Even aan mijn man vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar Marcel werd aangevallen en zijn hond is toen gewurgd door een zwaan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
zit je een half uur te kijken naar autisten die zeggen: "ja en toen poste hij dat ik gek was dus toen heb ik hem een loser genoemd het knopje stop volgen geduwd en de computer uitgezet"
altijd beter dan harrie hosselquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom noem je me nou Hannie Hossel![]()
[..]
leugens; computer gaat nooit uit!!!
Omdat ik van je houdquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom noem je me nou Hannie Hossel![]()
[..]
leugens; computer gaat nooit uit!!!
Is goed, ik hoor zo de resultaten.quote:
Ik ben daar 1 keer geweest..maar dat ook echt de laatste keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ga elk jaar naar salou, dat is mijn 2e huis zon beetje.. ik kan vrijwel alles vinden daar
Siequote:
*tuut* *tuut*.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, ik hoor zo de resultaten.
zou mij ook echt niet leuk lijken zo'n typische uitgaansbestemmingquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben daar 1 keer geweest..maar dat ook echt de laatste keer
Juist jij zou dat moeten kunnen zuster!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
Het gaat snel hier echt, ik kan er niet mee omgaan
Ga je dat ieder topic zeggen?quote:
hnnggggquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Harry de Pinguin.[ afbeelding ]
Vind het nog wel meevallen, ik weet nog wel sommige nachtbaggersquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
Het gaat snel hier echt, ik kan er niet mee omgaan
ja maar ik ben in de warquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juist jij zou dat moeten kunnen zuster!
Smakelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu is het mijn beurt om te eten! Doeidoei![]()
![]()
Heeft ze ook een paal van een mijlquote:
Eet smakelijk klinkieeequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu is het mijn beurt om te eten! Doeidoei![]()
![]()
Waar zat je in salou? ik zit altijd op de campingquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben daar 1 keer geweest..maar dat ook echt de laatste keer
Met bijna alleen maar Nederlandersquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou mij ook echt niet leuk lijken zo'n typische uitgaansbestemming
Nee, maar als ik de nachtelijke geluiden mag geloven mn vader welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heeft ze ook een paal van een mijl?
ik heb 1x NB meegemaakt dan mijn pc het niet eens trok, en mijn pc is nou niet echt langzaamquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, ik weet nog wel sommige nachtbaggers
Ik niet! Ik weiger een andere taal dan nederlands of engels te spreken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met bijna alleen maar NederlandersIk heb een hekel aan Nederlanders op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ohja dat ook nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met bijna alleen maar NederlandersIk heb een hekel aan Nederlanders op vakantie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de nachtelijke geluiden mag geloven mn vader wel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Deze is te lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Arnol Kox.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Alleen een gipswandje er tussen, zware tijden voor mijquote:
Ik zat in een appartement..naam was iets met Catalonia ofzo en geen idee waar het precies zat. Maar ik hou het wel gewoon lekker bij surfvakantiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waar zat je in salou? ik zit altijd op de campingbij de grens van cambrils, daar is het lekker rustig. en met 10 mins ben je in het centrum
(5 euro pp met de taxi ofzo)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Deze is te lang geledenNiet lang genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant
Alles onder de rivieren
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Bakkes gijquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet lang genoeg
Brabant
Alles onder de rivieren
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet lang genoeg
Brabant
Alles onder de rivieren
ik kan niet surfen, ik zal het ook nooit kunnen ook..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat in een appartement..naam was iets met Catalonia ofzo en geen idee waar het precies zat. Maar ik hou het wel gewoon lekker bij surfvakanties
'Grunn'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet lang genoeg
Brabant
Alles onder de rivieren
Maar ze hadden wel gratis Ben en Jerry's dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Grunn'.
Ik moest lachen.
Hard.
Heel hard.
Je bent te gast in een ander land. En nu heb je inderdaad landen zoals Frankrijk waar ze op veel plekken weigeren om Engels te spreken omdat het van die achterlijke irritante mensen zijn, maar verder moet het van twee kanten komen als je probeert te communiceren natuurlijk..en daar wil ik best wat handen en voetenwerk bij gebruiken als het daardoor duidelijker wordt. Tevens neem ik ook altijd een handig boekje mee op vakantie waar de gebruikelijke dingen instaan in die taal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik niet! Ik weiger een andere taal dan nederlands of engels te spreken.
Probeer maar eens een land in europa te vinden waar ze een beetje fatsoenlijk engels spreken__!
quote:
Mijn engels is uitstekend.. ( en dat meen ik).quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent te gast in een ander land. En nu heb je inderdaad landen zoals Frankrijk waar ze op veel plekken weigeren om Engels te spreken omdat het van die achterlijke irritante mensen zijn, maar verder moet het van twee kanten komen als je probeert te communiceren natuurlijk..en daar wil ik best wat handen en voetenwerk bij gebruiken als het daardoor duidelijker wordt. Tevens neem ik ook altijd een handig boekje mee op vakantie waar de gebruikelijke dingen instaan in die taal.
ik ga altijd frans praten in duitsland, en duits in frankrijk, gewoon expressquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent te gast in een ander land. En nu heb je inderdaad landen zoals Frankrijk waar ze op veel plekken weigeren om Engels te spreken omdat het van die achterlijke irritante mensen zijn, maar verder moet het van twee kanten komen als je probeert te communiceren natuurlijk..en daar wil ik best wat handen en voetenwerk bij gebruiken als het daardoor duidelijker wordt. Tevens neem ik ook altijd een handig boekje mee op vakantie waar de gebruikelijke dingen instaan in die taal.
Het 'hoe hossel ik buitenlandse dames in hun eigen taal' boekje gaat zeker altijd mee ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De andere halve finale! Vanmiddag die van gisteren gezien.quote:
Feesten hoort er ook zeker bij hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik kan niet surfen, ik zal het ook nooit kunnen ook..dus gaaf mij maar feestvakantie waar ik niet perse hoef te feesten
Ze vroeg laatst wel waar 'die moeder en die adhd'er' warenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Zero wanneer kom je weer eens skype, ik heb nog voor oew moeder gezongen nondeju. Mist ze me niet?
Ezequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
Zozo, na 1 avond al 10 delen! Doen jullie goed!
Hahahquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze vroeg laatst wel waar 'die moeder en die adhd'er' waren.
Ome Ezquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
Zozo, na 1 avond al 10 delen! Doen jullie goed!
Janquote:
ik feest vrijwel nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Feesten hoort er ook zeker bij hoorMaar overdag moet er ook gesurfd worden
En ik hoef ook niet elke nacht te feesten..dan ben je overdag zo naar de klote op een gegeven moment
Ome Pat.quote:
Met D. bij de Chineesquote:
Ik kan alleen Nederlands en Engelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn engels is uitstekend.. ( en dat meen ik).
Mijn nederlands is slechter dan mijn engels.
Mijn duits is redelijk.
Tuurlijk pas ik me aan, maar ga er niet vanuit dat ik de taal vloeiend beheers als ik ergens 2 weken op vakantie ben.
Haha dat was mooi ja, gewoon skypen in de chinees en je bestelling ophalen. Wat een koning ben je danquote:
Hoi jijquote:
Waarom dan elk jaar naar dezelfde plek?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik feest vrijwel niet![]()
ik kom al 11 jaar in salou ofzo, dus de clubs heb ik wel gezienalleen de hardcore avondjes pak ik mee
overdag gewoon een pilsje bij het strandtentje doen en relaxen
Ik wacht nog op het eerste gesprek met Roeland de Duim in de trein naar Duitslandquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha dat was mooi ja, gewoon skypen in de chinees en je bestelling ophalen. Wat een koning ben je dan
Ok, eigenlijk is het diep triest maar ik moest lachen
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha dat was mooi ja, gewoon skypen in de chinees en je bestelling ophalen. Wat een koning ben je dan
Ok, eigenlijk is het diep triest maar ik moest lachen
Stel je voor dat iemand dat bij jou doetquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan alleen Nederlands en EngelsEn Duits kan ik goed net doen alsof ik het kan..maar weet nooit of het ook echt woorden zijn die ik uitspreek
Maar gewoon zinnen uit het boekje oplezen gaat mij prima af
Die zinnen zijn vlak voor de vakantie wel in het hoofd gestamptquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het 'hoe hossel ik buitenlandse dames in hun eigen taal' boekje gaat zeker altijd mee ?
ik zie je daar al steen 10 minuten tegenover zo'n fransoos zonder een woord te zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dat bij jou doet?
Z'n boekje pakken midden in een gesprek.
Nee, ik praat engels, nederlands of duits. Anders niet
oudersquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan elk jaar naar dezelfde plek?
Ditquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel gratis Ben en Jerry's dat dan weer wel![]()
En hoe oud was je ook al weer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
oudersgeen vrienden hebben die meewillen op vakantie
ja nu toevallig wel, maar die gaat mee naar salou want goedkoop bij mijn ouders![]()
volgend jaar wil ik naar new york/londen/rome in de zomervakantie, heb ik zojuist gesloten
Dat betekent dat die persoon er moeite voor probeert te doen..getuigd toch wel van respect naar mijn idee waardoor beide partijen er meer moeite insteken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dat bij jou doet?
Z'n boekje pakken midden in een gesprek.
Nee, ik praat engels, nederlands of duits. Anders niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie je daar al steen 10 minuten tegenover zo'n fransoos zonder een woord te zeggen
Alleen op vakantie gaan is ook altijd nog een mogelijkheidquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
oudersgeen vrienden hebben die meewillen op vakantie
ja nu toevallig wel, maar die gaat mee naar salou want goedkoop bij mijn ouders![]()
volgend jaar wil ik naar new york/londen/rome in de zomervakantie, heb ik zojuist gesloten
In Japan is dat zo tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat betekent dat die persoon er moeite voor probeert te doen..getuigd toch wel van respect naar mijn idee waardoor beide partijen er meer moeite insteken.
Nope. Gisteren moest ik lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
Zeroku, heb je de masterchef van gisteren gezien?
Ik wil weten hoe hij dat ei zo maakte!
ja maar dit jaar moest ik per se mee ivm 25 jarig huwelijk van mn oudersquote:
Vanmiddag om half 3 gekeken? Dat is die van gisteren.quote:
Nopequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vanmiddag om half 3 gekeken? Dat is die van gisteren.
Die laatste zin komt wel beetje fout overquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar dit jaar moest ik per se mee ivm 25 jarig huwelijk van mn oudersik dacht, dan neem ik mn buurjongen wel mee, dan heb ik tenminste nog iets aan mn vakantie
dat laatste woord moest BEsloten zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan is ook altijd nog een mogelijkheidBen ik zelf niet zo van..maar als ik geen vrienden zou hebben die mee willen dan wordt dat 'm toch echt wel. Gewoon beetje hostels afgaan en dan kom je vanzelf wel interessante mensen tegen.
Dat klinkt wel als een mooi jaartje
Vriend van me is een half jaar naar Nieuw-Zeeland en blijft daar waarschijnlijk nog 3 jaar voor een opleiding. Alleen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen op vakantie gaan is ook altijd nog een mogelijkheidBen ik zelf niet zo van..maar als ik geen vrienden zou hebben die mee willen dan wordt dat 'm toch echt wel. Gewoon beetje hostels afgaan en dan kom je vanzelf wel interessante mensen tegen.
Dat klinkt wel als een mooi jaartje
Ja, ik ben 21, dan ga ik niet hangen met de 13 jarige bevolking daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die laatste zin komt wel beetje fout over
Japan wil ik ook sowieso nog een keer heenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Japan is dat zo tof. Als je alleen Domo Arigato en Konichiwa kent helpen ze je al met alles
.
Dus nu ga ik mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
omdat ik jou homies niet ken, anders ging ik wel mee naar amerika
Dat magquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Japan wil ik ook sowieso nog een keer heenMaar dat zal nog wel even duren
Nu was het wel ideaal geweest icm surfvakantie
Flauwe grap die gewoon niet door de beugel kan
Neem meteen wat bouwvakkers mee aub.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef dralion13 het volgende:
Salou![]()
In polen is het bier een stuk goedkoper
* dralion13 gaat met vrienden naar polen
* Driepink heeft geen irl vriendenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef dralion13 het volgende:
Salou![]()
* Danger.Mousezoekt ook het oosten op en gaat naar Hongarijequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef dralion13 het volgende:
Salou![]()
Is goed hoorquote:
Portugal is het bier ook goedkoop en zijn de mensen echt geweldigquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef dralion13 het volgende:
Salou![]()
Ga je nu opeens niet meer meequote:
Chick ga je met mij mee op vakantie danquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil niet met mijn vrienden op vakansie
ik wil eerst nieuwe vrienden zoeken jwz
Eventjes wachten nog dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Als je daar nu gaat surfen kom je als een smurf het water weer uit
.
betaal jij gr grquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Chick ga je met mij mee op vakantie dan
Sigaretten nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
* ViezeFreddiey gaat naar Amerika, waar alles goedkoper is dan in Europa
Goed dat ik niet rookquote:
Zelfs je zorgverzekeringquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Mag ik een lijstje met nagellak sturen die je voor mij meeneemt gr gr?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik volg jou tot het einde van de wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beachhh !! ga je mee met mij op Fok! marathon vakantie ?![]()
Als je daar een jaar op wil wachtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik een lijstje met nagellak sturen die je voor mij meeneemt gr gr?
Kwaliteit > Kwantiteitquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef Driepink het volgende:
* Driepink wilt van een flat springen, omdat hij beseft dat ie echt geen vrienden heeft
ja kut, ik zat net te denken, maar ik heb er maar 21tje gaat mee nu, en die andere spreek ik vrijwel nooit meer
Dan gaan we daar heen varen want de wereld is gewoon plat hoor !! de media liegt iedereen voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik volg jou tot het einde van de wereld
Mis je ons al in FOBO?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
TIEN topics alweder. Gaat goed piraatjes.
Pierenjan! Jou heb ik lang niet gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
Duizendmaal dankquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
Stom he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Pierenjan! Jou heb ik lang niet gezien
Sweet Hooome, Chicagoquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
Dit weekend heb ik hotel geboekt in Chicago, rest is al geregeld dus nu heb ik extra veel zin om te gaan
True, maar met zn 2en op vakantie gaan is net zo kut als alleenquote:
Hotel aan lake michiganquote:
Je hebt liever kiespijn dan dat je ons moet missen? Wel lief hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
* PiRANiA zegt iets over kiespijn.
Uhm, nou, nee dat bedoelde ik niet echtquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt liever kiespijn dan dat je ons moet missen? Wel lief hoor
Algemeen eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bij de radio bedoel je dan? Of in het algemeen?.
Met z'n 2en op vakantie is prima lijkt me..je leert toch altijd wel weer mensen kennen daar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
True, maar met zn 2en op vakantie gaan is net zo kut als alleendenk iedereen dat je een stelletje bent enzo..
ik zat net na te denken, helemaal alleen in new york.. is dat niet gevaarlijk?
Uiterst prima dankuzeer, al heb ik vernomen dat u het ook goed maakt dus zal ik deze vraag niet weder stelllen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dag mijnheer Patjen. Hoe maakt u het?
HappyBob gaat noiken!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met z'n 2en op vakantie is prima lijkt me..je leert toch altijd wel weer mensen kennen daar.
Jezelf voorliegen is niet de oplossing he. Je komt ons hier weer opzoeken omdat je ons mist..dat zegt toch wel iets..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Uhm, nou, nee dat bedoelde ik niet echt.
Bijzonder bedankt voor de interessequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uiterst prima dankuzeer, al heb ik vernomen dat u het ook goed maakt dus zal ik deze vraag niet weder stelllen.
Ik ga zo nog werken. En dan kan ik geen bier gaan drinken nuquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daar ga ik zo ook maar even aan beginnen ja
Ik ben een fokkerquote:
"WEER"?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jezelf voorliegen is niet de oplossing he. Je komt ons hier weer opzoeken omdat je ons mist..dat zegt toch wel iets..
* PiRANiA logt dan maar uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een fokkerIk blijf maagd tot het huwelijk [ afbeelding ]
Pierenjanquote:
Dit is eigenlijk een offtopic-SC?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja, daar mag je niet offtopic posten [ afbeelding ]
DJ PJ?quote:
we stappen allemaal over, snap dat danquote:
Onee? Moet je nu eens lezen daar dan, daarom kom ik er minder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja, daar mag je niet offtopic posten [ afbeelding ]
Waarom gestopt?quote:
Tweede keer -> weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"WEER"?. Het is pas de tweede keer
.
Ik weet niet eens waar deze SC over gaat?
Ik had geen tijd meer, en nu ik weer een beetje tijd heb ben ik bang dat jullie mij niet meer tof vinden.quote:
Ik bedank vriendelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onee? Moet je nu eens lezen daar dan, daarom kom ik er minder.
De L was uitverkochtquote:
Jij held!!quote:
lekker gegeten lieve klinkieee ?!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kinker
[..]
Jah.
[..]
Tiswat he?!
Nonsens. Pleur jezelf op het roosterquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had geen tijd meer, en nu ik weer een beetje tijd heb ben ik bang dat jullie mij niet meer tof vinden.
Liefde ook nog. daar kun je wel flink wat topics over vullenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tweede keer -> weer [ afbeelding ]
Over liefde en piraten
Iedereen basht elkaar dus ik dacht dat je wel interesse had.quote:
Maar dan krijg ik gezeikquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iedereen basht elkaar dus ik dacht dat je wel interesse had.
In ieder geval een halve liter flesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Liefde ook nog. daar kun je wel flink wat topics over vullen.
Dat zal nog wel eens gebeuren jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nonsens. Pleur jezelf op het rooster
Alleen lezen mag tochquote:
Heb jij de liefdesreeks meegemaakt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Liefde ook nog. daar kun je wel flink wat topics over vullen.
Naisquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Te danken aan een heleboel andere mensen die de discussie aangingen met yvonne
Mooiquote:
Mwahquote:
Toch he. Blijft die zeekoe bash van SSB geniaalquote:
Over mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
waar gaat dit topique eigenlijk over
Je zit pas op een halve liter? Als je je hele leven je zwemmers opspaart zit je rond de 370 literquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In ieder geval een halve liter fles
LEES DE OP GOVVEDOMME JEUZUS.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Over Hannie Hossel en een mijlpaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihihihihiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEES DE OP GOVVEDOMME JEUZUS.
'de liefdesreeks'?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij de liefdesreeks meegemaakt?
Was met ONZ radio ook maar dan nóg erger niet huilen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Als je heel even bent plassen is het topic alweer bijna vol
hihihi wat ben je lief als je boos bentquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LEES DE OP GOVVEDOMME JEUZUS.
Zal ik maar weer weg gaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Als je heel even bent plassen is het topic alweer bijna vol
Ik heb het over dit moment hequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je zit pas op een halve liter? Als je je hele leven je zwemmers opspaart zit je rond de 370 liter.
wat is hannie hossel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Over Hannie Hossel en een mijlpaal
Ik hhui lniet dnek;fn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was met ONZ radio ook maar dan nóg erger niet huilen.
Ja sorry echt mensenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hihihi wat ben je lief als je boos bent
Je toetsenbord is kapot.quote:
Vind het wel ver gaan maar ik moet lachen, kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch he. Blijft die zeekoe bash van SSB geniaal
Jeetje. Dat heb je goed gedaan dan!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb het over dit moment heDus van 1 sessie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onthouding is mijn producent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Jeetje. Dat heb je goed gedaan dan!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]Let op ZWAAR NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
[..]Dat is Hannie v. Mosselaar, niet v. HosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik snap hem nog steeds niet, die zeekoe bash. Serieus. Patje. Leg eens uit, is het wat ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind het wel ver gaan maar ik moet lachen, kan er niets aan doen
[..]Dat ziet er wel uit als een echte hosselaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik remember. Goed liedje, jeweet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik luister naar dode muis 5. Houden piraten daar ook van?
heel af en toequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
uhu daar luister ik ook wel vaker naarquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
All-righty then. Ik ben zo ook weg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ga nu zo de hond uitlaten. Ik kom altijd terug, dus jij ook
Hoi Vriendquote:
MSNquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds niet, die zeekoe bash. Serieus. Patje. Leg eens uit, is het wat ik denk dat het is?
Hamburgertje ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja eten..dat ga ik straks ook maar even doen
Dit is dag #3 dat ik geen hamburger eet..ik gooi het roer omquote:
chill manquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Driepink het volgende:
Wat een druk kutschip, waar is de orde van een kapitein,
MUITERIJ DIT! IK ZAL JULLIE EENS KIELHALEN! YOU SCURVY MAGGOTS!
Dat heb ik nooit meegemaakt geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pirrrrrr : Laten we stoppen met haten #12 Magnificent
grgr aan den kater.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
Godver al mijn oordoppen kwijt.
Ik ga oordoppen zoeken en dan er vandoor.
Have fun lieve mensen.
Dat was de tijd dat ik echt echt echt ging FOK!kenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit meegemaakt geloof ik
Aww, succes tot ooit!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:59 schreef PiRANiA het volgende:
Godver al mijn oordoppen kwijt.
Ik ga oordoppen zoeken en dan er vandoor.
Have fun lieve mensen.
De eerste kielhaal zit eraan te komen als ik dit zo hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:58 schreef Driepink het volgende:
Wat een druk kutschip, waar is de orde van een kapitein,
MUITERIJ DIT! IK ZAL JULLIE EENS KIELHALEN! YOU SCURVY MAGGOTS!
Ja mooi dit man, zullen we volgende topic gewoon nummer 111 geven ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef JanPiraat het volgende:
mn postgeschiedenis staat nu vol met ARG7 topicshier had ik nog niet van durven dromen
Dat is ook fijnquote:
Endymion & DJ Nosferatu - Live @ Nordcorequote:
nee dat mag niet hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja mooi dit man, zullen we volgende topic gewoon nummer 111 geven ofzo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |