abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96847974
Op NOS Teletekst staat al 'eindstand' bij topscorers, dus hij is gewoon binnen hoor.

Björn Vleminckx ^O^
  zondag 15 mei 2011 @ 18:26:44 #202
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_96849401
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef Caland het volgende:
Tellen goals in de PO's niet mee dan voor de topscorerslijst?
Nee. Evenmin verandert de eindstand
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 15 mei 2011 @ 21:27:59 #203
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96858854
Iemand al afschrijving gehad van seizoenskaart 2011-2012?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_96859683
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
Iemand al afschrijving gehad van seizoenskaart 2011-2012?
Is pas eind mei.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 16 mei 2011 @ 00:15:44 #205
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_96869868
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:38 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Is pas eind mei.
Merci.
pi_96875993
Het seizoen is afgelopen en ik kijk terug op een prima seizoen. We hebben geen enkel moment in spanning gezeten of we zouden degraderen of niet, en daarnaast hebben we lang uitzicht gehad op de play-offs. Het feit dat we de topscorer in huis hebben is natuurlijk uniek, maar ook het feit dat we eindigen met een positief doelsaldo. Volgens mij is dit al een tijdje niet meer voorgekomen. 57 doelpunten in één seizoen is natuurlijk enorm lekker, echter moeten we volgend seizoen wat minder doelpunten tegen krijgen, dan kom je automatisch hoger te staan.

Ben benieuwd wat het volgende seizoen ons brengt. Heb veel vertrouwen in Koolwijk en Platje en hopelijk halen we er een mooie spits bij. Ik heb stiekem nog steeds vertrouwen in het feit dat Goossens zal blijven, mits Schone wordt verkocht.

Laatste geruchten die ik heb vernomen (altijd leuk, aangezien Komkommertijd aanbreekt):
- Schone naar PSV of naar Twente.
- NEC bezig met Zuid-Amerikaan met dubbel paspoort...En dan zou het Raffael kunnen zijn van Hertha. klikkerdeklik

Raffael Caetano de Araújo
Braziliaan die rond zijn tiende naar Zwitserland verhuisde (is nu 26 jaar). Op zijn 20e spelend voor Zurich, waarna hij naar zijn huidige club Hertha BSC ging. Hij scoorde in twee seizoen 17 doelpunten, waarvan hij er dit seizoen 10 gescoord heeft. Met een lengte van 1,70 is hij wel wat aan de kleine kant.

------------------------------

Het kan ook gaan om de volgende aanvaller van Hertha BSC

Gustavo Adrián Ramos Vásquez
Scoorde 25x in twee seizoenen. Weet alleen niet of hij dubbel paspoort heeft.

:D Ben benieuwd. Let wel, het gaat hier slechts om een gerucht.
  maandag 16 mei 2011 @ 09:52:28 #207
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_96876024
Denk niet dat PSV geld heeft voor Schone, tenzij ze gaan verkopen. Liefst zie ik hem trouwens naar het buitenland gaan ipv naar een andere Nederlandse club, voelt toch raar als je hem dan bij de tegenstander ziet spelen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 16 mei 2011 @ 09:53:10 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_96876039
Hoeft toch maar een miljoen ofzo te kosten, 1-jarig contract.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_96876048
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:52 schreef Mark het volgende:
Denk niet dat PSV geld heeft voor Schone, tenzij ze gaan verkopen. Liefst zie ik hem trouwens naar het buitenland gaan ipv naar een andere Nederlandse club, voelt toch raar als je hem dan bij de tegenstander ziet spelen.
Scoorde gisteren trouwens een prima doelpunt.
pi_96876082
quote:
5s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef Caland het volgende:
Hoeft toch maar een miljoen ofzo te kosten, 1-jarig contract.
Ik weet niet wat NEC voor 'm vraagt. Lager dan 1 miljoen zal het denk ik niet zijn, of er moet een ruil aan te pas komen. NEC moet creatief winkelen aangezien ze in cat 1 zitten.
pi_96876467
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 09:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Het seizoen is afgelopen en ik kijk terug op een prima seizoen. We hebben geen enkel moment in spanning gezeten of we zouden degraderen of niet, en daarnaast hebben we lang uitzicht gehad op de play-offs. Het feit dat we de topscorer in huis hebben is natuurlijk uniek, maar ook het feit dat we eindigen met een positief doelsaldo. Volgens mij is dit al een tijdje niet meer voorgekomen. 57 doelpunten in één seizoen is natuurlijk enorm lekker, echter moeten we volgend seizoen wat minder doelpunten tegen krijgen, dan kom je automatisch hoger te staan.
Prima seizoen? Doelsaldo en topscorer is leuk, maar ergens in het rechterrijtje eindigen hoort niet bij een prima seizoen. Als je zoveel scoort en toch geen playoffs voor Europa haalt, dan doe je het gewoon slecht. NEC heeft pas een prima seizoen als ze daaraan mee doen. Nu vind ik het een gemiddeld seizoen.
En het feit dat jij stiekem vertrouwen hebt dat Goossens blijft, is een beetje naief. Ik denk dat veel clubs voor hem in de rij zullen staan, mede gezien zijn contract. Schone en Goossens zien we echt niet terug.
Een miljoen voor Schone? :) _O- Hij heeft nog een eenjarig contract dus dat kan NEC vergeten. Hij heeft een matig seizoen gehad dus dat komt zijn transferwaarde niet ten goede. Ze kunnen wel een miljoen vragen, maar dat krijgen ze er nooit voor.
pi_96878569
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 10:10 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Prima seizoen? Doelsaldo en topscorer is leuk, maar ergens in het rechterrijtje eindigen hoort niet bij een prima seizoen. Als je zoveel scoort en toch geen playoffs voor Europa haalt, dan doe je het gewoon slecht. NEC heeft pas een prima seizoen als ze daaraan mee doen. Nu vind ik het een gemiddeld seizoen.
Gemiddeld is toch een prima seizoen, althans vind ik. Een goed seizoen, dan haal je play-offs, een prima seizoen dan zijn er geen zorgen voor degradatie en bij een slecht seizoen strijdt je om degradatie. Heb het idee dat we het wel hetzelfde inschatten qua gevoel alleen anders verwoorden.

quote:
En het feit dat jij stiekem vertrouwen hebt dat Goossens blijft, is een beetje naief. Ik denk dat veel clubs voor hem in de rij zullen staan, mede gezien zijn contract. Schone en Goossens zien we echt niet terug.
Heb je ook gelijk in, maar als NEC zijn contract kan verlengen en hij de kans krijgt om zich te bewijzen op zijn favoriete club, dan staan die clubs het volgende seizoen nog steeds in de rij en misschien wel betere clubs. Misschien naief, maar hoop moet je koesteren ;)

quote:
Een miljoen voor Schone? :) _O- Hij heeft nog een eenjarig contract dus dat kan NEC vergeten. Hij heeft een matig seizoen gehad dus dat komt zijn transferwaarde niet ten goede. Ze kunnen wel een miljoen vragen, maar dat krijgen ze er nooit voor.
Heb je gelijk in.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:51:11 #213
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_96916383
Volgens Derksen gaat NEC er alles aan doen de contracten van Schöne en Goossens open te breken. Zou mooi zijn, maar zie het niet gebeuren..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_97022091
Gisteren even naar supp avond geweest. Nieuwe uit en thuisshirt mogen aanschouwen. Valt me 100% mee.
pi_97023915
50 man slechts las ik? :o
pi_97031612
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:07 schreef Nimma024 het volgende:
50 man slechts las ik? :o
Het was niet druk idd. Zelfs geen fotografen aanwezig.
pi_97035590
Davids naar Augsburg. Bedankt, harde werker!
Ook al vond ik je rendement vaak te laag, was het fijn naar je te kijken.
pi_97039030
Erg jammer. Zowel Sibum als Davids weg. Zimling mogelijk ook, dan ben je alle drie de controleurs op het middenveld kwijt. Hopelijk doen ze er alles aan om Zimling te behouden. Met Koolwijk erbij heb je iig twee goede controleurs. Daarnaast mag er dan nog wel iemand bij komen.
pi_97040024
Jammer dat ie gaat. Had altijd wel een zwak voor hem.
Zal NEC wel in salariskosten schelen, dus dat is weer positief.
pi_97040420
Zo veel zou hij toch niet verdiend hebben? Ik denk dat Babos en Sibum veel meer verdienden.
pi_97040800
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:26 schreef Nimma024 het volgende:
Zo veel zou hij toch niet verdiend hebben? Ik denk dat Babos en Sibum veel meer verdienden.
Hij kwam ook nog uit de tijd, dat NEC zich meer kon veroorloven. Uit het verhaal van Aalbers kon ik opmaken dat NEC een lager salaris had geboden.
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:40:46 #222
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_97040882
Volgens mij heeft NEC hem ook een 1-jarig contract aangeboden maar hij wou een 2-jarig.

Anyway, Lorenzo bedankt!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_97047826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:40 schreef numero_uno het volgende:

Anyway, Lorenzo bedankt!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:46:45 #224
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97060217
Op zijn inzet is nooit wat aan te merken geweest, zouden meer spelers moeten doen :)
Dommage arachide-fromage
pi_97109852
Ik zeg lindgren gratis ophalen als vervanger voor lorenzo. En dan maar hopen dat ze hem bij ajax niet een astronomisch salaris hebben gegeven ;)
pi_97195094
Cillessen in definitieve (voor)selectie van Oranje.
pi_97204868
Jasper in Oranje :D _O_
pi_97238856
NIJMEGEN - De groep welgestelde zakenmensen die NEC de afgelopen jaren al regelmatig van kapitaalinjecties voorziet, gaat een deel van de aandelen van de Nijmeegse club overnemen. NEC heeft het voornemen maximaal 49 procent van de aandelen te verkopen. Daarvan nemen de investeerders een fiks deel voor hun rekening.

Voor de overige te verkopen aandelen wordt gesproken met andere investeerders.

Doel van de aandelenverkoop is de schuldenlast van NEC om te zetten in een positief eigen vermogen. Enerzijds om te zorgen dat NEC bij de licentiecommissie van de KNVB van de indeling in categorie I afkomt. Daardoor zou de club onder minder strikt toezicht komen en weer enigszins de handen vrij te hebben.

Tegelijk is de verbetering van de schuldpositie een handreiking naar de gemeente Nijmegen, die gunstig moet worden gestemd vanwege het besluit over investering in het Topsport en Innovatiepark (TIP).

NEC had in oktober 2010 een totale schuld van zo'n 6,5 miljoen. Daarvan was 3,6 miljoen een zogenaamde 'achtergestelde lening aan participanten', de investeerders.

Bij de aankoop van een (deel van) de aandelen zou in ieder geval dat deel van de schuld worden weggestreept.

Dinsdagavond komen de investeerders, een groep van tien tot vijftien mannen die het gemaakt hebben in het zakenleven, bij elkaar om de plannen verder te concretiseren. De bekendsten zijn Marcel Boekhoorn en Hans van Delft, de oud-voorzitter. Verder maken mannen als de gebroeders Bons uit Groesbeek, Ton van Galen en Frans Hendriks er ook niet bepaald een geheim van dat zij regelmatig de portemonnee trekken voor 'hun' cluppie.

Gelukkig worden de (meeste) aandelen verkocht aan bekende mensen die in ieder hart voor de club hebben en het niet als een speeltje zijn
pi_97239404
He Mark, jij krijgt nog bier toch!?
pi_97250916
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef Kruitdampje het volgende:
NIJMEGEN - De groep welgestelde zakenmensen die NEC de afgelopen jaren al regelmatig van kapitaalinjecties voorziet, gaat een deel van de aandelen van de Nijmeegse club overnemen. NEC heeft het voornemen maximaal 49 procent van de aandelen te verkopen. Daarvan nemen de investeerders een fiks deel voor hun rekening.

Voor de overige te verkopen aandelen wordt gesproken met andere investeerders.

Doel van de aandelenverkoop is de schuldenlast van NEC om te zetten in een positief eigen vermogen. Enerzijds om te zorgen dat NEC bij de licentiecommissie van de KNVB van de indeling in categorie I afkomt. Daardoor zou de club onder minder strikt toezicht komen en weer enigszins de handen vrij te hebben.

Tegelijk is de verbetering van de schuldpositie een handreiking naar de gemeente Nijmegen, die gunstig moet worden gestemd vanwege het besluit over investering in het Topsport en Innovatiepark (TIP).

NEC had in oktober 2010 een totale schuld van zo'n 6,5 miljoen. Daarvan was 3,6 miljoen een zogenaamde 'achtergestelde lening aan participanten', de investeerders.

Bij de aankoop van een (deel van) de aandelen zou in ieder geval dat deel van de schuld worden weggestreept.

Dinsdagavond komen de investeerders, een groep van tien tot vijftien mannen die het gemaakt hebben in het zakenleven, bij elkaar om de plannen verder te concretiseren. De bekendsten zijn Marcel Boekhoorn en Hans van Delft, de oud-voorzitter. Verder maken mannen als de gebroeders Bons uit Groesbeek, Ton van Galen en Frans Hendriks er ook niet bepaald een geheim van dat zij regelmatig de portemonnee trekken voor 'hun' cluppie.

Gelukkig worden de (meeste) aandelen verkocht aan bekende mensen die in ieder hart voor de club hebben en het niet als een speeltje zijn
Goed nieuws. Zijn allemaal clubmannen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 mei 2011 @ 18:48:39 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97257935
goed nieuws voor NEC, die clubmannen zijn op deze manier ook voor lange tijd aan NEC gebonden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:02:04 #232
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97265796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:46 schreef DeVinger het volgende:
He Mark, jij krijgt nog bier toch!?
:Y
Dommage arachide-fromage
pi_97285024
Om Zimling te behouden, moeten we minimaal 5 ton op tafel leggen + flink salaris. Aangezien Club Brugge Zimling wil kopen.
pi_97285618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik heb je berichtje gestuurd.
pi_97285933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Om Zimling te behouden, moeten we minimaal 5 ton op tafel leggen + flink salaris. Aangezien Club Brugge Zimling wil kopen.
Laten we met 10.000 supporters dan ff 50 euro p.p. neerleggen. Dan verkopen we hem over een jaar voor 2 miljoen krijgen we 200 euro p.p. terug. ^O^
pi_97286253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:54 schreef Nimma024 het volgende:

[..]

Laten we met 10.000 supporters dan ff 50 euro p.p. neerleggen. Dan verkopen we hem over een jaar voor 2 miljoen krijgen we 200 euro p.p. terug. ^O^
pi_97287085
Euy, geen Arnhem hier in dit topic hè.

(Postbus blabla linksonder)
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:18:35 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97288831
Nijland :)
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:31:03 #239
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97289320
Jammer, weer huur (voor een jaar).

5 ton voor Niki vind ik trouwens niet eens zo veel, maar dat salaris zal er wel inhakken.
Dommage arachide-fromage
pi_97290145
Als Schone weggaat en Goossens de nr. 10 positie krijgt, zou hij dan bij willen tekenen?

Dan kan Nijland naar linksbuiten en dat zie ik wel zitten ^O^

Na de huurperiode heeft hij trouwens nog maar een jaarcontract, langer verblijf hoef je dus niet per se uit te sluiten.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:09 #241
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97292324
Aardige huursom trouwens;
Huursom v Nijland ongeveer 250.000 euro.
pi_97315691
Nijland lijkt me een prima speler, maar jammer dat het huur is van NLse club (andere kas spekken). En huurbedrag van 250.000 vind ik wat veel. Maar hij mag zich bewijzen komend jaar.
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:06:57 #243
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_97315724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
Aardige huursom trouwens;
Huursom v Nijland ongeveer 250.000 euro.
Is dat echt zo? :o

Als ze er geen optie tot koop bij hebben bedongen, is het voor dat geld echt een hele vreemde move.
Ben sowieso niet zo kapot van Nijland, maar we zien wel..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 mei 2011 @ 22:38:18 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97317632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:31 schreef Mark het volgende:
Jammer, weer huur (voor een jaar).

5 ton voor Niki vind ik trouwens niet eens zo veel, maar dat salaris zal er wel inhakken.
Tis het laatste contractjaar voor Nijland aldus wiki........
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 mei 2011 @ 22:40:45 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97317782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Tis het laatste contractjaar voor Nijland aldus wiki........
Het loopt dus tot 2013
DeLuna vindt me dik ;(
pi_97317841
Toch troeft Aalbers (NEC) weer een aantal eredivisie clubs af. Wel vreemd trouwens dat Nijland nu wel naar NEC wil gaan, en eerder NEC afwees en naar Willem II ging.
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:52:04 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97321346
Positief besluit gemeenteraad over TIP en uitbreiding Goffertstadion
De Nijmeegse gemeenteraad heeft woensdagavond een positief besluit genomen over de volgende stap in het proces voor de ontwikkeling van het Topsport- en Innovatiepark (TIP) en de uitbreiding van het Goffertstadion.

Na een lang en scherp debat waarin alle partijen aan het woord kwamen en er veel voors en tegens te horen waren werd er uiteindelijk, even voor middernacht, gestemd.

Met een meerderheid van 21 stemmen voor en 18 stemmen tegen is het besluit positief en kunnen de wethouders verder met het ontwikkelingsproces.

Bron: nec-nijmegen.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 mei 2011 @ 00:12:39 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97322151
eindelijk :') hoevaak dat al niet vooruit is geschoven
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:41:36 #249
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_97329261
Ben onder de indruk van de aangetrokken spelers tot nu toe, dat doet Aalbers toch goed. Het zal ook wel meespelen dat jonge spelers graag onder Pastoor willen spelen denk ik, hij staat na dit seizoen toch wel te boek als een trainer die jonge spelers beter maakt.

Ook al kan er nog van alles gebeuren, tot nu toe ben ik optimistisch gestemd over het komende seizoen.
pi_97331574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef abdalfawaz het volgende:
Ben onder de indruk van de aangetrokken spelers tot nu toe, dat doet Aalbers toch goed. Het zal ook wel meespelen dat jonge spelers graag onder Pastoor willen spelen denk ik, hij staat na dit seizoen toch wel te boek als een trainer die jonge spelers beter maakt.

Ook al kan er nog van alles gebeuren, tot nu toe ben ik optimistisch gestemd over het komende seizoen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:25:04 #251
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_97345524
Paginagroot artikel over Pastoor achterop de Pers (krantje van Boekhoorn toch?) Opvallend dat NEC nul keer genoemd wordt. Typisch
Are these the nazis, Walter?
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:30:00 #252
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97345772
Ach, mijn eerste insteek was: weer iets dat aan NEC gelinkt wordt, dus ik vond het wel meevallen dat het een keer niet zo was.
Dommage arachide-fromage
pi_97372229
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef WalterSobchak het volgende:
Paginagroot artikel over Pastoor achterop de Pers (krantje van Boekhoorn toch?) Opvallend dat NEC nul keer genoemd wordt. Typisch
Dat noem ik bewuste objectiviteit. Zelfde als Johan Derksen nooit opvallend positief (eerder negatief) zal praten over NEC.
pi_97372413
Hij zei laatst zelfs nek ipv eneecee :P.
pi_97379862
Michel Vorm met handblessure weg van de training bij Oranje.
Krul of Jasper?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 mei 2011 @ 13:22:06 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97380242
Ik denk dat het Krul wordt door zijn internationale ervaring. Maar ik neem aan dat Jasper wel speeltijd krijgt.
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:28:57 #257
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_97380519
Jasper *O*

vrijdag 27 mei 2011 @ 13:43:28 #258
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_97381102
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:12 schreef -J-D- het volgende:
Michel Vorm met handblessure weg van de training bij Oranje.
Krul of Jasper?
bron?
pi_97381960
  vrijdag 27 mei 2011 @ 14:23:18 #260
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_97382575
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 09:39 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Dat noem ik bewuste objectiviteit. Zelfde als Johan Derksen nooit opvallend positief (eerder negatief) zal praten over NEC.
True, maar in zo'n artikel is het toch niet ongebruikelijk om ook eventjes naar de toekomst te kijken? Er hoeft helemaal niets over NEC gezegd te worden, behalve dat het komend seizoen zijn nieuwe club is.
Are these the nazis, Walter?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:35:16 #261
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97385754
Lijkt me dat Bertje nog wel een ervaren man mee gaat nemen. Gokje op Boschker
Dommage arachide-fromage
pi_97386113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:35 schreef Mark het volgende:
Lijkt me dat Bertje nog wel een ervaren man mee gaat nemen. Gokje op Boschker
Waarom heb je 3 doelmannen nodig voor een oefenpot? Hij houdt het gewoon op Krul en Cillessen. (hoop ik).
pi_97387926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Waarom heb je 3 doelmannen nodig voor een oefenpot? Hij houdt het gewoon op Krul en Cillessen. (hoop ik).
Ten Rouwelaar gaat nu ook mee
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:26:29 #264
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_97394683
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:28 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ten Rouwelaar gaat nu ook mee
Lijkt me geen gevaar voor Jasper, anders was ie wel meegegaan ipv Jasper of Krul!
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_97400862
Krul schijnt niet zo veel te hebben laten zien bij Newcastle? Heb het niet gevolgd, maar als dat zo is geef is Cillessen een goede kans om te starten tegen Brazilie :).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_97401029
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Krul schijnt niet zo veel te hebben laten zien bij Newcastle? Heb het niet gevolgd, maar als dat zo is geef is Cillessen een goede kans om te starten tegen Brazilie :).
Krul is voor het grootste deel verhuurd geweest. Zijn meest memorabele wedstrijd (voor NUFC) was tegen Palermo uit.
pi_97404709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef essentieel het volgende:

[..]

Krul is voor het grootste deel verhuurd geweest. Zijn meest memorabele wedstrijd (voor NUFC) was tegen Palermo uit.
Hij heeft dit seizoen gewoon 21 wedstrijden voor Newcastle in de competitie gekeept mede door blessures van Harpen hoor.
pi_97404899
Bah, Zimling voor 4 jaar naar Club Brugge :{
Voor mij was hij de 2e Vadocz. Weer een topper op het middenveld die te snel weg is... maar ja, gehuurd en dus weinig over te zeggen.

quote:
N.E.C. wilde Zimling graag behouden en had enige tijd geleden al overeenstemming bereikt met Udinese over een overname. Zimling zelf wilde echter afwachten en heeft nu in Club Brugge een grote club gevonden.
pi_97405068
Nou ja, hij was een uitstekende middenvelder voor NEC en betreur het dan ook dat ie weg is maar om nu te zeggen dat hij van hetzelfde kaliber als Vadocz is gaat ook wel ver. Vadocz was minstens 2 klasse beter dan Zimling.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:41:29 #270
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97406461
Had ze graag allebei nog :'(
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 28 mei 2011 @ 01:33:08 #271
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97409921
Jammer, maar vervangbaar.
Azijn, bijna een 10e lustrum aan topics :)
pi_97417482
Zimling is niet zomaar vervangbaar. Deze jongen was bij binnenkomst al goed, en was nog steeds groeiende. Erg jammer dat ie weg gaat.
pi_97420737
quote:
David Jones zit over enkele weken zonder club. De middenvelder van Wolverhampton Wanderers heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen afgeslagen.
Jones achtte zijn kansen op een basisplaats niet erg groot en koos voor een vertrek. "Ik heb hem bedankt voor zijn bewezen diensten. Ik weet niet wat hij van plan is, maar voor ons is hij altijd fantastisch geweest, of hij nou wel of niet speelde", aldus Wolves-manager Mick McCarthy.

Wolves nam Jones (26) drie jaar geleden over van Manchester United. De Engelse middenvelder speelde in het verleden ook korte tijd voor NEC. Tussen januari en medio 2006 speelde hij zeventien duels voor de club uit Nijmegen, waarin hij zes keer tot scoren kwam.
:)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 15:27:40 #274
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_97421043
Tja, was briljant hier. Maar is inmiddels een andere salarisschaal gewend..
  zaterdag 28 mei 2011 @ 16:07:28 #275
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97422244
Dat zou een perfecte aankoop zijn :Y
Dommage arachide-fromage
pi_97453208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 16:07 schreef Mark het volgende:
Dat zou een perfecte aankoop zijn :Y
  zondag 29 mei 2011 @ 13:08:21 #277
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97453326
Al met al loopt het team wel behoorlijk leeg:
Vleminckx, Chatelle, Davids, Sibum, Zimling zijn zeker weg.
Babos mag weg.
Schone en Goossens willen weg.

Nieuw: Platje, Koolwijk, Nijland.

Nou nog een goede centrumspits graag
Dommage arachide-fromage
pi_97604600
En vooral twee controleurs op het middenveld. Alle drie zijn ze weg..
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:15:47 #279
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97616552
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:27 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tja, was briljant hier. Maar is inmiddels een andere salarisschaal gewend..
Vleminckx kreeg ook een lieve duit.
pi_97620486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Vleminckx kreeg ook een lieve duit.
Volgens mij valt dat wel mee. Niet meer dan Babos en Sibum. Hij heeft toen ook aangegeven bij Luik veel meer te kunnen verdienen, maar koos voor speelminuten bij NEC.
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:56:25 #281
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_97620956
Zal ook geen Premier League-salaris geweest zijn, wat Jones nu gewend is..

Maar NEC is dus bezig met het zoeken van controlerende middenvelders en een centrumspits (zie VI). Op het NEC-forum las ik dat ze in Denemarken met iets bezig zijn..
pi_97626224
Feyenoord schijnt Schone te willen hebben, mocht Wijnaldum of Fer of zo weggaan.
pi_97632709
Wat is een realistische transfersom? 25 jaar, nog één jaar contract.
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:48:38 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97632726
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 17:57 schreef -J-D- het volgende:
Feyenoord schijnt Schone te willen hebben, mocht Wijnaldum of Fer of zo weggaan.
Bron?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 juni 2011 @ 21:01:35 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97633211
Denk zelf een miljoen, voor een speler met die kwaliteiten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:33:21 #286
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_97637194
Komt natuurlijk niet direct als een verrassing maar dan zijn we echt ons hele middenveld kwijt...
pi_97652168
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:33 schreef numero_uno het volgende:
Komt natuurlijk niet direct als een verrassing maar dan zijn we echt ons hele middenveld kwijt...
Hadden we Burgzorg nog maar O+
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:18:36 #288
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97654850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Nouja, dat was natuurlijk ook een Davids-light.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:46:30 #289
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_97667997
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:18 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Nouja, dat was natuurlijk ook een Davids-light.
Speelde toen zelfs nog als een soort van tweede Saïdi!
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 22:21:42 #290
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97676303
Ver en obscuur verleden.
Goeie invalbeurt tegen Vitesse ooit.
pi_97680149
Burgzorg werd verkeerd gebruikt. Moet op de plek waar Zimling dit jaar stond. Aanvallend ingestelde speler. Had altijd een zwak voor 'm.
pi_97680843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Burgzorg werd verkeerd gebruikt. Moet op de plek waar Zimling dit jaar stond. Aanvallend ingestelde speler. Had altijd een zwak voor 'm.
Zou ik niet aanraden :P . Als hij op de plek van Zimling had gestaan was het middenveld continue overlopen. Zimling heeft body en techniek, belangrijk op de manier hoe die positie onder Vloet ingevuld werd. Burgzorg had alleen loopvermogen en was dus veel meer een rechtshalf in een 4-5-1 systeem terwijl Zimling veel meer centraal op het middenveld naast Davids stond in eenzelfde soort opstelling.
Toch had ik wel vertrouwen in Burgzorg vond het een goede toevoeging aan het elftal (niet als basisspeler maar als 12e-13e of 14e man), speelt iig veel te laag op het moment. Moet zeker mee komen onderin de eredivisie of bovenin de Jupiler league.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 23:54:52 #293
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97681309
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:53 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Priester _O_. Je kan hem zo ophalen bij almere city toch? :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 00:49:42 #294
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_97683809
Whehe, Burgzorg.. Sympathiek ventje, maar voetballen kon hij niet.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 08:22:06 #295
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_97688703
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Priester _O_. Je kan hem zo ophalen bij almere city toch? :P
Priester _O_

een van de weinige spelers die ooit onderdeel van een TT was/ is ;)
pi_97690140
We moeten hem gewoon weer oppikken van Almere C. Als stormram kan hij nog best meedoen in ons elftal.

pi_97730966
Schone gisteren gescoord voor Denemarken. Nu zal Feyenoord een extra tientje uit de knip moeten bijleggen.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:35:30 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97731550
Dat hele Schone gerucht naar Feyenoord is volledig uit de lucht gegrepen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97739414
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:35 schreef Caland het volgende:
Dat hele Schone gerucht naar Feyenoord is volledig uit de lucht gegrepen.
Waar rook is, is vuur.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:30:52 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97741607
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Waar rook is, is vuur.
Er is niet eens een bron, het gerucht is gestart door een zeer onbetrouwbare site die overigens zelfs zijn leeftijd (22 :') ) verkeerd hadden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')