abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:43:19 #101
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95384611
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Vind het vooral mooi dat het PVV-stemmers zijn die roepen dat je niet mag zeggen dat alle PVV-stemmers zo zijn als er 1 idioot rondloopt.

Goh, laat dat nou precies de manier zijn hoe ze buitenlanders/Marokkanen/moslims behandelen. Een paar die het verkutten, dus ze zijn allemaal fout.

Koekje
eigen
Deeg

:D
Hoe weet jij precies dat het PVV-stemmers zijn die roepen dat je niet mag zeggen dat alle PVV-stemmers zo zijn als er 1 idioot rondloopt?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_95384765
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Dat kan dan prima de conclusie zijn, maar je moet het dan wel even onderzoeken.
dat doen ze heus wel :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_95384818
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat doen ze heus wel :')
Waarom heb je er dan zo een probleem mee dat een eventuele politieke voorkeur geopperd wordt?
pi_95385025
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Waarom heb je er dan zo een probleem mee dat een eventuele politieke voorkeur geopperd wordt?
ik zou er geen probleem mee hebben als dat gebeurd na gedegen onderzoek door mensen die daar voor opgeleid zijn en zo

Een groep fokkers die conclusies trekt na aanleiding van een vage buurman en een uitspraak jaren terug in een lift vind ik niet echt een instituut waar ik op af ga (en nee zelfs al stond het in de NRC dan is het nog niet meteen waar... Het is geen betrouwbare bron en er worden verregaande conclussies getrokken uit 1 opmerking die totaal niet ondersteund worden door wat dan ook)
Dus tot iemand met echte bewijzen komt voor de samenhang beschouw ik het als irrelevant en zie ik niet waarom het genoemt zou moeten worden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_95385030
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoe weet jij precies dat het PVV-stemmers zijn die roepen dat je niet mag zeggen dat alle PVV-stemmers zo zijn als er 1 idioot rondloopt?
Voldoende opmerkingen op twitter, telegraaf en op FOK gezien. Ik weet niet 100% zeker of ze daadwerkelijk op PVV hebben gestemd, maar dat maken ze wel duidelijk.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:53:31 #106
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95385072
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik zou er geen probleem mee hebben als dat gebeurd na gedegen onderzoek door mensen die daar voor opgeleid zijn en zo

Een groep fokkers die conclusies trekt na aanleiding van een vage buurman en een uitspraak jaren terug in een lift vind ik niet echt een instituut waar ik op af ga (en nee zelfs al stond het in de NRC dan is het nog niet meteen waar... Het is geen betrouwbare bron en er worden verregaande conclussies getrokken uit 1 opmerking die totaal niet ondersteund worden door wat dan ook)
Dus tot iemand met echte bewijzen komt voor de samenhang beschouw ik het als irrelevant en zie ik niet waarom het genoemt zou moeten worden
Je praat tegen een muur, dat heb je hopelijk door.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_95385146
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:21 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik zie bij Volkert wel een verband tussen politieke overtuiging en daden,
bij Tristan is dat volkomen afwezig.
Verder moet jij maar uitleggen wat ik niet aan jouw post begrijp
Het is waar dat dit geen politiek gefundeerde daad was idd, in die zin is het wrs ook niet relevant om te weten wat deze jongeman stemde, maar op één of andere manier kan ik die vuurwapenfreaks niet zien als mensen die affiniteit hebben met een linkse partij.
Hier op FOK! zie je dat patroon volgens mij wel. Het zijn iig de libertariërs die vrij vuurwapenbezit te vuur en te zwaard verdedigen en het zijn toch meer de rechtse law and order figuren die hier wel mee instemmen. Het motto van hen: Nederland is door links naar de haaien geholpen, burgers moeten zich kunnen beschermen, aangezien de overheid oiv linkse politiek laat afweten.
I´m back.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:56:16 #108
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95385190
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:47 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Het OM heeft al gemeld, dat in de afscheidsbrief van Tristan geen duidelijk motief naar voren komt.
pi_95385252
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:53 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Je praat tegen een muur, dat heb je hopelijk door.
ja maar ik ben aan het studeren dus dit is leuker
en ik vind dat we mensen die het minder snappen moeten helpen door het ze uit te leggen
de enige manier om te zorgen dat we straks niet allemaal overgeleverd zijn aan de wil van een kudde mensen die niets snapt van politiek en dergelijke
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:58:32 #110
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95385281
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Voldoende opmerkingen op twitter, telegraaf en op FOK gezien. Ik weet niet 100% zeker of ze daadwerkelijk op PVV hebben gestemd, maar dat maken ze wel duidelijk.
Ik vind het maar weinig waard, zo'n opmerking, maar ga gerust je gang.
pi_95385345
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Ik heb namelijk nog niemand in dit topic conclusies zien trekken over de PVV o.i.d. Ik heb alleen maar mensen in de verdedigingsmodus zien schieten dat je vooral het woord PVV niet mag laten vallen.

Dit vind ik een beetje raar. But Hey, we've the right to disagree ;)

@ Kenny: Tip voor de volgende keer: "zo gauw je gaat schelden reageren mensen niet meer."
pi_95385475
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Ik heb namelijk nog niemand in dit topic conclusies zien trekken over de PVV o.i.d. Ik heb alleen maar mensen in de verdedigingsmodus zien schieten dat je vooral het woord PVV niet mag laten vallen.

@ Kenny: Tip voor de volgende keer: "zo gauw je gaat schelden reageren mensen niet meer."
ik zeg niet dat mensen conclusies trekken over de PVV maar over het motief van de dader (en vanuit daar weer over de PVV maar die mensen hebben dit topic gelukkig al snel verlaten)
Dat eerste is even erg... We weten niets over zijn motief... Zullen het waarschijnlijk ook nooit weten. Het is dus tot nu toe totaal niet relevant.

Jij zegt dat een gerucht genoeg is om je op te baseren dat is het gewoon niet. Ik vind het storend en ook een beetje eng dat mensen dat wel doen. Dat getuigd niet van enige vorm van intelligentie of van het feit dat je snapt wat er om je heen in de samenleving gebeurt en speelt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:03:12 #113
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95385502
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:59 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje flauw, dat je kritiek op datgene wat je hier stelt af te doen als 'in de verdedigingsmodus schieten'.
Het gaat er toch echt wel degelijk over, dat jij stelt, of in elk geval suggereert, dat in de politieke voorkeur (vermeende, overigens, want dit is slechts uit hear say vernomen) van de dader het motief schuilt.
En daar is het niet iedereen mee eens.
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 12:09:53 #114
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_95385786
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje flauw, dat je kritiek op datgene wat je hier stelt af te doen als 'in de verdedigingsmodus schieten'.
Het gaat er toch echt wel degelijk over, dat jij stelt, of in elk geval suggereert, dat in de politieke voorkeur (vermeende, overigens, want dit is slechts uit hear say vernomen) van de dader het motief schuilt.
En daar is het niet iedereen mee eens.
Het ligt wel voor de hand natuurlijk. De schutter schoot enkel allochtonen overhoop.

Oh wacht... Ach, wat maakt het ook uit. De 3 letters PVV vliegen door de lucht. Dat moet natuurlijk direct aangegrepen worden omdat kruit met onderbouwde argumenten niet veel voorstellen tegenwoordig.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:11:14 #115
165633 eriksd
The grand facade...
pi_95385848
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:39 schreef Zemi77 het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat zijn vermeende politieke overtuiging opeens geen rol mag spelen, terwijl hij wel als een gek zes mensen heeft afgemaakt en in zijn afscheidsbrief aangeeft dat maatschappelijke ontevredenheid een van zijn drijfveren is.
Maar waar zit dan de relevantie?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:11:27 #116
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95385857
Er zijn dus echt mensen geweest die het nodig vonden te vragen naar zijn stemgedrag, en bij uitkomst "PVV" dat te publiceren?

Ik weet niet wat zieliger is, de dader of de rukker die denkt dat de PVV er iets mee uit te staan heeft.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95385918
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:

[..]

bron
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'Extreemrechtse ideeën had hij niet' Tuurlijk, als je een winkelcentrum binnenloopt en gaat schieten, heb je geen extreemrechtse ideeën.

Komt het eens van een andere hoek dan het eeuwige gewauwel dat ik om mij heen hoor dat die kerel vast een moslim was.
Haha, lekker snugger ben je. Mensen afknallen -> extreemrechts

Ja jij snapt het. :')
Ron Paul 2012
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:15:49 #118
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95386039
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn dus echt mensen geweest die het nodig vonden te vragen naar zijn stemgedrag, en bij uitkomst "PVV" dat te publiceren?

Ik weet niet wat zieliger is, de dader of de rukker die denkt dat de PVV er iets mee uit te staan heeft.
...maar wanneer in het midden-oosten iemand een bus opblaast, komt het niet omdat ze al jarenlang onderdrukt worden en hun halve familie is afgeknald door een fout regime, maar 'omdat ze moslim zijn!!!"

Toch?

:')
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:17:01 #119
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95386085
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

...maar wanneer in het midden-oosten iemand een bus opblaast, komt het niet omdat ze al jarenlang onderdrukt worden en hun halve familie is afgeknald door een fout regime, maar 'omdat ze moslim zijn!!!"

Toch?

Ja.

Of is meneer Tristian onderdrukt door de PVV of een andere mogendheid binnen Nederland, overtuigd van een of andere Jihad religie? Of was hij wellicht gewoon een gestoorde mongool.

Gok op het laatste.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95386219
Hij speelde wel computerspelletjes, waaronder Call of Duty.
Ron Paul 2012
pi_95386251
Het verklaart wel weer waarom de schutter de dierenwinkel ongemoeid liet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:25:19 #122
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95386421
_O-
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_95387200
Wat een onzin. Ik vind Tristan niet het type dat door brievenbussen pist.
pi_95387498
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het verklaart wel weer waarom de schutter de dierenwinkel ongemoeid liet.
Hij was lid van de Partij voor de Dieren?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_95387593
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:52 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Hij was lid van de Partij voor de Dieren?
:|W
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_95387704
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Je stemt op de PVV omdat je ontevreden bent over zaken, verandering wilt, je jezelf een slachtoffer of achtergesteld voelt, etc etc.

Nutella eet je omdat je het lekker vind, maar daar zit verder geen diepere politieke of emotionele gedachte achter.
Dan kun je beter de hele politiek de schuld geven. Die wekken de illusie dat alle problemen opgelost kunnen worden door overheidsingrijpen ipv dat ze zelfbeschikkinig propageren
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 12:58:54 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95387748
Krant :')
Dode bomen :')
NRC :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:08:53 #128
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95388208
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:57 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dan kun je beter de hele politiek de schuld geven. Die wekken de illusie dat alle problemen opgelost kunnen worden door overheidsingrijpen ipv dat ze zelfbeschikkinig propageren
Natuurlijk, maar wanneer je 1 politieke 'partij'/beweging hebt die de schuld van de problemen grotendeels bij alle allochtonen/moslims neerlegt, jarenlang dat verhaaltje herhaalt en daar grote successen mee boekt qua populariteit en zetels, en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten, dan kun je dat ook weer niet geheel loskoppelen natuurlijk.

Niet dat ik de PVV hier de schuld van geef trouwens. En ik zeg ook niet dat nu alle PVV'ers dit soort idiote acties in zich hebben.

Dit gaat gewoon om een gefrustreerde jongen met geestelijke problemen (depressie), en dan had hij net zo makkelijk lid van GL kunnen zijn en op een boerenbijeenkomst of bij een vastgoedbedrijf om zich heen kunnen schieten, of het had iemand kunnen zijn die zich verbonden voelt met een bepaald geloof en op een gekke koopzondag om zich heen gaat knallen.

Dus nogmaals, ik zeg helemaal niets over de PVV, maar ik zeg iets over de hypocrisie die sommigen van die lui hebben door nu te zeggen dat het irrelevante informatie is terwijl ze zelf jarenlang niets anders gedaan hebben dan de schuld van verschrikkelijke zaken af te schuiven op politieke voorkeur of religie!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 13:21:28 #129
341203 3-voud
pi_95388791
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar wanneer je 1 politieke 'partij'/beweging hebt die de schuld van de problemen grotendeels bij alle allochtonen/moslims neerlegt, jarenlang dat verhaaltje herhaalt en daar grote successen mee boekt qua populariteit en zetels, en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten, dan kun je dat ook weer niet geheel loskoppelen natuurlijk.

Niet dat ik de PVV hier de schuld van geef trouwens. En ik zeg ook niet dat nu alle PVV'ers dit soort idiote acties in zich hebben.

Dit gaat gewoon om een gefrustreerde jongen met geestelijke problemen (depressie), en dan had hij net zo makkelijk lid van GL kunnen zijn en op een boerenbijeenkomst of bij een vastgoedbedrijf om zich heen kunnen schieten, of het had iemand kunnen zijn die zich verbonden voelt met een bepaald geloof en op een gekke koopzondag om zich heen gaat knallen.

Dus nogmaals, ik zeg helemaal niets over de PVV, maar ik zeg iets over de hypocrisie die sommigen van die lui hebben door nu te zeggen dat het irrelevante informatie is terwijl ze zelf jarenlang niets anders gedaan hebben dan de schuld van verschrikkelijke zaken af te schuiven op politieke voorkeur of religie!
Je reactie zit bomvol tegenstrijdigheden.
Je zegt "niets" over de PVV, maar dat doe je wel.
Je wilt niet wijzen naar de PVV en zijn aanhang, maar de relevantie is er wel.

Dit is felle kritiek leveren en vingertje wijzen met een bosje bloemen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:22:57 #130
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95388851
quote:

[..]

Hij heeft toch helemaal niet "op allochtonen" geschoten....

Hij heeft op alles en iedereen geschoten, ook op autochtone bejaarden in scootmobiels.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 13:23:27 #131
341203 3-voud
pi_95388871
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:22 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Hij heeft op alles en iedereen geschoten, ook op autochtone bejaarden in scootmobiels.
En blanke kinderen.
pi_95389251
quote:

Allemaal uitvretende linksmensen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:33:37 #133
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95389419
quote:

[...]en vervolgens loopt 1 van hun aanhangers een winkelcentrum in waar hij op allochtonen gaat schieten[...]
Dit is wel een staaltje feiten naar eigen hand zetten om het verhaaltje kloppend te maken. Afgezien daarvan is het weinig overtuigend, vind ik.

Bovendien als je dan al een aanklacht over hypocrisie wil ventileren is het dan werkelijk nodig om zo'n tragedie als deze daarvoor aan te grijpen?
Ik vind dit aardig richting weerzinwekkend neigen.
pi_95389814
Tristan van der Vlis hield van Calvé pindakaas, droeg gaag spijkerbroeken van Wrangler en zijn favoriete auto was de Peugeot 407. En nu?

Wat een bullshit zeg...
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:44:36 #135
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95390014
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:21 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je reactie zit bomvol tegenstrijdigheden.
Je zegt "niets" over de PVV, maar dat doe je wel.
Je wilt niet wijzen naar de PVV en zijn aanhang, maar de relevantie is er wel.

Dit is felle kritiek leveren en vingertje wijzen met een bosje bloemen.
Wat zeg ik over de PVV dan? En wat klopt er dan niet aan?
pi_95390102
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Allemaal uitvretende linksmensen.
Als hij die had willen doodschieten was hij wel naar de voedselbank gereden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:48:50 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95390233
quote:

[..]

Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is wel een staaltje feiten naar eigen hand zetten om het verhaaltje kloppend te maken. Afgezien daarvan is het weinig overtuigend, vind ik.

Bovendien als je dan al een aanklacht over hypocrisie wil ventileren is het dan werkelijk nodig om zo'n tragedie als deze daarvoor aan te grijpen?
Ik vind dit aardig richting weerzinwekkend neigen.
Die hypocrisie heeft rechtstreeks verband met deze zaak, dus dan is het vrij logisch dat het daar over gaat...
pi_95390589
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.

[..]

Die hypocrisie heeft rechtstreeks verband met deze zaak, dus dan is het vrij logisch dat het daar over gaat...
dat is totaal niet waar
onder de slachtoffers zit 1 allochtoon
uit 6...
dat lijkt me meer toeval dan iets anders
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 13:59:26 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95390767
quote:

[..]

[..]

Echt gast!
1 dode was een man uit Syrie.
De rest was autochtoon.
Ga nou niet klakkeloos dingen napraten, maakt de zaak toch al zo ingewikkeld.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

dinsdag 12 april 2011 @ 14:01:08 #140
322645 Voorschrift
See if I care
pi_95390868
Al die autochtone bejaarden en gehandicapten in scootmobiels die dood waren geschoten zijn nu ineens een allochtoon bewijs dat het hate-crime is? _O-

Dat er in de interviews met het AH personeel allochtonen aan het woord waren mag geen verrassing heten, heb je ooit een supermarkt gezien zonder Mocro personeel?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:14:01 #141
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95391502
quote:

Je vergeet dat het een zaak is waarvan nog niet alle feiten bekend zijn. Laat staan het helder is wat het motief is geweest.
Dat je vervolgens de feiten die wel bekend zijn verdraait om jouw klaagzang kloppend te maken, vind ik stuitend.
pi_95391795
Interessant topic. Ik vind het ook wel opvallend dat ik hier geen enkele PVV-aanhanger zich expliciet van Tristan zie distantiëren. Mag ik daaruit opmaken dat zij dit soort wandaden stilzwijgend steunen?

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 14:20:10 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:20:37 #143
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95391831
quote:

are you retarded?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:25:27 #144
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95392062
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:24 schreef Deadre het volgende:

cute, flame bait, eens kijken wie er hapt.

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 12-04-2011 14:29:08 ]
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 14:27:00 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95392135
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:19 schreef Igen het volgende:
Interessant topic. Ik vind het ook wel opvallend dat ik hier geen enkele PVV-aanhanger zich expliciet van Tristan zie distantiëren. Mag ik daaruit opmaken dat zij dit soort wandaden stilzwijgend steunen?

;)
Ik zie ook nog geen enkele schizofreen ageren, je punt is?

dinsdag 12 april 2011 @ 14:27:27 #146
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95392162
quote:

;)
quote:
Tristan Van der Vlis stemde PVV. Dat beweert een bewoner uit de flat van Tristan.
Volgens NRC Handelsblad vertelde Tristan aan deze getuige in de lift dat hij op de PVV had gestemd. "Hij zei: dat mag je eigenlijk niet zeggen, maar daar heb ik schijt aan. Hij vond het wel genoeg met die gasten, buitenlanders." Maar extreemrechtse ideeën had hij niet, zegt de man tegen de krant. :')
:W
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 14:29:23 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95392254
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:25 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

cute, flame bait, eens kijken wie er hapt.
Niemand

pi_95392359
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik zie ook nog geen enkele schizofreen ageren, je punt is?
Dat Wilders bij criminaliteit die door een moslim wordt gepleegd ook altijd zegt dat andere moslims zich expliciet daarvan moeten distantiëren. Als dat het PVV-gedachtegoed is, dan verwacht ik dus ook dat andere PVV-aanhangers zich expliciet distantiëren als iemand uit hun midden zo'n wandaad pleegt.

Of nou ja, eigenlijk verwacht ik dat natuurlijk helemaal niet, maar laat dat via analogie een les zijn. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 14:33:11 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:32:49 #149
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_95392422
Dit is wel echt tenenkrommend zielig zeg. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_95392451
quote:

;)
Inderdaad interessant. Wanneer een dader links en/of allochtoon is moet je die PVVers 'ns horen. Niet te zuinig.
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:38:25 #151
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95392698
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat Wilders bij criminaliteit die door een moslim wordt gepleegd ook altijd zegt dat andere moslims zich expliciet daarvan moeten distantiëren. Als dat het PVV-gedachtegoed is, dan verwacht ik dus ook dat andere PVV-aanhangers zich expliciet distantiëren als iemand uit hun midden zo'n wandaad pleegt.

Of nou ja, eigenlijk verwacht ik dat natuurlijk helemaal niet, maar laat dat via analogie een les zijn. :)
Alleen vergeet je voor het gemak dat wat gesteld wordt, 'Tristan is een PVV'er', geen vaststaand feit is, maar in de wereld is geholpen door een flatbewoner.
Daarnaast wordt in deze topic in de bewering van deze flatbewoner het motief gezien van Tristan.

De enige les die hieruit te trekken valt is, dat dit nogal onnozel is.
pi_95392800
Het verklaart ook wel weer waarom hij zichzelf doodschoot, kennelijk had hij geen vertrouwen in die linkse rechters.
pi_95392995
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Het verklaart ook wel weer waarom hij zichzelf doodschoot, kennelijk had hij geen vertrouwen in die linkse rechters.
Er klopt wel iets. PVV-stemmers zijn vaker dan gemiddeld voor de doodstraf.
pi_95393048
de kogel kwam van rechts.
dont get high on your own supply
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:48:32 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95393229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Alleen vergeet je voor het gemak dat wat gesteld wordt, 'Tristan is een PVV'er', geen vaststaand feit is, maar in de wereld is geholpen door een flatbewoner.
Daarnaast wordt in deze topic in de bewering van deze flatbewoner het motief gezien van Tristan.

De enige les die hieruit te trekken valt is, dat dit nogal onnozel is.
Ik zeg nergens dat dat het motief zou zijn voor zijn acties, want ik gaf al meerdere keren aan dat je dat moet zoeken bij zijn psychische gesteldheid (depressie, frustratie), en niet bij zijn politieke voorkeur...

... maar tegelijkertijd kan het wel de richting van zijn woede enigzins verklaren. ALS hij jarenlang vol zit met frustraties en daardoor een afkeer tegen allochtonen heeft omdat de PVV hem jarenlang verteldt dat allochtonen zo'n groot probleem zijn, en ALS hij dan vervolgens zijn kogels richt op allochtonen/gekleurde autochtonen, dan ZOU je daar een verbinding kunnen vinden.

Wat, nogmaals, niets zegt over andere PVV'ers, behalve dan over die PVV'ers die eerst wel steeds die verbanden willen leggen wanneer het om soortgelijke zaken gaat, en dan nu beginnen te huilen wanneer iemand anders dat verband legt...
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:50:45 #156
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95393346
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je vergeet dat het een zaak is waarvan nog niet alle feiten bekend zijn. Laat staan het helder is wat het motief is geweest.
Dat je vervolgens de feiten die wel bekend zijn verdraait om jouw klaagzang kloppend te maken, vind ik stuitend.
Vandaar dat ik reageer op de informatie zoals die ik krijg, en ik gaf al aan dat ik er zelf niet bij was, en dus is alles onder het voorbehoud dat die informatie klopt, wat ik dus niet zeker weet of kan weten. Mede ook omdat de politie/overheid weinig doet om al die informatie wel gewoon openbaar te maken, waardoor je dus dit soort gespeculeer in de hand werkt. Helaas.
pi_95393498
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zeg nergens dat dat het motief zou zijn voor zijn acties, want ik gaf al meerdere keren aan dat je dat moet zoeken bij zijn psychische gesteldheid (depressie, frustratie), en niet bij zijn politieke voorkeur...

... maar tegelijkertijd kan het wel de richting van zijn woede enigzins verklaren. ALS hij jarenlang vol zit met frustraties en daardoor een afkeer tegen allochtonen heeft omdat de PVV hem jarenlang verteldt dat allochtonen zo'n groot probleem zijn, en ALS hij dan vervolgens zijn kogels richt op allochtonen/gekleurde autochtonen, dan ZOU je daar een verbinding kunnen vinden.
Extreem ver gezocht. De dader heeft niet gericht geschoten op allochtonen. Hij heeft gewoon in het wilde weg om zich heen geschoten. Uit de verklaringen blijkt dat de dodelijke slachtoffers mensen zijn die niet zo snel konden wegkomen, onder wie bejaarden van 80 en 91. Dat één van de doodgeschoten mensen van Syrische afkomst is, is toeval. De verbinding die je krampachtig zoekt, is er niet.

quote:
Wat, nogmaals, niets zegt over andere PVV'ers, behalve dan over die PVV'ers die eerst wel steeds die verbanden willen leggen wanneer het om soortgelijke zaken gaat, en dan nu beginnen te huilen wanneer iemand anders dat verband legt...
Jezelf tot hetzelfde niveau verlagen is een goed plan... :N
pi_95393818
Jammer dat hij zichzelf doodschoot, zou een prima aanwinst zijn geweest voor de PVV. Je weet wel, die club brievenbus pissers, kopstoot uitdelers en zwangere vrouwen stompers. Hij zou met open armen ontvangen worden. Erg vreemd trouwens dat het PVVee nog geen afstand heeft gedaan van hun vriend Tristan. Eigenlijk helemaal niet zo vreemd nu ik er over nadenk...
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:00:54 #159
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95393855
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:48 schreef Yi-Long het volgende:

Ik heb nergens gesteld, dat jij dit hebt beweerd. Ik stelde dat dit in deze topic werd beweerd, maar dat zelfs het OM in zijn afscheidsbrief geen duidelijk motief heeft gevonden.

quote:
Natuurlijk mag jij gaan speculeren met het uitgangspunt van een losse opmerking van een flatbewoner.
Ik heb al gesteld dat het vervolgens wat naïef te veronderstellen is, dat van alle beweringen, gedaan vanuit deze gedachte-experiment, slechts stilzwijgend kennis zal worden genomen.

quote:
Wie zijn dan toch deze PVV'ers in deze topic? Schaar je daar degenen onder die het niet met jou eens zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 12-04-2011 15:06:12 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:00:58 #160
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95393862
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:53 schreef Boldface het volgende:

Jezelf tot hetzelfde niveau verlagen is een goed plan... :N
Doet me denken aan Fox-News dit...

Eerst verdraaien ze de waarheid en verkondigen dit als feiten en stoppen het in het nieuws. Ongenuanceerd, eenzijdig, niet onderbouwd, schreeuwerig, drammerig, etc etc.

Vervolgens komt een Jon Stewart of Colbert, die bepaalde zaken over Fox-News extra aandikken voor komisch effect, wat voor iedereen duidelijk is, en noemen het entertainment...

... en dan gaan die figuren van FOX-News lopen janken over de werkwijze van Comedy Central...(!)
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:02:55 #161
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95393947
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef Yi-Long het volgende:
Doet me denken aan Fox-News dit...

Eerst verdraaien ze de waarheid en verkondigen dit als feiten en stoppen het in het nieuws. Ongenuanceerd, eenzijdig, niet onderbouwd, schreeuwerig, drammerig, etc etc.
De enige die hier verdraait ben jij anders, met je bullshit over de dader die praktisch alleen allochtonen neerschoot.

Vervolgens neem je heel makkelijk aan dat de jongen op de PVV stemde, terwijl er geen enkel hard bewijs is dat hij dat deed.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:05:15 #162
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95394051
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Vandaar dat ik reageer op de informatie zoals die ik krijg, en ik gaf al aan dat ik er zelf niet bij was, en dus is alles onder het voorbehoud dat die informatie klopt, wat ik dus niet zeker weet of kan weten. Mede ook omdat de politie/overheid weinig doet om al die informatie wel gewoon openbaar te maken, waardoor je dus dit soort gespeculeer in de hand werkt. Helaas.
Ik zou me met deze wetenschap dan wat gematigder opstellen.
De discussie hierover is al zover gevoerd, dat er eigenlijk al gesteld wordt dat iedereen die op de PVV heeft gestemd of ermee sympathiseert zijn verontschuldigingen moet maken voor hetgeen die jongen heeft aangericht.
Dat is toch wel heel apart naar aanleiding van een niet-verifieerbare opmerking van een flatbewoner. Vind je ook niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door damian5700 op 12-04-2011 15:14:17 ]
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 15:05:41 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95394071
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef Igen het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets minder naief moet zijn en vage flatbewoners niet zomaar moet geloven.

dinsdag 12 april 2011 @ 15:06:11 #164
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95394095
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb nergens gesteld, dat jij dit hebt beweerd. Ik stelde dat dit in deze topic werd beweerd, maar dat zelfs het OM in zijn afscheidsbrief geen duidelijk motief heeft gevonden.

[..]
Vandaar ook dat ik al aangaf dat het jammer is dat die informatie uit die brief niet openbaar gemaakt wordt, waardoor het dus bij speculeren blijft.

quote:
Natuurlijk mag jij gaan speculeren met het uitgangspunt van een losse opmerking van een flatbewoner.
Ik heb al gesteld dat het vervolgens wat naïef te veronderstellen is, dat van alle beweringen, gedaan vanuit deze gedachte-experiment, slechts stilzwijgend kennis van zal worden genomen.

[..]
Daar heb ik geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat men al meerdere malen niet begrijpend kan of wil lezen, en dus zaken uit hun verband rukken of verkeerd/anders interpreteren.

quote:
Wie zijn dan toch deze PVV'ers in deze topic? Schaar je daar degenen onder die het niet met jou eens zijn?
Daar schaar ik diegenen onder die nu al bij topic 15 waren geweest wanneer de dader een moslim of zo'n enge linksert was geweest, maar die nu heel stilletjes wegblijven...
  Admin dinsdag 12 april 2011 @ 15:06:14 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_95394097
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:02 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

De enige die hier verdraait ben jij anders, met je bullshit over de dader die praktisch alleen allochtonen neerschoot.

Vervolgens neem je heel makkelijk aan dat de jongen op de PVV stemde, terwijl er geen enkel hard bewijs is dat hij dat deed.
En al stémde ie PVV, dan wat?
Niks, helemaal gewoon niks.

dinsdag 12 april 2011 @ 15:06:52 #166
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95394127
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik denk dat je iets minder naief moet zijn en vage flatbewoners niet zomaar moet geloven.
Dat is iets dat mensen al vanaf de eerste pagina roepen, maar bepaalde figuren willen daar niet op ingaan, die nemen het liever voor feit aan... dat is makkelijker om te trollen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:07:57 #167
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95394175
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik zou me met deze wetenschap dan wat gematigder opstellen.
De discussie hierover is al zover gevoerd, dat er eigenlijk al gesteld wordt dat iedereen die op de PVV heeft gestemd of ermee sympathiseert zijn verontschuldigingen moet maken van hetgeen die jongen heeft aangericht.
Dat is toch wel heel apart naar aanleiding van een niet-verifieerbare opmerking van een flatbewoner. Vind je ook niet?
Niet door mij. Maar ik vind zulke eisen altijd onzin, ook wanneer de PVV-achterban erop aandringt dat allochtonen excuses zouden moeten maken voor hun kinderen of buurman of achterneef of whatever. Iedereen is verantwoordelijk voor de eigen daden, en niemand anders hoeft daar zijn excuses voor aan te bieden.
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 15:07:59 #168
8781 crew  Frutsel
pi_95394177
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef UncleDolan het volgende:
Jammer dat hij zichzelf doodschoot, zou een prima aanwinst zijn geweest voor de PVV. Je weet wel, die club brievenbus pissers, kopstoot uitdelers en zwangere vrouwen stompers. Hij zou met open armen ontvangen worden. Erg vreemd trouwens dat het PVVee nog geen afstand heeft gedaan van hun vriend Tristan. Eigenlijk helemaal niet zo vreemd nu ik er over nadenk...
Alleen al door dit soort triestheid verdient de PVV een extra zetel :{
Wanneer mag ik weer stemmen? Ongelofelijk :')
pi_95394231
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef Yi-Long het volgende:
Daar schaar ik diegenen onder die nu al bij topic 15 waren geweest wanneer de dader een moslim of zo'n enge linksert was geweest, maar die nu heel stilletjes wegblijven...
Die had Geertje al twintig tweets verstuurd met 'zie je wel'. Nu hoor je niks van hem omdat er allochtonen doodgeschoten zijn.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:10:22 #170
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95394287
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:06 schreef Yi-Long het volgende:

Daar heb ik geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat men al meerdere malen niet begrijpend kan of wil lezen, en dus zaken uit hun verband rukken of verkeerd/anders interpreteren.
Je doet toch echt zelf de bewering dat Tristan een PVV-aanhanger is die op allochtonen schoot.
Daar staat geen woord Spaans tussen.

quote:
Voor iedereen die nu heel stilletjes wegblijven is dat punt gemaakt. Alleen jammer dat zij er niet bij zijn. Toch?
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:10:30 #171
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95394296
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef Frutsel het volgende:

Alleen al door dit soort triestheid verdient de PVV een extra zetel :{
Wanneer mag ik weer stemmen? Ongelofelijk :')
do not feed the trolls.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:16:19 #172
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95394565
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je doet toch echt zelf de bewering dat Tristan een PVV-aanhanger is die op allochtonen schoot.
Daar staat geen woord Spaans tussen.
...en ik deed ook de bewering dat ik die aannames doe op de informatie zoals ik die krijgt, en dat de uitlatingen die ik doe gebaseerd zijn op de veronderstelling dat die informatie klopt.

Oftewel, ALS deze man een PVV-stemmer is en ALS deze man op allochtonen schoot, dan vind ik de informatie over zijn politieke voorkeur niet 'irrelevant', zoals sommigen hier proberen te beweren.

Ik weet niet precies hoeveel duidelijker ik het nog kan maken, aangezien ik dat nu al talloze malen heel duidelijk heb neergezet.
[..]

quote:
Voor iedereen die nu heel stilletjes wegblijven is dat punt gemaakt. Alleen jammer dat zij er niet bij zijn. Toch?
Zonde idd. Ik mis ze.
pi_95394654
Zelfs al zou hij alleen op hoofddoekjes hebben geschoten, dan is het nog niet relevant dat hij op de PVV stemde.
pi_95394760
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:18 schreef Ausputzert het volgende:
Zelfs al zou hij alleen op hoofddoekjes hebben geschoten, dan is het nog niet relevant dat hij op de PVV stemde.
Omdat jij PVV stemt? PVVers krijgen nu gewoon een koekje van eigen deeg. :W
  Moderator dinsdag 12 april 2011 @ 15:21:43 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_95394829
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:00 schreef UncleDolan het volgende:
:|W
Toch nog maar wat beter nadenken dan voor je op invoeren drukt.
pi_95395129
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef niels0 het volgende:

[..]

Omdat jij PVV stemt? PVVers krijgen nu gewoon een koekje van eigen deeg. :W
Ik heb niets met de PVV en vind Wilders en vooral zijn fractiegenoten idiots, maar dat betekent niet dat het relevant is dat Tristan erop stemde.

Een beetje van het goedkope niveau van Richard de Mos om te beweren dat het wel relevant is.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:29:19 #177
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95395227
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Yi-Long het volgende:

...en ik deed ook de bewering dat ik die aannames doe op de informatie zoals ik die krijgt, en dat de uitlatingen die ik doe gebaseerd zijn op de veronderstelling dat die informatie klopt.

Oftewel, ALS deze man een PVV-stemmer is en ALS deze man op allochtonen schoot, dan vind ik de informatie over zijn politieke voorkeur niet 'irrelevant', zoals sommigen hier proberen te beweren.

Best wel zinloos en ook ik herhaal me nu.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:29:51 #178
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_95395262
quote:

mijn vraag is serieus... are you retarded?

Alles wat de slachtoffers betreft is breed uitgemeten in de media... er zijn meerdere mensen die je erop hebben gewezen dat je verkeerd zit... en nog steeds doe je alsof je neus bloed. Hoe moeilijk is het om gewoon toe te geven dat je fout zat?
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_95395316
pi_95395467
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Denk je echt dat ik het serieus blind geloof? Wie weet zegt die flatbewoner het wel juist alleen om de PVV in een kwaad daglicht te stellen ofzo, weet ik veel.

Maar ik had het ook meer over andere PVV-aanhangers en voor die kwestie doet het er wat minder toe of het nou helemaal honderd procent zeker is of de dader PVV'er was of niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 15:36:24 ]
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:42:06 #181
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_95395896
Het is inderdaad niet relevant, maar (groen)links/moslim wordt er ook altijd bij elk incident bij gehaald.

Dus in dat opzicht snap ik het naar buiten brengen van dit nutteloze feitje wel.

Al was het maar om 'links' voor de volgende keer wat terug-vecht-materiaal te geven als er weer volop gekrijst wordt dat "DE KOGEL VAN LINKS KOMT" etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door ZoKanIkHetOok op 12-04-2011 15:48:15 ]
pi_95396140
quote:

[..]

Dat is allang gebleken, er is een syrische man omgekomen, de andere doden zijn autochtone nederlanders. En eerlijk gezegd, wat doet het er toe wat de origine is van de slachtoffers? Er zijn 5 families (twee van de doden waren een echtpaar) die van het ene op het andere moment opgezadeld zijn met een groot verdriet.

Als je niets zinvols te melden hebt behalve aannames ïn de trant van "het zal wel dit zijn" en dat vervolgens als waarheid gaat verkondigen, hou dan alsjeblieft je mond.

Het is voor ons als buurtgenoten en bekenden al heftig genoeg zonder dat er allerlei misselijke theorieen worden verkondigd.

Het is een klein winkelcentrum, niet heel veel meer dan een buurtsuper, het is gemengd autochtoon en allochtoon publiek. Vrijwel alleen de directe omgeving winkelt daar, iedereen kent elkaar. Bijna iedereen in de wijk heeft wel minimaal 1 slachtoffer of ooggetuige dichtbij zich staan en geloof me, de slachtoffers en ooggetuigen zitten echt niet te wachten op dit soort gezever.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:50:49 #183
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_95396304
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
Als er al een topic van is, gooi deze dan maar op slot a.u.b. :)
Gooi hoe dan ook maar op slot want het is darmontbladerend irrelevant.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:51:02 #184
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_95396318
Ik WIST het gewoon hè. Kijk, de partij voor de Ouderen kon je al uitsluiten, want hij heeft er 3 met scootmobiel neergeknald. Groen Links was statistisch gezien niet mogelijk omdat Volkert daar al op stemde, en PvdA ook niet want daar stemde Mohammed B al op. Bleef nog over: de VVD, ware het niet dat Karst T. daar in 1991 een keertje in een vlaag van verstandsverbijstering op had gestemd. Dus, QED zou ik zeggen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:51:12 #185
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_95396330
quote:
Nog maar een keer dan:

quote:
5s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Hanoying het volgende:
Als hij nou alleen maar allochtonen had neergeschoten of in een moskee was gaan schieten dan deed eventuele sympathie voor de PVV nog een beetje ter zake maar nu heeft dat er toch geen ruk mee te maken?
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:52:55 #186
3647 B.R.Oekhoest
pi_95396438
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:50 schreef Verbal het volgende:

[..]

darmontbladerend irrelevant.

V.
Is dit de nieuwe voor 2011? dat mocht ook wel eens, na het in het decennium 2000-2010 het de hele tijd met de term blaartrekkend te moeten hebben gedaan.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_95396449
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het is inderdaad niet relevant, maar (groen)links/moslim wordt er ook altijd bij elk incident bij gehaald.

Dus in dat opzicht snap ik het naar buiten brengen van dit nutteloze feitje wel.

Al was het maar om 'links' voor de volgende keer wat terug-vecht-materiaal te geven als er weer volop gekrijst wordt dat "DE KOGEL VAN LINKS KOMT" etc.
Nou doe je net alsof links het met argumenten niet af kan
In mijn ogen juist wel, daarom hebben ze deze irrelevante zooi ook niet nodig
Het is juist krachtiger om op inhoud door te gaan dan op loze kreten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_95396649
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Ausputzert het volgende:

[..]

Ik heb niets met de PVV en vind Wilders en vooral zijn fractiegenoten idiots, maar dat betekent niet dat het relevant is dat Tristan erop stemde.

Een beetje van het goedkope niveau van Richard de Mos om te beweren dat het wel relevant is.
Ok je hebt gelijk. Ik was iets te voorbarig. Neemt niet weg dat ik nog steeds achter dat koekje sta.
pi_95396795
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

Waarom hebben zo verdomd weinig mensen door dat de PVV slechts 1 rechts standpunt heeft en hoofdzakelijk linkse standpunten? Leest iemand hier ooit partijprogramma's

never mind: begrijpend lezen is in veel gevallen blijkbaar teveel gevraagd
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:01:02 #190
3647 B.R.Oekhoest
pi_95396894
Het scheen ook dat hij schoenmaat 44 had. Als ik Rutte was zou ik onmiddelijk een systeem opzetten om iedereen die maat 44 bij de schoenwinkel koopt direct door de AIDV te laten volgen.Levensgevaarlijke gekken!
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:04:14 #191
256363 ZoKanIkHetOok
pi_95397080
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef totebel het volgende:

[..]

Waarom hebben zo verdomd weinig mensen door dat de PVV slechts 1 rechts standpunt heeft en hoofdzakelijk linkse standpunten? Leest iemand hier ooit partijprogramma's

Alsof men daarvoor op de PVV stemt. Dan stem je wel op de SP.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:07:17 #192
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95397246
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Alsof men daarvoor op de PVV stemt. Dan stem je wel op de SP.
Nu suggereer je dat het stemgedrag van kiezers maakt dat de ene partij als 'rechts' en weer een andere als 'links' gekwalificeerd kan worden.
Dit vind ik een vreemde suggestie.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:09:16 #193
256363 ZoKanIkHetOok
pi_95397338
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Nu suggereer je dat het stemgedrag van kiezers maakt dat de ene partij als 'rechts' en weer een andere als 'links' gekwalificeerd kan worden.
Dit vind ik een vreemde suggestie.
Suggereer ik dat?
pi_95397413
*zucht* de PVV is geen rechtse partij, eerder een linkse. Heel veel fokkers, maar ook heel veel PVV stemmers hebben dat gewoon NIET door
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:11:23 #195
256363 ZoKanIkHetOok
pi_95397457
Punt is, kom niet aan met 'PVV is op éen puntje na links.'

Dat ene puntje is waar die hele partij op draait. Sure, vlak voor verkiezingstijd komen er dan wel wat linkse puntjes bij maar zoals buschaufferend Nederland heeft kunnen merken ligt dat er na de verkiezingen ook meteen weer uit. Er is maar éen standpunt waarmee de PVV zich willens en wetens ijzersterk profileert, en dat is niet 'we hebben meer verpleegsters nodig in de zorg.'
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:12:55 #196
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95397524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:09 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Suggereer ik dat?
Ja. Met de opmerking waarop ik vervolgens reageerde.
pi_95397592
De PVV is niet links, niet rechts, maar tegen elke moskee.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:17:22 #198
256363 ZoKanIkHetOok
pi_95397786
'Als je het islam-standpunt weg denkt zijn ze links!'

Als je het islam-standpunt weg denkt bestaat die partij niet meer. Dat ze slim genoeg zijn om door te hebben dat hun kiezers bewust of onbewust stiekem gewoon nog naar heel veel linkse standpunten hangen (zeker economisch gezien) wil niet zeggen dat de partij links is. Het hart van de partij zit op rechts, en zonder dat hart zou niemand op ze stemmen, want voor al die linkse versierseltjes om dat hart heen kun je ook makkelijk terecht bij een partij als de SP.

Het enige wat de PVV onderscheidt is hun uiterst rechtse islam-standpunt.

Zonder dat standpunt bestaat die partij niet.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:21:59 #199
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95398015
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef totebel het volgende:

[..]

Omdat de PVV al die linkse standpunten binnen 5 seconden zou laten vallen als het zou betekenen dat ze hun rechtste standpunten (ja, meervoud) zouden mogen doorvoeren, maar andersom niet.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:24:58 #200
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_95398164
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het hart van de partij zit op rechts, en zonder dat hart zou niemand op ze stemmen, want voor al die linkse versierseltjes om dat hart heen kun je ook makkelijk terecht bij een partij als de SP.

Nu noem je juist een partij op die een stop wil op dubbele nationaliteiten, maar eigenlijk al vanuit het verleden uiterst kritisch is geweest over immigratie.
Toentertijd gebundeld in de brochure Gastarbeid en Kapitaal.

Maakt haar positie op dit thema de SP rechts? Blijkbaar jouw redenatie volgend wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')