Het klinkt een beetje als spruw eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef DJMO het volgende:
mooie curve niels
Geert heeft wat nieuwsaanvallen, drinken, zelf loslaten, dan heel zielig huilen en gelijk weer aanvallen. t lijkt net een spelletje
Inderdaad, ik wilde net hetzelfde zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als spruw eerlijk gezegd.
Nee, ze groeien allebei niet volgens hun eigen lijn qua gewicht. Ivan gaat te hard omhoog en Lena niet hard genoeg. Hun lengtelijntjes zien er wel voorbeeldig uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Groeit Lena wel mooi volgens haar lijntje ook qua gewicht? Het klinkt alsof het gewoon bij haar hoort toch?
En wat Ivan betreft moet je helemaal niet jaloers zijn! Die groeit ook super goed en mooi volgens zijn lijn
Doe Lena's curve ns?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ze groeien allebei niet volgens hun eigen lijn qua gewicht. Ivan gaat te hard omhoog en Lena niet hard genoeg. Hun lengtelijntjes zien er wel voorbeeldig uit.
Waarom vind je dat zo lang? Voor een kind van haar leeftijd klinkt het mij niet heel vreemd in de oren, gebeurt bij ons ook wel eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Sugarsnap het volgende:
vandaag heb ik Eline 2 flessen van 150cc en 1 van 60 cc meegegeven. Daar doet ze het goed op, maar nu hebben ze op het kdv er bijna 4,5 uur tussen gelaten. dat vind ik erg lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |