Helemaal jij hebt goede oordoppen nodig lijkt me op dat monster van je...en circuit rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zie me aankloten met dopjes van 5 euro.
De vorige liggen in Italie20 euro.
jij hebt zéker het veelvoudige van die paar tientjes uitgegeven aan doppenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:27 schreef Worldbeater het volgende:
Zie me aankloten met dopjes van 5 euro.
De vorige liggen in Italie20 euro.
op de foto's zie je de spuitfouten nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 21:03 schreef rene90 het volgende:
Ziet er erg netjes uit, hoe heb je dat gedaan? Gewoon spuitbussen of iets speciaals? Ben benieuwd hoe dat kleurtje op de fiets staat.
Toch wel met een spuitpistool eh?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef cageon2 het volgende:
[..]
op de foto's zie je de spuitfouten nooit![]()
Spuitplamuur, toen 2K grondverf en nu dus 2K lak.
Voor het blauwe iddquote:Op woensdag 20 april 2011 21:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch wel met een spuitpistool eh?
Ja een rondje zonder doppen maakt dat je niet harder wil dan 220/230 km/u.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef rene90 het volgende:
Helemaal jij hebt goede oordoppen nodig lijkt me op dat monster van je...en circuit rijden
Euh de eerste jaren zonder gereden.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:44 schreef OPM het volgende:
jij hebt zéker het veelvoudige van die paar tientjes uitgegeven aan doppen
Mooi is dat he.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:05 schreef cageon2 het volgende:
op de foto's zie je de spuitfouten nooit![]()
Spuitplamuur, toen 2K grondverf en nu dus 2K lak.
veel donkerder...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja een rondje zonder doppen maakt dat je niet harder wil dan 220/230 km/u.
Been thereff vergeten in één van de vijf sessies x 20 minuten.
[..]
Euh de eerste jaren zonder gereden.
Pas vier jaar geleden doppen gekocht.![]()
[..]
Mooi is dat he.
Beetje Suzuki blauw.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is weer te donkerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt wat weg van Jonathan Rea. Familie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik lijk er niet eens op manquote:Op woensdag 20 april 2011 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij hebt wat weg van Jonathan Rea. Familie.![]()
[ afbeelding ]
Of je bent alergisch voor andere pollen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef bvvt het volgende:
Alleen gruwelijk veel pollen in de lucht. Heel de motor zit onder die zooi.
En dan valt mijn hooikoorst dit jaar gelukkig mee............
Jaaaaawel!quote:
Wanneer is je eerste wedstrijd met de strakke blauwe CBR??quote:Op zondag 17 april 2011 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Ey Kev, gefeliciteerd met je overwinning net op de CBR1000RR.
Pollen? Die berg Sahara zand bedoel je! Of is dat Japans bevingszand?quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef bvvt het volgende:
Alleen gruwelijk veel pollen in de lucht. Heel de motor zit onder die zooi.
En dan valt mijn hooikoorst dit jaar gelukkig mee............
Strakke bike geworden met mooie suzuki blauwe paintquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |