Presentquote:Op zondag 17 april 2011 20:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik will Hicham en Fouseff!.. zijn ze nog hier?
Ook niet de mogelijkheid om te rijden is een keuze.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:38 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik wil ook motorrijden, op mijn ZX12R en mijn BMW R1100 GS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie woont er nou in de omgeving van Den Haag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Iemand nog leuke routes in de omgeving van Den Haag?
Tell me about it; van de week gaf de oliekeerring van de uitgaande as van mijn twin de geest, de olie zeek eruit, heel mijn brommert onderquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:18 schreef o-o het volgende:
Olie filter vervangen en olie ververst onder de bezielende leiding van Stinkie. Hij rijd weer super. Goed weer ook om te rijden. Slecht weer om stil te staan . . .
Wat doe je met me brommer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef Worldbeater het volgende:
Niet geposeerd plaatje zoals het vlak daarna stond.![]()
[ afbeelding ]
Beetje uit laten druppelen.![]()
Nuttiger was de koelvloeistof stand, die was nog in wintermodus.![]()
De laatste keer rijden was ook iets van twee maanden terug.......
En nog niet eerder gecheckt na aankoop, moest voor 50% bij.
Met 1.2 liter totaal lijkt dat niet veel maar is het wel.![]()
Nu aan de Optimate, morgen even visite met de motor ophalen.
Heb je ook zo'n electrisch scootertje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Circuitkuipen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef rene90 het volgende:
mooi geheel geworden cageon, ziet er goed uit. Schijt je nu niet in je broej voor het eerste krasje?
Geen Schrootstrijd meer Kev?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef cageon2 het volgende:
Olie + filter en remvloeistof wissel gedaan en een paar stickers geplakt.
Motor is er klaar voor
Foto doet t niet meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef cageon2 het volgende:
Olie + filter en remvloeistof wissel gedaan en een paar stickers geplakt.
Motor is er klaar voor
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
Kentekenplaatje installeren en gaten door je computer boren.![]()
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701300629
quote:Op zondag 24 april 2011 10:24 schreef Den_Haag het volgende:
lol
Straks eens de bike halen. best weer warm vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |