abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95726680
Ja, Leia groeit natuurlijk goed en je kolfde nog 's avonds, dus je hoefde niet te vrezen voor je productie. Ik wil meteen met 6 maanden al beginnen met drinken uit een beker. Dat zal dan wel afgekolfde melk worden, maar het is inderdaad ook fijn als ze al jong wennen aan water, vind ik. Ivan heeft altijd probleemloos water gedronken en doet dat nog steeds. We hoeven geen foefjes uit te halen met diksap of ander gezoet spul.

Vanyel, ik vind het opwarmen weinig moeite, maar het is wel fijn om melk weer meteen terug te kunnen zetten in de koelkast als ze echt niet wil drinken. Ze is zo koppig en drinkt niets als ze haar pet er niet naar staat. Als de melk opgewarmd is kan ik die meteen weggooien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95727548
Das ook zonde ja.
Bekerdrinken met 6 maanden klinkt wel tof.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 19 april 2011 @ 19:57:05 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95728806
Nah, waarom is diksap opeens slecht? Niet dat ik leyla al ander drinken geef, maar als ze al wat anders krijgt dan ga ik geen water geven. Lekker iets van vruchtensap ofzo.. Zitten ook nog wat van voedingsstoffen in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95729056
Oh diksap of verdunde fruitsap krijgt ze ook wel hoor, maar gewoon 1/2 keer per dag ofzo. Ze vind water net zo lekker, dus waarom niet. Ze drinkt behoorlijk veel (zelfs naast de bv) dus liever water dan constant fruitsapjes en dingen...
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:07:12 #180
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95729452
Nou ja, ik vind dat er altijd maar spastisch gedaan wordt over diksap en zulks en ik erger me gewoon aan "het drupje diksap". Sorry, persoonlijke frustratie. Ik geef het straks wel gewoon... Jen heeft het ook altijd gehad en lekker aanmaak limo en ze drinkt ook gewoon water in de nacht. Jen is geen gram te zwaar.
pi_95729874
Oh maar doe ik spastisch dan? Das niet de bedoeling namelijk, ze krijgt het namelijk regelmatig! Alleen vind ze water net zo lekker, dus geef ik dat vaker :P
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:18:32 #182
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95730285
Oh nee, zo bedoel ik het niet.
pi_95730696
Wat jij je kind geeft, moet je toch lekker zelf weten? Ik geef Emma alleen water naast de bv, ze vindt het heerlijk. Oh en ik heb d'r ook echt wel eens thee, appelsap en (koude) koemelk aangeboden, maar dat is alleen maar leuk om uit een beker te drinken en dan uit je mond te laten lopen.
Het gaat trouwens niet om het dik worden van suiker, maar dat alles zoet moet smaken. Vooral voedsel wat speciaal voor kinderen gemaakt wordt.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:28:43 #184
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_95730990
Nou zolang het snaveltje opengaat ben ik al lang blij. Zoet of niet.
pi_95731011
Mijn reden om terughoudend te zijn met diksap is omdat kinderen zoete smaken doorgaans vrij makkelijk accepteren maar andere smaken moeilijker. Ik wil niet bij voorbaat al beginnen om te zoeten. Het is geen garantie dat een kind een makkelijke en veelzijdige eter/drinker wordt, maar het is op z'n minst het proberen waard.

-Edit- Wat jij dus zegt, WupWup.
  dinsdag 19 april 2011 @ 20:39:59 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_95731774
Mijn moeder dacht dat Ylana wel eens dorst kon hebben na een boterham. Normaal krijgt ze een slok bij mij en als ze al haar melk opheeft krijgt ze dus wat water. Maximaal 3 slokken en dan is ze het weer zat.
Ze heeft net een half uur getankt. Gelukkig maar want het was vandaag overdag knudde en met die warmte vind ik het wel prettig dat ze minimaal 2 keer góéd bij me drinkt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_95764381
Niels groeit wel heel saai gemiddeld... :O :+

We komen net terug van het consultatiebureau. De wijkverpleegkundige vroeg of ik nog borstvoeding geef en hoe vaak, maar ik kreeg er verder geen opmerkingen over. Ze vroeg wel of hij daarnaast goed eet.
Hij is trouwens vanzelf door gaan slapen (grootste deel van de nachten nu tenminste), dat heb ik even benadrukt :6 :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 20 april 2011 @ 16:07:06 #188
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95764414
Die gewichtslijn is echt prachtig!
pi_95764484
Wat heerlijk dat hij zo goed groeit, Twinkly! Ik ben jaloers. Ik denk dat Ivans gewichtslijn inmiddels bovenaan de curve zit. :o

Lena is weer nogal krap aangekomen in gewicht, maar met gemiddeld 150 gram per week aankomen was de arts op het consultatiebureau meer dan tevreden. In de lengte zit ze nu wel prima op haar eigen lijn.
pi_95764921
Groeit Lena wel mooi volgens haar lijntje ook qua gewicht? Het klinkt alsof het gewoon bij haar hoort toch?
En wat Ivan betreft moet je helemaal niet jaloers zijn! Die groeit ook super goed en mooi volgens zijn lijn :Y
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 18:43:01 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95770735
mooie curve niels ^O^

Geert heeft wat nieuws :') aanvallen, drinken, zelf loslaten, dan heel zielig huilen en gelijk weer aanvallen. t lijkt net een spelletje _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 20 april 2011 @ 19:27:14 #192
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_95772970
vandaag heb ik Eline 2 flessen van 150cc en 1 van 60 cc meegegeven. Daar doet ze het goed op, maar nu hebben ze op het kdv er bijna 4,5 uur tussen gelaten. dat vind ik erg lang
  woensdag 20 april 2011 @ 19:30:25 #193
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_95773185
Ik zou om een andere reden voor water kiezen en dan vooral om het feit dat ze dan kunnen drinken wanneer ze willen, je kan dan gewoon bijv een rietjesbeker voor ze neerzetten.

Met diksap of iets anders moet je dat beperken tot een drinkmoment ivm de tandjes.

En als mijn meisje net zo'n slechter drinker is als ik vroeger, dan ben ik blij als ze de hele dag door wat tot haar beschikking heeft, naast Bv natuurlijk.

Vorige week was ik voor het eerst bij de verloskundige die ook lactatiekundige is, die werd helemaal enthousiast na mijn opmerkingen over Bv, wat ik had gelezen erover, dat ik naar de cursus ga en dat ik al een kolf in huis had. Ze zei, je klinkt echt enorm positief en gemotiveerd, zo maak ik het zelden mee. Fijn idee dat ik haar kan bellen mocht er iets niet goed gaan tzt...
pi_95773564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef DJMO het volgende:
mooie curve niels ^O^

Geert heeft wat nieuws :') aanvallen, drinken, zelf loslaten, dan heel zielig huilen en gelijk weer aanvallen. t lijkt net een spelletje _O-
Het klinkt een beetje als spruw eerlijk gezegd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95773767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje als spruw eerlijk gezegd.
Inderdaad, ik wilde net hetzelfde zeggen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 20 april 2011 @ 20:03:15 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95774912
Hij doet het niet bij elke voeding, anders had ik me er wel zorgen over gemaakt. Hoewel ik spruw zeker niet uitsluit, aangezien ik aan de antibiotica zit :/
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_95775063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Groeit Lena wel mooi volgens haar lijntje ook qua gewicht? Het klinkt alsof het gewoon bij haar hoort toch?
En wat Ivan betreft moet je helemaal niet jaloers zijn! Die groeit ook super goed en mooi volgens zijn lijn :Y
Nee, ze groeien allebei niet volgens hun eigen lijn qua gewicht. Ivan gaat te hard omhoog en Lena niet hard genoeg. Hun lengtelijntjes zien er wel voorbeeldig uit.
pi_95775133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, ze groeien allebei niet volgens hun eigen lijn qua gewicht. Ivan gaat te hard omhoog en Lena niet hard genoeg. Hun lengtelijntjes zien er wel voorbeeldig uit.
Doe Lena's curve ns?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95775168
ik dacht trouwens altijd dat 150 gr gemiddeld per week keurig was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95775503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Sugarsnap het volgende:
vandaag heb ik Eline 2 flessen van 150cc en 1 van 60 cc meegegeven. Daar doet ze het goed op, maar nu hebben ze op het kdv er bijna 4,5 uur tussen gelaten. dat vind ik erg lang
Waarom vind je dat zo lang? Voor een kind van haar leeftijd klinkt het mij niet heel vreemd in de oren, gebeurt bij ons ook wel eens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')