eventueel is fenistil mogelijk, maar zolang het ventje zelf er geen last van heeft doe ik er liever niks aan. mijn ervaring is namelijk dat het enkel uitstel van executie is, zeg maar. je kan niet eeuwig medicijnen nemen en dan komt het dubbel zo hard terug (dat is de reden waarom ik zelf ook altijd liever 2 weekjes doorbikkel)quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef _Bar_ het volgende:
Rienk beterschap
Mette lekker eten![]()
Hoe gaat het met Lars?
Ravi en hooikoorts dat is niet zo mooi, hoop stiekem ergens dat ze wel wat hebben voor die kleintjes, zo een tijdje lopen lijkt me ook geen pretje.
dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:07 schreef huuphuup het volgende:
oh BE dat springen is zo leuk![]()
Simmu!!verrek!
ik dacht dat ik ziek werd maar t bleef wel verdomd lang zeurenik ga mn aerius maar weer ns tevoorschijn vissen dan.
En je vergeet te jompelen voor zijn tandenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef Twinkly het volgende:
Wat Asy zegt, Vlindur. Ik zou een pcm spiegel opbouwen.
Arme Rienk, hopelijk blijft de limonade er in!
Asy, ik vergat gisteren te reageren op de curves van Harry. Fijn dat hij zo goed groeit en zijn lijntje volgt! Super dat ze zo onder de indruk was van Harry
was ik ook vergetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En je vergeet te jompelen voor zijn tanden
awhquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En je vergeet te jompelen voor zijn tanden
Ik zag zelfs nog een derde randje schemeren volgens mij dus ik ga straks nog even voelen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Asyniur het volgende:
En ja hoor! Misschien hoeven we toch niet te sparen voor een kunstgebit want hij heeft er 2 tanden bij! Keurig naast de voortanden: rechtsboven en linksonder
Haha, jij zit dus ook regelmatig met je vinger in zijn mond. Doe ik hier ook vaakquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zag zelfs nog een derde randje schemeren volgens mij dus ik ga straks nog even voelen.
Ja, en het ergste is dat ik dan altijd zeg: mag mama even KIJKENquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Haha, jij zit dus ook regelmatig met je vinger in zijn mond. Doe ik hier ook vaakP. vindt dat ik hem niet mag ambeteren
Jij vraagt het nog?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja, en het ergste is dat ik dan altijd zeg: mag mama even KIJKEN
en dan Harry verbieden ergens aan te komen als hij er naar kijken mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |