Ik ben er weer.. zo ff mijn vet ass nog onder de douche zetten, maar andere vet ass staat er nog onder..quote:
Heb je zo'n dikke reet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben er weer.. zo ff mijn vet ass nog onder de douche zetten, maar andere vet ass staat er nog onder..
Nou, dat is hier wel anders..quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als vrouwen gaan ouwehoeren over hun dikke reet zijn ze over het algemeen ernstig ondervoed.
Wat zit er tegenwoordig allemaal in?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
Ik zit weer in een discussie elders...
Maar zijn hier ook van die grappenmakers die menen dat ze hun taak niet kunnen uitvoeren met de door de baas verstrekte PGU?
Nou meer dan waar wij ooit hebben over dromen. Waar jij en ik nog met pukkel, ransel, berenlul, koppel, koppelpassanten liepen hebben ze tegenwoordig OPS vesten, rugzak etc. En nog schijnt het niet goed genoeg te zijn. Ik krijg daar wat van. Verwende nesten zijn het...quote:
Had ik trouwens al eens gezegd dat ik jou avatar best wel briljant vind? "Mom?"... Ik had het nog niet eens gezien.quote:
Nee.. had je niet gezegdquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik trouwens al eens gezegd dat ik jou avatar best wel briljant vind? "Mom?"... Ik had het nog niet eens gezien.
OPS vest standaard?, die kregen wij alleen bij uitzending, die Kevlars waren dat. Verstrekken ze tegenwoordig nog de ceremoniele pet? want die droeg voorheen niemand, altijd de baret, de pet heb ik nog ergens liggen, die hoefde ik niet in te leveren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou meer dan waar wij ooit hebben over dromen. Waar jij en ik nog met pukkel, ransel, berenlul, koppel, koppelpassanten liepen hebben ze tegenwoordig OPS vesten, rugzak etc. En nog schijnt het niet goed genoeg te zijn. Ik krijg daar wat van. Verwende nesten zijn het...
Dat is Sergeant major "Shut up" Williams uit de serie' O moeder wat is het heet'quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee.. had je niet gezegd.
Hijs wel leuk idd.
Wie is jou ava dan eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee.. had je niet gezegd.
Hijs wel leuk idd.
Wie is jou ava dan eigenlijk?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|