Dan kan ik vandaag nog ff lekker potje gaan sturen. Te mooi weer om te sleutelen hequote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Not really, zolang je 'normaal' doet en niet te lang stilstaat.
Bij een blik is de sensor die je meter bedient een andere als degene die de fan aanstuurt, ik weet niet of dat bij een brommert ook zo is? ik zou hem sowieso vervangen, en niet gaan kloten met schakelaartjes
Als het goed is, kun je eventueel wel je fan even kortsluiten (in de stekker die vanaf die sensor komt); dan draait hij wel continu, maar dan heb je wel zekerheid dat je niet halverwege met een kokende motor staat omdat je ff gas gafquote:Op maandag 25 april 2011 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan kan ik vandaag nog ff lekker potje gaan sturen. Te mooi weer om te sleutelen he
Koop wel contactspray op de terugweg en loop het dan nog even na.
er is dacht ik 1 sensor.
Schoonkrabben werkt beter dan contactreiniger --> doe je als laatste.quote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
We zullen zien. Geen contactreiniger thuis. Kans dat de motor te warm wordt zo zonder fan?
Mijn fan ging gisteren niet meer uit zo warm was het.quote:Op maandag 25 april 2011 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
Not really, zolang je 'normaal' doet en niet te lang stilstaat.
Bij een blik is de sensor die je meter bedient een andere als degene die de fan aanstuurt, ik weet niet of dat bij een brommert ook zo is? ik zou hem sowieso vervangen, en niet gaan kloten met schakelaartjes
Even kijken voor het rijden kan zeker geen kwaad, zo lang duurt dat niet.quote:Op maandag 25 april 2011 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
Als het goed is, kun je eventueel wel je fan even kortsluiten (in de stekker die vanaf die sensor komt); dan draait hij wel continu, maar dan heb je wel zekerheid dat je niet halverwege met een kokende motor staat omdat je ff gas gaf
die met de enkele draad is meestal van je metertje, die met meerdere draden heeft meestal een zwarte en 2 kleurtjes, mijn GOK is dat hij in 2 fases aanstuurt; halve snelheid en volle bak blazen. Door een van de kleurtjes kort te sluiten naar zwart dmv een draadje of desnoods een paperclip zou(den) je fan(s) moeten gaan draaienquote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe kan ik dat kortsluiten?
Er lopen trouwens twee sensoren uit de radiator. een kleintje met 1 draad en een grotere met drie. Die met drie draden was makkelijk los te trekken en contacten zagen er een beetje geoxideerd uit.
ligt ook een beetje aan de machine en je rijstijl natuurlijk hequote:Op maandag 25 april 2011 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn fan ging gisteren niet meer uit zo warm was het.
Moet je met een trophy is door de stad rijden met dit weerquote:Op maandag 25 april 2011 13:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan de machine en je rijstijl natuurlijk hemijn Twin is gebouwd om woestijn temperaturen te doorstaan onze zware belasting, mijn fans draaien alleen tijdens low speed offroadwerk zoals bagger en mul zand. Voor een pure wegfiets kan dat idd heel anders zijn
wat moet je dan ook in de stad op een dag als vandaag?quote:Op maandag 25 april 2011 13:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je met een trophy is door de stad rijden met dit weer
Zal eens kijken wat ik straks nog kan bouwen. Vrees dat ik het rijden voor vandaag maar moet vergeten als het overbruggen niet lukt. Het is gewoon te warm om te gaan rijden zonder fan. 1 keer blok wisselen vind ik genoeg per bikequote:Op maandag 25 april 2011 13:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die met de enkele draad is meestal van je metertje, die met meerdere draden heeft meestal een zwarte en 2 kleurtjes, mijn GOK is dat hij in 2 fases aanstuurt; halve snelheid en volle bak blazen. Door een van de kleurtjes kort te sluiten naar zwart dmv een draadje of desnoods een paperclip zou(den) je fan(s) moeten gaan draaien
Assen natuurlijk!quote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
En welke is dat volgens jou?
De fan doet het nu wel weer uit zichzelf. De temperatuurmeter wil niks anders aangeven dan onder de 60 graden
Mooi zat toch..quote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef Den_Haag het volgende:
De fan doet het nu wel weer uit zichzelf. De temperatuurmeter wil niks anders aangeven dan onder de 60 graden
Goed idee.quote:
Eenmaal die app geinstalleerd en de vragen blijven komen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef BazzieK het volgende:
Stop eens met het volspammen van mijn facebook WB
lekker tussen de bollen en kanaleb wezen gassen. Toch zo'n 140km geredenquote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooi zat toch..Toch nog wel ff gereden?
[..]
Goed idee.
Al is de ene 259 km rijden en de ander 211 km.![]()
Voor de circuitdag in mei maar een dag eerder vrij genomen.
Misschien ff hotelletje in de buurt pakken.
Kan de antwoorden niet eens zien zonder ook die app te installeren.. Maarja dan kan ie bij al mijn info. /aluhoedjequote:Op maandag 25 april 2011 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eenmaal die app geinstalleerd en de vragen blijven komen.
Generatiekloof.
Mooie prutser; remt zichzelf op voorhand al onderuitquote:
Volgens mij door dat spoor olie/diesel wat er ligt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooie prutser; remt zichzelf op voorhand al onderuit
Ik zie geen oliespoor....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij door dat spoor olie/diesel wat er ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |