De koffie staar klaarquote:Op zondag 17 april 2011 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fàkking ver.![]()
Was anders vorige week ff langsgereden.
Grindsporen zitten nu gedraaid aan motorzijde.
Meedenken van Hyperpro.![]()
(kan de andere kant ook een keertje dit of volgend jaar)
Ja? Zeg het eens, verveel je je.quote:
Jawel! Volsyntheet.quote:
Koekje.quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het liefste een stevig potje rijden.Olieverversen.
Remschijven monteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de maandag naar de meubelboulevard?
Kweenie, misschien wel een stukje rijden met de VX.quote:
Uit het blote hoofdje?quote:
Rond gereden zo van - hmm, waar zal ik nu eens naartoe rijden....quote:Op maandag 18 april 2011 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kweenie, misschien wel een stukje rijden met de VX.
Maar de oudste komt sinds zeven weken weer eens.
Dus die bepaald.
[..]
Uit het blote hoofdje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door bvvt op 20-04-2011 12:02:26 (grrr. geen quote maar edit had het moeten zijn.) ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Links in de bosjesquote:Op woensdag 20 april 2011 12:00 schreef bvvt het volgende:
Zoek de motor rijder
[ afbeelding ]
En nee, niet de geparkeerde.
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef rene90 het volgende:
wb, reed je vandaag op de a15, in een wit leren pak? Zag een vergelijkbare motor daar, tegen uurtje of 11.
Nu je fietsverlichting nogquote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo lampies zitten erop ! nu de tellers en voorkap nog
[ afbeelding ]
Kweeniequote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef Roderick2085 het volgende:
omdat als jij een wit leren pak zou hebben we dat hier al lang voorbij hadden zien komen
Hmmkej, was het iemand anders.quote:
Doe maar duur.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef rene90 het volgende:
Hmmkej, was het iemand anders.
Heb gister mijn otoplastieken laten aanmeten bij alpine in Soesterberg. 89 euries, motorbeursactie is nog geldig. Ben benieuwd hoe het allemaal past.
Helemaal jij hebt goede oordoppen nodig lijkt me op dat monster van je...en circuit rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zie me aankloten met dopjes van 5 euro.
De vorige liggen in Italie20 euro.
jij hebt zéker het veelvoudige van die paar tientjes uitgegeven aan doppenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zie me aankloten met dopjes van 5 euro.
De vorige liggen in Italie20 euro.
op de foto's zie je de spuitfouten nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef rene90 het volgende:
Ziet er erg netjes uit, hoe heb je dat gedaan? Gewoon spuitbussen of iets speciaals? Ben benieuwd hoe dat kleurtje op de fiets staat.
Toch wel met een spuitpistool eh?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
op de foto's zie je de spuitfouten nooit![]()
Spuitplamuur, toen 2K grondverf en nu dus 2K lak.
Voor het blauwe iddquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel met een spuitpistool eh?
Ja een rondje zonder doppen maakt dat je niet harder wil dan 220/230 km/u.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef rene90 het volgende:
Helemaal jij hebt goede oordoppen nodig lijkt me op dat monster van je...en circuit rijden
Euh de eerste jaren zonder gereden.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef OPM het volgende:
jij hebt zéker het veelvoudige van die paar tientjes uitgegeven aan doppen
Mooi is dat he.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef cageon2 het volgende:
op de foto's zie je de spuitfouten nooit![]()
Spuitplamuur, toen 2K grondverf en nu dus 2K lak.
veel donkerder...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja een rondje zonder doppen maakt dat je niet harder wil dan 220/230 km/u.
Been thereff vergeten in één van de vijf sessies x 20 minuten.
[..]
Euh de eerste jaren zonder gereden.
Pas vier jaar geleden doppen gekocht.![]()
[..]
Mooi is dat he.
Beetje Suzuki blauw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is weer te donkerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt wat weg van Jonathan Rea. Familie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik lijk er niet eens op manquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt wat weg van Jonathan Rea. Familie.![]()
[ afbeelding ]
Of je bent alergisch voor andere pollen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef bvvt het volgende:
Alleen gruwelijk veel pollen in de lucht. Heel de motor zit onder die zooi.
En dan valt mijn hooikoorst dit jaar gelukkig mee............
Jaaaaawel!quote:
Wanneer is je eerste wedstrijd met de strakke blauwe CBR??quote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Kev, gefeliciteerd met je overwinning net op de CBR1000RR.
Pollen? Die berg Sahara zand bedoel je! Of is dat Japans bevingszand?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef bvvt het volgende:
Alleen gruwelijk veel pollen in de lucht. Heel de motor zit onder die zooi.
En dan valt mijn hooikoorst dit jaar gelukkig mee............
Strakke bike geworden met mooie suzuki blauwe paintquote:
Presentquote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik will Hicham en Fouseff!.. zijn ze nog hier?
Ook niet de mogelijkheid om te rijden is een keuze.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik wil ook motorrijden, op mijn ZX12R en mijn BMW R1100 GS
Wie woont er nou in de omgeving van Den Haag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Iemand nog leuke routes in de omgeving van Den Haag?
Tell me about it; van de week gaf de oliekeerring van de uitgaande as van mijn twin de geest, de olie zeek eruit, heel mijn brommert onderquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:18 schreef o-o het volgende:
Olie filter vervangen en olie ververst onder de bezielende leiding van Stinkie. Hij rijd weer super. Goed weer ook om te rijden. Slecht weer om stil te staan . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |