Wat doe je met me brommer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Niet geposeerd plaatje zoals het vlak daarna stond.![]()
[ afbeelding ]
Beetje uit laten druppelen.![]()
Nuttiger was de koelvloeistof stand, die was nog in wintermodus.![]()
De laatste keer rijden was ook iets van twee maanden terug.......
En nog niet eerder gecheckt na aankoop, moest voor 50% bij.
Met 1.2 liter totaal lijkt dat niet veel maar is het wel.![]()
Nu aan de Optimate, morgen even visite met de motor ophalen.
Heb je ook zo'n electrisch scootertje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Circuitkuipen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
mooi geheel geworden cageon, ziet er goed uit. Schijt je nu niet in je broej voor het eerste krasje?
Geen Schrootstrijd meer Kev?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef cageon2 het volgende:
Olie + filter en remvloeistof wissel gedaan en een paar stickers geplakt.
Motor is er klaar voor
Foto doet t niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef cageon2 het volgende:
Olie + filter en remvloeistof wissel gedaan en een paar stickers geplakt.
Motor is er klaar voor
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Kentekenplaatje installeren en gaten door je computer boren.![]()
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701300629
quote:Op zondag 24 april 2011 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
lol
Straks eens de bike halen. best weer warm vandaag
You are bike ...quote:Op zondag 24 april 2011 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga over een half uur ook ff rijden van Berkel naar Pernis en terug.
Alleen aansluitend gelijk een verjaardag hier.
Ze zitten goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
mooi geheel geworden cageon, ziet er goed uit. Schijt je nu niet in je broej voor het eerste krasje?
@Anne, hoe bevallen ze?
Heen wel, terug binnendoor want geen gehoorbescherming of motorpak.quote:
Foeiquote:Op zondag 24 april 2011 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heen wel, terug binnendoor want geen gehoorbescherming of motorpak.
Nog wel ff bij Vlaardingen in die doordraaier een R6 buitenom ingehaald met 140 km/u waar 80 is toegestaan.
Dat was pas een toergast..
Over de in/uitvoegstrook.quote:
Iemand had de tip van eerst nog wat WD40 er tussen gooien (op de sensoraansluiting). Had bij hem gewerkt.quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Over de in/uitvoegstrook.Zondagsrijders.
Die stappen moe van de motor af enzo.
![]()
Ik zou die sensor maar eens vervangen als dat het is.
Was aardig warm vandaag.
WD40 is wel een echte sleutelkneus oplossing, daar heb je contactreiniger voor.quote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef Den_Haag het volgende:
Iemand had de tip van eerst nog wat WD40 er tussen gooien (op de sensoraansluiting). Had bij hem gewerkt.
Boulevard opgezocht.quote:Vandaag kwam ik een weer de-kijk-mij-gave-sneakers-aanhebben-op-mijn-busa
Lekker zo in de korte broek en t-shirt
Not really, zolang je 'normaal' doet en niet te lang stilstaat.quote:Op maandag 25 april 2011 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
We zullen zien. Geen contactreiniger thuis. Kans dat de motor te warm wordt zo zonder fan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |