Ik heb 1 stack copperore verkocht en dat geld over al mijn chars verdeeld om wat meer dan wat coppers en silvers te hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Gewoon whisperen als je hulp nodig hebt, he. Ik verveel me toch altijd als ik niet aan het pvpen ben.
50k is de max bij een lvl 85 transfer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Haha, nice. Heb zelf maar 17k.
Heb ook niet zoveel nodig. Ik raid toch niet.
Blasphemy!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Totaal OFFTOPIC: Waar blijft mijn motivatie voor mijn afstudeerscriptie! WoW is niet aan en ik zit wel lekker te knutselen met de inhoudsopgave en titels van een aantal hoofdstukken, maar de hoofdstukken zelf eens afronden (van deelvraag 1), die motivatie is er nog niet!En ik wacht op de chauffeur voor mijn boek!
Boek 13 van Het Rad des Tijds!
Eindelijk in het nederlands verschenen! (Tja, de rest van de serie is in mijn boekenkast ook NL)
Prima dat je snel leest, beter voor je afstudeerscriptiequote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, ik had er een paar in het Nederlands en toen ben ik maar doorgegaan in het Nederlands!
![]()
Weet je wat ik wel ronduit schandalig vindt!Nu doen ze er met vertalen al eeuwenlang over, maar nu is hij er eindelijk in het Nederlands, maar alleen in paperback! Kon mijn frustratie niet meer kwijt dus heb die maar gekocht. Waarom duurt het zo lang om hardcovers te verkopen! Moeten ze handmatig nog wat extra boompjes omhakken voor die dikkere kaft?
Btw! DE CHAUFFEUR IS ER!Zo'n 934 bladzijden, ben net voor het eten al begonnen en nog zo'n 900 te gaan! Ik lees te snel!
![]()
ooit faction change gedaan ? Toen had ik ze iig allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:49 schreef Migwi het volgende:
Hey, hoef je flightpaths tegenwoordig ook al niet meer te ontdekken?
Ik heb Borean Tundra gedaan, ga nu verder met Howling Fjord, check de flightmaster en heb alle flightpaths in Northrend
Vergeleken met de twee servers waar ik volop op gespeeld heb is het best aardig.quote:
De vanilla servers als Jeadenar, Frostmane, kazzak, outland ,ravencrest enz ownen meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vergeleken met de twee servers waar ik volop op gespeeld heb is het best aardig.
Nou dit dus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:59 schreef drumstickNL het volgende:
True, al is het met Cata wat beter geworden.
95quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef DJ_ het volgende:
zijn er trouwens mensen hier die zin'rokh hebben gehaald met archelogie ?
http://www.wowhead.com/spell=90608
ik wordt helemaal simpel van dat ding , heb nu 95 solves met troll artifacts en nog steeds niks.
en als ik de comments zo lees kan het nog wel even duren :S
Hmm. Goed idee. Begin questen ook zat te worden en heb nog 2 characters die ik moet levelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef webbyplus het volgende:
Hai,
Ben bezig met een nieuwe char en kreeg een hersenspinsel;
Als ik lvl 80 behaal ga ik door middel van archeology lvl 85 behalen. Per vondst krijg je nml experience.
Heb de berekening gemaakt hoeveel artifacts ik moet vinden:
Lvl 80 naar 81: 1686300 exp / 11602 exp per vondst = 145 voor level up
Lvl 81 naar 82: 2121500 exp / 11602 exp per vondst = 182 voor level up
Lvl 82 naar 83: 4004000 exp / 18322 exp per vondst = 218 voor level up
Lvl 83 naar 84: 5203400 exp / 23047 exp per vondst = 225 voor level up
Lvl 84 naar 85: 9165100 exp / 28960 exp per vondst = 316 voor level up
In totaal: 1086 te vinden artifacts. Dus te bezoeken sites: 362.
Voordelen:
- Ik leer archy terwijl ik aan het levelen ben
- Tablets kunnen verkocht worden op de AH --> Levert gold op
- Archeology loot epics
Nadeel:
- BORING, maar goed daar heb ik een oplossing voor, ik ga lekker zitten online pokeren en laat mijn char van de ene naar de andere spot vliegen.
Kan iemand nog meer nadelen opnoemen van deze levelmethode?
Heeft iemand zijn/haar char al zo geleveld?
thxx,
webby
Als je zie hoeveel xp je krijgt per node en herb, eigenlijk belachelijk dat ja daarvan xp krijgt maargoed. Het is wel makkelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef lifeblind het volgende:
Op zich niet eens zo'n verkeerd idee, ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze levellen door middel van herbing/mining en archeology.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |