Ik heb niets met de PVV en vind Wilders en vooral zijn fractiegenoten idiots, maar dat betekent niet dat het relevant is dat Tristan erop stemde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:20 schreef niels0 het volgende:
[..]
Omdat jij PVV stemt? PVVers krijgen nu gewoon een koekje van eigen deeg.![]()
Best wel zinloos en ook ik herhaal me nu.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
...en ik deed ook de bewering dat ik die aannames doe op de informatie zoals ik die krijgt, en dat de uitlatingen die ik doe gebaseerd zijn op de veronderstelling dat die informatie klopt.
Oftewel, ALS deze man een PVV-stemmer is en ALS deze man op allochtonen schoot, dan vind ik de informatie over zijn politieke voorkeur niet 'irrelevant', zoals sommigen hier proberen te beweren.
mijn vraag is serieus... are you retarded?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
...en ik deed ook de bewering dat ik die aannames doe op de informatie zoals ik die krijgt, en dat de uitlatingen die ik doe gebaseerd zijn op de veronderstelling dat die informatie klopt.
Denk je echt dat ik het serieus blind geloof? Wie weet zegt die flatbewoner het wel juist alleen om de PVV in een kwaad daglicht te stellen ofzo, weet ik veel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets minder naief moet zijn en vage flatbewoners niet zomaar moet geloven.
Dat is allang gebleken, er is een syrische man omgekomen, de andere doden zijn autochtone nederlanders. En eerlijk gezegd, wat doet het er toe wat de origine is van de slachtoffers? Er zijn 5 families (twee van de doden waren een echtpaar) die van het ene op het andere moment opgezadeld zijn met een groot verdriet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand anders in dit topic meldde dat de slachtoffers voornamelijk allochtoon waren, en wanneer je de interviews met ooggetuigen ziet en die beschoten zijn, waren dat ook grotendeels allochtonen. Dus vandaar het vermoeden dat hij op allochtonen schoot, maar ik was er niet bij, dus dat zal nog moeten blijken straks.
Gooi hoe dan ook maar op slot want het is darmontbladerend irrelevant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:23 schreef summer2bird het volgende:
Als er al een topic van is, gooi deze dan maar op slot a.u.b.
Nog maar een keer dan:quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
Oftewel, ALS deze man een PVV-stemmer is en ALS deze man op allochtonen schoot, dan vind ik de informatie over zijn politieke voorkeur niet 'irrelevant', zoals sommigen hier proberen te beweren.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef Hanoying het volgende:
Als hij nou alleen maar allochtonen had neergeschoten of in een moskee was gaan schieten dan deed eventuele sympathie voor de PVV nog een beetje ter zake maar nu heeft dat er toch geen ruk mee te maken?
Is dit de nieuwe voor 2011? dat mocht ook wel eens, na het in het decennium 2000-2010 het de hele tijd met de term blaartrekkend te moeten hebben gedaan.quote:
Nou doe je net alsof links het met argumenten niet af kanquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het is inderdaad niet relevant, maar (groen)links/moslim wordt er ook altijd bij elk incident bij gehaald.
Dus in dat opzicht snap ik het naar buiten brengen van dit nutteloze feitje wel.
Al was het maar om 'links' voor de volgende keer wat terug-vecht-materiaal te geven als er weer volop gekrijst wordt dat "DE KOGEL VAN LINKS KOMT" etc.
Ok je hebt gelijk. Ik was iets te voorbarig. Neemt niet weg dat ik nog steeds achter dat koekje sta.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:27 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Ik heb niets met de PVV en vind Wilders en vooral zijn fractiegenoten idiots, maar dat betekent niet dat het relevant is dat Tristan erop stemde.
Een beetje van het goedkope niveau van Richard de Mos om te beweren dat het wel relevant is.
Waarom hebben zo verdomd weinig mensen door dat de PVV slechts 1 rechts standpunt heeft en hoofdzakelijk linkse standpunten? Leest iemand hier ooit partijprogramma'squote:Op dinsdag 12 april 2011 15:42 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het is inderdaad niet relevant, maar (groen)links/moslim wordt er ook altijd bij elk incident bij gehaald.
Dus in dat opzicht snap ik het naar buiten brengen van dit nutteloze feitje wel.
Al was het maar om 'links' voor de volgende keer wat terug-vecht-materiaal te geven als er weer volop gekrijst wordt dat "DE KOGEL VAN LINKS KOMT" etc.
Alsof men daarvoor op de PVV stemt. Dan stem je wel op de SP.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef totebel het volgende:
[..]
Waarom hebben zo verdomd weinig mensen door dat de PVV slechts 1 rechts standpunt heeft en hoofdzakelijk linkse standpunten? Leest iemand hier ooit partijprogramma's
never mind: begrijpend lezen is in veel gevallen blijkbaar teveel gevraagd
Nu suggereer je dat het stemgedrag van kiezers maakt dat de ene partij als 'rechts' en weer een andere als 'links' gekwalificeerd kan worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Alsof men daarvoor op de PVV stemt. Dan stem je wel op de SP.
Suggereer ik dat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nu suggereer je dat het stemgedrag van kiezers maakt dat de ene partij als 'rechts' en weer een andere als 'links' gekwalificeerd kan worden.
Dit vind ik een vreemde suggestie.
Ja. Met de opmerking waarop ik vervolgens reageerde.quote:
Omdat de PVV al die linkse standpunten binnen 5 seconden zou laten vallen als het zou betekenen dat ze hun rechtste standpunten (ja, meervoud) zouden mogen doorvoeren, maar andersom niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:59 schreef totebel het volgende:
[..]
Waarom hebben zo verdomd weinig mensen door dat de PVV slechts 1 rechts standpunt heeft en hoofdzakelijk linkse standpunten? Leest iemand hier ooit partijprogramma's
never mind: begrijpend lezen is in veel gevallen blijkbaar teveel gevraagd
Nu noem je juist een partij op die een stop wil op dubbele nationaliteiten, maar eigenlijk al vanuit het verleden uiterst kritisch is geweest over immigratie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:17 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Het hart van de partij zit op rechts, en zonder dat hart zou niemand op ze stemmen, want voor al die linkse versierseltjes om dat hart heen kun je ook makkelijk terecht bij een partij als de SP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |