Mooie prutser; remt zichzelf op voorhand al onderuitquote:
Volgens mij door dat spoor olie/diesel wat er ligt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooie prutser; remt zichzelf op voorhand al onderuit
Ik zie geen oliespoor....quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij door dat spoor olie/diesel wat er ligt?
Zo, nu kan ik wel echt reageren; Heel goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
mooi geheel geworden cageon, ziet er goed uit. Schijt je nu niet in je broej voor het eerste krasje?
@Anne, hoe bevallen ze?
Ik ook niet, tis gewoon een faalhaas, sowieso die snelheid, die inhaalaktie over rechts, terwijl daar overduidelijk een vrachtwagen aan het maneuvreren is, en dan jezelf op je smoel remmenquote:
Doe je dat zelf? ik neem aan dat bij een Kawa ook het blok helemaal uit elkaar moet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ouder type R6 of zx6r voorvork? Of CBR 600.. Wat is de diameter vd binnenpoten nu? enkel/dubbel schijf?
ZX9R gaat trouwens onder het mes, uitgaande aslager kapot gelopen vorige week.
Tuurlijk doen we dat zelfquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe je dat zelf? ik neem aan dat bij een Kawa ook het blok helemaal uit elkaar moet?
Volgens mij moet hij bij mij helemaal uit elkaar als het lager deaud is, dus ook de cilinders eraf en de hele reutquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Tuurlijk doen we dat zelf![]()
Half uit elkaar.. Cilinderblok blijft zitten, onderste carterhelft eraf. Tenminste dat lijkt meIs opzich niet heel spannend om te doen, kost alleen weer een hoop tijd en moeite. Kan goed uitpakken, het valt mee en je hebt alles een x gezien en het gaat weer jaren mee, of je komt nog meer ellende tegen dan je gehoopt had.
Nja gefeliciteerd zal ik maar zeggen tegen em morgen
ja duh, maar het is best een hoop zooi wat je uit elkaar moet peuteren, ik moet.er niet aan denken dat je de hele zooi weer in elkaar hebt, blok er weer in, alles weer opgebouwd, en dat er dan iets niet goed blijkt te zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef CocaColaLight het volgende:
En Sounddragon, daar hebben ze werkplaatshandboeken voor uitgevonden
Er komt zo'n 16% veilingkosten bij, BTW (19% lijkt me?) en BPMquote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Mocht iemand nog wat nodig hebben voor relatief weinig:
http://www.bva-auctions.c(...)eSize=25&startPage=1
De veilingen lopen nog maar even, geen idee trouwens wat de extra kosten zijn bij het kopen bij zo'n veiling.
En Sounddragon, daar hebben ze werkplaatshandboeken voor uitgevonden
nog meer lijken uit de kastquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
:^
Ik ga morgen voor ene sessie naar Zandveurt.
Maar hang er bij lange na niet zo naast.
Ga wel even trainen op een wijdere lijn insturen scheivlak.
En knietje gaat ergens linksom de grond raken.
CP heb jij nog een tip voor een right side up voorvork?
Misschien past die van een GS500 wel.Wiel is immers uitwisselbaar met een VX.
Keeringen zijn aan beide zijden lekker dan lek, en de poten helemaal poreus. (alles is op te knappen)
Zat op MP al even te kijken naar een ZX9 voorvorkmaar allemaal handelaren met de hoofdprijs.
En moet dan een wiel, remschijven en klauwen hebben.
@Geerd.
succes morgen!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
En uiteraard was het lager deaud natuurlijk, en niet een beetje, ik heb de halve kooi er nog uitgevist, de rest zwemt ergens in het carter gok ik![]()
![]()
Net weer thuis van 280 km rijden om een ander blokkie op te halen, morgen swapdag; eens kijken hoe ver we komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |