quote:
geen papiertje voor.quote:
moeten we ook maar is nog geen haast bij ansīch.quote:
Is het lang lopen? Of valt het wel mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
geen papiertje voor.
Als het droog blijft ga ik lopen.
ongeveer een uurquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het lang lopen? Of valt het wel mee?
Ik zou niet zonder kunnen...quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
moeten we ook maar is nog geen haast bij ansīch.
alles zit op loopafstand en als het OV rijdt is zelfs een fiets niet van belang eigenlijk.quote:
Geen idee, ik wilde vanochtend gaan opmeten of het in die kutauto van mij kon als het niet in die kleine kon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:26 schreef missyB het volgende:
iemand enig idee of babybel zn aquarium nog gelukt is? hij pmde dat zn stoel uit auto kon maar of de boel nou goed in deventer is aangekomen geen idee eigenlijk?
Ik ook niet, maar dat heeft meer met de prachtige voorzieningen hier op loopafstand te maken. Als ik naar het kleine stationnetje wil zou ik of een half uur moeten lopen, of tien minuten lopen naar de bus. Die bus zou er in vijf minuten kunnen zijn, ware het niet dat deze niet stopt in de buurt van het station. Deze rijdt meteen door naar Nijmegen, over de Waalkade etc, dus toeristische route. Tegen de tijd dat ik bij Nijmegen CS benquote:
Welke Suske en Wiske ligt er? het enige wat ik doe bij de tandarts, iets vroeger gaan zodat ik weer de nieuwste kan lezenquote:
goede vraag, als ik die nog niet heb moet je hem ff meenemen toekquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke Suske en Wiske ligt er? het enige wat ik doe bij de tandarts, iets vroeger gaan zodat ik weer de nieuwste kan lezenDaarna even in de stoel, heel lang hoooooooooooooi zeggen en dat is het dan
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:39 schreef missyB het volgende:
spaart voor elektrische fiets dat lijkt mij nou heerlijk
nog goed ook zelf trappenquote:
Ja, auto zeker boven OV, maar fiets is voor bijna alle zaken binnen 15km denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heeft meer met de prachtige voorzieningen hier op loopafstand te maken. Als ik naar het kleine stationnetje wil zou ik of een half uur moeten lopen, of tien minuten lopen naar de bus. Die bus zou er in vijf minuten kunnen zijn, ware het niet dat deze niet stopt in de buurt van het station. Deze rijdt meteen door naar Nijmegen, over de Waalkade etc, dus toeristische route. Tegen de tijd dat ik bij Nijmegen CS ben
Dan maar een auto. OV faalt zo keihard omdat ze niet willen/kunnen investeren.
Jep, alleen regen is soms wat minder... maar regenpak doet wonderenquote:
fietsen is lekkerquote:
heerlijk manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |