Volgensquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
EllaN = Samantha Jones
[..]
Hoezo dat tongetje smiley, ben je van de taai?
And both are doablequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgensben ik een mix tussen Charlotte en Samantha
. Die twee liggen mijlen ver uit elkaar
.
Nee, dat is saaiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet het beter, waarom niet allemaal op jou?
Wie zijn dat? Samantha Fox ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgensben ik een mix tussen Charlotte en Samantha
. Die twee liggen mijlen ver uit elkaar
.
Maar de KMAR word ook zwaar getroffen hoor, ze krijgen namelijk geen nieuwe patrouille boten in zeeland...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Esses het volgende:
Gelukkig wel. Hoef ik tenminste geen empathie te ontwikkelen om over de landmachters te geven die door de bezuinigingen getroffen worden. Puh.
BOOTquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar de KMAR word ook zwaar getroffen hoor, ze krijgen namelijk geen nieuwe patrouille boten in zeeland...
Sjeezus waar maak jij je druk om man, als je ergens het fijne niet van weet kun je je er beter niet inmengenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat geeft toch niet ER moest laatst ook alles later lezen.
Geen zorgen, maak me hellemaal niet druk. Valt me echter enkel op dat je wel kan uitdelen maar niet kan incasseren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Sjeezus waar maak jij je druk om man, als je ergens het fijne niet van weet kun je je er beter niet inmengen
Was dat???quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee twee van de vier damens in SATC
Ik doe 99% van de tijd aan internet "window-shopping"quote:
Zomerjurkjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kopen/op naar zoek?
Middag Sinequote:
Kort, klein en doorzichtig.quote:
Rogerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Kort, klein en doorzichtig.
Pics als je ze aan hebt. Wij keuren graag.
Niet?quote:
Easy accessquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Neem zo'n doorknop jurk of hoe dat ook heet. Kan men er makkelijk bij
tsssk! Ik ben een dame weetjenogquote:
ohquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Easy access.
[..]
tsssk! Ik ben een dame weetjenog?
Hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
ohen dat date een
? Gaat wat fout.
@sine, sure
...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Sorry SATC = Sex and the City, en of je wat mist kan jij enkel beoordelen.
Veelquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
Ik ga zo hardlopen.. alleen zit nog proppievol.. En ik kom er niet onderuit dit keer..
Okay als je je damen op het bed of tegen de wand genageld hebt kan je makkelijk via de voorkant bij de juwelen zonder dat ze zich moet omdraaien/opstaan etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Esses het volgende:
[..]
ohen dat date een
? Gaat wat fout.
@sine, sure
Wat valt er dan ook positief over de KMAR te zeggen, zelfs met de bezuinigingen is het niet positief. Nee weer slecht, ze leveren namelijk niks in,quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:43 schreef Esses het volgende:
[..]
BOOT
Nee ons geld komt grotendeels van andere posten dan Defensie. Dus Defensie kan ook niet zo veel in ons snijden.
Go maitje !quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
Ik ga zo hardlopen.. alleen zit nog proppievol.. En ik kom er niet onderuit dit keer..
Inplaats dan jij heb ik een vrouw, en anders dan een happy sock kijkt die wel eens tv.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Vronsky het volgende:
[..]
...
Je wist al wat dat wijvendrankje was, nu ook al een afkorting voor een of andere vrouwen serie.
Waar is het misgegaan?
[..]
Veelplezier!
![]()
Ik heb niet zoveel met juwelen. Ben geen dief en geen homo/metroman.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Okay als je je damen op het bed of tegen de wand genageld hebt kan je makkelijk via de voorkant bij de juwelen zonder dat ze zich moet omdraaien/opstaan etc.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Inplaats dan jij heb ik een vrouw, en anders dan een happy sock kijkt die wel eens tv.
Troll. Overigens, de KMar levert wel in, dat waar wij geld van DEFENSIE krijgen. Dat wij van 5 ministeries geld krijgen is wat anders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Wat valt er dan ook positief over de KMAR te zeggen, zelfs met de bezuinigingen is het niet positief. Nee weer slecht, ze leveren namelijk niks in,
Verschimmelde drol.quote:Blauwe honden
Blijkbaar.quote:Pleuntjes komen er wel het slechtste vanaf, logisch ook.
verbaasd mij ook niet.quote:Maar de bezuinigingen blijven belachelijk, de schaal waarop en de zoveelste in korte tijd die defensie gewoonweg slopen, Wel hetzelfde verwachten, maar er geen geld en materialen voor over hebben.
Verbaasd mij niet als ze tegen de bonden binnenkort over de oefentoelage en andere toelages gaan beginnen.
Ik had het niet over die juwelen maar over de koplampen en je weet wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met juwelen. Ben geen dief en geen homo/metroman.
Denk erder dat het andersom is dat ik jou wat vergeven moet.quote:
Wat moet een vrouw met auto onderdelen? Ken maar een vrouwelijke monteur... en daar is weinig vrouwelijks aan :Squote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik had het niet over die juwelen maar over de koplampen en je weet wel.
Koplampen als in borsten, tieten, mamals, etc. Tijd voor je alzheimer pilletje? Of stiekum toch een poep terugdrukker?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:23 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat moet een vrouw met auto onderdelen? Ken maar een vrouwelijke monteur... en daar is weinig vrouwelijks aan :S
Aah tieten, zeg dat dan gewoon xDquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:25 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Koplampen als in borsten, tieten, mamals, etc. Tijd voor je alzheimer pilletje? Of stiekum toch een poep terugdrukker?
En de sla was niets?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:17 schreef Maitje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |