quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:29 schreef Ticootje het volgende:
Dat heb ik met drank... Als ze straks een wijntje drinken, he zo smaakte mama's melk ook. (Grapje uiteraard)
Ik kolf 1x, ik trek het prima.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:31 schreef Orea het volgende:
Nou op zich zijn wij ook wel makkelijk inderdaad, alleen met scherpe dingen, ui en zout letten we op..(alhoewel ze laatst wel prei mee heeft gegeten en daar geen reactie op had, dus wat ui zou ook moeten kunnen)
Nog even een vraagje, ik denk dat ik binnenkort misschien over wil naar 1 keer kolven. Op zich kan ik in elk geval tot 10 maanden hier kolven, dan heb ik vakantie. Daarna wil ik sowieso nog maar max. 1 keer kolven.
Zou mijn productie 1 keer kolven nu al trekken? Of is dat een kwestie van uitproberen?
De laatste keer waren het 4 vriezerflessen (ze was heeeel lang weggeweest en ik wilde niet dat ze te weinig hadquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:40 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, geef je die ongebruikte fles dan 's avonds nog? Als je hele verse melk meegeeft en je die goed gekoeld houdt dan kun je de melk altijd nog invriezen misschien? Wat ook het proberen waard is is om te kijken of ze gekoelde melk wil drinken. Dat wil ik bij Lena ook proberen als ze wat makkelijker uit een fles drinkt.
Wat wupwup zegt, een jaar wordt aangeraden.. alleen zoals bij alles bij onsquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
Hij groeit zo te zien uitstekend, dus misschien durf je nu beter een voeding aan de borst te vervangen door een tussendoortje of zo?
Orea, ik las dat jij Leia water geeft. Hoe zit dat eigenlijk met borstvoeding en het aanbieden van water? Ik begrijp het voedelintroductieschema niet helemaal op dit punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |