Even aan mijn man vragen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar Marcel werd aangevallen en zijn hond is toen gewurgd door een zwaan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
zit je een half uur te kijken naar autisten die zeggen: "ja en toen poste hij dat ik gek was dus toen heb ik hem een loser genoemd het knopje stop volgen geduwd en de computer uitgezet"
altijd beter dan harrie hosselquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom noem je me nou Hannie Hossel![]()
[..]
leugens; computer gaat nooit uit!!!
Omdat ik van je houdquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom noem je me nou Hannie Hossel![]()
[..]
leugens; computer gaat nooit uit!!!
Is goed, ik hoor zo de resultaten.quote:
Ik ben daar 1 keer geweest..maar dat ook echt de laatste keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ga elk jaar naar salou, dat is mijn 2e huis zon beetje.. ik kan vrijwel alles vinden daar
Siequote:
*tuut* *tuut*.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goed, ik hoor zo de resultaten.
zou mij ook echt niet leuk lijken zo'n typische uitgaansbestemmingquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben daar 1 keer geweest..maar dat ook echt de laatste keer
Juist jij zou dat moeten kunnen zuster!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
Het gaat snel hier echt, ik kan er niet mee omgaan
Ga je dat ieder topic zeggen?quote:
hnnggggquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Harry de Pinguin.[ afbeelding ]
Vind het nog wel meevallen, ik weet nog wel sommige nachtbaggersquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
Het gaat snel hier echt, ik kan er niet mee omgaan
ja maar ik ben in de warquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Juist jij zou dat moeten kunnen zuster!
Smakelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu is het mijn beurt om te eten! Doeidoei![]()
![]()
Heeft ze ook een paal van een mijlquote:
Eet smakelijk klinkieeequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu is het mijn beurt om te eten! Doeidoei![]()
![]()
Waar zat je in salou? ik zit altijd op de campingquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben daar 1 keer geweest..maar dat ook echt de laatste keer
Met bijna alleen maar Nederlandersquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou mij ook echt niet leuk lijken zo'n typische uitgaansbestemming
Nee, maar als ik de nachtelijke geluiden mag geloven mn vader welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heeft ze ook een paal van een mijl?
ik heb 1x NB meegemaakt dan mijn pc het niet eens trok, en mijn pc is nou niet echt langzaamquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen, ik weet nog wel sommige nachtbaggers
Ik niet! Ik weiger een andere taal dan nederlands of engels te spreken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met bijna alleen maar NederlandersIk heb een hekel aan Nederlanders op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ohja dat ook nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met bijna alleen maar NederlandersIk heb een hekel aan Nederlanders op vakantie
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, maar als ik de nachtelijke geluiden mag geloven mn vader wel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Deze is te lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Arnol Kox.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Alleen een gipswandje er tussen, zware tijden voor mijquote:
Ik zat in een appartement..naam was iets met Catalonia ofzo en geen idee waar het precies zat. Maar ik hou het wel gewoon lekker bij surfvakantiesquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Waar zat je in salou? ik zit altijd op de campingbij de grens van cambrils, daar is het lekker rustig. en met 10 mins ben je in het centrum
(5 euro pp met de taxi ofzo)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
Deze is te lang geledenNiet lang genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabant
Alles onder de rivieren
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Bakkes gijquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet lang genoeg
Brabant
Alles onder de rivieren
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet lang genoeg
Brabant
Alles onder de rivieren
ik kan niet surfen, ik zal het ook nooit kunnen ook..quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat in een appartement..naam was iets met Catalonia ofzo en geen idee waar het precies zat. Maar ik hou het wel gewoon lekker bij surfvakanties
'Grunn'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Niet lang genoeg
Brabant
Alles onder de rivieren
Maar ze hadden wel gratis Ben en Jerry's dat dan weer welquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Grunn'.
Ik moest lachen.
Hard.
Heel hard.
Je bent te gast in een ander land. En nu heb je inderdaad landen zoals Frankrijk waar ze op veel plekken weigeren om Engels te spreken omdat het van die achterlijke irritante mensen zijn, maar verder moet het van twee kanten komen als je probeert te communiceren natuurlijk..en daar wil ik best wat handen en voetenwerk bij gebruiken als het daardoor duidelijker wordt. Tevens neem ik ook altijd een handig boekje mee op vakantie waar de gebruikelijke dingen instaan in die taal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik niet! Ik weiger een andere taal dan nederlands of engels te spreken.
Probeer maar eens een land in europa te vinden waar ze een beetje fatsoenlijk engels spreken__!
quote:
Mijn engels is uitstekend.. ( en dat meen ik).quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent te gast in een ander land. En nu heb je inderdaad landen zoals Frankrijk waar ze op veel plekken weigeren om Engels te spreken omdat het van die achterlijke irritante mensen zijn, maar verder moet het van twee kanten komen als je probeert te communiceren natuurlijk..en daar wil ik best wat handen en voetenwerk bij gebruiken als het daardoor duidelijker wordt. Tevens neem ik ook altijd een handig boekje mee op vakantie waar de gebruikelijke dingen instaan in die taal.
ik ga altijd frans praten in duitsland, en duits in frankrijk, gewoon expressquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent te gast in een ander land. En nu heb je inderdaad landen zoals Frankrijk waar ze op veel plekken weigeren om Engels te spreken omdat het van die achterlijke irritante mensen zijn, maar verder moet het van twee kanten komen als je probeert te communiceren natuurlijk..en daar wil ik best wat handen en voetenwerk bij gebruiken als het daardoor duidelijker wordt. Tevens neem ik ook altijd een handig boekje mee op vakantie waar de gebruikelijke dingen instaan in die taal.
Het 'hoe hossel ik buitenlandse dames in hun eigen taal' boekje gaat zeker altijd mee ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De andere halve finale! Vanmiddag die van gisteren gezien.quote:
Feesten hoort er ook zeker bij hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik kan niet surfen, ik zal het ook nooit kunnen ook..dus gaaf mij maar feestvakantie waar ik niet perse hoef te feesten
Ze vroeg laatst wel waar 'die moeder en die adhd'er' warenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef Patje1987 het volgende:
Zero wanneer kom je weer eens skype, ik heb nog voor oew moeder gezongen nondeju. Mist ze me niet?
Ezequote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
Zozo, na 1 avond al 10 delen! Doen jullie goed!
Hahahquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze vroeg laatst wel waar 'die moeder en die adhd'er' waren.
Ome Ezquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef Ezechielk het volgende:
Zozo, na 1 avond al 10 delen! Doen jullie goed!
Janquote:
ik feest vrijwel nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Feesten hoort er ook zeker bij hoorMaar overdag moet er ook gesurfd worden
En ik hoef ook niet elke nacht te feesten..dan ben je overdag zo naar de klote op een gegeven moment
Ome Pat.quote:
Met D. bij de Chineesquote:
Ik kan alleen Nederlands en Engelsquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn engels is uitstekend.. ( en dat meen ik).
Mijn nederlands is slechter dan mijn engels.
Mijn duits is redelijk.
Tuurlijk pas ik me aan, maar ga er niet vanuit dat ik de taal vloeiend beheers als ik ergens 2 weken op vakantie ben.
Haha dat was mooi ja, gewoon skypen in de chinees en je bestelling ophalen. Wat een koning ben je danquote:
Hoi jijquote:
Waarom dan elk jaar naar dezelfde plek?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik feest vrijwel niet![]()
ik kom al 11 jaar in salou ofzo, dus de clubs heb ik wel gezienalleen de hardcore avondjes pak ik mee
overdag gewoon een pilsje bij het strandtentje doen en relaxen
Ik wacht nog op het eerste gesprek met Roeland de Duim in de trein naar Duitslandquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha dat was mooi ja, gewoon skypen in de chinees en je bestelling ophalen. Wat een koning ben je dan
Ok, eigenlijk is het diep triest maar ik moest lachen
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha dat was mooi ja, gewoon skypen in de chinees en je bestelling ophalen. Wat een koning ben je dan
Ok, eigenlijk is het diep triest maar ik moest lachen
Stel je voor dat iemand dat bij jou doetquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kan alleen Nederlands en EngelsEn Duits kan ik goed net doen alsof ik het kan..maar weet nooit of het ook echt woorden zijn die ik uitspreek
Maar gewoon zinnen uit het boekje oplezen gaat mij prima af
Die zinnen zijn vlak voor de vakantie wel in het hoofd gestamptquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het 'hoe hossel ik buitenlandse dames in hun eigen taal' boekje gaat zeker altijd mee ?
ik zie je daar al steen 10 minuten tegenover zo'n fransoos zonder een woord te zeggenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dat bij jou doet?
Z'n boekje pakken midden in een gesprek.
Nee, ik praat engels, nederlands of duits. Anders niet
oudersquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan elk jaar naar dezelfde plek?
Ditquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel gratis Ben en Jerry's dat dan weer wel![]()
En hoe oud was je ook al weer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
oudersgeen vrienden hebben die meewillen op vakantie
ja nu toevallig wel, maar die gaat mee naar salou want goedkoop bij mijn ouders![]()
volgend jaar wil ik naar new york/londen/rome in de zomervakantie, heb ik zojuist gesloten
Dat betekent dat die persoon er moeite voor probeert te doen..getuigd toch wel van respect naar mijn idee waardoor beide partijen er meer moeite insteken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand dat bij jou doet?
Z'n boekje pakken midden in een gesprek.
Nee, ik praat engels, nederlands of duits. Anders niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zie je daar al steen 10 minuten tegenover zo'n fransoos zonder een woord te zeggen
Alleen op vakantie gaan is ook altijd nog een mogelijkheidquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
oudersgeen vrienden hebben die meewillen op vakantie
ja nu toevallig wel, maar die gaat mee naar salou want goedkoop bij mijn ouders![]()
volgend jaar wil ik naar new york/londen/rome in de zomervakantie, heb ik zojuist gesloten
In Japan is dat zo tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat betekent dat die persoon er moeite voor probeert te doen..getuigd toch wel van respect naar mijn idee waardoor beide partijen er meer moeite insteken.
Nope. Gisteren moest ik lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
Zeroku, heb je de masterchef van gisteren gezien?
Ik wil weten hoe hij dat ei zo maakte!
ja maar dit jaar moest ik per se mee ivm 25 jarig huwelijk van mn oudersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |