Nou dit dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef drumstickNL het volgende:
True, al is het met Cata wat beter geworden.
95quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef DJ_ het volgende:
zijn er trouwens mensen hier die zin'rokh hebben gehaald met archelogie ?
http://www.wowhead.com/spell=90608
ik wordt helemaal simpel van dat ding , heb nu 95 solves met troll artifacts en nog steeds niks.
en als ik de comments zo lees kan het nog wel even duren :S
Hmm. Goed idee. Begin questen ook zat te worden en heb nog 2 characters die ik moet levelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef webbyplus het volgende:
Hai,
Ben bezig met een nieuwe char en kreeg een hersenspinsel;
Als ik lvl 80 behaal ga ik door middel van archeology lvl 85 behalen. Per vondst krijg je nml experience.
Heb de berekening gemaakt hoeveel artifacts ik moet vinden:
Lvl 80 naar 81: 1686300 exp / 11602 exp per vondst = 145 voor level up
Lvl 81 naar 82: 2121500 exp / 11602 exp per vondst = 182 voor level up
Lvl 82 naar 83: 4004000 exp / 18322 exp per vondst = 218 voor level up
Lvl 83 naar 84: 5203400 exp / 23047 exp per vondst = 225 voor level up
Lvl 84 naar 85: 9165100 exp / 28960 exp per vondst = 316 voor level up
In totaal: 1086 te vinden artifacts. Dus te bezoeken sites: 362.
Voordelen:
- Ik leer archy terwijl ik aan het levelen ben
- Tablets kunnen verkocht worden op de AH --> Levert gold op
- Archeology loot epics
Nadeel:
- BORING, maar goed daar heb ik een oplossing voor, ik ga lekker zitten online pokeren en laat mijn char van de ene naar de andere spot vliegen.
Kan iemand nog meer nadelen opnoemen van deze levelmethode?
Heeft iemand zijn/haar char al zo geleveld?
thxx,
webby
Als je zie hoeveel xp je krijgt per node en herb, eigenlijk belachelijk dat ja daarvan xp krijgt maargoed. Het is wel makkelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef lifeblind het volgende:
Op zich niet eens zo'n verkeerd idee, ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze levellen door middel van herbing/mining en archeology.
Ben er gisteren inderdaad ook mee bezig geweest met herb, 180xp per stuk op level 11 oid.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:56 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Als je zie hoeveel xp je krijgt per node en herb, eigenlijk belachelijk dat ja daarvan xp krijgt maargoed. Het is wel makkelijk
tja heb al 9 andere rare's waarvan die box van yogg saron bijv al bij de 3e solvequote:Op woensdag 13 april 2011 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
95![]()
Mijn vriend had er meer dan 400 en is er mee gestopt
Crysis 2 vannacht gedownload, nu net even tussendoor 10 minuutjes gespeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef De_Rikster het volgende:
Spelen mensen dit nog?
Vind het echt oneindig saai geworden en heb gisteren maar gecancelled...
Ja, dat zal het bij mij dan misschien ook wel zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
ooit faction change gedaan ? Toen had ik ze iig allemaal
Rested geld toch alleen maar voor mobs killen? Zou mooi zijn als je voor alles dubbel XP zou krijgen, inclusief quests, als je rested bentquote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef webbyplus het volgende:
Bovenstaande cijfers overigens allemaal NOT rested. Dus rested krijg je nog eens dubbele exp.
@jebentzelfeenfiets --> Als je 2 chars hebt zorg er dan iedere keer voor dat je een rested char level met archy ;-) gaat ook 2 keer zo snel dan
RNG...random number generator.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:18 schreef DJ_ het volgende:
tja heb al 9 andere rare's waarvan die box van yogg saron bijv al bij de 3e solve
waarom moet dit ding dat zo lang duren
En je char helemaal volhangen met looms, en in een level 25 guild zetten. Dan is het echt /facerollquote:Op woensdag 13 april 2011 15:01 schreef webbyplus het volgende:
Bovenstaande cijfers overigens allemaal NOT rested. Dus rested krijg je nog eens dubbele exp.
@jebentzelfeenfiets --> Als je 2 chars hebt zorg er dan iedere keer voor dat je een rested char level met archy ;-) gaat ook 2 keer zo snel dan
Straks die tank loom.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En je char helemaal volhangen met looms, en in een level 25 guild zetten. Dan is het echt /faceroll
nee rested geld geloof ik ook bij archquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Rested geld toch alleen maar voor mobs killen? Zou mooi zijn als je voor alles dubbel XP zou krijgen, inclusief quests, als je rested bent
What the hell... dit zou mij nooit lukkenquote:World of Warcraft wordt na al die jaren nog veel gespeeld. Sommige mensen zoeken echter een uitdaging na al die tijd en gaan voor wel aparte beperkingen die ze zichzelf opleggen. Zo ook speler 'Everbloom', die zonder te doden tot level 85 is geraakt.
Zijn Night Elf heeft hij level 85 gekregen door alleen in het spel te verkennen en niet te gaan doden. Door grondstoffen te delven, kruiden te verzamelen en ook archeologische vondsten te doen heeft de speler ervaring opgedaan. Volgens hem ga je het spel in een heel ander licht zien en zie je pas echt hoeveel detail er in World of Warcraft is. Hij heeft geen opdracht aangenomen om zo sterkere monsters of andere items te verkrijgen. In zijn profiel staat wel een queeste, maar dat is volgens hem een glitch. Hij heeft een opdracht vervuld door alleen een brief met daarin een uitnodiging te lezen.
Zonde, misschien moet hij maar even opnieuw beginnen. Knap is dat hij maar 25 keer is doodgegaan in de hele tijd. Dus mocht je nog een uitdaging zoeken en wat tijd te veel hebben, hier is de thread waarin alles uitgelegd wordt.
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2353107047?page=1
`quote:Op woensdag 13 april 2011 17:56 schreef Smoofie het volgende:
Zin'rokh is tijdverspilling, intussen had ik al 2x Ashkandi kunnen hebben als ik geen SMF warrior was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Als jij je eigen class zelf al goed kent, dan heb je daar wel genoeg aan neem ik aan.
Gear:
Doe heroic dungeons en verkrijg zo'n beetje het beste wat er voor je beschikbaar is, misschien kunnen sommige professions een paar epics voor je maken en koop voor Valor Points die setbonus gear
Tjah, euh! Verder weet ik weinig van Warlocks!![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Hangt er vanaf in wat hoe je gaat raiden. Ga je met een guild, met pugs?
Info die je moet weten:
- De basistactics van de bosses die je gaat doen met die raidgroep. (Websites zoals tankspot hebben veel instructie video's die duidelijk qua uitleg zijn) Bijvoorbeeld die van Aliena:Oke top, bedankt. Ga ik hier een mee bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Als jij je eigen class zelf al goed kent, dan heb je daar wel genoeg aan neem ik aan.
Gear:
Doe heroic dungeons en verkrijg zo'n beetje het beste wat er voor je beschikbaar is, misschien kunnen sommige professions een paar epics voor je maken en koop voor Valor Points die setbonus gear
Tjah, euh! Verder weet ik weinig van Warlocks!
Haha, mja.. daarom wil ik me er eerst in verdiepen voor er aan te beginnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Niets is vervelender dan mensen die niet eens de basis tactieken van een bossje weten!
Nee maar ik zit meer te hopen op de mount Scepter of Azj'Aqir, helaas zijn de Tol'vir digsites maar scharig.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef DJ_ het volgende:
zijn er trouwens mensen hier die zin'rokh hebben gehaald met archelogie ?
http://www.wowhead.com/spell=90608
ik wordt helemaal simpel van dat ding , heb nu 95 solves met troll artifacts en nog steeds niks.
en als ik de comments zo lees kan het nog wel even duren :S
Haha, nice. Misschien leuk om uit te proberen, maar ik zou het niet volhouden denk ik. Plus ik heb geen stealthclass meer om te levelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef Chau het volgende:
[..]
What the hell... dit zou mij nooit lukken
Leer Poolsquote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef knappert_ het volgende:
Haha, mja.. daarom wil ik me er eerst in verdiepen voor er aan te beginnen.
Ja, dat is enorm jammer bij Tol'vir, dat er maar 1 plaats is waar digsites kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Nee maar ik zit meer te hopen op de mount Scepter of Azj'Aqir, helaas zijn de Tol'vir digsites maar scharig.
Pff, 25 keer dood? In het nieuwe WoW magazine (die vorige week bij mij op de mat viel), stond ook een artikel in over iemand die z'n character met 0 keer dood gaan heeft geleved tot 80. Volgens mij heet die kerel z'n character Cautious ofzo dacht ik. Iedere keer als ie wel dood ging, is ie gewoon overnieuw begonnen met een nieuw characterquote:Op woensdag 13 april 2011 18:05 schreef Chau het volgende:
[..]
What the hell... dit zou mij nooit lukken
quote:Op donderdag 14 april 2011 09:33 schreef lifeblind het volgende:
Pff, 25 keer dood? In het nieuwe WoW magazine (die vorige week bij mij op de mat viel), stond ook een artikel in over iemand die z'n character met 0 keer dood gaan heeft geleved tot 80. Volgens mij heet die kerel z'n character Cautious ofzo dacht ik. Iedere keer als ie wel dood ging, is ie gewoon overnieuw begonnen met een nieuw characterHij heeft alleen maar quests gedaan, en degene die te lastig zijn en enigzins een probleem zouden kunnen zijn overgeslagen.
Dat artikel van die gast is best vermakelijk om te lezen, ook hoe die dan engineering gadgets gebruikt enzo om maar niet dood te gaan. Kwam er op neer dat ie ergens in Northrend bezig was en ineens een hoop mobs achter zich aan kreeg, en trainingdummies neer moest gooien en naar beneden moest springen met parachutes enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik heb dat ook ooit een keer gedaan! Heel erg mijn best gedaan om niet dood te gaan. Ik weet niet meer precies wanneer, maar ik was nog geen level 30 voor ik dood ging
Faal.
Ach, op je mage kun je ook teleportenquote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef lipjes het volgende:
pff wat is dat vervelend joh, ben je lekker snel vliegen gewend moet je weer lopen en zulks
hoop snel level 20 te zijn op mijn mage
Wees blij dat het geen level 40 meer isquote:Op donderdag 14 april 2011 10:55 schreef lipjes het volgende:
pff wat is dat vervelend joh, ben je lekker snel vliegen gewend moet je weer lopen en zulks
hoop snel level 20 te zijn op mijn mage
Geweldigquote:Op donderdag 14 april 2011 09:57 schreef lifeblind het volgende:
Dat artikel van die gast is best vermakelijk om te lezen, ook hoe die dan engineering gadgets gebruikt enzo om maar niet dood te gaan. Kwam er op neer dat ie ergens in Northrend bezig was en ineens een hoop mobs achter zich aan kreeg, en trainingdummies neer moest gooien en naar beneden moest springen met parachutes enzoHij had ook een heel verhaal verzonnen over dat ie vervloekt was en niet geressed kon worden enzo.
klopt, maar heb dat level nog niet gehaalt, was gisteren iets te moe om nog door te gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 10:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ach, op je mage kun je ook teleporten
Ben ik inderdaad ook blij mee, en dat het goedkoper is gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen level 40 meer is
Moet er niet aan denken zeg
Ik heb toen geld gekregen van het guildquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef lipjes het volgende:
Ben ik inderdaad ook blij mee, en dat het goedkoper is geworden
weet nog wel toen het level 40 en duur was, had ik pas op level 45 genoeg geld voor mn 1e mount
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |