Dat kwam door een ander topic (dat Quantum ding). Ik besefte me dat ik niet eens een kop bij je naam had. Was puur nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Babs, ik vind het eng dat je over dat soort dingen post en in mijn fobo bent geweest.
Nou als het ZO moet dan pas ik hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoor het wel met wie ik ga neuken dan ok?.
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn twee groepen mannen, die experimenteren en het toegeven en de groep die het voor altijd zal blijven ontkennen.
Kusje?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft behoefte om alles maar eens te proberen hoor
Waarom?!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit al aan bijna 4 maanden celibaat dus dat kan nog best ff langer!
Jij behoort dus tot die tweede groepquote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft behoefte om alles maar eens te proberen hoor
Ik vind het allemaal gezegend hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kwam door een ander topic (dat Quantum ding). Ik besefte me dat ik niet eens een kop bij je naam had. Was puur nieuwsgierigheid.
Puur uit principiele overwegingenquote:
Geen dank, roep je mijn naam als je komt?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik gvd meteen zin m'n hetero te sms-en
Je wordt bedankt StBaby!
A vampire kiss?quote:
You better believe it!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef Spirit82 het volgende:
Het is een psychologisch gegeven dat hoe vaker je met iets wordt geconfronteerd, hoe meer je het gaat geloven. Ik wil niet geloven dat Babs tof is
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM sssttttt baby!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen dank, roep je mijn naam als je komt?
Ik heb het niet op vrouwen die moeilijk doen, ik zie niet in waarom ik dat bij mannen wel zou moeten pikken danquote:Op woensdag 13 april 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou als het ZO moet dan pas ik hoor!
Ik zit al aan bijna 4 maanden celibaat dus dat kan nog best ff langer!
Wat netjes!!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Puur uit principiele overwegingen
Ik vond dat ik eens wat minder snel met mensen naar bed moest gaan, of minder vaak.
Dus ik was gezellig aan het daten etcZonder seks.
Jasper mag ook hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM sssttttt baby!
Dan denkt ie dat ie stil moet zijn
Besef je je dat de seks tussen ons dan fantastisch moet zijn? Dat is altijd zo in dat soort verhoudingenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar wij hebben net zon fijne haat-liefde verhouding
Is dat zo?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besef je je dat de seks tussen ons dan fantastisch moet zijn? Dat is altijd zo in dat soort verhoudingen
Daar wil ik niet aan denkenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Besef je je dat de seks tussen ons dan fantastisch moet zijn? Dat is altijd zo in dat soort verhoudingen
Zou ik toch bijna op de kast klimmen.... het is goed met jequote:Op woensdag 13 april 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij behoort dus tot die tweede groep
Het gezegde is, uit de kast komen, niet op de kast klimmenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik toch bijna op de kast klimmen.... het is goed met je
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet op vrouwen die moeilijk doen, ik zie niet in waarom ik dat bij mannen wel zou moeten pikken dan
Zeg, JIJ deed moeilijk!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het niet op vrouwen die moeilijk doen, ik zie niet in waarom ik dat bij mannen wel zou moeten pikken dan
Mja, ach. De zomer breekt aan dus dat zal wel veranderenquote:
Alleen als ik naar dat duivelse dorp van je toe gaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar wil ik niet aan denkenIk heb dezelfde conclusie getrokken als Angel en als ik aan dat soort dingen denk, gaat het mis
Idd, jij en netjes, die 2 kan ik niet rijmen met elkaarquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ach. De zomer breekt aan dus dat zal wel veranderen
Vanuit de kast op de kast?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zou ik toch bijna op de kast klimmen.... het is goed met je
Dat zie je toch altijd in films, dikke ruzie, altijd, dan kijken ze elkaar aan, en vliegen met elkaar in bed. Om daarna weer ruzie te hebben.quote:
Hmmm... In films zie je ook altijd de prins op het witte paard, die zie ik hier ook nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie je toch altijd in films, dikke ruzie, altijd, dan kijken ze elkaar aan, en vliegen met elkaar in bed. Om daarna weer ruzie te hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Idd, jij en netjes, die 2 kan ik niet rijmen met elkaar
kast > jagen > bek > houwe!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Het gezegde is, uit de kast komen, niet op de kast klimmen
Angry sexquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie je toch altijd in films, dikke ruzie, altijd, dan kijken ze elkaar aan, en vliegen met elkaar in bed. Om daarna weer ruzie te hebben.
Laat maar weten als je in de buurt bentquote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen als ik naar dat duivelse dorp van je toe ga
Ik heb het wel eens gehad, met een meid waar ik echt een schijthekel aan had, altijd dikke ruzie. Maar die seks was meesterlijkquote:
Fuck jou! Alsof ik sowieso iemand zou willen duwen uit a'damquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat maar weten als je in de buurt bent
Ik bedoel: opbokken!! Chagrijnige ouwe zeurkous
Volgens mij gebeuren er bij mij dan alleen maar ongelukken en heeft die vent dan boterkaaseneieren-striemen op z'n rugquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad, met een meid waar ik echt een schijthekel aan had, altijd dikke ruzie. Maar die seks was meesterlijk
Ik kom niet uit Adam, maar dat terzijdequote:Op woensdag 13 april 2011 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck jou! Alsof ik sowieso iemand zou willen duwen uit a'dam
Ik takel mannen eigenlijk sowieso altijd toequote:Op woensdag 13 april 2011 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij gebeuren er bij mij dan alleen maar ongelukken en heeft die vent dan boterkaaseneieren-striemen op z'n rug
In plaats van dat je dan even een nuttige bijdrage levert... *zucht* kneusquote:
En hoe!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik takel mannen eigenlijk sowieso altijd toe
Hoi Spiritquote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
iemand waar je een hekel aan hebt, en altijd ruzie.... en ineens lig je te wippen en het is meesterlijk....quote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehad, met een meid waar ik echt een schijthekel aan had, altijd dikke ruzie. Maar die seks was meesterlijk
Eigen schuld, beestquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En hoe!De korsten staan nog op mn kont
downquote:Op woensdag 13 april 2011 15:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Adam, maar dat terzijdeEn daarnaast moet ik er niet aan denken om geduwd te worden door wat dan ook, laat staan zon onverzorgd, harig schepsel als jij
and upquote:Op woensdag 13 april 2011 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen; ik ben een schaamteloze aandachtshoer zonder zelfrespectquote:Op woensdag 13 april 2011 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
down
[..]
and up
Je doet niet eens je best he? Om mij weg te jagen?
Ik weet wie het zegt. En het pleit voor je dat je over een gezonde dosis zelfkennis beschikt.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Spirit82 het volgende:
In plaats van dat je dan even een nuttige bijdrage levert... *zucht* kneus
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan er niks aan doen; ik ben een schaamteloze aandachtshoer zonder zelfrespect
Tsja, drank hequote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
iemand waar je een hekel aan hebt, en altijd ruzie.... en ineens lig je te wippen en het is meesterlijk....
euhm... ja toch
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe undersigquote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt. En het pleit voor je dat je over een gezonde dosis zelfkennis beschikt.
[..]
Dat zekerquote:
Ik wel, ik kan alleen nog nietquote:
Over 1 kwartier ook goed?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Klopt, vraag het over 5 kwartier nogmaals.
doet die scharrel van jou dat niet ffquote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, tuinhek maken sucks. Ik ben geen werkpaardje
Ik denk dat ik dat op de volgende singlesmeet ook maar eens ga proberenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
Pfff, tuinhek maken sucks. Ik ben geen werkpaardje
wie gaat ge allemaal dronken voeren?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat op de volgende singlesmeet ook maar eens ga proberen
Alsof jij naar een singlesmeet komtquote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bah, meets.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Oh ja, meets, dat zit er ook weer aan te komen met dit weer.
Barbussequote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie gaat ge allemaal dronken voeren?
Waarom kan taart niet? Is dat niet normaal bij jullie?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag is mn laatste dag hier op kantoor en ik twijfel of ik nog een afscheidsiets zal organiseren. Iemand tips? Alleen een email rondsturen met "doei!!" vind ik wat magertjes gezien ik hier 3 jaar heb gewerkt, maar om nou een hele koffietafel te organiseren en iedereen uit te nodigen vind ik weer wat te ver gaan.
Hoe hebben jullie dat gedaan bij een baanwisseling? Er zijn hier helaas geen kroegen in de buurt.. anders was ik daar wel heel gegaan na werktijd
Dan kan je niet meer met mij dansenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het nooi kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een facebook vraag... Ik wil een prikbordbericht plaatsen met tekst, foto, tekst, foto, tekst. Kan dat?
Ik heb een rondje gegeven in een kroeg in de buurt, scheelde dat ik in het midden van de stad werkte met genoeg kroegen in de buurt.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef Spirit82 het volgende:
Vrijdag is mn laatste dag hier op kantoor en ik twijfel of ik nog een afscheidsiets zal organiseren. Iemand tips? Alleen een email rondsturen met "doei!!" vind ik wat magertjes gezien ik hier 3 jaar heb gewerkt, maar om nou een hele koffietafel te organiseren en iedereen uit te nodigen vind ik weer wat te ver gaan.
Hoe hebben jullie dat gedaan bij een baanwisseling? Er zijn hier helaas geen kroegen in de buurt.. anders was ik daar wel heel gegaan na werktijd
Nee. In een note kan het volgens mij welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een facebook vraag... Ik wil een prikbordbericht plaatsen met tekst, foto, tekst, foto, tekst. Kan dat?
Ehm, ik ben toch aan het werk!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat jij goed bent in het bedrijven van vuige werkseks, maar nee, je ligt achterover en laat de man al het werk doen.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Samzz het volgende:
De vorige keer wilde ik komen maar toen werd ie afgezegd!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alsof jij naar een singlesmeet komt
Het ligt eraan. Sommige mensen doen idd taart, anderen sturen alleen een mailtje rond of gaan met "een select groepje" (quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom kan taart niet? Is dat niet normaal bij jullie?
En een note kan je ook naar iedereen sturen?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. In een note kan het volgens mij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |