Helemaal jij hebt goede oordoppen nodig lijkt me op dat monster van je...en circuit rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zie me aankloten met dopjes van 5 euro.
De vorige liggen in Italie20 euro.
jij hebt zéker het veelvoudige van die paar tientjes uitgegeven aan doppenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zie me aankloten met dopjes van 5 euro.
De vorige liggen in Italie20 euro.
op de foto's zie je de spuitfouten nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef rene90 het volgende:
Ziet er erg netjes uit, hoe heb je dat gedaan? Gewoon spuitbussen of iets speciaals? Ben benieuwd hoe dat kleurtje op de fiets staat.
Toch wel met een spuitpistool eh?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
op de foto's zie je de spuitfouten nooit![]()
Spuitplamuur, toen 2K grondverf en nu dus 2K lak.
Voor het blauwe iddquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel met een spuitpistool eh?
Ja een rondje zonder doppen maakt dat je niet harder wil dan 220/230 km/u.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef rene90 het volgende:
Helemaal jij hebt goede oordoppen nodig lijkt me op dat monster van je...en circuit rijden
Euh de eerste jaren zonder gereden.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef OPM het volgende:
jij hebt zéker het veelvoudige van die paar tientjes uitgegeven aan doppen
Mooi is dat he.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef cageon2 het volgende:
op de foto's zie je de spuitfouten nooit![]()
Spuitplamuur, toen 2K grondverf en nu dus 2K lak.
veel donkerder...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja een rondje zonder doppen maakt dat je niet harder wil dan 220/230 km/u.
Been thereff vergeten in één van de vijf sessies x 20 minuten.
[..]
Euh de eerste jaren zonder gereden.
Pas vier jaar geleden doppen gekocht.![]()
[..]
Mooi is dat he.
Beetje Suzuki blauw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is weer te donkerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt wat weg van Jonathan Rea. Familie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |