Wat denk je van rugzak?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan zou ik graag de juiste benamingen heb zodat ik deze grove blunder nooit meer maak
Niet eens een leuke bijnaam? Zoals ronny tober tasje?quote:
Ach, wij kregen deze mee:quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef Clan het volgende:
Deze droeg ik ipv de pukkel op de rug;
[ afbeelding ]
Nee, niet echt rotota bestaat wel, maar voor die lamme rugzak is nooit een naam gekomen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet eens een leuke bijnaam? Zoals ronny tober tasje?
Die zal een stuk handiger zijn geweest om mee te dragen, niet dat die van ons zwaar was, maar wat ik zeg die riemen, in het donker was je enorm lang bezig om dat ding goed op je rug te krijgen, en dan zat die eindelijk en dan was de batterij leeg, hadden we de radio weer aan laten staan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach, wij kregen deze mee:
[ afbeelding ]
Maja de rotota is ook nog steeds in gebruik bij de AMO. En zag er op de kazerne ook nog mensen mee lopen die paraat zatenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, niet echt rotota bestaat wel, maar voor die lamme rugzak is nooit een naam gekomen.
Wij hadden een radiobediende in de bewapening op de KMS... Ook tijdens de gevechtscursus bij het KCT... Drie keer raden...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Die zal een stuk handiger zijn geweest om mee te dragen, niet dat die van ons zwaar was, maar wat ik zeg die riemen, in het donker was je enorm lang bezig om dat ding goed op je rug te krijgen, en dan zat die eindelijk en dan was de batterij leeg, hadden we de radio weer aan laten staan.
Papa was de sjaak?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij hadden een radiobediende in de bewapening op de KMS... Ook tijdens de gevechtscursus bij het KCT... Drie keer raden...
Laat ik maar 1 keer raden, ook de batterij leeg?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij hadden een radiobediende in de bewapening op de KMS... Ook tijdens de gevechtscursus bij het KCT... Drie keer raden...
Arme jij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook de lege batterijen moesten mee.. die konden opgeladen worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Laat ik maar 1 keer raden, ook de batterij leeg?
truste!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
Ik word al moe als ik eraan denk, dus truste!
Truste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
Wij hadden ( Centralisten lijnwerkers ) maar 1 batterij bij, maar die waren in die tijd best groot. Ik weet niet hoe groot ze tegenwoordig zijn, Helaas heb ik daar geen foto's van, die apparaten lagen altijd achter in het bakkie ( samen met de radar ) wat de DAF voort trok.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook de lege batterijen moesten mee.. die konden opgeladen worden.
Yep.quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
Als ik nu koffie ga drinken kom ik straks niet in slaapquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een bakkie pleur halen. Jullie ook een bakkie?
Lekker. 1schepje suiker graagquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga even een bakkie pleur halen. Jullie ook een bakkie?
Aubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |