Idd afbreken, hij is bezet en in de op staat dat hij niet weg wilt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:34 schreef DeeCruise het volgende:
Als je je er niet goed onder voelt, onder welke situatie dan ook, dan moet je er iets aan doen.
In dit geval afbreken.
Als je je zo over jezelf voelt zou dat denk ik het beste punt om mee aan de slag te gaan, want als je niet zo over jezelf dacht had je waarschijnlijk ook anders gehandeld, was je er niet in mee gegaan. Je wilt je eigenwaarde niet aan de kant zetten voor het soort aandacht waar je je tijdelijk even 'goed' door voelt, toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Druffel het volgende:
aangezien ik sneu genoeg ben om mezelf te laten gebruiken.
Tsja, je geeft zelf al alle antwoorden op alle vragen. Eerlijk gezegd kom je me als een persoon over dat alles wat ze doet behoorlijk bewust doet, dus de laatste stap (contact verbreken) weet je zelf ook al. Deze man gaat je gewoon gebruiken en mocht het kunnen uitlopen op een relatie, dan wil je één of andere vreemdganger ook niet als partner.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Druffel het volgende:
Verder weet ik het heel goed, ook als hij z'n partner wel zou verlaten is de kans dat hij zoiets weer doet gigantisch. Dat zou ik ook niet willen. Maar eerlijk is eerlijk, ik vond/vind hem leuk, en als dat beantwoord wordt is het moeilijk om die bril af te zetten. Ik denk niet duidelijk meer, vandaar dit topic. Soort wake-up-call, aangezien ik sneu genoeg ben om mezelf te laten gebruiken.
Voor zover ik weet ben je wel vreemdgegaan, want je wist dat die ander bezet was. Wat je nodig hebt is vergeving van God, die zal rechtvaardig oordelen. Dat kan alleen door geloof in Jezus, die gekomen is voor zondaren die gered en vergeven willen worden. Maar aan de andere kant moet je er daarna niet mee doorgaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Druffel het volgende:
Ik mag dan wel niet de persoon zijn die is vreemdgegaan, maar ik voel me wel heel rot,....
Iets met Leviticus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef ano- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben je wel vreemdgegaan, want je wist dat die ander bezet was. Wat je nodig hebt is vergeving van God, die zal rechtvaardig oordelen. Dat kan alleen door geloof in Jezus, die gekomen is voor zondaren die gered en vergeven willen worden. Maar aan de andere kant moet je er daarna niet mee doorgaan.
Wat een aparte vraag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:34 schreef Phantomesse het volgende:
Dan rest mij nog de vraag, hoeveel vind jij jezelf waard?
Tot hier kan ik nog wel iets met je post.. Waar blijft een reactie van TS in dit topic trouwens?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef ano- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben je wel vreemdgegaan, want je wist dat die ander bezet was.
Nee, ze weet dat ze gebruikt wordt maar gaat er toch mee door. Dan heb je wat mij betreft niet heel veel eigenwaarde.quote:
Dat is al beter dan het stellen van die hopelijk retorische vraag. Indien men een concreet antwoord zou geven dan zou er toch sprake zijn van de suggestie dat men voor die prijs te koop dan wel te leen, te huur, te pacht of uit te baten is, me dunkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, ze weet dat ze gebruikt wordt maar gaat er toch mee door. Dan heb je wat mij betreft niet heel veel eigenwaarde.
Inmiddels niet zoveel meer.quote:
De zaakjes netjes afwikkelen en de schade zoveel mogelijk beperken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Druffel het volgende:Wat betreft dat eigenwaarde idee: ik zal daar ongetwijfeld wat aan moeten doen, ik ga hier niet meer heel uitkomen. Voor zover ik dat dan überhaupt al was voor dit begon, ik mag daar wel vraagtekens bij gaan stellen.
Scusi, had over je reactie heen gelezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:31 schreef Druffel het volgende:
DeeCruise, wellicht dat wanneer je iets omhoog scrollt, je een reactie van mij tegen komt.
[..]
Inmiddels niet zoveel meer.![]()
De bril heb ik bij vlagen eens niet op, zoals bij het posten van dit topic. Verder zit de bril er wel op. Ik ben ook naïef genoeg om hem te blijven geloven dat het hem wel pijn doet als ik het breek. Of laat ik het zo zeggen: ik weet dat hij het niet leuk gaat vinden, maar de vraag is of dat inderdaad is omdat hij een 'neukertje' kwijt is of wat anders. Denk het eerste dan.
Wat mij vooral dwarszit: hoe heb ik het ooit zover kunnen laten komen, want dit ken ik niet van mezelf, integendeel. Ik kan maar niet verzinnen hoe dit zo is gekomen, hoe ik dat ooit heb kunnen toestaan. Verder zit ik er nu nog vol in, en weet ik nog niet hoe ik dit ga oplossen. Ja, stoppen moet dus... Ik weet alleen helemaal niet hoe ik dat aan zou moeten pakken, dat afkappen.
Ik beschrijf hem nu trouwens wel heel negatief, maar het is wel wat minder zwart wit dan dat ik schrijf. Er zit meer nuance in dit verhaal, maar dat is teveel detail voor Fok denk ik.
Wat betreft dat eigenwaarde idee: ik zal daar ongetwijfeld wat aan moeten doen, ik ga hier niet meer heel uitkomen. Voor zover ik dat dan überhaupt al was voor dit begon, ik mag daar wel vraagtekens bij gaan stellen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Canillas het volgende:
[..]
Je wilt je eigenwaarde niet aan de kant zetten voor het soort aandacht waar je je tijdelijk even 'goed' door voelt, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |