HAHAquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar weet ik het fijne niet van
[..]
waarom niet?
zij was de eerste fokster die aardig tegen met was. en zonder haar is de grtd uitgestorven
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAJij bent grappig
Ik was erbij toen GRTDJOW nieuw leven werd ingeblazen, en geloof mij, GRTD is écht niet uitgestorven omdat CC geband werd hoorHet was al veeeel eerder drama daar
Je bent 19 dagen na mij geregistreerd en kijk hoeveel posts ik heb en jijquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...
Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan ook nog een redelijke fok newbie...
Ik ben ook wel benieuwd wat je allemaal meer te weten krijgt als modquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Wat voor een informatie zou je eigenlijk kunnen lekken als FOK! mod?
Zo interessant ben je nou ook weer niet als mod.
Notes enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Kwam jij zo aan je notes?quote:
sow.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent 19 dagen na mij geregistreerd en kijk hoeveel posts ik heb en jij
Ah, ja..quote:
Oja..wat doen jullie hierquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAJij bent grappig
Ik was erbij toen GRTDJOW nieuw leven werd ingeblazen, en geloof mij, GRTD is écht niet uitgestorven omdat CC geband werd hoorHet was al veeeel eerder drama daar
Notes, info uit crewfora. Info die je van andere mods/admins hebt gekregen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
CC is chocolatechick?
Oh ohquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
ja, het verschil is:
ik fok bijna alleen op mn werk en alleen als de werkdruk het toelaat..
NEE DAT ZEI IK TOCH AL GODVERDOMME.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ah, ja..
Dat is niet de bedoeling inderdaad.
Was zij diegene die jouw notes had doorgelekt?
Hahahahahahahah Denk je serieus dat dat daardoor isquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet?
zij was de eerste fokster die aardig tegen met was. en zonder haar is de grtd uitgestorven
quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oja..wat doen jullie hierGa terug naar GRTD
Jullie nemen ons topic over
hihi
Wat valt er te zeggen? Dit is mijn eerste account hoorquote:
Ik heb er 9 op 11000 posts, ik ben een brave FOK!kerquote:
Mensen die voor 2011 notes haddenquote:
Niet alleen dat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tevens had CC haar wachtwoord aan een user gegeven. Die user heeft vervolgens ook achter de schermen gekeken en gelekt.
Ohh kut daar val ik door de mand.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die voor 2011 notes haddenMensen die meer dan 5 notes en 1 ban hebben
Ik weet het allemaal jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tevens had CC haar wachtwoord aan een user gegeven. Die user heeft vervolgens ook achter de schermen gekeken en gelekt.
Doe eens lief!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EN NU KAPPEN MET DIE ZINLOZE KANSLOZE DISCUSSIE OVER DIE KUT SC VOL AUTISTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik merk dat 1 naam hier veel los maakt..quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hahahahahahahah Denk je serieus dat dat daardoor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |