We zijn het eens.quote:
Zowaarquote:
quote:De SA was een in 1921 door Adolf Hitler opgerichte paramilitaire organisatie die partijvergaderingen van zijn NSDAP beschermde en op de vuist ging met politieke tegenstanders. De SA stond onder commando van Ernst Röhm. In 1926 werd binnen de SA de Schutzstaffel (SS) opgericht, speciaal om Hitler zelf te beschermen. De SA kantte zich tegen het internationale kapitalisme. Dat zou onder leiding staan van de Joden. Ook wilde de SA de economie rentevrij maken, want rente was in hun ogen joods woekerkapitaal. Het nationale kapitalisme, daarentegen, werd door de SA omarmd, zolang de bedrijven zich maar inzetten ten bate van het Duitse volk en de arbeiders.
Dit dus...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zijn Moslims toch?
Met dat Islamitisch bankieren en weet ik veel wat.
Volgens mij deden/doen de Joden dat ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:08 schreef Voorschrift het volgende:
Dat zijn Moslims toch?
Met dat Islamitisch bankieren en weet ik veel wat.
Men zegt dat Joden daarom een rijke positie hadden, omdat ze onderling geld uitleenden zonder rente te heffen.quote:Ook joden zelf was het in principe niet toegestaan rente te heffen, maar dit renteverbod gold niet wanneer zaken werd gedaan met niet-joden.
Nou hé, stel je voor dat je iets verdient.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef remlof het volgende:
Rente is inderdaad een verwerpelijk iets dat armen armer en rijken rijker maakt.
Ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ach Betyar, kom nou toch.
Als Wilders een ras kapitalist is met huidig beleid vreet ik mijn schoen op.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Men zegt dat Joden daarom een rijke positie hadden, omdat ze onderling geld uitleenden zonder rente te heffen.
Ik zie het inderdaad, nooit geweten.quote:Charging interest is classed in the Book of Ezekiel as being among the worst sins[3], and is forbidden according to Jewish law. The Talmud dwells particularly on Ezekiel's condemnation of interest[4], where Ezekiel denounces it as an abomination, and metaphorically portrays usurers as people who have shed blood.
Het is een vergoeding voor inflatie (hetgeen, in gematigde vorm, minder vermogende mensen juist ten goede komt) en voor het feit dat, wanneer kapitaal wordt geïnvesteerd, bijvoorbeeld in productiemiddelen, dit een zeker rendement opbrengt. Ongeacht wie die investering doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef remlof het volgende:
Rente is inderdaad een verwerpelijk iets dat armen armer en rijken rijker maakt.
Grootste onzin wat er is, de joden in Europa maakten destijds elke dag opnieuw bakken met geld. Dit was frustratie nummer 1 onder het volk, heel Europa was failliet en de joden hadden geld...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Men zegt dat Joden daarom een rijke positie hadden, omdat ze onderling geld uitleenden zonder rente te heffen.
Het leek mij al zo sterk. Niet voor niets zijn verschillende topbankiers joods.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, en al die investeringen kwamen zo aanvliegen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Grootste onzin wat er is, de joden in Europa maakten destijds elke dag opnieuw bakken met geld. Dit was frustratie nummer 1 onder het volk, heel Europa was failliet en de joden hadden geld...
Ach, er zijn ook zoveel topbankiers Christelijk, of Atheïst, of Moslim.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leek mij al zo sterk. Niet voor niets zijn verschillende topbankiers joods.
Oke, en nu? Doelde slechts op dat vermeende rente-standpunt. Zeurpiet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook zoveel topbankiers Christelijk, of Atheïst, of Moslim.
Eigenlijk zijn ze menselijk, gek hè.
In de VS zijn de Joden wel oververtegenwoordigd in de hoogste klasse he. Fox news, Bank of America etc.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook zoveel topbankiers Christelijk, of Atheïst, of Moslim.
Eigenlijk zijn ze menselijk, gek hè.
Dank.quote:
We zijn gewoon succesvolquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef mlg het volgende:
[..]
In de VS zijn de Joden wel oververtegenwoordigd in de hoogste klasse he. Fox news, Bank of America etc.
Joden zijn zeer zeker succesvol. Ik ben trouwens geen Jood, maar ik wou er wel graag eentje zijn.quote:
Ach strikt volgens de Joodse wet ben ik dat niet eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Joden zijn zeer zeker succesvol. Ik ben trouwens geen Jood, maar ik wou er wel graag eentje zijn.
Jouw nakomelingen zullen tevens niet meer Joods zijn.
Rente zorgt ervoor dat het zinvoller is behoeften uit te stellen dan meteen te bevredigen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef remlof het volgende:
Lekker hypocriet dan, jezelf Joods noemen terwijl je het niet bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach strikt volgens de Joodse wet ben ik dat niet eens.
Mooi voor je, rot nu maar op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Lekker hypocriet dan, jezelf Joods noemen terwijl je het niet bent.
Omdat het niet in het dromerige wereldbeeld van de knuffelende teletubbie-mens past?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rente zorgt ervoor dat het zinvoller is behoeften uit te stellen dan meteen te bevredigen.
Wat is er exact verwerpelijk aan rente? Elk bedrijf draait erop.
Och ja, maar er heerst altijd mysterie rond mensen die onderdeel zijn van een club die macht hebben of toevallig macht hebben en lid zijn van die club. Zo ken ik er nog wel meer, de Vrijmetselaars bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef mlg het volgende:
[..]
In de VS zijn de Joden wel oververtegenwoordigd in de hoogste klasse he. Fox news, Bank of America etc.
quote:
Deze post is al beter dan je eerste.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Omdat het niet in het dromerige wereldbeeld van de knuffelende teletubbie-mens past?
Omdat je kaal bentquote:
Kalend*quote:
Het is de realiteit, iedereen lult over naastenliefde en ondertussen beseft maar een kleine groep dat de survival of the fittest nog steeds in werking is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze post is al beter dan je eerste.
Wat zijn we toch ook een Old Boys Network hierquote:
Wellicht je beste post die je ooit zal maken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Het is de realiteit, iedereen lult over naastenliefde en ondertussen beseft maar een kleine groep dat de survival of the fittest nog steeds in werking is.
Ik gis nog naar jouw mening daarover; is dit goed of slecht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Het is de realiteit, iedereen lult over naastenliefde en ondertussen beseft maar een kleine groep dat de survival of the fittest nog steeds in werking is.
Die inhammen gaan niet meer weg hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer kaal?
Goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gis nog naar jouw mening daarover; is dit goed of slecht?
Gefeliciteerd met je overwinningquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer kaal?
In welke zin is mijn mening relevant?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gis nog naar jouw mening daarover; is dit goed of slecht?
Uiteraard, maar nu zonder voorzeggenquote:
Duh, uiteraard survival of the fittest. Dat zie je aan user hier die klaagt over netwerken enzo; de wereld veranderd. Nu zijn andere eigenschappen belangrijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Precies, want ik ben niet lief maar wel the fittest.quote:
Ik ben sociaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, maar nu zonder voorzeggen
Joling deed het, Bauer deed het, ik kan immers niet achterblijven.quote:
Ga ergens anders bijdehand doen, zak sneeuw.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Lekker hypocriet dan, jezelf Joods noemen terwijl je het niet bent.
In jouw of mijn ogen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:26 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
In welke zin is mijn mening relevant?
Exactly.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Precies, want ik ben niet lief maar wel the fittest.
Ach zo. Ik dacht eerder aan chemo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Joling deed het, Bauer deed het, ik kan immers niet achterblijven.
En dit keer zonder kleuterjuf die zegt dat we alles moeten delenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Exactly.
We stelen gewoon legaal lollies van babies. Alleen zijn het in deze volwassenen.
Hopelijk alleen wanneer het jou uitkomt, anders ben je uiteindelijk ook weer de lul.quote:
Men he, wie is deze plebejer? Wie heeft deze klungel naar dit forum gehaald?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Joling deed het, Bauer deed het, ik kan immers niet achterblijven.
Inderdaad, de kleuterjuf die zegt dat alles eerlijk gedeeld moet worden wordt gekort op haar subsidie, en basisloon wordt lager onder het motto "prestatiegerichte" beloning.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dit keer zonder kleuterjuf die zegt dat we alles moeten delen
Geen flauw idee. Zeg eens, Weeetikveel... wat doe je hier?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Men he, wie is deze plebejer? Wie heeft deze klungel naar dit forum gehaald?
quote:
Ik zit al sinds '09 op Fok!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Men he, wie is deze plebejer? Wie heeft deze klungel naar dit forum gehaald?
Toen had je nog lang haar hé.quote:
Ah, is het niet geweldig om rechts te zijn?quote:
De TT leverde mij een stimulus dit topic eens te bekijken?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Zeg eens, Weeetikveel... wat doe je hier?
En sinds dinsdag 12 april 2011 - 14:21 op POL. De SC nota benequote:
Nee, ook wanneer het mij niet uit komt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:28 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Hopelijk alleen wanneer het jou uitkomt, anders ben je uiteindelijk ook weer de lul.
Hé? En nu heeft het verval definitief ingezet?quote:
Oh, maar toen was je alleen actief in Puber- & Tienertalk?quote:
Je hebt Sturmabteilung-sympathieen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
De TT leverde mij een stimulus dit topic eens te bekijken?
Een "je-doet-niet-meer-mee" gevalletje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik krijg wel een beetje een "backfire" idee.
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:32 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Nee.. Een pesthekel aan Wilders.
Tja, de POL-SC kliek is natuurlijk een hechte club.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een "je-doet-niet-meer-mee" gevalletje.
Ach, ik ben halverwege stinkend rijk. En mijn doel is volledig stinkend rijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, is het niet geweldig om rechts te zijn?
Ik weet dat politiek een mengeling van populisme en pragmatisme is. Maar Wilders is wel heel extreem.quote:
Roemer ook. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ik weet dat politiek een mengeling van populisme en pragmatisme is. Maar Wilders is wel heel extreem.
Meelullen met de meest gunstige wind is dan ook wat anders dan je echte overtuiging natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, ik ben halverwege stinkend rijk. En mijn doel is volledig stinkend rijk.
Dan kan ik met links flair wat uitdelen/afstaan wat evenveel afgunst opwekt.
Of ik dat doel bereik met rechts of links optiek, kan me niet schelen. Net als een verkooppraatje waai ik met de wind mee. Mijn persoonlijk doel is mij belangrijker dan andermans doel.
Voorschrift, laat je charmes eens los op deze jongeman en bekeer hem tot de VVDquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Roemer is anders ook niet mijn ding.
Maar het gaat nu over Wilders, daar begon je immers over.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Roemer is anders ook niet mijn ding.
Het is vooral erg makkelijk om rechts te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, is het niet geweldig om rechts te zijn?
Die beschouw ik als persoonlijk. Welk doel bereik ik om met iedereen mijn eigen overtuiging te bespreken? Je houdt toch altijd voor- en tegenstanders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meelullen met de meest gunstige wind is dan ook wat anders dan je echte overtuiging natuurlijk.
Hij is niet Turks hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voorschrift, laat je charmes eens los op deze jongeman en bekeer hem tot de VVD
Niet makkelijker of moeilijker dan links.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is vooral erg makkelijk om rechts te zijn.
Inderdaad, je hoeft alleen maar oogkleppen op te zetten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik het mezelf moeilijk maken wanneer ik in weelde het heel makkelijk kan hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En bij links is dit anders, omdat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoeft alleen maar oogkleppen op te zetten.
In mijn ogen vertegenwoordigt hij niets behalve de visieloze mening van "Henk en Gerda".quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het gaat nu over Wilders, daar begon je immers over.
Nog meer redenen om hem aan te vallen?
Nee, links dan. Neem een uitkeringstrekker als ijkpunt, en nivelleren maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
If only.quote:
Links pleit zich ook niet vrij van populisme.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie is Gerdaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
In mijn ogen vertegenwoordigt hij niets behalve de visieloze mening van "Henk en Gerda".
Gerda is VVD'ster, je moet bij Ingrid zijn, 2 blokken verder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
In mijn ogen vertegenwoordigt hij niets behalve de visieloze mening van "Henk en Gerda".
Links = populisme pur sang, op dat gebied groot raakvlak met de PVVquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Links pleit zich ook niet vrij van populisme.
Natuurlijk wel. In principe hoef je enkel aan jezelf te denken. Je kunt schreeuwen dat de belastingen omlaag moeten, dat de HRA intact moet blijven en dat we immigranten buiten de deur moeten houden. Enkel omdat dit jou beter uitkomt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet makkelijker of moeilijker dan links.
Welnee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. In principe hoef je enkel aan jezelf te denken. Je kunt schreeuwen dat de belastingen omlaag moeten, dat de HRA intact moet blijven en dat we immigranten buiten de deur moeten houden. Enkel omdat dit jou beter uitkomt.
Dat kan je van links ook zeggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier spreekt een kenner, zie ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Links = populisme pur sang, op dat gebied groot raakvlak met de PVV
En vooral ook geen veranderingen willen. Gewoon lekker makkelijk alles laten zoals het is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. In principe hoef je enkel aan jezelf te denken. Je kunt schreeuwen dat de belastingen omlaag moeten, dat de HRA intact moet blijven en dat we immigranten buiten de deur moeten houden. Enkel omdat dit jou beter uitkomt.
Ah, dus als je rechts ben dan kijk je puur naar jezelf, maar als je links bent, ben je sociaal?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg, ik heb je geliefde cafe weer open gekregen, wees blij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En vooral ook geen veranderingen willen. Gewoon lekker makkelijk alles laten zoals het is.
Wat stemt u?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
SP - PvdA mbt sociale zekerheid?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef remlof het volgende:
[..]
En vooral ook geen veranderingen willen. Gewoon lekker makkelijk alles laten zoals het is.
Om maar even een voorbeeld te geven.quote:
Opeens mag ik je.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is bashen leukerquote:
Dat stel ik ook zeer op prijs.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg, ik heb je geliefde cafe weer open gekregen, wees blij.
quote:
Ja, omdat je in de minderheid bent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dus als je rechts ben dan kijk je puur naar jezelf, maar als je links bent, ben je sociaal?
Dat stigma heb ik nooit begrepen, als linkse student heb je het aanzienlijk makkelijker je punten te verdedigen dan als rechtse student.
POL ruikt nieuw bloed inderdaad.quote:
Voor links is het nog eenvoudiger: Je hoeft enkel te schoppen tegen de PVVquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwah, in mijn omgeving niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, omdat je in de minderheid bent.
Ik ken maar weinig rechtse studenten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, in mijn omgeving niet.
Als je de "culturele antropologie"-studies erbij pakt uiteraard wel, maar op de TU/e is toch een grote groep rechts, niet het domste volk overigens.
Dat volkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig rechtse studenten.
En een hele meute rechtse studenten denken slechts dat ze rechts zijn, maar zodra je begint over de StuFi of de studeerboete staan ze ook op de Dam.
En rechts hoeft de PVV alleen maar in de reet te kruipen. Het is allemaal zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor links is het nog eenvoudiger: Je hoeft enkel te schoppen tegen de PVV
I know, its sad.quote:
En dat is nu net wat rechtse users hier niet doen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En rechts hoeft de PVV alleen maar in de reet te kruipen. Het is allemaal zo eenvoudig.
Met andere woorden; je wordt vaak keihard neergehaald in discussies met linkse studiegenoten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, in mijn omgeving niet.
Als je de "culturele antropologie"-studies erbij pakt uiteraard wel, maar op de TU/e is toch een grote groep rechts, niet het domste volk overigens.
U is me voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat is nu net wat rechtse users hier niet doen.
Now what?
Onzin, er is nog wel meer mis in de wereld.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor links is het nog eenvoudiger: Je hoeft enkel te schoppen tegen de PVV
Gelukkig voor mij komt er om de haveklap weer een of andere PvdA-hater voorbij die zichzelf rechts noemt en de PVV verafgodt. Het is allemaal zo eenvoudig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat is nu net wat rechtse users hier niet doen.
Now what?
Nee. Daar heb ik jou op Fok! toch voor?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met andere woorden; je wordt vaak keihard neergehaald in discussies met linkse studiegenoten?
Fijn dat je het erkent.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik jou op Fok! toch voor?
En het enige wat jij dan doet is het gehele rechtse electoraat als PVV-adept af te spiegelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij komt er om de haveklap weer een of andere PvdA-hater voorbij die zichzelf rechts noemt en de PVV verafgodt. Het is allemaal zo eenvoudig.
Dan is Koos een ander type linkse als jij. Die onderstreepte dat wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, er is nog wel meer mis in de wereld.
Belastingen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin, er is nog wel meer mis in de wereld.
Grappig dat jij juist vandaag links als geheel een verhoging van de IB aanrekenden. Iets met extrapoleren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het enige wat jij dan doet is het gehele rechtse electoraat als PVV-adept af te spiegelen.
Wie discussieert hier nu eenvoudiger?
Welnee, linksen zijn allemaal communistisch, net zoals rechtsen kapitalistische xenofoben zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan is Koos een ander type linkse als jij. Die onderstreepte dat wel.
Hoe zit dat precies? Kent links diverse stromingen?
Uiteraard, van stalinistisch (zie Noord-Korea) tot sociaal-liberaal.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan is Koos een ander type linkse als jij. Die onderstreepte dat wel.
Hoe zit dat precies? Kent links diverse stromingen?
Dus onderling verschillen jullie van mening en opvatting, maar met rechts in het vizier worden de troepen samengevoegd om die aan te vallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard, van stalinistisch (zie Noord-Korea) tot sociaal-liberaal.
Sociaal liberaal, contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Uiteraard, van stalinistisch (zie Noord-Korea) tot sociaal-liberaal.
Het komt dan ook voor in de partijprogramma's van de SP, GL en PvdA.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Grappig dat jij juist vandaag links als geheel een verhoging van de IB aanrekenden. Iets met extrapoleren.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef eriksd het volgende:
Ik vat het even samen;
links zuigt, rechts brengt geld in het laatje
Mutatis mutandis volgt hieruit dat alle linksen vrouw moeten zijn.
Mannelijke linksen zijn gestoord en mogen niet stemmen.
Genoeg stereotypen nu?
Ja, en de VVD en het CDA kruipen in de reet van de PVV. Moet ik jullie koppelen aan de houding van jullie partij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het komt dan ook voor in de partijprogramma's van de SP, GL en PvdA.
Dat is in mijn ogen 90% van links
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar volgens die definitie is VS links
Hmmm.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar volgens die definitie is VS links
Waren we niet 2 SC's terug tot de conclusie gekomen dat de enige partijen die de PVV daadkrachtig aanpakken de VVD en CDA zijn door Wilders te absorberen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en de VVD en het CDA kruipen in de reet van de PVV. Moet ik jullie koppelen aan de houding van jullie partij?
Ja, maar tegelijkertijd geven jullie hem een aai over de bol en geven hem zelfs een platform.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waren we niet 2 SC's terug tot de conclusie gekomen dat de enige partijen die de PVV daadkrachtig aanpakken de VVD en CDA zijn door Wilders te absorberen?
Is dat een nadenkende hmmm of een genotsexpressionistische hmmm.quote:
Jij hebt liever dat hij straks premier wordt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd geven jullie hem een aai over de bol en geven hem zelfs een platform.
Schreeuwen maakt nog geen beleid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd geven jullie hem een aai over de bol en geven hem zelfs een platform.
Nadenkend want rechts.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat een nadenkende hmmm of een genotsexpressionistische hmmm.
Ahjoh, doen we bij jou ook. Je bent onze Wilders.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:
Baasquote:
Hoe moet dat gebeuren dan? Gaan jullie weer met hem in zee? Je had ook gewoon tegen Wilders kunnen zeggen dat hij in de stront kan zakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat hij straks premier wordt?
Is dat gebeurd dan?quote:En niemand dwong de PvdA, GL en SP om de IB te verhogen.
En dan kan hij lekker in de oppositie blijven janken en schreeuwen terwijl hij nog meer tokkies aanspreekt, want de gemene broers willen niet met hem spelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe moet dat gebeuren dan? Gaan jullie weer met hem in zee? Je had ook gewoon tegen Wilders kunnen zeggen dat hij in de stront kan zakken.
Nee, gelukkig nietquote:Is dat gebeurd dan?
Heb jij een directeurquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, fokken en rapporteren aan de directeur die voor je staat tegelijk.
Ik ben echt een vrouw, ik kan multi-tasken.
Maar ook een kerel. Want je hebt balls.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, fokken en rapporteren aan de directeur die voor je staat tegelijk.
Ik ben echt een vrouw, ik kan multi-tasken.
Neemt niet weg dat jullie tegen hem aankruipen (al dan niet vanuit tactische overwegingen) en hem zelfs hervormingen tegen hebben laten houden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan kan hij lekker in de oppositie blijven janken en schreeuwen terwijl hij nog meer tokkies aanspreekt, want de gemene broers willen niet met hem spelen.
Daarom kennen we ook een meerpartijenstelsel. Iets met polderen enzo.quote:Nee, gelukkig niet
Maar als we ze de kans geven
Ja ach, maar het voordeel van mijn positie is dat ze naar mijn bureau lopen in plaats van andersom.quote:
Omdat hij beter in dit stadium onveilig gemaakt kan wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat jullie tegen hem aankruipen (al dan niet vanuit tactische overwegingen) en hem zelfs hervormingen tegen hebben laten houden.
God verhoede dat er een links kabinet komt dan.quote:Daarom kennen we ook een meerpartijenstelsel. Iets met polderen enzo.
Goddank wel, wezens die hun halve leven bloeden en leven zijn niet menselijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar ook een kerel. Want je hebt balls.
Vandaar mijn toevoeging 'al dan niet vanuit tactische overwegingen'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat hij beter in dit stadium onveilig gemaakt kan worden
Ik ben alleen al groot voorstander zodat ik jullie verontwaardigde reacties dan kan lezenquote:God verhoede dat er een links kabinet komt dan.
Oke dan... die haktquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddank wel, wezens die hun halve leven bloeden en leven zijn niet menselijk.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, maar het voordeel van mijn positie is dat ze naar mijn bureau lopen in plaats van andersom.
quote:
Private meet op komst?quote:
Nee hoor, ik zeg nergens dat je je niet mag botvieren op hun vleselijke deugden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke dan... die hakt![]()
Je snapt wel dat ik het oneens ben met je. Je zet nu mijn seksleven op het spel. Dat is not-done
Oh wacht, je bedoeld dat ik mijn vrouw als werknemer moet beschouwen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg nergens dat je je niet mag botvieren op hun vleselijke deugden.
Ben niet voor niets conservatief.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh wacht, je bedoeld dat ik mijn vrouw als werknemer moet beschouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Hoho, slechts een kwartquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddank wel, wezens die hun halve leven bloeden en leven zijn niet menselijk.
Nee, maar hij is gewoon de Gordon Gekko op TVquote:
Baas.quote:
Heb de deugd gehad dat nooit te hoeven aanschouwen.quote:
Nooit? Dan was je er al snel achter, niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb de deugd gehad dat nooit te hoeven aanschouwen.
Ik doel op het bloeden, damn, zelfs het typen klinkt smerig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit? Dan was je er al snel achter, niet?
Ah, zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik doel op het bloeden, damn, zelfs het typen klinkt smerig.
De rest wel.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, zo.
Ach, ik ben weer nooit in m'n gezicht gekwakt.
Elke sexuele voorkeur heeft zo z'n voordelen.
Muhahahaha!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, zo.
Ach, ik ben weer nooit in m'n gezicht gekwakt.
Elke sexuele voorkeur heeft zo z'n voordelen.
M'excuser mon fille.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geniet ook niet iedereens voorkeur kan ik je vertellen, maar toegegeven, m'n cola vloog over m'n toetsenbord.
Zeer zeker beter dan cola.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
M'excuser mon fille.
Een nieuw glas cola om het goed te maken.
[ afbeelding ]
Niets beters dan een schattige lichtgetinte man naast je.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niets beters dan een schattige lichtgetinte man vrouw naast je.
Meh, die hebben geen mooie borstkas, buikje, stoppelbaardje, boxer, sportieve benen.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, die hebben geen mooie borstkas, buikje, stoppelbaardje, boxer, sportieve benen.
Oh, ik ga m'n vakantie herboeken, screw Antillen, ik ga naar Turkije.
Vallen vrouwen daar op?quote:
"5 tetten"... beetje gemis qua biologie.quote:
Kan me niet voorstellen.quote:
Ik wou net zeggen, ik zou 't klooster in gaan als dat de enige optie was, net als dat de meiden van Oh Oh Cherso me homo zouden maken. Oh..quote:
Ik ben bang dat het klooster daar ook een mening over heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zou 't klooster in gaan als dat de enige optie was, net als dat de meiden van Oh Oh Cherso me homo zouden maken. Oh..
De juiste priesters uitzoeken, niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het klooster daar ook een mening over heeft
Via de achterdeur zal het hem ook wel lukken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De juiste priesters uitzoeken, niet?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Via de achterdeur zal het hem ook wel lukken.
Och, de ironie. Hoezo dubbelzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
Neeeheeee! Dit!Krijg er niets van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Natuurlijk niet, anders mocht je wel aan jezelf gaan twijfelen denk ik.quote:
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel, GS, jouw vriendin is toch ook getint?
Nee gewoon, vind een lichte tint mooi staan, meende me te herinneren dat je het een keer zei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, misschien ook niet. Vooral niet met geknipt haar.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Picchia het volgende:
Berlusconi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, misschien ook niet. Vooral niet met geknipt haar.
Niks mis met hem overigens, voor zover het aan die foto af te leiden is.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ah, zo, ja dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon, vind een lichte tint mooi staan, meende me te herinneren dat je het een keer zei.
Ik weet niet, ik vind Noord(-West) Europees ook mooi, maar val altijd terug op Mediterraan gek genoeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, zo, ja dat klopt inderdaad.
Voorheen viel ik echter vooral op het Scandinavische type, dit is een uitzondering
Ze zijn wel lui hèquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind Noord(-West) Europees ook mooi, maar val altijd terug op Mediterraan gek genoeg.
Wel geweldig romantisch vaak.quote:
Nu is VS helemaal verliefdquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Was bij één of andere pro-Berlusconi demonstratie of iets.
Ik mag hem nu al, leuk koppie en Berlusconi supporter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Was bij één of andere pro-Berlusconi demonstratie of iets.
Forza Italia!quote:
Doelde op die geldwolfmaffiacorruptezak Berlusconi.quote:
Zijn we het nu alweer ergens over eens? Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doelde op die geldwolfmaffiacorruptezak Berlusconi.
Ja, heb niks tegen hem eigenlijk, hoewel ik wel toegeef dat corruptie niet echt bepaald wenselijk is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doelde op die geldwolfmaffiacorruptezak Berlusconi.
True. Maar als ze PVV stemt kan ze opzoutenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
Mij interesseert het maar matig wat een vrouw van politiek vindt.
Ik zal wat beter oplettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn we het nu alweer ergens over eens? Het moet niet gekker worden.
Als ze het maar eens in de vier jaar kenbaar maakt met een rood potlood in een afgeschermd hokje zal het me een zier zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
True. Maar als ze PVV stemt kan ze opzouten
Ik respecteer iedereen en zijn mening. Beetje PvDA filosofie, maar dan wel daad bij het woord.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Meer voor mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik respecteer niemand die anderen minderwaardig vindt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik respecteer iedereen en zijn mening. Beetje PvDA filosofie, maar dan wel daad bij het woord.
Paradox.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik respecteer niemand die anderen minderwaardig vindt.
Zei iemand die PVV stemvee minderwaardig vindt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik respecteer niemand die anderen minderwaardig vindt.
Die paradox bedoelde ik inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zei iemand die PVV stemvee minderwaardig vindt.
Och mij ook niet, maar een zekere mate van eens zijn over zaken is een plus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
Mij interesseert het maar matig wat een vrouw van politiek vindt.
Je bedoelt dat Henk en Ingrid zichzelf minderwaardig vinden? Zou best kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef Picchia het volgende:
Geen paradox, maar een minderwaardigheidscomplex.
Vaak selecteer je die al eerder uit, bijvoorbeeld als je kijkt naar haar milieu, levensstijl, vrienden en familiequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och mij ook niet, maar een zekere mate van eens zijn over zaken is een plus.
Loopt dan wat gesmeerder.
Anders waren ze niet socialistisch.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Henk en Ingrid zichzelf minderwaardig vinden? Zou best kunnen.
Dat bedoelde ik niet, maar dat zou best eens kunnen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Matige terugsla actie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch blijft het verdomd jammer dat je dat niet aan de bakkes kan zien in een bar of club.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vaak selecteer je die al eerder uit, bijvoorbeeld als je kijkt naar haar milieu, levensstijl, vrienden en familie
Eerst neuken, dan praten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och mij ook niet, maar een zekere mate van eens zijn over zaken is een plus.
Loopt dan wat gesmeerder.
Volgens mij ben ik echt aartsconservatief of niet?quote:
Met meiden waarmee het zover komt blijk ik politiek gezien toch aardig op één lijn te zitten. Anders loopt het al eerder spaak kennelijkquote:
Kwestie van aanwennen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt aartsconservatief of niet?
Misschien ga je dan vooraf "te diep erop in" in de verkeerde zaken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Met meiden waarmee het zover komt blijk ik politiek gezien toch aardig op één lijn te zitten. Anders loopt het al eerder spaak kennelijk
Nouja toegegeven, ik hou me vaak wel in qua meningen. Heb mensen gedate die echt haaks op mijn mening stonden dus ik negeerde het onderwerp maar vaak. Maar het is wel irritant, dus heden ten dage zeg ik gewoon wat ik ergens van vind, als 't ze niet aanstaat flikkeren ze maar op.quote:
Nee hoor, dat doe ik expres als voorselectie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Misschien ga je dan vooraf "te diep erop in" in de verkeerde zaken.
Ik zeg ook maar wat hoor.
Ik zou het best met een GroenLinkse kunnen uithouden. Ikzelf ben niet zo van neer sabelen, maar juist van respecteren. 2 tegenpolen kan best heel leuk zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja toegegeven, ik hou me vaak wel in qua meningen. Heb mensen gedate die echt haaks op mijn mening stonden dus ik negeerde het onderwerp maar vaak. Maar het is wel irritant, dus heden ten dage zeg ik gewoon wat ik ergens van vind, als 't ze niet aanstaat flikkeren ze maar op.
Aha, dus vrienden heb je wel alleen is je seksleven klote.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik expres als voorselectie.
Daar ben ik het mee eens, maar altijd als het wat serieuzer word dan gaan ze serieus nadenken over zaken als "hybride auto", en dan ben je mij al kwijt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zou het best met een GroenLinkse kunnen uithouden. Ikzelf ben niet zo van neer sabelen, maar juist van respecteren. 2 tegenpolen kan best heel leuk zijn.
Het is meer de fanatiekheid die irritatie opwekt wat in de weg gaat zitten.
Als je naar de juiste clubs gaat en de houding wat langer bestudeerd, zie je dat wel aan ze.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch blijft het verdomd jammer dat je dat niet aan de bakkes kan zien in een bar of club.
Waar haal jij ze dan vandaan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je naar de juiste clubs gaat en de houding wat langer bestudeerd, zie je dat wel aan ze.
Daarnaast date ik niet zovaak club-chicks.
Nee hoor, ik heb niets te klagen. Sowieso bestaat mijn vrienden/kennissenkring grotendeels uit gelijkdenkenden. Ok, er zullen een paar VVDers en SPers tussen zitten, maar het grootste deel stemt PvdA, GL of D66.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Aha, dus vrienden heb je wel alleen is je seksleven klote.
Ook niet. Dat ding komt er. Mij best.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar altijd als het wat serieuzer word dan gaan ze serieus nadenken over zaken als "hybride auto", en dan ben je mij al kwijt.
Zit wat in, maar er is in "onze" kring wat minder keuze qua uitgaan wat dat betreft, vooral wanneer je woonachtig bent in de provincie zoals ik. En aangezien iedereen er dan heen gaat krijg je vooral een kansloos geheel, dus ik onthou me volledig van uitgaan in die cirkels.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je naar de juiste clubs gaat en de houding wat langer bestudeerd, zie je dat wel aan ze.
Daarnaast date ik niet zovaak club-chicks.
Via-viaquote:
De leeftijd van twee auto's en overal een tweedeling te kunnen veroorloven heb ik niet, bovendien vind ik 't nogal geldverspilling als er ook leuke gozers rondlopen met een Berlusconi vlag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook niet. Dat ding komt er. Mij best.
Maar wel je wijzende vinger van mijn SUV af.
Ik zie dit als gelijke strekking dat penissen op Fok minstens 25cm zijn.quote:
quote:
Ik bespeur projectiequote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zie dit als gelijke strekking dat penissen op Fok minstens 25cm zijn.
Zorg dat geldverspilling geen issue meer is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De leeftijd van twee auto's en overal een tweedeling te kunnen veroorloven heb ik niet, bovendien vind ik 't nogal geldverspilling als er ook leuke gozers rondlopen met een Berlusconi vlag.
Okay, toch niet zo gek dus.quote:
Alles is geldverspilling als ik het er mee oneens ben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zorg dat geldverspilling geen issue meer is.
Ik zie het als give a little, gain more.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alles is geldverspilling als ik het er mee oneens ben.
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, toch niet zo gek dus.
Ik vind clubcontact zo oppervlakkig. Leuk voor een ONS, niet voor een relatie
Ik snap dat dus ook niet. Ken mensen die al jaren gelukkig bij elkaar zijn nadat ze elkaar tegenkwamen bij het uitgaan. Leuk hoor, zal vast werken, maar ik vind het een lucky shot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Dat wil niet zeggen dat ik totaal geen contacten heb opgedaan in clubs, maar niet in de provincie en al zeker niet gebaseerd op gemeenschappelijke overeenkomsten.
Vaak wel, maar om principiële dingen niet, daar ben ik te koppig voor. Zal m'n Grunningse bloed wel wezen dan wat nog ergens rondslingert.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik zie het als give a little, gain more.
Je moet ook groots denken. Ik meende dat je al zover was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vaak wel, maar om principiële dingen niet, daar ben ik te koppig voor. Zal m'n Grunningse bloed wel wezen dan wat nog ergens rondslingert.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap dat dus ook niet. Ken mensen die al jaren gelukkig bij elkaar zijn nadat ze elkaar tegenkwamen bij het uitgaan. Leuk hoor, zal vast werken, maar ik vind het een lucky shot.
De meeste mensen van mijn ouders' generatie kennen elkaar nog keurig van studie of werk
Ach wat, de meeste homo's wisselen vaker van partner dan de meest frequente bezoekers van swinger clubs, denk maar niet dat ik inlever op m'n principes om dergelijk gedrag te faciliteren. Daarom hou ik ook niet van clubs, het is bar en boos.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet ook groots denken. Ik meende dat je al zover was.
Oke. Dat oordeel kun je beter maken als ik. Ik ken die clubs en dat milieu niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach wat, de meeste homo's wisselen vaker van partner dan de meest frequente bezoekers van swinger clubs, denk maar niet dat ik inlever op m'n principes om dergelijk gedrag te faciliteren. Daarom hou ik ook niet van clubs, het is bar en boos.Ben niet onschuldig in deze, maar vind 't wel genoeg na een aantal jaar.
Ga liever naar 'hetero' clubs.
Ik ken al je tig-kloon accounts maar die zat er niet tussen meende ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
Nooit van gehoord eerlijk gezegd, dus ik gok op een nee, als het een user betreft.
Mits je zeker weet dat je geen blauw oog krijgt, prefereer ik dat ook. Of anders gewoon via-via, genoeg faghags die rondrennen en 't als hobby zien iedereen te koppelen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Dat oordeel kun je beter maken als ik. Ik ken die clubs en dat milieu niet.
Ik weet wel dat bij het "uitgaan" maar weinig mensen werkelijk zichzelf zijn. Ze presenteren zichzelf beter dan ze zijn in het dagelijks leven met een mooiere verpakking waar ze zelden in lopen.
Ik heb daar 0,0 mee. Doe mij maar een spontane meet. In de winkel of het park waar je quasi iemand tegenkomt en aangetrokken voelt.
Als homo heb je ook nog het probleem van gagfi's denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mits je zeker weet dat je geen blauw oog krijgt, prefereer ik dat ook. Of anders gewoon via-via, genoeg faghags die rondrennen en 't als hobby zien iedereen te koppelen.
Ik ben actief op geen van allen, en nee PJO ben ik zeker niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ken al je tig-kloon accounts maar die zat er niet tussen meende ik.
Een blauw oog kun je voorkomen door het doorhebben van de ander die je wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mits je zeker weet dat je geen blauw oog krijgt, prefereer ik dat ook. Of anders gewoon via-via, genoeg faghags die rondrennen en 't als hobby zien iedereen te koppelen.
Nederlanders niet zozeer, maar als je lichtgetinte jongens leuk vind, you do the math.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Een blauw oog kun je voorkomen door het doorhebben van de ander die je wel ziet zitten.
Maar ook nu weer: kan het mis hebben wat betreft de homo wereld. Kan me voorstellen dat je een hetero verkeerd inschat die zijn schaamte wil opkrikken door jou in elkaar te trappen.
De compensatiechristianootjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlanders niet zozeer, maar als je lichtgetinte jongens leuk vind, you do the math.
Daarom.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als homo heb je ook nog het probleem van gagfi's denk ik.
Hetero's kunnen gewoon op elke meid afstappen, is ze pot dan is dat 1:1000 maar jammer dan.
Oke. Geen idee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederlanders niet zozeer, maar als je lichtgetinte jongens leuk vind, you do the math.
Nee dat is niet m'n ding, maar het nadeel van hen is dat ze vaak zo "over the top" zijn dat het wel zichtbaar is maar totaal niet aantrekkelijk, of juist totaal niet zichtbaar is en je altijd de verkeerde tegen het lijf loopt. Het is wat.quote:
It's chaos out there!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is niet m'n ding, maar het nadeel van hen is dat ze vaak zo "over the top" zijn dat het wel zichtbaar is maar totaal niet aantrekkelijk, of juist totaal niet zichtbaar is en je altijd de verkeerde tegen het lijf loopt. Het is wat.
Herkenbaarquote:
Is ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Geen idee.
Heb het zelf wel een paar keer gehad dat een homo wat in me zag. Ik doe daar niet moeilijk over.
Voel me wel een beetje gevleid.
Leuk toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar op de een of andere manier komt er dan wel altijd een opmerking achteraan van:
"als je je ooit mocht bedenken..."
Och dat lijkt me meer een grap, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar op de een of andere manier komt er dan wel altijd een opmerking achteraan van:
"als je je ooit mocht bedenken..."
In conservatieve cirkels is de grootste homo-hater altijd homo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is niet m'n ding, maar het nadeel van hen is dat ze vaak zo "over the top" zijn dat het wel zichtbaar is maar totaal niet aantrekkelijk, of juist totaal niet zichtbaar is en je altijd de verkeerde tegen het lijf loopt. Het is wat.
Ik haat geen homo's, maar ik hoef niet halfnaakt op een boot te dansen. Wat de rest doet moeten ze zelf weten, zolang ze maar niet denken dat ze iedere homo op deze planeet vertegenwoordigen, want dat is niet zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
In conservatieve cirkels is de grootste homo-hater altijd homo.
Prettige aan flirtende mannen is dat 't zo er bovenop ligt, is leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuk toch?
Hij weet dan niet wat ik weet: no chance.
De ego boost is er niet minder om.
Ik bedenk het maar zo: die homo's hebben veelal wel goede smaak.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prettige aan flirtende mannen is dat 't zo er bovenop ligt, is leuk inderdaad.
Ook dat klopt. Ze zijn ook nogal uitgesproken in hun mening.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik bedenk het maar zo: die homo's hebben veelal wel goede smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |