Ik kan beter in de woonkamer, ik word minder snel wakker dan jij (hm Ing?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er zit geen stekker aan.Draadje gaat zo de muur in. Er moet ergens een centrale doos zitten lijkt me. Maar ik heb hem nog niet gevonden.
![]()
Komt goed, anders gaan jullie op mijn slaapkamer en logeerkamer en ik op de bank in de woonkamer.
Zal ik jullie anders ff wakker bellen als ik op m'n werk ben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan beter in de woonkamer, ik word minder snel wakker dan jij (hm Ing?)
Gb zou er nog prima naast passen. Maar overdwars lukt zelfs haar niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeps![]()
Maar Gb past daar prima bij in
Zal ik dan maar in de woonkamer gaan, mevrouw-door-de-wekker-heen-slapert?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan beter in de woonkamer, ik word minder snel wakker dan jij (hm Ing?)
Ik word niet wakker van de wekker dus vast ook niet van die luikenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik dan maar in de woonkamer gaan, mevrouw-door-de-wekker-heen-slapert?
Voor de gelegenheid kan ik er nog wel 3 kataklop katten bij leveren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik word niet wakker van de wekker dus vast ook niet van die luiken
Oeh, dat vindt Greys leuk, vooral als ze eerst hebben zitten schijtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid kan ik er nog wel 3 kataklop katten bij leveren.
Vergeleken bij Sjefke is het wel te doen gok ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de gelegenheid kan ik er nog wel 3 kataklop katten bij leveren.
Daar worden die van mij niet echt warm of koud van.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, dat vindt Greys leuk, vooral als ze eerst hebben zitten schijten
Geregeld: Tombo slaapt in de woonkamer. En Greys en GB in de logeerkamer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vergeleken bij Sjefke is het wel te doen gok ik
Is je nieuwe vriendje masseur?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Goodbye, heette jouw masseur de laatste keer Peter?
Nee hoor, Gb en ik gaan wel eens een dagje sauna enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Is je nieuwe vriendje masseur?
Dat kan wel, ja. Sowieso één van beidequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
Goodbye, heette jouw masseur de laatste keer Peter?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, Gb en ik gaan wel eens een dagje sauna enzo
Volgens mij is dat trouwens niets, een masseur als vriendje.
Die lopen dan de hele dag andere mensen te kneden enzo, die hebben daar dan geen zin meer in als ze thuis komen
Ja nee zomaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan wel, ja. Sowieso één van beide![]()
Hoezo?
Net als met klussers. Bij andere mensen hun huis opknappen en thuis niks uitvoeren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, Gb en ik gaan wel eens een dagje sauna enzo
Volgens mij is dat trouwens niets, een masseur als vriendje.
Die lopen dan de hele dag andere mensen te kneden enzo, die hebben daar dan geen zin meer in als ze thuis komen
Ja, leg jij dat maar eens uit, jongedamequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee zomaar
Dan zag ik die vanavondOh god, dit klinkt veel fouter dan het is
+1.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, leg jij dat maar eens uit, jongedame
Da's niet waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net als met klussers. Bij andere mensen hun huis opknappen en thuis niks uitvoeren.
Ben jij die mazzelaar met die ene uitzondering?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's niet waar[/spreektuitervaring]
Uhuhquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij die mazzelaar met die ene uitzondering?
Of een snickers, for that matter! Hiihiiiiihihihihiiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
McDonalds eten als je zondag naar de sauna gaat is NIET een goed idee he?
Als je maar van de bruine bonen en maoms afblijft kan het best.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
McDonalds eten als je zondag naar de sauna gaat is NIET een goed idee he?
Nee vanavond McDo gegetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar van de bruine bonen en maoms afblijft kan het best.![]()
Of ga je achteraf? Dan kun je je uitleven.
Ja, dat ga je drie dagen later zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vanavond McDo gegeten
En zondag nakend rondhupsen. Hmzzz.
Je bent wel van het koken héquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar dagen geleden nog op
Als ik een paar dagen zooi eet heb ik altijd een bollere buik dan als ik gewoon normaal heb gegetenquote:
Kots het snel nog even uit en neem een gezellig schaaltje laxeerpillen (niet te veel anders loop je zondag in het bubbelbad nog steeds leegquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vanavond McDo gegeten
En zondag nakend rondhupsen. Hmzzz.
Jamaar Greys gaat vanaf nu versche groentjes en salades en sushi eten en zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen zooi eet heb ik altijd een bollere buik dan als ik gewoon normaal heb gegeten
Tubgurrrl.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kots het snel nog even uit en neem een gezellig schaaltje laxeerpillen (niet te veel anders loop je zondag in het bubbelbad nog steeds leeg.
Daar is zo'n filmpje van toch, zo'n meisje dat een hele natte scheet laat in een jacuzzi?
Te lang geleden alweer.quote:
Nee, da's wat andersquote:
Slim.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij zie je het echt niet of ik wel of niet slecht eet, dat wordt allemaal gecamoufleerd in restvet.
Werkelijk? Ik dacht dat dat tubgirl was.quote:
Maanvis topic.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Greys, er is volgens mij in R&P een topic geopend nav onze posts in dat topic dat ik noemde
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik dacht dat dat tubgirl was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |