abonnement Unibet Coolblue
pi_97195094
Cillessen in definitieve (voor)selectie van Oranje.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_97204868
Jasper in Oranje :D _O_
pi_97238856
NIJMEGEN - De groep welgestelde zakenmensen die NEC de afgelopen jaren al regelmatig van kapitaalinjecties voorziet, gaat een deel van de aandelen van de Nijmeegse club overnemen. NEC heeft het voornemen maximaal 49 procent van de aandelen te verkopen. Daarvan nemen de investeerders een fiks deel voor hun rekening.

Voor de overige te verkopen aandelen wordt gesproken met andere investeerders.

Doel van de aandelenverkoop is de schuldenlast van NEC om te zetten in een positief eigen vermogen. Enerzijds om te zorgen dat NEC bij de licentiecommissie van de KNVB van de indeling in categorie I afkomt. Daardoor zou de club onder minder strikt toezicht komen en weer enigszins de handen vrij te hebben.

Tegelijk is de verbetering van de schuldpositie een handreiking naar de gemeente Nijmegen, die gunstig moet worden gestemd vanwege het besluit over investering in het Topsport en Innovatiepark (TIP).

NEC had in oktober 2010 een totale schuld van zo'n 6,5 miljoen. Daarvan was 3,6 miljoen een zogenaamde 'achtergestelde lening aan participanten', de investeerders.

Bij de aankoop van een (deel van) de aandelen zou in ieder geval dat deel van de schuld worden weggestreept.

Dinsdagavond komen de investeerders, een groep van tien tot vijftien mannen die het gemaakt hebben in het zakenleven, bij elkaar om de plannen verder te concretiseren. De bekendsten zijn Marcel Boekhoorn en Hans van Delft, de oud-voorzitter. Verder maken mannen als de gebroeders Bons uit Groesbeek, Ton van Galen en Frans Hendriks er ook niet bepaald een geheim van dat zij regelmatig de portemonnee trekken voor 'hun' cluppie.

Gelukkig worden de (meeste) aandelen verkocht aan bekende mensen die in ieder hart voor de club hebben en het niet als een speeltje zijn
pi_97239404
He Mark, jij krijgt nog bier toch!?
pi_97250916
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef Kruitdampje het volgende:
NIJMEGEN - De groep welgestelde zakenmensen die NEC de afgelopen jaren al regelmatig van kapitaalinjecties voorziet, gaat een deel van de aandelen van de Nijmeegse club overnemen. NEC heeft het voornemen maximaal 49 procent van de aandelen te verkopen. Daarvan nemen de investeerders een fiks deel voor hun rekening.

Voor de overige te verkopen aandelen wordt gesproken met andere investeerders.

Doel van de aandelenverkoop is de schuldenlast van NEC om te zetten in een positief eigen vermogen. Enerzijds om te zorgen dat NEC bij de licentiecommissie van de KNVB van de indeling in categorie I afkomt. Daardoor zou de club onder minder strikt toezicht komen en weer enigszins de handen vrij te hebben.

Tegelijk is de verbetering van de schuldpositie een handreiking naar de gemeente Nijmegen, die gunstig moet worden gestemd vanwege het besluit over investering in het Topsport en Innovatiepark (TIP).

NEC had in oktober 2010 een totale schuld van zo'n 6,5 miljoen. Daarvan was 3,6 miljoen een zogenaamde 'achtergestelde lening aan participanten', de investeerders.

Bij de aankoop van een (deel van) de aandelen zou in ieder geval dat deel van de schuld worden weggestreept.

Dinsdagavond komen de investeerders, een groep van tien tot vijftien mannen die het gemaakt hebben in het zakenleven, bij elkaar om de plannen verder te concretiseren. De bekendsten zijn Marcel Boekhoorn en Hans van Delft, de oud-voorzitter. Verder maken mannen als de gebroeders Bons uit Groesbeek, Ton van Galen en Frans Hendriks er ook niet bepaald een geheim van dat zij regelmatig de portemonnee trekken voor 'hun' cluppie.

Gelukkig worden de (meeste) aandelen verkocht aan bekende mensen die in ieder hart voor de club hebben en het niet als een speeltje zijn
Goed nieuws. Zijn allemaal clubmannen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 mei 2011 @ 18:48:39 #231
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97257935
goed nieuws voor NEC, die clubmannen zijn op deze manier ook voor lange tijd aan NEC gebonden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:02:04 #232
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97265796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:46 schreef DeVinger het volgende:
He Mark, jij krijgt nog bier toch!?
:Y
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_97285024
Om Zimling te behouden, moeten we minimaal 5 ton op tafel leggen + flink salaris. Aangezien Club Brugge Zimling wil kopen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_97285618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:02 schreef Mark het volgende:

[..]

:Y
Ik heb je berichtje gestuurd.
pi_97285933
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:20 schreef BasNijmegen het volgende:
Om Zimling te behouden, moeten we minimaal 5 ton op tafel leggen + flink salaris. Aangezien Club Brugge Zimling wil kopen.
Laten we met 10.000 supporters dan ff 50 euro p.p. neerleggen. Dan verkopen we hem over een jaar voor 2 miljoen krijgen we 200 euro p.p. terug. ^O^
pi_97286253
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:54 schreef Nimma024 het volgende:

[..]

Laten we met 10.000 supporters dan ff 50 euro p.p. neerleggen. Dan verkopen we hem over een jaar voor 2 miljoen krijgen we 200 euro p.p. terug. ^O^
pi_97287085
Euy, geen Arnhem hier in dit topic hè.

(Postbus blabla linksonder)
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:18:35 #238
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97288831
Nijland :)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  woensdag 25 mei 2011 @ 12:31:03 #239
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_97289320
Jammer, weer huur (voor een jaar).

5 ton voor Niki vind ik trouwens niet eens zo veel, maar dat salaris zal er wel inhakken.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_97290145
Als Schone weggaat en Goossens de nr. 10 positie krijgt, zou hij dan bij willen tekenen?

Dan kan Nijland naar linksbuiten en dat zie ik wel zitten ^O^

Na de huurperiode heeft hij trouwens nog maar een jaarcontract, langer verblijf hoef je dus niet per se uit te sluiten.
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:09 #241
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97292324
Aardige huursom trouwens;
Huursom v Nijland ongeveer 250.000 euro.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_97315691
Nijland lijkt me een prima speler, maar jammer dat het huur is van NLse club (andere kas spekken). En huurbedrag van 250.000 vind ik wat veel. Maar hij mag zich bewijzen komend jaar.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:06:57 #243
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_97315724
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
Aardige huursom trouwens;
Huursom v Nijland ongeveer 250.000 euro.
Is dat echt zo? :o

Als ze er geen optie tot koop bij hebben bedongen, is het voor dat geld echt een hele vreemde move.
Ben sowieso niet zo kapot van Nijland, maar we zien wel..
I don't really come from outer space || Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 mei 2011 @ 22:38:18 #244
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97317632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:31 schreef Mark het volgende:
Jammer, weer huur (voor een jaar).

5 ton voor Niki vind ik trouwens niet eens zo veel, maar dat salaris zal er wel inhakken.
Tis het laatste contractjaar voor Nijland aldus wiki........
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 mei 2011 @ 22:40:45 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97317782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Tis het laatste contractjaar voor Nijland aldus wiki........
Het loopt dus tot 2013
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_97317841
Toch troeft Aalbers (NEC) weer een aantal eredivisie clubs af. Wel vreemd trouwens dat Nijland nu wel naar NEC wil gaan, en eerder NEC afwees en naar Willem II ging.
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:52:04 #247
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_97321346
Positief besluit gemeenteraad over TIP en uitbreiding Goffertstadion
De Nijmeegse gemeenteraad heeft woensdagavond een positief besluit genomen over de volgende stap in het proces voor de ontwikkeling van het Topsport- en Innovatiepark (TIP) en de uitbreiding van het Goffertstadion.

Na een lang en scherp debat waarin alle partijen aan het woord kwamen en er veel voors en tegens te horen waren werd er uiteindelijk, even voor middernacht, gestemd.

Met een meerderheid van 21 stemmen voor en 18 stemmen tegen is het besluit positief en kunnen de wethouders verder met het ontwikkelingsproces.

Bron: nec-nijmegen.nl
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 mei 2011 @ 00:12:39 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_97322151
eindelijk :') hoevaak dat al niet vooruit is geschoven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 10:41:36 #249
282087 abdalfawaz
Ilharaqa Baraka
pi_97329261
Ben onder de indruk van de aangetrokken spelers tot nu toe, dat doet Aalbers toch goed. Het zal ook wel meespelen dat jonge spelers graag onder Pastoor willen spelen denk ik, hij staat na dit seizoen toch wel te boek als een trainer die jonge spelers beter maakt.

Ook al kan er nog van alles gebeuren, tot nu toe ben ik optimistisch gestemd over het komende seizoen.
pi_97331574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef abdalfawaz het volgende:
Ben onder de indruk van de aangetrokken spelers tot nu toe, dat doet Aalbers toch goed. Het zal ook wel meespelen dat jonge spelers graag onder Pastoor willen spelen denk ik, hij staat na dit seizoen toch wel te boek als een trainer die jonge spelers beter maakt.

Ook al kan er nog van alles gebeuren, tot nu toe ben ik optimistisch gestemd over het komende seizoen.
:Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')