Nouja ik ben zelf ook lactose-intolerant dus heel veel zal er voor ons niet veranderen. Er wordt hier al niet echt overmatig zuivel geconsumeerdquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef leonieke het volgende:
Huuphuup ik hoop dat jullie een fijne diëtiste hebben gevonden en dat het zoeken naar gerechten vlot zal verlopen. Het lijkt me wel moeilijk om zo van dag op dag je voedingsschema helemaal te moeten omgooien.
Zoals jij het je voorstelt, zo is het ook. Hij hangt serieus half van de commode af, op zijn kop. En zo trek ik z'n pyjama aan. Daarom gebruik ook luierbroekjes. Die kan ik nl met één hand aan trekken, zodat ik m met mijn andere arm vast kan houden. En hij is best sterk toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:00 schreef huuphuup het volgende:
Oh pfrt ik dacht al dat ik lactulose had geschreven hahahet lijkt inderdaad op elkaar maar dat gebruiken we al heel lang niet meer.
Proberen kan inderdaad geen kwaad en is niet per se heel ingrijpend dus we gaan er gewoon voor
Morris![]()
Ik heb gelijk een beeld voor me van een soort Tazmanian Devil die met zn grote krullenbos gillend en draaiend door de kamer stuitert en vervolgens zo *plok* omvalt van de slaap
Oeh slim! Oscar is nl. ook eig. altijd aan het vechten bij het verschonen en dan idd die k*tplakkers op zijn buik doen helpt niet mee...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef Memmel het volgende:
[..]
Zoals jij het je voorstelt, zo is het ook. Hij hangt serieus half van de commode af, op zijn kop. En zo trek ik z'n pyjama aan. Daarom gebruik ook luierbroekjes. Die kan ik nl met één hand aan trekken, zodat ik m met mijn andere arm vast kan houden. En hij is best sterk toch.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef Twinkly het volgende:
MorrisIk zie het helemaal voor me. Zo kweek je wel spierballen Memmel
Huup, ik hoop dat een lactose-vrij dieet de oplossing is voor Amélie!!
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:16 schreef Memmel het volgende:
BE, maar je moet wel zeker weten dat de piemol neerwaarts gericht is, want die broekjes staan een beetje open. Snapt u wat er gebeurt als ie naar boven wijst?
Ik was afgelopen vrijdag bij een vriendin in Belgie op visite en toen wilde Sasha graag een luier om in te poepen. Ik had geen trek in vieze onderbroeken, dus vooruit, ook zo'n broekjesding aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:16 schreef Memmel het volgende:
BE, maar je moet wel zeker weten dat de piemol neerwaarts gericht is, want die broekjes staan een beetje open. Snapt u wat er gebeurt als ie naar boven wijst?
Dat had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dat heeft ze van onze kat geleerd Vlindur.
Piesabeau....quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
Dat heeft ze van onze kat geleerd Vlindur.
ghehehequote:Op donderdag 14 april 2011 14:04 schreef McLaura het volgende:
Oh, dreumesmans (1j9m) is vandaag ook naar het cb geweest : 92 cm en 14,05 kg.
Zijn vriendinnetje en tevens gastkindje (2j6m) was 87 cm en 11,1 kg.
OP het CB zit het er minder grillig uit, daar is het gewoon een wat vlakkere curve met een veel duidelijkere eigen lijn. Maar goed, hij doet het prima dus ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef simmu het volgende:
en toch he asy, ik zie er wel een echt 'eigen' lijntje in!
.
Eli heeft me met 8 dagen in m'n gezicht geplastquote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
oooh zeg me alsjeblieft dat ie nog nooit zo hops je neusgat in gepiest heeft![]()
Coeliakie is allang uitgeslotenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:00 schreef McLaura het volgende:
Huup, de banaan/choco/aardbei en bosvruchten worden hier wel weggetankt, de naturel niet zo
Overigens zie ik obstipatie / lactose-intolerantie niet direct aan elkaar gelinkt, het is juist vaak eeuwige diarree.....
De obstipatie ken ik in mijn omgeving van kindjes met coeliaki, is dat al uitgesloten?
Je krijgt er in elk geval wel spierballen van Barquote:Op donderdag 14 april 2011 14:39 schreef _Bar_ het volgende:
Fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn waarvan Roy het huis afbreekt zodra hij verschoont moet worden en aan en uitgekleed moet worden, gillen slaan huilen bijten draaien.
Blijft lastig maar ach worden er steeds handiger in
Mijn kleine grote vent is van 1 losse stap naar 4 losse stappen gegaanen sinds gisteren loopt hij nu ineens wel achter zijn loopwagen ondanks de gladdehoutenvloer
Echt die up waar we nu in zitten is echt zo overweldigend dat ik me gisteren ineens heel erge zorgen maakte over volgende maand... Angst komt ineens weer omhoog zetten
Is dat al altijd zo geweest?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef Vlindur het volgende:
Rienk piest eigenlijk amper in de buitenlucht.
Er zitten 8 zakjes met mars/snickers/twix in voor de juffies en 16 zelfgemaakte giraffes met een doosje rozijntjes en een uitdeelboekje van Gonnie en vriendjes (Gonnie is een heel schattig/grappig gansje).quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef Memmel het volgende:
NIKKI, welkom hier!
En wat een leuke uitdeeldoos! Wat zit daar allemaal in?
Ja. Hij doet het wel af en toe hoor. Maar zijn hele 16 maanden zijn wel binnen 2 handen te tellen. Afgelopen weekend liet hij een scheet in bad. -dachten we- zie ik ineens overal hele ranzige poep drijvenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat al altijd zo geweest?![]()
Ik weet al niet meer hoe vaak Thomas hier al mezelf of de vloer heeft ondergeplast
eventueel is fenistil mogelijk, maar zolang het ventje zelf er geen last van heeft doe ik er liever niks aan. mijn ervaring is namelijk dat het enkel uitstel van executie is, zeg maar. je kan niet eeuwig medicijnen nemen en dan komt het dubbel zo hard terug (dat is de reden waarom ik zelf ook altijd liever 2 weekjes doorbikkel)quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
Rienk beterschap
Mette lekker eten![]()
Hoe gaat het met Lars?
Ravi en hooikoorts dat is niet zo mooi, hoop stiekem ergens dat ze wel wat hebben voor die kleintjes, zo een tijdje lopen lijkt me ook geen pretje.
dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef huuphuup het volgende:
oh BE dat springen is zo leuk![]()
Simmu!!verrek!
ik dacht dat ik ziek werd maar t bleef wel verdomd lang zeurenik ga mn aerius maar weer ns tevoorschijn vissen dan.
En je vergeet te jompelen voor zijn tandenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef Twinkly het volgende:
Wat Asy zegt, Vlindur. Ik zou een pcm spiegel opbouwen.
Arme Rienk, hopelijk blijft de limonade er in!
Asy, ik vergat gisteren te reageren op de curves van Harry. Fijn dat hij zo goed groeit en zijn lijntje volgt! Super dat ze zo onder de indruk was van Harry
was ik ook vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En je vergeet te jompelen voor zijn tanden
awhquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En je vergeet te jompelen voor zijn tanden
Ik zag zelfs nog een derde randje schemeren volgens mij dus ik ga straks nog even voelen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Asyniur het volgende:
En ja hoor! Misschien hoeven we toch niet te sparen voor een kunstgebit want hij heeft er 2 tanden bij! Keurig naast de voortanden: rechtsboven en linksonder
Haha, jij zit dus ook regelmatig met je vinger in zijn mond. Doe ik hier ook vaakquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zag zelfs nog een derde randje schemeren volgens mij dus ik ga straks nog even voelen.
Ja, en het ergste is dat ik dan altijd zeg: mag mama even KIJKENquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Haha, jij zit dus ook regelmatig met je vinger in zijn mond. Doe ik hier ook vaakP. vindt dat ik hem niet mag ambeteren
Jij vraagt het nog?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, en het ergste is dat ik dan altijd zeg: mag mama even KIJKEN
en dan Harry verbieden ergens aan te komen als hij er naar kijken mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |