Ruilen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef missyB het volgende:
goedemorgen op deze regenachtige ochtend,
ik blijf nog maar ff lekker in pyama hangen denk ik
van mij mag het tot het weekend regenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Behoorlijk jaHoop dat 't gauw weer beter is, want dit is kut
pffft, lui dingquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef missyB het volgende:
Misquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:17 schreef missyB het volgende:
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
van mij mag het tot het weekend regenen
zijn de mountainbike paden tenminste wat leuker
hhe heb al wel 1 kind naar school ontbijt gefixt,vaatwasser in en uitgepakt, wasmachine aan,aanrecht opgeruimd en afgenomen, bedden opgemaakt en kind 2 zit nu in bed dus ben al best productief geweestquote:
droog als jij moet fietsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, doe maar nietIk zit de hele week nog op de fiets en wil op de skates weg deze week.
toch actief bezig geweest danquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:19 schreef missyB het volgende:
[..]
hhe heb al wel 1 kind naar school ontbijt gefixt,vaatwasser in en uitgepakt, wasmachine aan,aanrecht opgeruimd en afgenomen, bedden opgemaakt en kind 2 zit nu in bed dus ben al best productief geweest
De zon schijnt hier nog. Ik zie vijf druppels in de tuin liggen en die ene wolk is alweer voorbijquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Gadverdamme wat een rot weer
Goedemorgen trouwens
Morge C_Aquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen trouwens
een lekkere lucht zo op de vroege morgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef Pheno het volgende:
Nou in bed kun je ook best productief zijn, ook als kind ..., de PI's (poepincidenten) vliegen je hier om de oren!
geen nachtpoepers hier meer gelukkig, ik heb wel nachtroepers ook fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef Pheno het volgende:
Nou in bed kun je ook best productief zijn, ook als kind ..., de PI's (poepincidenten) vliegen je hier om de oren!
engelquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen trouwens
Phenoquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:20 schreef Pheno het volgende:
die had ik ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:21 schreef missyB het volgende:
[..]
geen nachtpoepers hier meer gelukkig, ik heb wel nachtroepers ook fijn!
Hier heel veel regen gehad vannacht. Nu is het wel droog, maar het is zo somberquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De zon schijnt hier nog. Ik zie vijf druppels in de tuin liggen en die ene wolk is alweer voorbij
Hier geen van beide... maar wel een luide droomster...quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:21 schreef missyB het volgende:
[..]
geen nachtpoepers hier meer gelukkig, ik heb wel nachtroepers ook fijn!
Koen heeft de D nodig!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:22 schreef missyB het volgende:
ik heb een missie vandaag, op zoek naar letteruitstekers
Het valt hier wel mee... alleen het is koud hier op kantoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier heel veel regen gehad vannacht. Nu is het wel droog, maar het is zo somber![]()
Ikke wil zon
Ja hier is het ook koudquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het valt hier wel mee... alleen het is koud hier op kantoor
alleen in de grote steden volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef missyB het volgende:
OV staken waar dat dan en waarom nu weer?
Rotterdam en omgevingquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef missyB het volgende:
tandarts, ben ik gisteren geweest, op de fietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef Toekito het volgende:
OV staakt hier. Benieuwd hoe ik na de tandarts op het werk kom.
Ik had er al een beetje rekening mee gehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hier is het ook koud
Ben blij dat ik nog een shirt met lange mouwen onder mijn blouse aan heb![]()
Maar heb nu al ijskoude handen
mooi lastig weer dan, volgende week staken ze in scheveningen ook al, lastig als je vanuit arnhem kaartjes hebt voor musicalquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rotterdam en omgevingEn waarom? Geen idee
Koenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
trouwens, hallo allemaal
en een :"* voor de meissies
toch alleen buiten de spits vanaf 10:00 ??quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef Toekito het volgende:
OV staakt hier. Benieuwd hoe ik na de tandarts op het werk kom.
Mary Poppinsquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef missyB het volgende:
[..]
mooi lastig weer dan, volgende week staken ze in scheveningen ook al, lastig als je vanuit arnhem kaartjes hebt voor musical
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:28 schreef Koen66 het volgende:
trouwens, hallo allemaal
en eenvoor de meissies
moet om 13:00 werkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch alleen buiten de spits vanaf 10:00 ??
idd mary poppins heb er zin in!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mary PoppinsIk ga 3 juni
De actievoerders willen dat het kabinet afziet van de verplichte aanbesteding van het stadsvervoer en de bezuinigingen van 120 miljoen euro. De gewraakte maatregelen leiden volgens de actievoerders tot ernstige verschraling van het stadsvervoer. Ook de veiligheid zou in het geding raken.
Ja kloptquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toch alleen buiten de spits vanaf 10:00 ??
dan moet je fietsen... is niet andersquote:
o ok, das idd buiten de spitsquote:
omdat het kabinet 120 miljoen bezuinigd en de RET en GVB steeds meer lijnen kwijt raken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:27 schreef missyB het volgende:
heb geen fietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan moet je fietsen... is niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |