Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Er zijn mensen die dit tamelijk rechts noemen jaquote:
Je komt weer op het goede momentquote:
Ja, vullen is jou wel toevertrouwd hequote:
Slaap lekker Myrquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ga overigens slapen. Slaaplekker liefjes.
Slaapze Myrtjenquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:37 schreef Myraela het volgende:
Ik ga overigens slapen. Slaaplekker liefjes.
doet ie om de zoveel tijdquote:
ben je in love of zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Module spiel'n verrückt
Mensch ich bin total verliebt
Voll auf Liebe programmiert
Mit Gefühl'n
Schalt mich ein und schalt mich aus
die Gefühle müssen 'raus
Ganz egal was dann passiert
Ich brauchLiebe
![]()
Neuh.quote:
ik zou het ook niet wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh.
Zou best wel weer eens willen hoor![]()
Maar ja, er komt niet veel langs wat nog de moeite waard is. Wie brengt MIJ nog de kop op hol?
idd een mooi nummerquote:
ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik stak de strijd GF. Morgen wer vroeg op
slaap ze JJHquote:
* Barretje80 zet de waterkoker dan nog maar een keer aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 05:10 schreef Crazy-M het volgende:
En goede morgen deze dinsdag 12 april,
De dag begint donker maar zal snel veranderen naar licht. Hier en daar een verse koffie bui.
Temperatuur van lauwe thee tussen de 10 en de 15 graden
Dank u my ladyquote:Op dinsdag 12 april 2011 05:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 zet de waterkoker dan nog maar een keer aan
Morge trevquote:
Goede smorgens eendjequote:
Halloquote:
ouwe heldquote:
Hey welliequote:
jah, was nog al grijsquote:
Smorgens koenquote:
hmm... ik had wind mee dan denk ik en ben tussen de regendruppels doorgefietst dan denk ikquote:
had ik geen last vanquote:
ik was vanmorgen ineens wakker.quote:
jij liever dan ik. Half uur van te voren aanwezig is genoeg!quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:39 schreef Barretje80 het volgende:
ik was vanmorgen ineens wakker.
heb er nu wel spijt van
ik had me om moeten draaien en nog een uurtje moeten gaan slapen!
ach vooruit.. dan zijn we een keertje wat eerder op werk..
nu aankleden!
ik heb geen vaste begin tijden hequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij liever dan ik. Half uur van te voren aanwezig is genoeg!
friemquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:36 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
En gelijk tot later lieve kijkbuisvriendjes
omdraaien en door slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik was vanmorgen ineens wakker.
heb er nu wel spijt van
ik had me om moeten draaien en nog een uurtje moeten gaan slapen!
ach vooruit.. dan zijn we een keertje wat eerder op werk..
nu aankleden!
Waarom droom je dan ook over mij?quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik had een zombienachtmerrie
Nee, echte zombiesquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goede morgen damesquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:44 schreef Pien85 het volgende:
Waarom doet mijn maag altijd stom 's ochtends?
Goedemorgen Marijkequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, echte zombiesMaar heb wel over een trein gedroomd
Goedemorgen Mart
quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Goede morgen dames
voor beide eenen een knuffel
Beter vasthouden dus, volgende keerquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:48 schreef Pien85 het volgende:
Ik droomde gisteren dat ik bij een vriend van me achterop de motor zat en er toen op de snelweg zo vanaf viel
oh zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:42 schreef Barretje80 het volgende:
ik heb geen vaste begin tijden he
EIGENLIJK wil m'n manager dat ik om half 8 begin..
veeel te vroeg! half 9 is niks mis mee!
Goedemorgen gekke meneerquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Goede morgen dames
voor beide eenen een knuffel
Nee, want dat ging nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke.
Heb je die zombies wel doodvermoord?
Goedemorgen Toekquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh zoik heb dagelijks wisselende diensten!
Tot later meisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
op mobiel geen tvpknopje? Dus dan maar goeiemorgen allemaal. Eerst naar school en boodschappen doen.![]()
tot zo
pienquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:44 schreef Pien85 het volgende:
Waarom doet mijn maag altijd stom 's ochtends?
Marijkjequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
liefde in de morgenquote:
Geen dank mevrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen gekke meneer
Dank
[..]
Nee, want dat ging nietIk was continue op de vlucht, ze kwamen op licht af dus alle lampen moesten uit en dan veranderden stiekem mensen in huis tot zombie
En er was een man, die zichzelf kon bedwingen maar op een gegeven moment mij toch beet
Stomme droom
Lovelyquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:56 schreef LovelyLady het volgende:
op mobiel geen tvpknopje? Dus dan maar goeiemorgen allemaal. Eerst naar school en boodschappen doen.![]()
tot zo
Wokjequote:Op dinsdag 12 april 2011 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pienkusje op je maag
[..]
Marijkjeknuffellinuxbabe
Hier in Rheden nog steeds droog.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:01 schreef Pien85 het volgende:
t regent steeds heel hard, en dan is t weer droog, en dan regent 't weer... Nu weet ik niet of ik zometeen regenpak aan moet of niet
Hier regent 't steeds 2 minuten echt heeeeel hard, en dan is 't weer 5 minuten droog en bijna zonnigquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hier in Rheden nog steeds droog.
hoop alleen dat zn mn seat optijd binnen zetten bij de garage
die raam zit niet helemaal dicht omdat die niet dicht kon
vaagquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier regent 't steeds 2 minuten echt heeeeel hard, en dan is 't weer 5 minuten droog en bijna zonnig
wokquote:
Nu ist weer haske zonnigquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vaag
wordt hier nu wel donkerder maar jah. zit de komende 10 uur toch nog op kantoor
nu komt het hier met bakken uit de hemelquote:
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu komt het hier met bakken uit de hemel
klein beetje anders weer vergeleken met gister
Ruilen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef missyB het volgende:
goedemorgen op deze regenachtige ochtend,
ik blijf nog maar ff lekker in pyama hangen denk ik
van mij mag het tot het weekend regenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaHoop dat 't gauw weer beter is, want dit is kut
pffft, lui dingquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef missyB het volgende:
Misquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef missyB het volgende:
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
van mij mag het tot het weekend regenen
zijn de mountainbike paden tenminste wat leuker
hhe heb al wel 1 kind naar school ontbijt gefixt,vaatwasser in en uitgepakt, wasmachine aan,aanrecht opgeruimd en afgenomen, bedden opgemaakt en kind 2 zit nu in bed dus ben al best productief geweestquote:
droog als jij moet fietsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, doe maar nietIk zit de hele week nog op de fiets en wil op de skates weg deze week.
toch actief bezig geweest danquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:19 schreef missyB het volgende:
[..]
hhe heb al wel 1 kind naar school ontbijt gefixt,vaatwasser in en uitgepakt, wasmachine aan,aanrecht opgeruimd en afgenomen, bedden opgemaakt en kind 2 zit nu in bed dus ben al best productief geweest
De zon schijnt hier nog. Ik zie vijf druppels in de tuin liggen en die ene wolk is alweer voorbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdamme wat een rot weer
Goedemorgen trouwens
Morge C_Aquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen trouwens
een lekkere lucht zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef Pheno het volgende:
Nou in bed kun je ook best productief zijn, ook als kind ..., de PI's (poepincidenten) vliegen je hier om de oren!
geen nachtpoepers hier meer gelukkig, ik heb wel nachtroepers ook fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef Pheno het volgende:
Nou in bed kun je ook best productief zijn, ook als kind ..., de PI's (poepincidenten) vliegen je hier om de oren!
engelquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen trouwens
Phenoquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef Pheno het volgende:
die had ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:21 schreef missyB het volgende:
[..]
geen nachtpoepers hier meer gelukkig, ik heb wel nachtroepers ook fijn!
Hier heel veel regen gehad vannacht. Nu is het wel droog, maar het is zo somberquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zon schijnt hier nog. Ik zie vijf druppels in de tuin liggen en die ene wolk is alweer voorbij
Hier geen van beide... maar wel een luide droomster...quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:21 schreef missyB het volgende:
[..]
geen nachtpoepers hier meer gelukkig, ik heb wel nachtroepers ook fijn!
Koen heeft de D nodig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:22 schreef missyB het volgende:
ik heb een missie vandaag, op zoek naar letteruitstekers
Het valt hier wel mee... alleen het is koud hier op kantoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier heel veel regen gehad vannacht. Nu is het wel droog, maar het is zo somber![]()
Ikke wil zon
Ja hier is het ook koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het valt hier wel mee... alleen het is koud hier op kantoor
alleen in de grote steden volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef missyB het volgende:
OV staken waar dat dan en waarom nu weer?
Rotterdam en omgevingquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef missyB het volgende:
tandarts, ben ik gisteren geweest, op de fietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef Toekito het volgende:
OV staakt hier. Benieuwd hoe ik na de tandarts op het werk kom.
Ik had er al een beetje rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hier is het ook koud
Ben blij dat ik nog een shirt met lange mouwen onder mijn blouse aan heb![]()
Maar heb nu al ijskoude handen
mooi lastig weer dan, volgende week staken ze in scheveningen ook al, lastig als je vanuit arnhem kaartjes hebt voor musicalquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rotterdam en omgevingEn waarom? Geen idee
Koenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
trouwens, hallo allemaal
en een :"* voor de meissies
toch alleen buiten de spits vanaf 10:00 ??quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef Toekito het volgende:
OV staakt hier. Benieuwd hoe ik na de tandarts op het werk kom.
Mary Poppinsquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef missyB het volgende:
[..]
mooi lastig weer dan, volgende week staken ze in scheveningen ook al, lastig als je vanuit arnhem kaartjes hebt voor musical
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
trouwens, hallo allemaal
en eenvoor de meissies
moet om 13:00 werkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch alleen buiten de spits vanaf 10:00 ??
idd mary poppins heb er zin in!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mary PoppinsIk ga 3 juni
De actievoerders willen dat het kabinet afziet van de verplichte aanbesteding van het stadsvervoer en de bezuinigingen van 120 miljoen euro. De gewraakte maatregelen leiden volgens de actievoerders tot ernstige verschraling van het stadsvervoer. Ook de veiligheid zou in het geding raken.
Ja kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch alleen buiten de spits vanaf 10:00 ??
dan moet je fietsen... is niet andersquote:
o ok, das idd buiten de spitsquote:
omdat het kabinet 120 miljoen bezuinigd en de RET en GVB steeds meer lijnen kwijt raken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef missyB het volgende:
heb geen fietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moet je fietsen... is niet anders
quote:
geen papiertje voor.quote:
moeten we ook maar is nog geen haast bij ansīch.quote:
Is het lang lopen? Of valt het wel mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen papiertje voor.
Als het droog blijft ga ik lopen.
ongeveer een uurquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het lang lopen? Of valt het wel mee?
Ik zou niet zonder kunnen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
moeten we ook maar is nog geen haast bij ansīch.
alles zit op loopafstand en als het OV rijdt is zelfs een fiets niet van belang eigenlijk.quote:
Geen idee, ik wilde vanochtend gaan opmeten of het in die kutauto van mij kon als het niet in die kleine kon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef missyB het volgende:
iemand enig idee of babybel zn aquarium nog gelukt is? hij pmde dat zn stoel uit auto kon maar of de boel nou goed in deventer is aangekomen geen idee eigenlijk?
Ik ook niet, maar dat heeft meer met de prachtige voorzieningen hier op loopafstand te maken. Als ik naar het kleine stationnetje wil zou ik of een half uur moeten lopen, of tien minuten lopen naar de bus. Die bus zou er in vijf minuten kunnen zijn, ware het niet dat deze niet stopt in de buurt van het station. Deze rijdt meteen door naar Nijmegen, over de Waalkade etc, dus toeristische route. Tegen de tijd dat ik bij Nijmegen CS benquote:
Welke Suske en Wiske ligt er? het enige wat ik doe bij de tandarts, iets vroeger gaan zodat ik weer de nieuwste kan lezenquote:
goede vraag, als ik die nog niet heb moet je hem ff meenemen toekquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke Suske en Wiske ligt er? het enige wat ik doe bij de tandarts, iets vroeger gaan zodat ik weer de nieuwste kan lezenDaarna even in de stoel, heel lang hoooooooooooooi zeggen en dat is het dan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:39 schreef missyB het volgende:
spaart voor elektrische fiets dat lijkt mij nou heerlijk
nog goed ook zelf trappenquote:
Ja, auto zeker boven OV, maar fiets is voor bijna alle zaken binnen 15km denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heeft meer met de prachtige voorzieningen hier op loopafstand te maken. Als ik naar het kleine stationnetje wil zou ik of een half uur moeten lopen, of tien minuten lopen naar de bus. Die bus zou er in vijf minuten kunnen zijn, ware het niet dat deze niet stopt in de buurt van het station. Deze rijdt meteen door naar Nijmegen, over de Waalkade etc, dus toeristische route. Tegen de tijd dat ik bij Nijmegen CS ben
Dan maar een auto. OV faalt zo keihard omdat ze niet willen/kunnen investeren.
Jep, alleen regen is soms wat minder... maar regenpak doet wonderenquote:
fietsen is lekkerquote:
heerlijk manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijshmm liever oma's appeltaart met kaneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijsklinkt lekker... alleen die straciatella mag je van mij zelf opetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijsik ben altijd meer van de zoete ijsjes, caramel, hazelnoot etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een Mars ijsjeVerder prefereer ik als nagerecht eerder een cappucino boven ijs
Same shit, different day
SC hopper present
* Barreltje krijgt trek in een hoorntje met bananen, straciatella en meloen ijsnah, ik hou niet van ijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en dat heb ik bewezen in noordwijk
en toch had je ijs in noordwijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd meer van de zoete ijsjes, caramel, hazelnoot etc
Of een Mars ijsjeVerder prefereer ik als nagerecht eerder een cappucino boven ijs
koffie met lovelyquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie!!!!!!!!!!!
hoi
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
kind aan de koffie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef missyB het volgende:
zooo ben gewassen en aangekleed, haartjes gefohnd, kind uit tutu getrokken en in gewone kleren , koffieeeeeeee!
morge mevrouwquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie!!!!!!!!!!!
Goedemorgen allemaal
hoe oud zijn jouw kinderen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef missyB het volgende:
zooo ben gewassen en aangekleed, haartjes gefohnd, kind uit tutu getrokken en in gewone kleren , koffieeeeeeee!
ik hou van hoorntjes met bolletjes..quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben altijd meer van de zoete ijsjes, caramel, hazelnoot etc
geen! Alleen oude modebladen en een quote uit 2008!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
Welke Suske en Wiske ligt er? het enige wat ik doe bij de tandarts, iets vroeger gaan zodat ik weer de nieuwste kan lezenDaarna even in de stoel, heel lang hoooooooooooooi zeggen en dat is het dan
ja maar koffie is een mooi excuus om af te sprekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben lekkerder puur natuur hoor
Hoi
dan moet je in tilburg naar de intermezzo, zijn maar stuk of 20 verschillende smakenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik hou van hoorntjes met bolletjes..
en dan voor de toonbank staan en maar niet kunnen kiezen tussen de verschillende smaken
Goedemorgenquote:
Wanneer kom je langs ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja maar koffie is een mooi excuus om af te spreken
mijn kind is net 25 gewordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef missyB het volgende:
kind 1 word 9 in september, kind 2 word 4 in juni
ok, ik dacht al. 1 kind naar school maar jij nog niet aangekleed dus die moet wel rond de 10 zijn als ze zelf naar school gaat (of ze wordt opgehaald door een busje)quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef missyB het volgende:
[..]
kind 1 word 9 in september, kind 2 word 4 in juni
kind 1 gaat idd met busje, die zit op sbo aan andere kant van de stad en idd de tut was weggevertje he over kind 2 hahahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, ik dacht al. 1 kind naar school maar jij nog niet aangekleed dus die moet wel rond de 10 zijn als ze zelf naar school gaat (of ze wordt opgehaald door een busje)
en de andere in een tutu, die is nog onder de 5 dan....
goed geraden dus
wie weetquote:
Dat is makkelijk achteraf zeggen. Niemand kan controleren wat jij dacht!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ok, ik dacht al. 1 kind naar school maar jij nog niet aangekleed dus die moet wel rond de 10 zijn als ze zelf naar school gaat (of ze wordt opgehaald door een busje)
en de andere in een tutu, die is nog onder de 5 dan....
goed geraden dus
En als de pinguin dat zegt, dan is het zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is makkelijk achteraf zeggen. Niemand kan controleren wat jij dacht!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie weetmisschien heb ik straks tijd genoeg om het te doen
Heb je alles zo geautomatiseerd dat ze je niet meer nodig hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IF not dressed AND child to school THEN child = old enough ELSE child = picked upquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is makkelijk achteraf zeggen. Niemand kan controleren wat jij dacht!
NERD!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IF not dressed AND child to school THEN child = old enough ELSE child = picked up
IF child wears tutu THEN child = young ELSE child = metal limited
als je me een beetje kent weet je dat het klopt
99% van de regen valt naast je, dus niet mopperenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:06 schreef missyB het volgende:
naja gewoon weer regen hier, blijft dit d ehele dag zo?
heb bloedhekel aan regen
de test duurde weer 90 uur ipv 38??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het eenmaal gebouwd is en loopt dan heb ik weinig meer te doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je alles zo geautomatiseerd dat ze je niet meer nodig hebben?
Ah, hoeveel foutjes heb je er nog in gestopt om je nog even bezig te houden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als het eenmaal gebouwd is en loopt dan heb ik weinig meer te doen
Je kent me nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IF not dressed AND child to school THEN child = old enough ELSE child = picked up
IF child wears tutu THEN child = young ELSE child = mental limited
De tuin schuren lijkt me dan ook best zwaar.quote:
er zijn genoeg anderen die dat doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, hoeveel foutjes heb je er nog in gestopt om je nog even bezig te houden?
vanaf half 11 niet meer gehoord maar vanochtend om 6 uur was ze al wakker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
Wok! Hoe is het met miniwok gegaan vannacht? Heeft ze nog een beetje kunnen slapen en wilde ze vanmorgen nog naar school?
Talk nerdy to mequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IF child wears tutu THEN child = young ELSE child = mental limited
nee, het ging nu beterquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de test duurde weer 90 uur ipv 38??
Oh dat is gelukkig wel fijn dan, lijkt me niet prettig om een bang meisje op school te moeten achter laten als ouder zijndequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vanaf half 11 niet meer gehoord maar vanochtend om 6 uur was ze al wakker.
gelukkig helpt wokkin veel op school en die blijft, dat komt wel goed dus.
aaah das zo zielig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is gelukkig wel fijn dan, lijkt me niet prettig om een bang meisje op school te moeten achter laten als ouder zijnde
quote:
IF Wok= Talking Nerdy THENquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ok
IF Marijkje = online THENAND knuffellinuxbabe AND
![]()
nog één die kruiden kweektquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:11 schreef missyB het volgende:
hahahahahhaah idd!
wilde eerst even snel schoffelen zodat regen goed de grond in kan, moet goede bodem voor mn kruidendinges hebben. maar geen zin in in de regen maaaaar dr moet dringend in huis geklust worden en man maakt maar geen begin dus begin ik maar.
Aangezien ik qua klussen 2 linkerhanden heb zal hij het wel heeel snel overnemen schat ik zo in
dat scheelt wel jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is gelukkig wel fijn dan, lijkt me niet prettig om een bang meisje op school te moeten achter laten als ouder zijnde
pijnlijk is dat he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef missyB het volgende:
[..]
aaah das zo zielig!
kind 2 wilde tijdje niet naar psz hartverscheurend huilen en ik stond te brullen op de hoek
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
IF Wok= Talking Nerdy THENAND Start Working
he joh, je jaagt bar wegquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:16 schreef Koen66 het volgende:
if Koen = moe AND Koen <> genoeg koffie THEN Koen = nog erger moe
maar dat was de bedoeling niet ik zag Bar d'r reactie te laatquote:
Ik probeer dat zo min mogelijk te doenquote:
eigenlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja er moet ook gewerkt worden he?
En ik ben muziek aan het uitzoeken voor vanavond
ohquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik probeer dat zo min mogelijk te doen
same here,quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk
moet
ik
ook
werken
maar geen zin
jammerquote:
whut.. jij doet toch ook iets met computers??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:27 schreef Solique het volgende:
[..]
jammer
Ben er te weinig nerdy voor, denk.
Nice, wanneer was het ook alweer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
ik mag definitief naar het seminar in Parijs!
*huppelt een beetje door de gang!*
da's gaafquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
netjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
whut.. jij doet toch ook iets met computers??
wwoooohhooeeequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Zit er alleen achter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
whut.. jij doet toch ook iets met computers??
30 mei - 1 juniquote:
WAT doe je??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Zit er alleen achter.![]()
Mijn werkzaamheden liggen voornamelijk in het operationele en procedure matige vlak.
Meeste technische zaken worden in de UK geregeld.
nopequote:
Wat gaafquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Onderdeel van het Service Delivery Team voor de vestigingen in Nederlandquote:
omg, fuck kerncentrales, armoede en oorlog, Tori Spelling krijgt een kindquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef missyB het volgende:
heej lees net tori spelling zwanger van derde, leuk voor tori en consorten
mweh.. wat ik altid wel errug jammer vind, is als het internet NIET gratis isquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel lekker luxe
maar idd Parijs is een breed begrip
watquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. wat ik altid wel errug jammer vind, is als het internet NIET gratis is
ja sorry at effe showbizzroddels te lezen ten einde vermaakquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, fuck kerncentrales, armoede en oorlog, Tori Spelling krijgt een kind
Mja, ik hoef even niet te gaan emigreren geloof ik.quote:
de komende 10 jaar niet lijkt me..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik hoef even niet te gaan emigreren geloof ik.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]ok
IF Marijkje = online THENAND knuffellinuxbabe AND
![]()
Goedemorgenquote:
JEUJquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
Ligt eraan wat er straling af geeft.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de komende 10 jaar niet lijkt me..
wat is de halfwaardetijd van die straling??
ik mag naar "parijs"!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef missyB het volgende:
Wat is jullie meest opzienbarend enieuws van vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ja, precies, positief nieuws ftwquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omg, fuck kerncentrales, armoede en oorlog, Tori Spelling krijgt een kind
als je nagaat dat bij chernobyl al 25 jaar lang duurtquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vermoed dat de streek rond die centrale dezelfde toekomst krijgt als de streek rons Tsjernobyl: GEEN toekomst dus..... Wordt eerste tig honderd jaar een spookgebeiedquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vandaag geestelijk beter.. lichamelijk nog behorlijk gespannenquote:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARIJKEEquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, precies, positief nieuws ftw![]()
wel weer mooie/indrukwekkende plaatjes..quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat de streek rond die centrale dezelfde toekomst krijgt als de streek rons Tsjernobyl: GEEN toekomst dus..... Wordt eerste tig honderd jaar een spookgebeied
Tenzij ze opeens manieren bedenken het te reinigen
Als Kirby langskomt is het zo gebeurd, die zuigt alles op!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mogguhquote:
De meeste vis hier is kweek. En Japan zelf haalt de meeste tonijn uit bv Canada.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef missyB het volgende:
hoe zit het eigenlijk met vis etc?
Klinkt misschien dom maar halen wij daar bijv veel vis vandaan?
Zijn er specifiek dingen met eten waar wij nu hier voorzichtiger mee om moeten gaan?
Voorlopig maar ff geen Sushi meet hequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel weer mooie/indrukwekkende plaatjes..
al vraag ik me af of een drukbevolkt land als Japan wel de ruimte heeft om mensen daar Niet te laten wonen.. of vergis ik me nu in de bevolkingsdichtheid Pheno??
Mooi, maar vervelend van je lijfquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vandaag geestelijk beter.. lichamelijk nog behorlijk gespannen
vanavond maar eens in bad
doet het bubbelbad het al??
Gekkiequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARIJKEE![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Kirby langskomt is het zo gebeurd, die zuigt alles op!
Natuurlijk wel, want sushiquote:
Het wordt wat schikken nu jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wel weer mooie/indrukwekkende plaatjes..
al vraag ik me af of een drukbevolkt land als Japan wel de ruimte heeft om mensen daar Niet te laten wonen.. of vergis ik me nu in de bevolkingsdichtheid Pheno??
De dag dat hij een harem aan koffiedames heeft?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
Ik heb vannacht van jou gedroomd
Dat je kwam mededelen dat je nooit meer op Fok zou komen en je ging stoppen met de FP
in welke buurt woon je??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ga zo mee hoor als dat oke is, heerlijk sushi!
plannen is altijd alleen lastig, zeker voor de mensen met een gezin (zoals ik)quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
[..]
Arnhemquote:
Ik wil wel mee maar niet om de sushiquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:48 schreef missyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plannen is altijd alleen lastig, zeker voor de mensen met een gezin (zoals ik)
Ook voor mensen zonder gezin hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik laat man de boel overnemen dan,is dat voor jou geen optie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik laat man de boel overnemen dan,is dat voor jou geen optie?
En Ohashi, 2,5 uur sushi en sashimi en zulcks naar binnenwerpen voor een vaste prijsquote:
yep, maar ik kan niet op korte termijn plannen (tenzij op vrijdagavond)quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:50 schreef missyB het volgende:
[..]
Ik laat man de boel overnemen dan,is dat voor jou geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |