Volgensquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:57 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
EllaN = Samantha Jones
[..]
Hoezo dat tongetje smiley, ben je van de taai?
And both are doablequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgensben ik een mix tussen Charlotte en Samantha
. Die twee liggen mijlen ver uit elkaar
.
Nee, dat is saaiquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet het beter, waarom niet allemaal op jou?
Wie zijn dat? Samantha Fox ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Volgensben ik een mix tussen Charlotte en Samantha
. Die twee liggen mijlen ver uit elkaar
.
Maar de KMAR word ook zwaar getroffen hoor, ze krijgen namelijk geen nieuwe patrouille boten in zeeland...quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:25 schreef Esses het volgende:
Gelukkig wel. Hoef ik tenminste geen empathie te ontwikkelen om over de landmachters te geven die door de bezuinigingen getroffen worden. Puh.
BOOTquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maar de KMAR word ook zwaar getroffen hoor, ze krijgen namelijk geen nieuwe patrouille boten in zeeland...
Sjeezus waar maak jij je druk om man, als je ergens het fijne niet van weet kun je je er beter niet inmengenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat geeft toch niet ER moest laatst ook alles later lezen.
Geen zorgen, maak me hellemaal niet druk. Valt me echter enkel op dat je wel kan uitdelen maar niet kan incasseren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Sjeezus waar maak jij je druk om man, als je ergens het fijne niet van weet kun je je er beter niet inmengen
Was dat???quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:35 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee twee van de vier damens in SATC
Ik doe 99% van de tijd aan internet "window-shopping"quote:
Zomerjurkjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat ben je aan het kopen/op naar zoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |