Luister die ene radio.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
Godver wil iemand mij wakker maken? Dit slaat nergens op![]()
oke, ben niet zo'n fan van kiwi en al helemaal niet van sojamelk.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:25 schreef sharr het volgende:
Bananenkiwi smoothie is lekker. Banaan, sojamelk, kiwi, sorbetijs citroen, bananenkwark
Ja true, alleen ik krijg een beetje vervelende darmen van melkquote:Op woensdag 13 april 2011 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, ben niet zo'n fan van kiwi en al helemaal niet van sojamelk.
melk moet gewoon uit een koe komen
Ja schatje ik luister toch maar ben moequote:
DOE HET NIET BOBquote:Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef HappyBob het volgende:
Haartjes gedaan..nu tijd om mijn baard te trimmen
Baas, baarden scheer je niet maar die trim jequote:Op woensdag 13 april 2011 10:28 schreef HappyBob het volgende:
Haartjes gedaan..nu tijd om mijn baard te trimmen
rot voor jequote:Op woensdag 13 april 2011 10:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja true, alleen ik krijg een beetje vervelende darmen van melk
Maar dan zal ik zaterdag zo alleen zijnquote:
DI.fmquote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef shar1987 het volgende:
Trouwens Patjelief hoe heette die ene radio?Het had twee letters en ik ben ze vergeten
Liever trim ik mijn baard ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Baas, baarden scheer je niet maar die trim je
Je hebt mijquote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dan zal ik zaterdag zo alleen zijnJeugdige meisjes weten een goede baard niet te waarderen..
Deels waar, maar meestal trim ik alleen, ik hou niet van een kaal gezichtquote:Op woensdag 13 april 2011 10:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Liever trim ik mijn baard ook nietGewoon lekker z'n gang laten gaan voor extra mannelijkheid
Maar dat doe ik na de zomer wel
Kom zaterdag naar Utrecht om mij te hosselen en ik laat mijn baartje nu staanquote:
Deal.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom zaterdag naar Utrecht om mij te hosselen en ik laat mijn baartje nu staan
Begint het met Pizza?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo ook even iemand hosselen. Wel zin in.
Hmm. Patje. En volgens mij sta jij ook ergens op de lijstquote:Op woensdag 13 april 2011 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja. Wie heb je nu op de planning staan dan?
Ik ben hier hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo ook even iemand hosselen. Wel zin in.
Hoiquote:Op woensdag 13 april 2011 10:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm. Patje. En volgens mij sta jij ook ergens op de lijst
Je hoeft niks aan Bob, je weet hoe ik ben. Straight to the punt.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OkéIk loop nu al te stressen wat ik aan moet
Maar staat een beetje raar als ik niets aan heb midden in de stad hequote:Op woensdag 13 april 2011 10:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hoeft niks aan Bob, je weet hoe ik ben. Straight to the punt.
BITCHFIGHT!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:39 schreef sharr het volgende:
Echt, een vriendin van me is boos op me omdat ik een keer geen zin had om uit te gaan. Is echt prachtig, loopt ze elke pauze dodelijke blikken op me te werpen en ''steken onder water''. Ik heb gewoon echt ZIN in de pauze zo
hihi gekke sharrquote:Op woensdag 13 april 2011 10:40 schreef sharr het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik allemaal naar school ga in tussenuren en pauzes[ afbeelding ]
Ik wacht rustig af.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Hmm. Patje. En volgens mij sta jij ook ergens op de lijst
Garpsje, dat weet je zelf ook wel.quote:
Zolang het maar duidelijk is dat ik een echte fokker benquote:Op woensdag 13 april 2011 10:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Garpsje, dat weet je zelf ook wel.
Patje, wat voor afbeelding stond hier?quote:
Jij denkt dat ik dat nog weet? 2006 kerelquote:Op woensdag 13 april 2011 10:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Patje, wat voor afbeelding stond hier?
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat nog weet? 2006 kerel
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
[hossel] gr gr aan patje![]()
![]()
[/hossel]
[hossel] omdatappel![]()
[/hossel]
Succes sharrieeequote:Op woensdag 13 april 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
Jeetje, ik ga naar school, pauze. Tot vanmiddag leuke sc'ers
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:46 schreef sharr het volgende:
[hossel] gr gr aan patje![]()
![]()
[/hossel]
[hossel] omdatappel![]()
[/hossel]
Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:
Balen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd.
Haha heerlijkquote:
quote:
Zie filmpje hierbovenquote:
quote:
Die kerel maakt geniale filmpjesquote:Op woensdag 13 april 2011 10:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat soort muziek is fijn voor je boxen.
zullen mijn collega's niet waarderen..quote:
Het gaat helemaal goed komenquote:
Succesquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoiooeewww oogappeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
oeiii dus straks lekker de hele middag chillen in ARG7 clubhuis ?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja na deze naar huis en vanavond werken![]()
heeeyy Bobquote:Op woensdag 13 april 2011 10:59 schreef HappyBob het volgende:
Hoi JanEn succes Klinky
![]()
Even de stofzuiger er doorheen halen
In mijn topic?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dankje Bobo, Wat een haat was er vannacht![]()
oeiiii van wie ?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He wat. Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aww.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef JanPiraat het volgende:
appeltje ik wil je knuffelen van 12:00 tot 19:00![]()
![]()
Newbquote:
Kom maar dannn.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef JanPiraat het volgende:
appeltje ik wil je knuffelen van 12:00 tot 19:00![]()
![]()
MisterJ.Lo; de grootste kuttroll op FOK!quote:
Nee helemaal niet, die is nu baby's aan het knuffelen op d'r stage.quote:
MUFFINSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Furdinand het volgende:
Hoi! Pauze!
Wat Zal ik kopen bij de Albert Heijn???
fruit chocola en croissantjequote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Furdinand het volgende:
Hoi! Pauze!
Wat Zal ik kopen bij de Albert Heijn???
we hebben geen hulp nodig gek!!!!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat tdrone er vandaag niet is om ons te helpen
hehehequote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, die is nu baby's aan het knuffelen op d'r stage.
gemiddeld 86 per dagquote:Op woensdag 13 april 2011 11:06 schreef HappyBob het volgende:
Mijn gemiddelde is denk ik zo'n 20 per dag. Misschien wel minder
Doei, succesquote:
Slechter dan gister.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe is het met je keel vandaag trouwens ?
Succes!quote:
Ja hij is er vast eerder dan ik, anders konden we samen feest vierenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:09 schreef Omdatappel het volgende:
Bobsjen, jij hebt ook al bijna 25.000.
quote:
aawwwwwquote:Op woensdag 13 april 2011 11:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slechter dan gister.
[..]
Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zeg WouterB, weet je dan waar ik het over hebquote:
Ergens heel diep van binnen... maar je was er vast eerder dan ik geloof ik nuquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zeg WouterB, weet je dan waar ik het over heb?
Die was toch crew? Ofniet?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik zeg WouterB, weet je dan waar ik het over heb?
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 11:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ergens heel diep van binnen... maar je was er vast eerder dan ik geloof ik nu
Nee, die heeft 800+ notes.quote:
Nu je het zegt kijk ik naar mijn eigen notes, zie ik dat ik er weer 1 heb bijgekregen. Ik weet niet waarom want de laatste tijd ben ik heel lief enzo. Ik sta nu wel op 69quote:
Nee jij bent niet stomquote:Op woensdag 13 april 2011 11:14 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben ook een newb.
Ben ik nu stom?
Ik zal maar niks zeggen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu je het zegt kijk ik naar mijn eigen notes, zie ik dat ik er weer 1 heb bijgekregen. Ik weet niet waarom want de laatste tijd ben ik heel lief enzo. Ik sta nu wel op 69
Ik mis hem nog elke dagquote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef JanPiraat het volgende:
5 minuten stilte voor Zwartbaard is nu voorbij....
bedankt voor jullie medeleven iedereen
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 13 april 2011 11:20 schreef JanPiraat het volgende:
5 minuten stilte voor Zwartbaard is nu voorbij....
bedankt voor jullie medeleven iedereen
[ afbeelding ]
Slechte zaak manquote:Op woensdag 13 april 2011 11:21 schreef JanPiraat het volgende:
Ik was gisteren voor het eerst in mijn fokcarrière over de 300 posts op een dag![]()
Hij is niet zo lekker als Bloempje.quote:
Succes ermee manquote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef Zeroku het volgende:
Goed ik ben er weg van. Straks hertentamen.
Bis later!
Thanksquote:
Stout of lief zijn en:quote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef gianni61 het volgende:
hoe krijg je notes en waar zie je dat?
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op woensdag 13 april 2011 11:30 schreef gianni61 het volgende:
hoe krijg je notes en waar zie je dat?
Zal wel een lieve zijn!quote:
Flikker opquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben een voorbeeldige user, ik heb maar 4 notes.
Mag jij dat zo zeggen?quote:
Ja dat mag ik zo zeggen.quote:
Er gaat niks boven schoon boodschappen doen met gepoetste schoentjesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef HappyBob het volgende:
Weer schoonSchoentjes beetje gepoetst en zo maar eens boodschapjes doen
quote:
91quote:
Ja.quote:
Daar is wel eens over gediscussieerd weet je nogquote:
Ja, dat weet ik nog jaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar is wel eens over gediscueerd weet je nog
Nicequote:
had ik ook maar pabo gedaan. bij ons was het standaard 2 uur zwoegen op een toets en dan nog niet alles ingevuld hebben..quote:
Njah dan word ik ook maar moderator binnenkort hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 11:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit zaakje wordt gerund door criminelen![]()
Waar moet ik mijn strafblad solicitatiebrief heen sturen?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah dan word ik ook maar moderator binnenkort hoor
En voor mij?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:41 schreef JanPiraat het volgende:
Even wat liefde voor de 2 lieve dames Appel en Klinkie hieronder
----------------------------------------------------------------------------------------------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze vallen best mee.quote:
Jaa, beetje laat naar bed gegaan, maar verder goedquote:
Appelquote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi yvonne
[..]
Moeilijk? Is het wel een beetje gelukt?
[..]
Mewoll
Patjequote:
We zijn een FOK!Quiz aan het samenstellen, wordt leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De vrouw met de Fok! lessen is hier weer![]()
Tof!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zijn een FOK!Quiz aan het samenstellen, wordt leuk.
dat is fijn om te horenquote:
Grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja ik heb ook lekker geslapenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, beetje laat naar bed gegaan, maar verder goed![]()
Jij ook?
Ik heb net ontbeten met een zelfgemaakt koekje
[..]
Appel
[..]
Patje![]()
ik ben benieuw!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vast ook wel eentje geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook positieve notes van Yvonne gehad.
Ahwquote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik heb ook lekker geslapenmaar een ontbijt nog niet gehad
Ik geen geloof ik.. Maar goed, heb dan ook maar 3 notes.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb ook positieve notes van Yvonne gehad.
Michhasquote:
Oefff chocolate chip cookiequote:Op woensdag 13 april 2011 11:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ahw![]()
Ik had een glaasje verse jus d'orange en een een chocolate chip cookie
Home made he, dus nog beterquote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oefff chocolate chip cookie
Ik heb al wel 2 bakken thee achter mn kiezen inmiddels
Alles antwoord B?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hihi we tukken weerquote:
Gister zei iemand anders het ook alquote:
ja, hier is tenminste wat te doen.quote:
Geen meerkeuze vragen zelf zoeken op FOK!quote:
Ik stop pas als je ouders er mee beginnenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gister zei iemand anders het ook al![]()
Maar hoi bobje
Staat paar reacties boven jequote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
Wat voor koekjes had je nou gebakken Merel?
ahhh even de zoekfunctie promotenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen meerkeuze vragen zelf zoeken op FOK!
Meer een soort speurtocht dan een kennisquiz?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen meerkeuze vragen zelf zoeken op FOK!
Chocolate chipquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
Wat voor koekjes had je nou gebakken Merel?
Echte piraten hierzoquote:Op woensdag 13 april 2011 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hier is tenminste wat te doen.
en er komen steeds meer leuke mensen bij
Het was mn zusje, telt dat ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik stop pas als je ouders er mee beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaa, gemist en allesquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Nu heb ik zin in levend ganzenbordquote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meer een soort speurtocht dan een kennisquiz?Dat klinkt best grappig
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het was mn zusje, telt dat ook?Sowieso had het niet geteld..en ik geloof het pas als ik het met mijn eigen oren hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
LARP?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in levend ganzenbord
tot over 10 minuutjesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef mc-Piel het volgende:
hmm, dit gaat te snel voor mijn telefoon zonder auto update
Tot vanmiddag
Daagquote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef mc-Piel het volgende:
hmm, dit gaat te snel voor mijn telefoon zonder auto update
Tot vanmiddag
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daag![]()
En ik ga me douchen, dus ben ook weg![]()
Puike aanval is datquote:
Je doucht toch wel met een badpak aan he ?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daag![]()
En ik ga me douchen, dus ben ook weg![]()
Nee, met mn piratenpak aanquote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je doucht toch wel met een badpak aan he ?
doeggg
Ik ben er nogquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef JanPiraat het volgende:
doeii bob
blijven er nog mensen over ?
ik ook.quote:
werken, koken, eten, trainen, teamvergaderingquote:
ontbijten nu en nog wat fok!ken en dan een goede zoon proberen te zijn en dan zie ik het wel weerquote:
wat voor training ?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken, koken, eten, trainen, teamvergadering
en fokken
Welke opleiding gaat het worden ?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga vanavond naar een opendag van de school waar ik volgend jaar heen ga en daarna ga ik fitnessen
Aha.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken, koken, eten, trainen, teamvergadering
en fokken
Goede zoon.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ontbijten nu en nog wat fok!ken en dan een goede zoon proberen te zijn en dan zie ik het wel weer
en u ?
MBO BOL4 middenkader funcionaris bouw in Rotterdamquote:Op woensdag 13 april 2011 12:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Welke opleiding gaat het worden ?
Welke film ga je kijken?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Goede zoon.
Ik ga zo even een film kijken, denk ik.
Mijn moeder zal zo wel thuis komen.
hihih tja dat moet ik nog maar bewijzen zoquote:Op woensdag 13 april 2011 12:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Goede zoon.
Ik ga zo even een film kijken, denk ik.
Mijn moeder zal zo wel thuis komen.
tja, je vroeg erom.quote:
Aah tof welquote:Op woensdag 13 april 2011 12:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
MBO BOL4 middenkader funcionaris bouw in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |