als je ervoor kiest om diegene in de waan te laten dat je je aan de afgesproken monogamie hebt gehouden ?
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:32:04 #46
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_95398531
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

-Sextekort : Onbegrijpelijk, praat erover, doe zelf wat meer je best etc. Geen verbetering ? Dan overwegen of je er zo zwaar aan tilt dat je je relatie ervoor beëindigt.
Een relatie is en gaat over meer dan alleen seks. Mensen kunnen aan bed problemen extreem zwaar tillen, maar er toch voor kiezen om de relatie niet te beëindigen vanwege andere redenen. Een 'geheime buitenvrouw of man' kan dan een onnodige scheiding besparen en de vrede binnen het gezin bewaren.

Natuurlijk is het op het internet erg makkelijk om net lekker principieel te zijn. Het echte leven en de relaties die mensen daar binnen in met elkaar aangaan is toch een stukje complexer.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_95398759
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Ryon het volgende:

[..]

Een relatie is en gaat over meer dan alleen seks. Mensen kunnen aan bed problemen extreem zwaar tillen, maar er toch voor kiezen om de relatie niet te beëindigen vanwege andere redenen. Een 'geheime buitenvrouw of man' kan dan een onnodige scheiding besparen en de vrede binnen het gezin bewaren.

Natuurlijk is het op het internet erg makkelijk om net lekker principieel te zijn. Het echte leven en de relaties die mensen daar binnen in met elkaar aangaan is toch een stukje complexer.
Jammer van je laatste zin, nu kom je nogal arrogant over.

In je voorbeeld zou ik toch echt de relatie verbreken als ik er zo extreem zwaar aan zou tillen en geen enkele andere optie heeft geholpen, simpel zat.
pi_95398957
quote:

[..]

- Vreemdgaan niet vertellen om de band die je hebt met je partner : Wat voor band heb je in vredesnaam met je partner als je ervoor kiest om diegene in de waan te laten dat je je aan de afgesproken monogamie hebt gehouden ?
Een veel bredere band dan alleen een band gebaseerd op monogamie, dat zou ik dan in vredesnaam hebben.

Maar over dat 'nog een keertje, speciaal voor jou': ik vraag niet om een discussie met jou: maar jij vond dat niet veel zin hebben. Doe dit dan niet?
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:40:50 #49
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_95399031
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jammer van je laatste zin, nu kom je nogal arrogant over.

In je voorbeeld zou ik toch echt de relatie verbreken als ik er zo extreem zwaar aan zou tillen en geen enkele andere optie heeft geholpen, simpel zat.
Ik bedoel dat niet arrogant. Maar het is overduidelijk dat het hele principele standpunt makkelijk te verdedigen is ('simpel zat') maar in de praktijk nooit zo 'simpel zat' is. Op het moment dat je daar aan voorbij gaat houd je jezelf en andere mensen voor de gek.
--
pi_95399156
quote:

Is er voor jou nog verschil tussen schuldgevoel bij vreemdgaan of niet? Moeten mensen die 1 keer vreemd zijn gegaan en daar ontzettend veel spijt van hebben anders handelen dan mensen die structureel vreemdgaan omdat ze bijvoorbeeld thuis te kampen hebben met dat sekstekort?
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')