Ben jij die mazzelaar met die ene uitzondering?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's niet waar[/spreektuitervaring]
Uhuhquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben jij die mazzelaar met die ene uitzondering?
Of een snickers, for that matter! Hiihiiiiihihihihiiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
McDonalds eten als je zondag naar de sauna gaat is NIET een goed idee he?
Als je maar van de bruine bonen en maoms afblijft kan het best.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Greys het volgende:
McDonalds eten als je zondag naar de sauna gaat is NIET een goed idee he?
Nee vanavond McDo gegetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je maar van de bruine bonen en maoms afblijft kan het best.![]()
Of ga je achteraf? Dan kun je je uitleven.
Ja, dat ga je drie dagen later zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vanavond McDo gegeten
En zondag nakend rondhupsen. Hmzzz.
Je bent wel van het koken héquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar dagen geleden nog op
Als ik een paar dagen zooi eet heb ik altijd een bollere buik dan als ik gewoon normaal heb gegetenquote:
Kots het snel nog even uit en neem een gezellig schaaltje laxeerpillen (niet te veel anders loop je zondag in het bubbelbad nog steeds leegquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee vanavond McDo gegeten
En zondag nakend rondhupsen. Hmzzz.
Jamaar Greys gaat vanaf nu versche groentjes en salades en sushi eten en zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik een paar dagen zooi eet heb ik altijd een bollere buik dan als ik gewoon normaal heb gegeten
Tubgurrrl.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kots het snel nog even uit en neem een gezellig schaaltje laxeerpillen (niet te veel anders loop je zondag in het bubbelbad nog steeds leeg.
Daar is zo'n filmpje van toch, zo'n meisje dat een hele natte scheet laat in een jacuzzi?
Te lang geleden alweer.quote:
Nee, da's wat andersquote:
Slim.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij zie je het echt niet of ik wel of niet slecht eet, dat wordt allemaal gecamoufleerd in restvet.
Werkelijk? Ik dacht dat dat tubgirl was.quote:
Maanvis topic.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef tombolafan het volgende:
Greys, er is volgens mij in R&P een topic geopend nav onze posts in dat topic dat ik noemde
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik dacht dat dat tubgirl was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |