Is het ook hoor, niet te verwarren met 2 girls 1 cupquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik dacht dat dat tubgirl was.
Die bedoelde ik ja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja.![]()
En ow ew ew ew , ik heb gegoogled op tubgirl.Dat is echt iets heel anders.
Net zoals 2 girls 1 cup.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is het ook hoor, niet te verwarren met 2 girls 1 cup![]()
Maar dat tubgirl was in scene gezet, had ik vernomen
Oh jezus fuckquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Greys, er is volgens mij in R&P een topic geopend nav onze posts in dat topic dat ik noemde
Doe tubgirl dan maar niet googlen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, het is in ieder geval allemaal ranzig
Erg he?quote:
En dat we dan door jou geïntroduceerd moeten worden.quote:
Het helpt ook zo lekker dan als het op Youtube wordt gezet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?
Je kunt je dan de rest van je leven toch nergens meer vertonen?
Die van dat grietje in de jacuzzi kan je op zich wel bekijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ze niet eens bekijken, ik ga echt letterlijk over mijn nek dan, ben ik bang
Ga dan gelijk ondersteboven hangen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ze niet eens bekijken, ik ga echt letterlijk over mijn nek dan, ben ik bang
Kan ik ook mooi naar de sauna zondag, wil je zeggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ga dan gelijk ondersteboven hangen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ga dan gelijk ondersteboven hangen.
Dat vraag ik me ook altijd af. Er is dan ook altijd iemand die in de buurt staat met een camera. Alleen in eerste instantie vond ik het wel vies.quote:
Wie is er vreemdgegaan danquote:
Mompelt over iets over spuit, pudding/koekkruimels en water. En een sterke kringspier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Er is dan ook altijd iemand die in de buurt staat met een camera. Alleen in eerste instantie vond ik het wel vies.
Dat zeker. Ik hoorde het ook pas lang nadat ik het filmpje al een keer gezien hadquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af. Er is dan ook altijd iemand die in de buurt staat met een camera. Alleen in eerste instantie vond ik het wel vies.
Yep. En lekker wapperen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan ik ook mooi naar de sauna zondag, wil je zeggen?
Dees: Alles verkeerd gedaan (vreemdgaan)quote:
Dat is nav een topic waar Tombo en ik in hebben gepost. Die meid had met een bezette man gerommeld en wilde het nu aan zijn vriendin gaan vertellen.quote:
Oh ik ben het met jullie eens, dat is niet de taak van de minnares, vooral niet als je weet waar je aan begint en er dus moedwillig instapt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is nav een topic waar Tombo en ik in hebben gepost. Die meid had met een bezette man gerommeld en wilde het nu aan zijn vriendin gaan vertellen.
Ik vond dat niet aan haar, hoe raar ook misschien. En toen vond iemand dat ik een kutmentaliteit had![]()
Nee niet eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Goodbye het volgende:
Degene die het wilde vertellen aan de bezette meid, zodat zij haar man in kon pikken, soms?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet eensDe TS zelf vond dat ik 'een waar punt had'
Maar een of andere gozer vond het geloof ik walgelijk dat ik vond dat de vriendin-van het nog beter NIET kon weten dat het horen van de scharrel in kwestie.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet eensDe TS zelf vond dat ik 'een waar punt had'
Maar een of andere gozer vond het geloof ik walgelijk dat ik vond dat de vriendin-van het nog beter NIET kon weten dat het horen van de scharrel in kwestie.
Dat vind ik ook dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik ben het met jullie eens, dat is niet de taak van de minnares, vooral niet als je weet waar je aan begint en er dus moedwillig instapt.
Ja, en dat iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Ml-etje!
En het is misschien een beetje raar, dat van dat vreemd gaan idd
Maar ik vond het vooral raar dat TS het wilde gaan vertellen aan die vriendin 'omdat ze daar recht op had om het te weten'. Ja dahag, ze hoopt gewoon dat die vriendin hem op straat trapt zodat ze hem zelf kan hebben
Het heet niet voor niets Relaties en Psychologie hè!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Greys het volgende:
Ja dahag, ze hoopt gewoon dat die vriendin hem op straat trapt zodat ze hem zelf kan hebben
Slaap lekker en tot morgen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik denk dat ik zelf ook maar eens ga slapen.
Tot morgen! Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |