Nee. Evenmin verandert de eindstandquote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
Tellen goals in de PO's niet mee dan voor de topscorerslijst?
Is pas eind mei.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
Iemand al afschrijving gehad van seizoenskaart 2011-2012?
Merci.quote:
Scoorde gisteren trouwens een prima doelpunt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:52 schreef Mark het volgende:
Denk niet dat PSV geld heeft voor Schone, tenzij ze gaan verkopen. Liefst zie ik hem trouwens naar het buitenland gaan ipv naar een andere Nederlandse club, voelt toch raar als je hem dan bij de tegenstander ziet spelen.
Ik weet niet wat NEC voor 'm vraagt. Lager dan 1 miljoen zal het denk ik niet zijn, of er moet een ruil aan te pas komen. NEC moet creatief winkelen aangezien ze in cat 1 zitten.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef Caland het volgende:
Hoeft toch maar een miljoen ofzo te kosten, 1-jarig contract.
Prima seizoen? Doelsaldo en topscorer is leuk, maar ergens in het rechterrijtje eindigen hoort niet bij een prima seizoen. Als je zoveel scoort en toch geen playoffs voor Europa haalt, dan doe je het gewoon slecht. NEC heeft pas een prima seizoen als ze daaraan mee doen. Nu vind ik het een gemiddeld seizoen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Het seizoen is afgelopen en ik kijk terug op een prima seizoen. We hebben geen enkel moment in spanning gezeten of we zouden degraderen of niet, en daarnaast hebben we lang uitzicht gehad op de play-offs. Het feit dat we de topscorer in huis hebben is natuurlijk uniek, maar ook het feit dat we eindigen met een positief doelsaldo. Volgens mij is dit al een tijdje niet meer voorgekomen. 57 doelpunten in één seizoen is natuurlijk enorm lekker, echter moeten we volgend seizoen wat minder doelpunten tegen krijgen, dan kom je automatisch hoger te staan.
Gemiddeld is toch een prima seizoen, althans vind ik. Een goed seizoen, dan haal je play-offs, een prima seizoen dan zijn er geen zorgen voor degradatie en bij een slecht seizoen strijdt je om degradatie. Heb het idee dat we het wel hetzelfde inschatten qua gevoel alleen anders verwoorden.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Prima seizoen? Doelsaldo en topscorer is leuk, maar ergens in het rechterrijtje eindigen hoort niet bij een prima seizoen. Als je zoveel scoort en toch geen playoffs voor Europa haalt, dan doe je het gewoon slecht. NEC heeft pas een prima seizoen als ze daaraan mee doen. Nu vind ik het een gemiddeld seizoen.
Heb je ook gelijk in, maar als NEC zijn contract kan verlengen en hij de kans krijgt om zich te bewijzen op zijn favoriete club, dan staan die clubs het volgende seizoen nog steeds in de rij en misschien wel betere clubs. Misschien naief, maar hoop moet je koesterenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef -J-D- het volgende:
En het feit dat jij stiekem vertrouwen hebt dat Goossens blijft, is een beetje naief. Ik denk dat veel clubs voor hem in de rij zullen staan, mede gezien zijn contract. Schone en Goossens zien we echt niet terug.
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef -J-D- het volgende:
Een miljoen voor Schone?![]()
Hij heeft nog een eenjarig contract dus dat kan NEC vergeten. Hij heeft een matig seizoen gehad dus dat komt zijn transferwaarde niet ten goede. Ze kunnen wel een miljoen vragen, maar dat krijgen ze er nooit voor.
Hij kwam ook nog uit de tijd, dat NEC zich meer kon veroorloven. Uit het verhaal van Aalbers kon ik opmaken dat NEC een lager salaris had geboden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef Nimma024 het volgende:
Zo veel zou hij toch niet verdiend hebben? Ik denk dat Babos en Sibum veel meer verdienden.
Goed nieuws. Zijn allemaal clubmannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef Kruitdampje het volgende:
NIJMEGEN - De groep welgestelde zakenmensen die NEC de afgelopen jaren al regelmatig van kapitaalinjecties voorziet, gaat een deel van de aandelen van de Nijmeegse club overnemen. NEC heeft het voornemen maximaal 49 procent van de aandelen te verkopen. Daarvan nemen de investeerders een fiks deel voor hun rekening.
Voor de overige te verkopen aandelen wordt gesproken met andere investeerders.
Doel van de aandelenverkoop is de schuldenlast van NEC om te zetten in een positief eigen vermogen. Enerzijds om te zorgen dat NEC bij de licentiecommissie van de KNVB van de indeling in categorie I afkomt. Daardoor zou de club onder minder strikt toezicht komen en weer enigszins de handen vrij te hebben.
Tegelijk is de verbetering van de schuldpositie een handreiking naar de gemeente Nijmegen, die gunstig moet worden gestemd vanwege het besluit over investering in het Topsport en Innovatiepark (TIP).
NEC had in oktober 2010 een totale schuld van zo'n 6,5 miljoen. Daarvan was 3,6 miljoen een zogenaamde 'achtergestelde lening aan participanten', de investeerders.
Bij de aankoop van een (deel van) de aandelen zou in ieder geval dat deel van de schuld worden weggestreept.
Dinsdagavond komen de investeerders, een groep van tien tot vijftien mannen die het gemaakt hebben in het zakenleven, bij elkaar om de plannen verder te concretiseren. De bekendsten zijn Marcel Boekhoorn en Hans van Delft, de oud-voorzitter. Verder maken mannen als de gebroeders Bons uit Groesbeek, Ton van Galen en Frans Hendriks er ook niet bepaald een geheim van dat zij regelmatig de portemonnee trekken voor 'hun' cluppie.
Gelukkig worden de (meeste) aandelen verkocht aan bekende mensen die in ieder hart voor de club hebben en het niet als een speeltje zijn
quote:
Laten we met 10.000 supporters dan ff 50 euro p.p. neerleggen. Dan verkopen we hem over een jaar voor 2 miljoen krijgen we 200 euro p.p. terug.quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Om Zimling te behouden, moeten we minimaal 5 ton op tafel leggen + flink salaris. Aangezien Club Brugge Zimling wil kopen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:54 schreef Nimma024 het volgende:
[..]
Laten we met 10.000 supporters dan ff 50 euro p.p. neerleggen. Dan verkopen we hem over een jaar voor 2 miljoen krijgen we 200 euro p.p. terug.![]()
Is dat echt zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
Aardige huursom trouwens;
Huursom v Nijland ongeveer 250.000 euro.
Tis het laatste contractjaar voor Nijland aldus wiki........quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:31 schreef Mark het volgende:
Jammer, weer huur (voor een jaar).
5 ton voor Niki vind ik trouwens niet eens zo veel, maar dat salaris zal er wel inhakken.
Het loopt dus tot 2013quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis het laatste contractjaar voor Nijland aldus wiki........
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef abdalfawaz het volgende:
Ben onder de indruk van de aangetrokken spelers tot nu toe, dat doet Aalbers toch goed. Het zal ook wel meespelen dat jonge spelers graag onder Pastoor willen spelen denk ik, hij staat na dit seizoen toch wel te boek als een trainer die jonge spelers beter maakt.
Ook al kan er nog van alles gebeuren, tot nu toe ben ik optimistisch gestemd over het komende seizoen.
Dat noem ik bewuste objectiviteit. Zelfde als Johan Derksen nooit opvallend positief (eerder negatief) zal praten over NEC.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef WalterSobchak het volgende:
Paginagroot artikel over Pastoor achterop de Pers (krantje van Boekhoorn toch?) Opvallend dat NEC nul keer genoemd wordt. Typisch
bron?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef -J-D- het volgende:
Michel Vorm met handblessure weg van de training bij Oranje.
Krul of Jasper?
True, maar in zo'n artikel is het toch niet ongebruikelijk om ook eventjes naar de toekomst te kijken? Er hoeft helemaal niets over NEC gezegd te worden, behalve dat het komend seizoen zijn nieuwe club is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat noem ik bewuste objectiviteit. Zelfde als Johan Derksen nooit opvallend positief (eerder negatief) zal praten over NEC.
Waarom heb je 3 doelmannen nodig voor een oefenpot? Hij houdt het gewoon op Krul en Cillessen. (hoop ik).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef Mark het volgende:
Lijkt me dat Bertje nog wel een ervaren man mee gaat nemen. Gokje op Boschker
Ten Rouwelaar gaat nu ook meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 doelmannen nodig voor een oefenpot? Hij houdt het gewoon op Krul en Cillessen. (hoop ik).
Lijkt me geen gevaar voor Jasper, anders was ie wel meegegaan ipv Jasper of Krul!quote:
Krul is voor het grootste deel verhuurd geweest. Zijn meest memorabele wedstrijd (voor NUFC) was tegen Palermo uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Krul schijnt niet zo veel te hebben laten zien bij Newcastle? Heb het niet gevolgd, maar als dat zo is geef is Cillessen een goede kans om te starten tegen Brazilie.
Hij heeft dit seizoen gewoon 21 wedstrijden voor Newcastle in de competitie gekeept mede door blessures van Harpen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef essentieel het volgende:
[..]
Krul is voor het grootste deel verhuurd geweest. Zijn meest memorabele wedstrijd (voor NUFC) was tegen Palermo uit.
quote:N.E.C. wilde Zimling graag behouden en had enige tijd geleden al overeenstemming bereikt met Udinese over een overname. Zimling zelf wilde echter afwachten en heeft nu in Club Brugge een grote club gevonden.
quote:David Jones zit over enkele weken zonder club. De middenvelder van Wolverhampton Wanderers heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen afgeslagen.
Jones achtte zijn kansen op een basisplaats niet erg groot en koos voor een vertrek. "Ik heb hem bedankt voor zijn bewezen diensten. Ik weet niet wat hij van plan is, maar voor ons is hij altijd fantastisch geweest, of hij nou wel of niet speelde", aldus Wolves-manager Mick McCarthy.
Wolves nam Jones (26) drie jaar geleden over van Manchester United. De Engelse middenvelder speelde in het verleden ook korte tijd voor NEC. Tussen januari en medio 2006 speelde hij zeventien duels voor de club uit Nijmegen, waarin hij zes keer tot scoren kwam.
Vleminckx kreeg ook een lieve duit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tja, was briljant hier. Maar is inmiddels een andere salarisschaal gewend..
Volgens mij valt dat wel mee. Niet meer dan Babos en Sibum. Hij heeft toen ook aangegeven bij Luik veel meer te kunnen verdienen, maar koos voor speelminuten bij NEC.quote:
Bron?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:57 schreef -J-D- het volgende:
Feyenoord schijnt Schone te willen hebben, mocht Wijnaldum of Fer of zo weggaan.
Hadden we Burgzorg nog maarquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef numero_uno het volgende:
Komt natuurlijk niet direct als een verrassing maar dan zijn we echt ons hele middenveld kwijt...
Nouja, dat was natuurlijk ook een Davids-light.quote:
Speelde toen zelfs nog als een soort van tweede Saïdi!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nouja, dat was natuurlijk ook een Davids-light.
Zou ik niet aanradenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Burgzorg werd verkeerd gebruikt. Moet op de plek waar Zimling dit jaar stond. Aanvallend ingestelde speler. Had altijd een zwak voor 'm.
Priesterquote:
Priesterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Priester. Je kan hem zo ophalen bij almere city toch?
Waar rook is, is vuur.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
Dat hele Schone gerucht naar Feyenoord is volledig uit de lucht gegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |